E60 съединител- малко проблеми
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- prozacc
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 58
- Регистриран на: 23.03.2007
- Местоположение: Монреал
- Кара: 530 XI E60
- Мечтае да кара: Lincoln Navigator
E60 съединител- малко проблеми
Здравейте колеги,
имам малко странен проблем.... Колата е е60 2007 530 Хi с 6 скоростна ръчна кутия, не автомат. Преди време като превключвах скорости прехъркваха, не влизаха и при пускането на съединителя се чуваше едно чаткане, педалът твърд направо кошмар в задръстванията (а те не са като в БГ).... Сменено е маслото в скоростната кутия с Redline, разлика от небето до земята. После разбрахме, че чаткането идва от прецакан демферен маховик... Дадох я на сервиз и смениха абсолютно всичко - притискател, феродо, демферен маховик, лагери и там лоста на долната помпа, всичко на една и съща марка. Всичко окей, отначало педалът беше мек, но сега пак се втвърди. Хъркането между 1-2 предавка пак остана... Четох из тукашните форуми и всички масово премахват Clutch delay valve. Окей и него го разкарахме... Подобрение има, но не смея да кажа космическо. Никога не отделя на едно и също място. Един път ще отдели на 1см от пода и ще ритне, другият път ще е по- високо, третият път ще избоксува.... супер много изнервя...Не схващам... всичко е сменено, на какво може да се дължи това? Колегите предполагат долна помпа на съединител, но няма начин да я проверим освен ако не я сменим. Какво може да се направи по моя въпрос? И друго, педалът на съединителят при натискане слиза плавно, до около 2см от пода, там се усеща едно много странно съпротивление, като че ли има някакъв бутон, който се задейства. (колата има hill descend assistant ако това е от значение.) Какво е това нещо? И преди го имаше и сега го има.
имам малко странен проблем.... Колата е е60 2007 530 Хi с 6 скоростна ръчна кутия, не автомат. Преди време като превключвах скорости прехъркваха, не влизаха и при пускането на съединителя се чуваше едно чаткане, педалът твърд направо кошмар в задръстванията (а те не са като в БГ).... Сменено е маслото в скоростната кутия с Redline, разлика от небето до земята. После разбрахме, че чаткането идва от прецакан демферен маховик... Дадох я на сервиз и смениха абсолютно всичко - притискател, феродо, демферен маховик, лагери и там лоста на долната помпа, всичко на една и съща марка. Всичко окей, отначало педалът беше мек, но сега пак се втвърди. Хъркането между 1-2 предавка пак остана... Четох из тукашните форуми и всички масово премахват Clutch delay valve. Окей и него го разкарахме... Подобрение има, но не смея да кажа космическо. Никога не отделя на едно и също място. Един път ще отдели на 1см от пода и ще ритне, другият път ще е по- високо, третият път ще избоксува.... супер много изнервя...Не схващам... всичко е сменено, на какво може да се дължи това? Колегите предполагат долна помпа на съединител, но няма начин да я проверим освен ако не я сменим. Какво може да се направи по моя въпрос? И друго, педалът на съединителят при натискане слиза плавно, до около 2см от пода, там се усеща едно много странно съпротивление, като че ли има някакъв бутон, който се задейства. (колата има hill descend assistant ако това е от значение.) Какво е това нещо? И преди го имаше и сега го има.
Защо турбо дизел, като може турбо бензин..?
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3412
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: E60 съединител- малко проблеми
Обезвъздуши си системата, някоя от помпите дърпа въздух. Ако пак го прави, сменяш помпа.
- prozacc
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 58
- Регистриран на: 23.03.2007
- Местоположение: Монреал
- Кара: 530 XI E60
- Мечтае да кара: Lincoln Navigator
Re: E60 съединител- малко проблеми
Когато премахнаха clutch delay valve обезвъздушиха всичко. Явно ще трябва да сменям помпата.. но честно казано имам чувството, че няма да се оправи. Какво е това съпротивление, което педалът среща, когато е на 2-3 см от пода?
Помпата е поръчана, тези дни ще се сменя пък да видим дали ще има промяна. Днес махнах пластмасата отдолу под кормилото и огледах движението на педала. Оказва се, че съпротивлението всъщност идва от датчика, който позволява запалването на автомобила. Тук всяка една ръчна ск кутия е оборудвана с такъв, за да се предотврати "ритане" при опит за палене на скорост без натиснат съединител.
Едва ли някой го интересува, но ето и продължението...
Преди няколко седмици ми светна предупредителната лампа за смяна на спирачната течност. Вчера реших да я сменя. Закачих я на вакуум машината. От всички колела излезна течност с нормален теч, с изключение на задно дясно. 1-во пробката беше задръстена, извадих я и я отпуших, 2-ро дори и под налягане и извадена нацяло пробка течността не излизаше силно. Не знам защо, може би от "кантара на спирачките'... знам ли... Течността, която излезе беше с червено- жълт цвят. Новата чист жълт цвят.
После реших да погледна и долната помпа на съединителя, никакви следи от течове, нито някакви видими дефекти. После си викам дай да й сменя и на нея течността, и без това е към казанчето на спирачките. Отвих пробката, същата червено- жълта течност. После започна да излиза новата. Всичко окей, свалям от стенда и излизам за проба.
Вече има навъртяни към 80-90км. Няма нищо общо. Педалът на спирачките твърд (беше един такъв лигав първите 2см) още на 1см, съединителят мек, отделя на едно и също място поне за сега... Но ще видим как ще се държи в истинските задръствания.
И ми остана една долна помпа излишна, която все още не е пристигнала от щатите хахахахахах.... Както и да е, това е последната ръчка, която ще карам. Друго си е автоматика!
Помпата е поръчана, тези дни ще се сменя пък да видим дали ще има промяна. Днес махнах пластмасата отдолу под кормилото и огледах движението на педала. Оказва се, че съпротивлението всъщност идва от датчика, който позволява запалването на автомобила. Тук всяка една ръчна ск кутия е оборудвана с такъв, за да се предотврати "ритане" при опит за палене на скорост без натиснат съединител.
Едва ли някой го интересува, но ето и продължението...
Преди няколко седмици ми светна предупредителната лампа за смяна на спирачната течност. Вчера реших да я сменя. Закачих я на вакуум машината. От всички колела излезна течност с нормален теч, с изключение на задно дясно. 1-во пробката беше задръстена, извадих я и я отпуших, 2-ро дори и под налягане и извадена нацяло пробка течността не излизаше силно. Не знам защо, може би от "кантара на спирачките'... знам ли... Течността, която излезе беше с червено- жълт цвят. Новата чист жълт цвят.
После реших да погледна и долната помпа на съединителя, никакви следи от течове, нито някакви видими дефекти. После си викам дай да й сменя и на нея течността, и без това е към казанчето на спирачките. Отвих пробката, същата червено- жълта течност. После започна да излиза новата. Всичко окей, свалям от стенда и излизам за проба.
Вече има навъртяни към 80-90км. Няма нищо общо. Педалът на спирачките твърд (беше един такъв лигав първите 2см) още на 1см, съединителят мек, отделя на едно и също място поне за сега... Но ще видим как ще се държи в истинските задръствания.
И ми остана една долна помпа излишна, която все още не е пристигнала от щатите хахахахахах.... Както и да е, това е последната ръчка, която ще карам. Друго си е автоматика!
Защо турбо дизел, като може турбо бензин..?
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3412
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: E60 съединител- малко проблеми
Разбира се, че ни интересува. Най-малкото, следващия с подобен проблем, ще има готово решение. И не на последно място, когато имаш две мнения последователни в една тема, вмъквай второто мнение в първото (така не товариш работата на модераторите и всички те обичат )
- RIDDICK
- младши ентусиаст
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: E60 съединител- малко проблеми
[quote="prozacc"]Когато премахнаха clutch delay valve обезвъздушиха всичко. Явно ще трябва да сменям помпата.. но честно казано имам чувството, че няма да се оправи. Какво е това съпротивление, което педалът среща, когато е на 2-3 см от пода?
Помпата е поръчана, тези дни ще се сменя пък да видим дали ще има промяна. Днес махнах пластмасата отдолу под кормилото и огледах движението на педала. Оказва се, че съпротивлението всъщност идва от датчика, който позволява запалването на автомобила. Тук всяка една ръчна ск кутия е оборудвана с такъв, за да се предотврати "ритане" при опит за палене на скорост без натиснат съединител.
Едва ли някой го интересува, но ето и продължението...
Преди няколко седмици ми светна предупредителната лампа за смяна на спирачната течност. Вчера реших да я сменя. Закачих я на вакуум машината. От всички колела излезна течност с нормален теч, с изключение на задно дясно. 1-во пробката беше задръстена, извадих я и я отпуших, 2-ро дори и под налягане и извадена нацяло пробка течността не излизаше силно. Не знам защо, може би от "кантара на спирачките'... знам ли... Течността, която излезе беше с червено- жълт цвят. Новата чист жълт цвят.
После реших да погледна и долната помпа на съединителя, никакви следи от течове, нито някакви видими дефекти. После си викам дай да й сменя и на нея течността, и без това е към казанчето на спирачките. Отвих пробката, същата червено- жълта течност. После започна да излиза новата. Всичко окей, свалям от стенда и излизам за проба.
колега и на мен наскоро ми се появи едно леко потъване на педала на съединителя,та би ли казал за коя помпа точно си решил да обезвъздушаваш и сменял течноста
,а ако би могъл да пуснеш схема...аз съм също с механична кутия
Помпата е поръчана, тези дни ще се сменя пък да видим дали ще има промяна. Днес махнах пластмасата отдолу под кормилото и огледах движението на педала. Оказва се, че съпротивлението всъщност идва от датчика, който позволява запалването на автомобила. Тук всяка една ръчна ск кутия е оборудвана с такъв, за да се предотврати "ритане" при опит за палене на скорост без натиснат съединител.
Едва ли някой го интересува, но ето и продължението...
Преди няколко седмици ми светна предупредителната лампа за смяна на спирачната течност. Вчера реших да я сменя. Закачих я на вакуум машината. От всички колела излезна течност с нормален теч, с изключение на задно дясно. 1-во пробката беше задръстена, извадих я и я отпуших, 2-ро дори и под налягане и извадена нацяло пробка течността не излизаше силно. Не знам защо, може би от "кантара на спирачките'... знам ли... Течността, която излезе беше с червено- жълт цвят. Новата чист жълт цвят.
После реших да погледна и долната помпа на съединителя, никакви следи от течове, нито някакви видими дефекти. После си викам дай да й сменя и на нея течността, и без това е към казанчето на спирачките. Отвих пробката, същата червено- жълта течност. После започна да излиза новата. Всичко окей, свалям от стенда и излизам за проба.
колега и на мен наскоро ми се появи едно леко потъване на педала на съединителя,та би ли казал за коя помпа точно си решил да обезвъздушаваш и сменял течноста
,а ако би могъл да пуснеш схема...аз съм също с механична кутия
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани