Почистване на двигателя с водород
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
46 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- lusienk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 535xd LCI
Почистване на двигателя с водород
Здравейте колеги,
Наскоро видях, че се предлага такава услуга. Почиствала се цялата горивна система и включително филтъра за твърди частици. Моля ако някой е правил тази процедура да сподели има ли ефект.
Наскоро видях, че се предлага такава услуга. Почиствала се цялата горивна система и включително филтъра за твърди частици. Моля ако някой е правил тази процедура да сподели има ли ефект.
- ACT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 17.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5
Re: Почистване на двигателя с водород
lusienk написа:Здравейте колеги,
Наскоро видях, че се предлага такава услуга. Почиствала се цялата горивна система и включително филтъра за твърди частици. Моля ако някой е правил тази процедура да сподели има ли ефект.
Предполагам питаш за машинното почистване с водород на работещ мотор. Наскоро няколко фирми тук започнаха да го предлагат.
Това почистване с водород е "ъпгрейд" на един много стар и използван метод т.нар "пиене на вода" от мотора.
Преди 10-15 години се използваше много широко от гаражните майстори и има ефект. Малко история и начин за правене в домашни условия и ще се върна пак на водорода.
Стария метод с вода се оповава на случайте, когато имаше спукана(леко и в допустими норми) гарнитура на мотора и в цилиндрите под формата на мъгла влизаше антифриз. След отваряне на мотора в цилиндрите, които са "пили" вода няма никакъв нагар и челата на буталата и клапаните светят от чистота. След тези многобройни случки хората (предимно в Русия, а след това из Европа) започнаха да дават на мотора да "пие" вода. Сваля се въздушния филтър и се пръска с пръскало леко вода под формата на мъгла. Пръскат се няколко натискания на флакона и се държи до към 3000-3500 оборота. Мотора започва да изкарва бели пушеци примесени с малки черни кълбенца и частици. Това е нагара от мотора. Цялата процедура се прави според колата, двигателя и километрите, но грубо за дизелова тройка около 300 мл вода на струя от 10-15 пръскания са достатъчни. Има много клипове в нета. Ето един за тди ваг
https://www.youtube.com/watch?v=izvz18xgfA0
От процедурата има ефект- мотора работи по-тихо и умерено, някой наблюдават по-голяма пъргавост от мотора.
Как "работи"- доста от водата минава през цилиндрите и се смесва с маслото, но така почиства по доста елегантен начин цилиндро-буталната група, и най-вече сегментите от нагар. После попадайки в маслото се смесва с него и се образува една уникална емулсия, с практически много големи почистващи свойства (за сметка от нормалните мазителни на маслото) . Вътре двигателя след 10 минутна циркулация на въпросната суспензия, направо светва. След завършване на процедурата трябва ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ДА СЕ СМЕНИ МАСЛОТО,защото вече обясних как сте му нарушили мазителните свойства!
Процедурата с водорода се оповава на същите стари методи, но с нова техника.
Това е накратко метода, че ме притиска времето и не мога да се разширявам още.
Аман от модераторски и админски произвол! Тема за турбо не мерц седи в раздел за Е60-тка и на никой не му дреме! Иначе сме безпристрастни!!!
Re: Почистване на двигателя с водород
Това не е ли т.нар декарбонизация ?
Ходих на такова при Д**ев. преди няколко месеца.
Ходих на такова при Д**ев. преди няколко месеца.
- lusienk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 535xd LCI
Re: Почистване на двигателя с водород
nikolae написа:Това не е ли т.нар декарбонизация ?
Ходих на такова при Д**ев. преди няколко месеца.
На същата процедура ми прилича. До колкото разбирам си доволен от ефекта.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Почистване на двигателя с водород
И аз това се чудя - препоръчвате ли, къде в София го предлагат, ако някой е тествал, и горе-долу колко върви? Видях, че извън София предлагат, но е далеч и цената май беше към 60 лева.
- ACT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 17.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5
Re: Почистване на двигателя с водород
Препоръчвам. Или в Дунев мотор спорт с водород или с вода по изредения от мен начин в домашни условия.
Аман от модераторски и админски произвол! Тема за турбо не мерц седи в раздел за Е60-тка и на никой не му дреме! Иначе сме безпристрастни!!!
- lusienk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 535xd LCI
Re: Почистване на двигателя с водород
dextuar написа:И аз това се чудя - препоръчвате ли, къде в София го предлагат, ако някой е тествал, и горе-долу колко върви? Видях, че извън София предлагат, но е далеч и цената май беше към 60 лева.
Аз съм се спрял на някакви пичове на " Военна рампа". Машината им произвеждала по-голямо количество водород от конкуренцията.
Процедурата струва 60лв. и ставало за 1 час. В сайта им пише, че НЕ трябва да се сменя маслото.
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: Почистване на двигателя с водород
Добре, а това няма ли да ебава дебитомр/ маф ?
Ако пък изхлузим гофрето и пръскаме направо в колектора то тя тая кола няма ли да работи ужасно неравномерно смятайки всичкото това нещо за паразитен въздух, поне аз като свалях колектор и после не смених пустите гарнитурки на м44 работеше като трактор докато ги сменя


Ако пък изхлузим гофрето и пръскаме направо в колектора то тя тая кола няма ли да работи ужасно неравномерно смятайки всичкото това нещо за паразитен въздух, поне аз като свалях колектор и после не смених пустите гарнитурки на м44 работеше като трактор докато ги сменя


Re: Почистване на двигателя с водород
Бях много доволен, но един месец. Предполагам, че ако дюзите ми бяха ок, както съм чистил колектор, егр, мап и други дреболийки
процедурата сигурно щеше да има по-дълготраен ефект. Отделно на това първият път е 50лв. после по 35, ако се прави веднъж-два пъти
в годината.. сигурно е полезно. Както писах в темата, отношението малко ми се стори странно. "Стой и давай газ от време на време.."
т.е. ако не бях там и не го правих, кой знае какво щеше да стане.
процедурата сигурно щеше да има по-дълготраен ефект. Отделно на това първият път е 50лв. после по 35, ако се прави веднъж-два пъти
в годината.. сигурно е полезно. Както писах в темата, отношението малко ми се стори странно. "Стой и давай газ от време на време.."
т.е. ако не бях там и не го правих, кой знае какво щеше да стане.
- ACT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 17.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5
Re: Почистване на двигателя с водород
Задължително смяна на маслото! Искали са да подаваш газ, защото заради водорода/водата мотора тръгва да загасва.
Аман от модераторски и админски произвол! Тема за турбо не мерц седи в раздел за Е60-тка и на никой не му дреме! Иначе сме безпристрастни!!!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Почистване на двигателя с водород
ACT написа:lusienk написа:Здравейте колеги,
Наскоро видях, че се предлага такава услуга. Почиствала се цялата горивна система и включително филтъра за твърди частици. Моля ако някой е правил тази процедура да сподели има ли ефект.
Предполагам питаш за машинното почистване с водород на работещ мотор. Наскоро няколко фирми тук започнаха да го предлагат.
Това почистване с водород е "ъпгрейд" на един много стар и използван метод т.нар "пиене на вода" от мотора.
Преди 10-15 години се използваше много широко от гаражните майстори и има ефект. Малко история и начин за правене в домашни условия и ще се върна пак на водорода.
Стария метод с вода се оповава на случайте, когато имаше спукана(леко и в допустими норми) гарнитура на мотора и в цилиндрите под формата на мъгла влизаше антифриз. След отваряне на мотора в цилиндрите, които са "пили" вода няма никакъв нагар и челата на буталата и клапаните светят от чистота. След тези многобройни случки хората (предимно в Русия, а след това из Европа) започнаха да дават на мотора да "пие" вода. Сваля се въздушния филтър и се пръска с пръскало леко вода под формата на мъгла. Пръскат се няколко натискания на флакона и се държи до към 3000-3500 оборота. Мотора започва да изкарва бели пушеци примесени с малки черни кълбенца и частици. Това е нагара от мотора. Цялата процедура се прави според колата, двигателя и километрите, но грубо за дизелова тройка около 300 мл вода на струя от 10-15 пръскания са достатъчни. Има много клипове в нета. Ето един за тди ваг
https://www.youtube.com/watch?v=izvz18xgfA0
От процедурата има ефект- мотора работи по-тихо и умерено, някой наблюдават по-голяма пъргавост от мотора.
Как "работи"- доста от водата минава през цилиндрите и се смесва с маслото, но така почиства по доста елегантен начин цилиндро-буталната група, и най-вече сегментите от нагар. После попадайки в маслото се смесва с него и се образува една уникална емулсия, с практически много големи почистващи свойства (за сметка от нормалните мазителни на маслото) . Вътре двигателя след 10 минутна циркулация на въпросната суспензия, направо светва. След завършване на процедурата трябва ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ДА СЕ СМЕНИ МАСЛОТО,защото вече обясних как сте му нарушили мазителните свойства!
Процедурата с водорода се оповава на същите стари методи, но с нова техника.
Това е накратко метода, че ме притиска времето и не мога да се разширявам още.
Вода през дюзите в цилиндрите, особено през common rail инжектори или пиезо дюзи...
Също така вода за един час в нагрятата керамика на DPF или катализатора...
Може би за коли от едно друго поколение с карбуратори и генерация без филтри е ставало...
А може би почистването се нарича водородно, защото се предполага, че водата се разлага на водород и кислород, но в този случай какво ще е горенето в цилиндрите...А и не върви да се напише почистване с вода, но след като е 60лв и с отстъпка след това, сигурно е нещо подобно.

Може би е нещо от рода на когато преди много време си сложих един препарат в гумите, който да запушва отвора при спукване. При 120км/ч колата започна да подскача, свалихме гумите, препарата беше станал на нещо като топка, после прочетох, че бил подходящ за военни камиони движещи се с до 60км/ч...

- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 915
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Почистване на двигателя с водород
Аз не бих си пръскал вода в двигателя, по скоро нещо такова
- ACT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 17.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5
Re: Почистване на двигателя с водород
Аз на сила не карам да правите нищо. Метода е много стар. Разровете се в нета и четете и гледайте. Информация и клипове бол!
Аман от модераторски и админски произвол! Тема за турбо не мерц седи в раздел за Е60-тка и на никой не му дреме! Иначе сме безпристрастни!!!
Re: Почистване на двигателя с водород
Дайте метод дето чисти генерация ,турбина и катализатор/дпф ,без да ги свалям .Двигателя ми е перфектно чист и работи нормално.Колата е 10 годишна дизел комън рейл.
- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Почистване на двигателя с водород
zvetiko написа:ACT написа:lusienk написа:Здравейте колеги,
Наскоро видях, че се предлага такава услуга. Почиствала се цялата горивна система и включително филтъра за твърди частици. Моля ако някой е правил тази процедура да сподели има ли ефект.
Предполагам питаш за машинното почистване с водород на работещ мотор. Наскоро няколко фирми тук започнаха да го предлагат.
Това почистване с водород е "ъпгрейд" на един много стар и използван метод т.нар "пиене на вода" от мотора.
Преди 10-15 години се използваше много широко от гаражните майстори и има ефект. Малко история и начин за правене в домашни условия и ще се върна пак на водорода.
Стария метод с вода се оповава на случайте, когато имаше спукана(леко и в допустими норми) гарнитура на мотора и в цилиндрите под формата на мъгла влизаше антифриз. След отваряне на мотора в цилиндрите, които са "пили" вода няма никакъв нагар и челата на буталата и клапаните светят от чистота. След тези многобройни случки хората (предимно в Русия, а след това из Европа) започнаха да дават на мотора да "пие" вода. Сваля се въздушния филтър и се пръска с пръскало леко вода под формата на мъгла. Пръскат се няколко натискания на флакона и се държи до към 3000-3500 оборота. Мотора започва да изкарва бели пушеци примесени с малки черни кълбенца и частици. Това е нагара от мотора. Цялата процедура се прави според колата, двигателя и километрите, но грубо за дизелова тройка около 300 мл вода на струя от 10-15 пръскания са достатъчни. Има много клипове в нета. Ето един за тди ваг
https://www.youtube.com/watch?v=izvz18xgfA0
От процедурата има ефект- мотора работи по-тихо и умерено, някой наблюдават по-голяма пъргавост от мотора.
Как "работи"- доста от водата минава през цилиндрите и се смесва с маслото, но така почиства по доста елегантен начин цилиндро-буталната група, и най-вече сегментите от нагар. После попадайки в маслото се смесва с него и се образува една уникална емулсия, с практически много големи почистващи свойства (за сметка от нормалните мазителни на маслото) . Вътре двигателя след 10 минутна циркулация на въпросната суспензия, направо светва. След завършване на процедурата трябва ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ДА СЕ СМЕНИ МАСЛОТО,защото вече обясних как сте му нарушили мазителните свойства!
Процедурата с водорода се оповава на същите стари методи, но с нова техника.
Това е накратко метода, че ме притиска времето и не мога да се разширявам още.
Вода през дюзите в цилиндрите, особено през common rail инжектори или пиезо дюзи...
Също така вода за един час в нагрятата керамика на DPF или катализатора...
Може би за коли от едно друго поколение с карбуратори и генерация без филтри е ставало...
А може би почистването се нарича водородно, защото се предполага, че водата се разлага на водород и кислород, но в този случай какво ще е горенето в цилиндрите...А и не върви да се напише почистване с вода, но след като е 60лв и с отстъпка след това, сигурно е нещо подобно.![]()
Може би е нещо от рода на когато преди много време си сложих един препарат в гумите, който да запушва отвора при спукване. При 120км/ч колата започна да подскача, свалихме гумите, препарата беше станал на нещо като топка, после прочетох, че бил подходящ за военни камиони движещи се с до 60км/ч...
Пепи, изпитваш ли ги колегите? каква вода през дюзите?

46 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани