Engine fault!Reduced power
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Engine fault!Reduced power
Датчика на рейла е свършил курса.
- Nini0
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 129
- Регистриран на: 5.09.2014
- Пол: Мъж
- Кара: 530D
- Мечтае да кара: F16
Re: Engine fault!Reduced power
vld написа:Датчика на рейла е свършил курса.
Възможно ли нещо заради ремапа да е, макар че от както го имам не съм имал никакви проблеми.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Engine fault!Reduced power
Нямам предтава това можеш да питаш мапера.
- Nini0
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 129
- Регистриран на: 5.09.2014
- Пол: Мъж
- Кара: 530D
- Мечтае да кара: F16
Re: Engine fault!Reduced power
Аха ясно да, но ако датчика е заминал не трябва ли налягането да е повече ? До колкото знам 300-320 е ок.
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
Re: Engine fault!Reduced power
Налягането в рейла в твоя случай се гледа в движение при пълно натоварване (не в покой). Най добре да е на изкачване. Имах преди случай на равно място се разминава исканото и реалното на рейла, но на прага на лимитера и си върви. А след това на изкачване гаснеше всеки път.
Почва се първо с диагности както описах и след това се отива на смяна на елементи - рег.клапан, гор. филтър, помпа и т.н.
Почва се първо с диагности както описах и след това се отива на смяна на елементи - рег.клапан, гор. филтър, помпа и т.н.
- Nini0
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 129
- Регистриран на: 5.09.2014
- Пол: Мъж
- Кара: 530D
- Мечтае да кара: F16
Re: Engine fault!Reduced power
Днес бях при моя майстор гледахме всичко беше ок дюзи, рейл, а помпата я правихме миналата година. Мизериите ми ги прави и 3 пати общо, като и трите пъти бяха по наклон докато колата се движи по инцерция, днес съм навъртял около 100 км. и няма помен от грешката, което ме навежда на мисълта, че е или кофти гориво или нещо моментно.
- Nini0
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 129
- Регистриран на: 5.09.2014
- Пол: Мъж
- Кара: 530D
- Мечтае да кара: F16
Re: Engine fault!Reduced power
Здравейте. Малко да съживя темата. Днес на връщане от Варна-Бургас след изминати повече от 2к км. отново въпросната грешка се записа и отново колата загуби мощност след, което изгасна. Запали на 2 път, както вече бях споменал дюзи, горивна помпа са ок. Веднага, като се прибрах я закачих да видя, за какво иде реч. Грешките който беше записала са следните (в приложените снимки) проверих налягането на рейла при искани 300бара дава 300-310. Всичките пъти, когато е набивала грешката е под наклон. Не знам вече къде е проблема моля за съвет.
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Engine fault!Reduced power
Какво значи, "Помпата я правихме" ?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Nini0
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 129
- Регистриран на: 5.09.2014
- Пол: Мъж
- Кара: 530D
- Мечтае да кара: F16
Re: Engine fault!Reduced power
Рециклирана е.Zubcho написа:Какво значи, "Помпата я правихме" ?
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
- Bobo_0833
- Потребител
- Мнения: 30
- Регистриран на: 14.03.2012
- Пол: Мъж
- Кара: гумите да свирят
- Мечтае да кара: и да пушат
Re: Engine fault!Reduced power
Килега само да те попитам сменял ли си CCC модул, защото аз съм сменял със този от фейслифта. Обясниха ми че забива този тип грешка защото ccc-то го разчита по този начин. Иначе грешката и при мен е същата на диагностика показва 3 изгорели свещи. И симптомите са същите в момента в който загрее изгася грешката.ICHIBAN написа:Само да споделя че лампата угасна след смяна на релето.
Въпреки че знам че то не работеше повече от година и полиовина едва преди 6 месеца ми светна тая лампа.
Не очаквах да е от него и затова първо смених дросел(беше си за смяна),дебитомер и накрая остана само релето.
Изпратено от моят LG-H870 с помощта на Tapatalk
- criminal_face
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 27.12.2010
- Пол: Мъж
Re: Engine fault!Reduced power
Здравейте колеги става въпрос за 530D E60 2004 колата е с премахнат ехе има налични катализатори и ДПФ та като си карах 250 км. извънградско в един момент с 70-80 км/ч ми наби тая грешка енджин фаут редуцед Пауър и колата стана мудна няма ряз. След като спрях и поседя И я запалих не наби тая грешка не съм я пробвал още като карам как. По късно ще я закача на диагностика
41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани