Engine fault!Reduced power
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- pepsin
- младши ентусиаст
- Мнения: 460
- Регистриран на: 20.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Луноход
Re: Engine fault!Reduced power
А егера как е
- ICHIBAN
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 249
- Регистриран на: 28.07.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е61-530da-05г.
Re: Engine fault!Reduced power
Сега незнам,преди две години е чистен.Възможно ли е да е от него и ако да,излиза ли
на диагностика?
на диагностика?
И да се гордея и да не се гордея,
все съм си българин,така че по-добре
да се гордея.
все съм си българин,така че по-добре
да се гордея.
- Bungo_Baggins
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 99
- Регистриран на: 9.05.2017
- Кара: E61 530xd lci
Re: Engine fault!Reduced power
Всичко е възможно, с тази нафта... Хубаво е годишно да се чисти.
Направи диагностика.
Направи диагностика.
- pepsin
- младши ентусиаст
- Мнения: 460
- Регистриран на: 20.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Луноход
Re: Engine fault!Reduced power
Ами би трябвало да излезе егера на диагностика,нека диагностиците от форума се включат и да кажат
- Maratilov e34
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 146
- Регистриран на: 17.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525i
Re: Engine fault!Reduced power
Без диягностика няма да стане.
И един мармот завиваше шоколада в калници от Опел
- ICHIBAN
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 249
- Регистриран на: 28.07.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е61-530da-05г.
Re: Engine fault!Reduced power
Дросел-а дава грешка,май ще се сменя.EGR-а е чист.
Тази клапа не може ли да се почисти само?
Тази клапа не може ли да се почисти само?
И да се гордея и да не се гордея,
все съм си българин,така че по-добре
да се гордея.
все съм си българин,така че по-добре
да се гордея.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Engine fault!Reduced power
Не, гори и елктроникта.ICHIBAN написа:Дросел-а дава грешка,май ще се сменя.EGR-а е чист.
Тази клапа не може ли да се почисти само?
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
- ICHIBAN
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 249
- Регистриран на: 28.07.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е61-530da-05г.
Re: Engine fault!Reduced power
След смяна на дросела,продължава да изписва това сутрин.При четене на колата,освен дросела,другиите грешки бяха че bluetoot-a не работи(той си работи) и релето на свещите.Дайте идеи сега.
И да се гордея и да не се гордея,
все съм си българин,така че по-добре
да се гордея.
все съм си българин,така че по-добре
да се гордея.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Engine fault!Reduced power
ICHIBAN написа:След смяна на дросела,продължава да изписва това сутрин.При четене на колата,освен дросела,другиите грешки бяха че bluetoot-a не работи(той си работи) и релето на свещите.Дайте идеи сега.
EGR глапана си написал, че е чист, въпроса е дали работи, провери му вакума, може да се откачил или да се е скъсал някъде и да не успява да го движи.
Виж и мап сензора на колектора дали е закачен, здраво лу му е уплътнението което го държи на колектора.
- ICHIBAN
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 249
- Регистриран на: 28.07.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е61-530da-05г.
Re: Engine fault!Reduced power
vld написа:ICHIBAN написа:След смяна на дросела,продължава да изписва това сутрин.При четене на колата,освен дросела,другиите грешки бяха че bluetoot-a не работи(той си работи) и релето на свещите.Дайте идеи сега.
EGR глапана си написал, че е чист, въпроса е дали работи, провери му вакума, може да се откачил или да се е скъсал някъде и да не успява да го движи.
Виж и мап сензора на колектора дали е закачен, здраво лу му е уплътнението което го държи на колектора.
Ми трябва да я закарам пак да я видят за тези неща,въпроса е че часовете за сервиза са за след няколко дни.
Иначе точно това уплътнение на мап-а го сменях лятото.
И да се гордея и да не се гордея,
все съм си българин,така че по-добре
да се гордея.
все съм си българин,така че по-добре
да се гордея.
- Bungo_Baggins
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 99
- Регистриран на: 9.05.2017
- Кара: E61 530xd lci
Re: Engine fault!Reduced power
А маркучите и тръбите между кулера и ЕГР провери ли?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Engine fault!Reduced power
ICHIBAN написа:vld написа:ICHIBAN написа:След смяна на дросела,продължава да изписва това сутрин.При четене на колата,освен дросела,другиите грешки бяха че bluetoot-a не работи(той си работи) и релето на свещите.Дайте идеи сега.
EGR глапана си написал, че е чист, въпроса е дали работи, провери му вакума, може да се откачил или да се е скъсал някъде и да не успява да го движи.
Виж и мап сензора на колектора дали е закачен, здраво лу му е уплътнението което го държи на колектора.
Ми трябва да я закарам пак да я видят за тези неща,въпроса е че часовете за сервиза са за след няколко дни.
Иначе точно това уплътнение на мап-а го сменях лятото.
Колега вакума на ЕГР-а м,ожеш да си го погледнеш сам, за него не ти трябва сервиз, случва се да забравят да го сложат при смяна на дрослеа, не че пречи, ама някой като се разварти и го откача неволно.
Свали си декоративния капак на мотора и погледни дали е закачено малкото маркуче на ЕГР-а., ако е извадено го вкарай, трий грешката и си свиркай.
- sssssl
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 222
- Регистриран на: 2.08.2014
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi
- Детайли за колата: в очакване на Волво ЕХ30, 428 к.с.
Re: Engine fault!Reduced power
Гледал съм майстор как проверява мембрана на ЕГР. На мястото на вакуума нахлузва 20-30 см маркуче и сеца. Ако може да всмукне въздух - мембраната е свършила.
- ICHIBAN
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 249
- Регистриран на: 28.07.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е61-530da-05г.
Re: Engine fault!Reduced power
Само да споделя че лампата угасна след смяна на релето.
Въпреки че знам че то не работеше повече от година и полиовина едва преди 6 месеца ми светна тая лампа.
Не очаквах да е от него и затова първо смених дросел(беше си за смяна),дебитомер и накрая остана само релето.
Въпреки че знам че то не работеше повече от година и полиовина едва преди 6 месеца ми светна тая лампа.
Не очаквах да е от него и затова първо смених дросел(беше си за смяна),дебитомер и накрая остана само релето.
И да се гордея и да не се гордея,
все съм си българин,така че по-добре
да се гордея.
все съм си българин,така че по-добре
да се гордея.
- Nini0
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 129
- Регистриран на: 5.09.2014
- Пол: Мъж
- Кара: 530D
- Мечтае да кара: F16
Re: Engine fault!Reduced power
Колеги малко да съживя темата. Днес както си пътувам Бургас - Варна изведнъж бам енджан фаут загуба на мощност това стана по наклон, като не усетих нищо колата си вървеше както винаги. Спрях на първото възможно място загасих я запалих и всичко ок, да но скоро стигнах магистралата и пак тази грешка, само че този път никаква мощност и колата направо изгасна след това при първия опит да запаля изобщо не завъртя чак на втория запали. Колата е 2004 без дпф, изолиран егр и ремап. Ето какво е записала, като грешки.
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани