exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Tihony_audio
- Потребител
- Мнения: 33
- Регистриран на: 11.12.2022
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530d 2003
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
Направих едно видео в реално време на показанията на MAP сензора. Според вас бъгав ли е, тъй като виждам минимални разлики между искана и измерена стойност?
https://streamable.com/6kquqt
https://streamable.com/6kquqt
- Tihony_audio
- Потребител
- Мнения: 33
- Регистриран на: 11.12.2022
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530d 2003
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
При мен работите се оправиха. Сега да споделя какво се оказа при мен:
Първо колата започна да върви на отладъци (ту тръгва, ту спира, после пак тръгва, пак спира и т.н.). Освен 3FFO, се появи и 4507 (т.е. ниско ниво на измерената въздушна маса). Гледах на живи данни, MAP сензора отчита сравнително вярно, сравнително с известно закъснение (гони исканата стойност). Не така обаче стояха нещата при Air Mass. При пълна газ дебитомера не може да отчете повече от 900 mg/stk (но, да беше чистен, но от тогава мина 1 година - не очаквах, че толкова бързо ще се замърси). Така свалих дебитомера (който междувпрочем е оригиналния-2003г.) и взех един спрей за почистване на дебитомери (само да вметна, че предния път го чистих със спрей за спирачки и може да е останало нещо по него, та не е вариант не си правете труда да чистите с такъв). Така изчистих го със спрея за дебитомера, ресет на стойности и при пълна газ нещата си дойдоха на мястото - вече спокойно се виждат 1100-1200 mg/stk.
Следва интересната част
Гледам обаче все още искана и измерена стойност също се различават (това при мен е нормално, защото съм със спрян EGR/AGR), но с много. Викам си я да видя какво ще стане ако се промени настройката на EGR-a. При фабрична стойност 0mg/stk и пълна газ исканата стойност е някъде около 915 mg/stk, което е сравнително малко в сравнение с измерена 1100 mg/stk да речем. Настроих EGR на +87 mg/stk (т.е. на повече свеж въздух) и в комбинация с изчистения и ресетнат дебитомер, работата "заспа", защото вече измерено и искано почти се изравняват
Първо колата започна да върви на отладъци (ту тръгва, ту спира, после пак тръгва, пак спира и т.н.). Освен 3FFO, се появи и 4507 (т.е. ниско ниво на измерената въздушна маса). Гледах на живи данни, MAP сензора отчита сравнително вярно, сравнително с известно закъснение (гони исканата стойност). Не така обаче стояха нещата при Air Mass. При пълна газ дебитомера не може да отчете повече от 900 mg/stk (но, да беше чистен, но от тогава мина 1 година - не очаквах, че толкова бързо ще се замърси). Така свалих дебитомера (който междувпрочем е оригиналния-2003г.) и взех един спрей за почистване на дебитомери (само да вметна, че предния път го чистих със спрей за спирачки и може да е останало нещо по него, та не е вариант не си правете труда да чистите с такъв). Така изчистих го със спрея за дебитомера, ресет на стойности и при пълна газ нещата си дойдоха на мястото - вече спокойно се виждат 1100-1200 mg/stk.
Следва интересната част
Гледам обаче все още искана и измерена стойност също се различават (това при мен е нормално, защото съм със спрян EGR/AGR), но с много. Викам си я да видя какво ще стане ако се промени настройката на EGR-a. При фабрична стойност 0mg/stk и пълна газ исканата стойност е някъде около 915 mg/stk, което е сравнително малко в сравнение с измерена 1100 mg/stk да речем. Настроих EGR на +87 mg/stk (т.е. на повече свеж въздух) и в комбинация с изчистения и ресетнат дебитомер, работата "заспа", защото вече измерено и искано почти се изравняват
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани