Engine fault!Reduced power

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Engine fault!Reduced power

Мнение от vld » 05 Дек 2018, 15:27

Датчика на рейла е свършил курса.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 5.09.2014
Пол: Мъж
Кара: 530D
Мечтае да кара: F16

Re: Engine fault!Reduced power

Мнение от Nini0 » 05 Дек 2018, 17:19

vld написа:Датчика на рейла е свършил курса.

Възможно ли нещо заради ремапа да е, макар че от както го имам не съм имал никакви проблеми.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Engine fault!Reduced power

Мнение от vld » 05 Дек 2018, 17:28

Нямам предтава това можеш да питаш мапера.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 5.09.2014
Пол: Мъж
Кара: 530D
Мечтае да кара: F16

Re: Engine fault!Reduced power

Мнение от Nini0 » 05 Дек 2018, 18:29

Аха ясно да, но ако датчика е заминал не трябва ли налягането да е повече ? До колкото знам 300-320 е ок.Изображение

Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1027
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: Engine fault!Reduced power

Мнение от andy » 06 Дек 2018, 10:49

Налягането в рейла в твоя случай се гледа в движение при пълно натоварване (не в покой). Най добре да е на изкачване. Имах преди случай на равно място се разминава исканото и реалното на рейла, но на прага на лимитера и си върви. А след това на изкачване гаснеше всеки път.
Почва се първо с диагности както описах и след това се отива на смяна на елементи - рег.клапан, гор. филтър, помпа и т.н.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 5.09.2014
Пол: Мъж
Кара: 530D
Мечтае да кара: F16

Re: Engine fault!Reduced power

Мнение от Nini0 » 06 Дек 2018, 13:14

Днес бях при моя майстор гледахме всичко беше ок дюзи, рейл, а помпата я правихме миналата година. Мизериите ми ги прави и 3 пати общо, като и трите пъти бяха по наклон докато колата се движи по инцерция, днес съм навъртял около 100 км. и няма помен от грешката, което ме навежда на мисълта, че е или кофти гориво или нещо моментно.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 5.09.2014
Пол: Мъж
Кара: 530D
Мечтае да кара: F16

Re: Engine fault!Reduced power

Мнение от Nini0 » 30 Мар 2019, 20:42

Здравейте. Малко да съживя темата. Днес на връщане от Варна-Бургас след изминати повече от 2к км. отново въпросната грешка се записа и отново колата загуби мощност след, което изгасна. Запали на 2 път, както вече бях споменал дюзи, горивна помпа са ок. Веднага, като се прибрах я закачих да видя, за какво иде реч. Грешките който беше записала са следните (в приложените снимки) проверих налягането на рейла при искани 300бара дава 300-310. Всичките пъти, когато е набивала грешката е под наклон. Не знам вече къде е проблема моля за съвет. ИзображениеИзображениеИзображение

Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Engine fault!Reduced power

Мнение от Zubcho » 30 Мар 2019, 23:47

Какво значи, "Помпата я правихме" ?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 5.09.2014
Пол: Мъж
Кара: 530D
Мечтае да кара: F16

Re: Engine fault!Reduced power

Мнение от Nini0 » 30 Мар 2019, 23:55

Zubcho написа:Какво значи, "Помпата я правихме" ?
Рециклирана е.

Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 14.03.2012
Пол: Мъж
Кара: гумите да свирят
Мечтае да кара: и да пушат

Re: Engine fault!Reduced power

Мнение от Bobo_0833 » 15 Апр 2019, 11:24

ICHIBAN написа:Само да споделя че лампата угасна след смяна на релето.
Въпреки че знам че то не работеше повече от година и полиовина едва преди 6 месеца ми светна тая лампа.
Не очаквах да е от него и затова първо смених дросел(беше си за смяна),дебитомер и накрая остана само релето.
Килега само да те попитам сменял ли си CCC модул, защото аз съм сменял със този от фейслифта. Обясниха ми че забива този тип грешка защото ccc-то го разчита по този начин. Иначе грешката и при мен е същата на диагностика показва 3 изгорели свещи. И симптомите са същите в момента в който загрее изгася грешката.

Изпратено от моят LG-H870 с помощта на Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 27.12.2010
Пол: Мъж

Re: Engine fault!Reduced power

Мнение от criminal_face » 27 Юли 2019, 13:18

Здравейте колеги става въпрос за 530D E60 2004 колата е с премахнат ехе има налични катализатори и ДПФ та като си карах 250 км. извънградско в един момент с 70-80 км/ч ми наби тая грешка енджин фаут редуцед Пауър и колата стана мудна няма ряз. След като спрях и поседя И я запалих не наби тая грешка не съм я пробвал още като карам как. По късно ще я закача на диагностика
Изображение

Предишна

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook