BMW 530D Solenoid Valve 4 Shift Lock

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 3.05.2012
Пол: Мъж

BMW 530D Solenoid Valve 4 Shift Lock

Мнение от kukievil » 30 Авг 2016, 13:56

Здравейте,
Нуждая се от помощ за следния проблем с скоростната кутия. Колата ми дава грешка постоянна gear can be engaged without depressing brake pedal грешката е жалто зъбно колело което седи постоянно на екрана. Колата е в движение и си върви нормално но след като запаля и преместя на лоста веднага се показва. Някой път излиза и червено зъбно колело и тогава при сменяне на скоростите се усеща леко като удар смисъл по грубо се превключват гася паля и се маха излиза си пак жълтото и няма този проблем. При четене на диагностика излиза тази грешка 4Е87 Solenoid Valve 4 Shift Lock търсих доста но не намерих никаква конкретна информация какво може да е питах и няколко майстора но нямат представа. Можете ли да ме насочите какво може да е и какво да правя. Колата е 530д 2003 година на 280 000 реални. Надявам се да няма подобна тема и да дублирам понеже търсих но не намерих.

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 3.05.2012
Пол: Мъж

Re: BMW 530D Solenoid Valve 4 Shift Lock

Мнение от kukievil » 03 Сеп 2016, 9:05

Никой ли няма идея поне някакви съвети нещо :( :paranoid:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10440
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: BMW 530D Solenoid Valve 4 Shift Lock

Мнение от Leon » 03 Сеп 2016, 21:28

Явно този соленоиден клапан е блокирал. По-добре отиди в сервиз, в който ремонтират кутии, там са наясно какъв е този клапан. Не карай колата много, за да не стане по-скъп ремонта.
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 442
Регистриран на: 8.07.2009
Местоположение: Италия
Пол: Мъж
Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
Мечтае да кара: новата М X5 ...
Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....

Re: BMW 530D Solenoid Valve 4 Shift Lock

Мнение от vlado6669 » 05 Сеп 2016, 8:20

kukievil написа:Никой ли няма идея поне някакви съвети нещо :( :paranoid:

Грешката е на единия заключващ соленоид, както е казал колегата. В сервиз да свалят мехатроника и да проверят да не е от кабелите при 5НР май беше като платка, ако не бъркам и понякога прави проблем, ако не смяна на дефектиралия соленоид, така или иначе се отварят скоростите хубаво е да се смени маслото, филтъра и уплътненията.... :!:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Re: BMW 530D Solenoid Valve 4 Shift Lock

Мнение от klintan66 » 09 Сеп 2016, 14:26

И при мен при четене на колата излезе този 4 клапан.
Говорих с майстор, другата седмица отваряме и гледаме , но съм решил да ги сменя всичките. плюс там разните електромагнитни клапани и др.
При мен колата рита при спиране и между 1-2 се усеща осезаемо.
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 3.05.2012
Пол: Мъж

Re: BMW 530D Solenoid Valve 4 Shift Lock

Мнение от kukievil » 10 Сеп 2016, 8:22

klintan66 написа:И при мен при четене на колата излезе този 4 клапан.
Говорих с майстор, другата седмица отваряме и гледаме , но съм решил да ги сменя всичките. плюс там разните електромагнитни клапани и др.
При мен колата рита при спиране и между 1-2 се усеща осезаемо.


Супер моляте напиши оправило ли се е и какво точно е било. Мерси предварително.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Re: BMW 530D Solenoid Valve 4 Shift Lock

Мнение от klintan66 » 10 Сеп 2016, 16:39

Моите проучвания , включително и мнение на собственик на сервиз от форума са за ремонт на мехатроника. Смяна и на 6 селеноида. Другата седмица ще я почваме и ще видим.

Уточнявам , че моята няма нищо на таблото а като се четат записаните грешки дава 4 клапан. Рита при спиране, както и от 1 към 2 скорост. Но много осезаемо при спиране.
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 3.05.2012
Пол: Мъж

Re: BMW 530D Solenoid Valve 4 Shift Lock

Мнение от kukievil » 10 Сеп 2016, 18:38

При мен не усещам тези проблеми а само тази грешка на екрана която постоянно седи мисля че превключва доста добре особено на първа и втора.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1637
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: BMW 530D Solenoid Valve 4 Shift Lock

Мнение от Z3Ro* » 19 Сеп 2016, 10:16

Този клапан служи за заключване на смяната на позициите на лоста и режимите на кутията - за преминаването от D на R е нужно да е натиснат педалът на спирачка примерно, ако този клапан е изправен. Опитай от положение N на лоста да преминеш на D, без да си натиснал спирачката. Ако стане, клапанът ти не работи. Добре е да му обърнеш внимание, за да не се оскъпи ремонтът, както колегите споменаха.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: BMW 530D Solenoid Valve 4 Shift Lock

Мнение от andy » 19 Сеп 2016, 11:18

От N на D без спирачки включва всяка кутия

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1637
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: BMW 530D Solenoid Valve 4 Shift Lock

Мнение от Z3Ro* » 19 Сеп 2016, 11:29

andy написа:От N на D без спирачки включва всяка кутия


Всяка може би, но не и моята... :yes: Говорим когато колата работи на място. Трябва да може да се премине от N на D само при натисната спирачка - може без натискане на бутона на лоста, но задължително с натисната спирачка. Бутонът на лоста е допълнително осигуряване, за да не може при такъв проблем от D да се мине на R при движение напред например.
Последна промяна Z3Ro* на 20 Сеп 2016, 9:00, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Re: BMW 530D Solenoid Valve 4 Shift Lock

Мнение от klintan66 » 19 Сеп 2016, 14:13

След смяна на всички клапани и клапанчета в мехатроника и смяна на пакет Е сега кутията е перфектна.
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1637
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: BMW 530D Solenoid Valve 4 Shift Lock

Мнение от Z3Ro* » 19 Сеп 2016, 15:02

klintan66 написа:След смяна на всички клапани и клапанчета в мехатроника и смяна на пакет Е сега кутията е перфектна.


Колко излезе като пари процедурата, колега? Ако може, сподели отделно за части и труд...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Re: BMW 530D Solenoid Valve 4 Shift Lock

Мнение от klintan66 » 19 Сеп 2016, 16:34

Всичко ми излезе 2000 лв.
Соленоидни клапани купих за 500лв и останалото от сервиза. На въпроса какво точно е сменено?
Отговора беше - всичко каквото трябва :mhihi: .

При разглобяването видях че имаше износени дискове , значи и те са сменяни. Торка беше идеален и не е пипан.
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: BMW 530D Solenoid Valve 4 Shift Lock

Мнение от andy » 19 Сеп 2016, 18:54

andy написа:От N на D без спирачки включва всяка кутия


Но само в движение. Колегата е прав. На място без спирачка не включва.

Следваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook