exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 12.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530d LCI

Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0

Мнение от zerhanzenun » 13 Юни 2016, 23:15

Здравейте,
И при мене има подобен проблем.Като я взех преди 2 месеца много вървеше,но сега ми се струва мудна.Не дава никакви грешки ,егр и дросел почистени.Дюзи проверени на стенд всичко в норма.Някакви идеи?
Колата е е60 530d lci ръчка
Поздрави!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0

Мнение от netmurder » 14 Юни 2016, 20:49

Ами те толкова си вървят тези коли, свикнал си и вече и това е...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 636
Регистриран на: 14.12.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530dA
Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори

exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0

Мнение от B.Stoimenov » 15 Юни 2016, 22:06

zerhanzenun написа:Здравейте,
И при мене има подобен проблем.Като я взех преди 2 месеца много вървеше,но сега ми се струва мудна.Не дава никакви грешки ,егр и дросел почистени.Дюзи проверени на стенд всичко в норма.Някакви идеи?
Колата е е60 530d lci ръчка
Поздрави!

Не пречи да погледнеш въздушния филтър, дебитомера и МАП сензора- има теми как се чистят последните две - както и вакуум маркучите и прочие.


Sent from my iPhone using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1912
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0

Мнение от nikolae » 16 Юни 2016, 8:53

При мен всичко това е проверено и пак го има.
Според мен е нещо около турбото.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 636
Регистриран на: 14.12.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530dA
Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори

Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0

Мнение от B.Stoimenov » 16 Юни 2016, 9:31

Погледнете го на живи данни.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1912
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0

Мнение от nikolae » 16 Юни 2016, 13:08

Гледахме и това. Не си спомням в детайли, но понякога не достигаше някакъв дебит, който компютъра иска.
Примерно ако иска 1200, то подава 1050 и записва грешка. Друг пуска иска минимално 1200, то дава 1250-1300 и пак записва грешка.
Тогава карах и много не разбрах какви са точно стойностите (mg/stroke по спомен).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1912
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0

Мнение от nikolae » 15 Авг 2016, 10:16

Днес пак ми заби муцуна. От много време (месеци) не се беше случвало. Повече от 3-3200 оборота не иска.
Изтрих грешката и си литна, без да гася колата дори.
Моля Ви насочете ме към някой , който ги "улавя" тези неща.
Или дайте съвет за какво да гледам на диагностика.
Ще прегледам тези дни ЕГР-а отново, да не би да се е зацапал (силно се съмнявам, но все пак)

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 31.08.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW 530xd E60

Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0

Мнение от kiril007 » 15 Авг 2016, 11:52

zerhanzenun написа:Здравейте,
И при мене има подобен проблем.Като я взех преди 2 месеца много вървеше,но сега ми се струва мудна.Не дава никакви грешки ,егр и дросел почистени.Дюзи проверени на стенд всичко в норма.Някакви идеи?
Колата е е60 530d lci ръчка
Поздрави!


Здравей колега и аз го имах това и се оказа че ДПФ се беше задръстил до такава степен че не искаше да тръгне регенерация. При мен се задръсти заради изгорели подгревни свещи и реле и датчика който мери налягането в ДПФ.
Хубаво е да си видиш живите данни на ДПФ колко показва на празен ход и кога за последно се е регенерирал.
Изображение

:driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1912
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0

Мнение от nikolae » 15 Авг 2016, 15:13

Колата фабрично е без дпф. Месец преди да я купя са сменени свещите + подгрев реле.
Не знам дали имам катализатори, гърнеджия ги беше погледнал и беше казал, че според него
не са пипани (отваряни). Нещо предизвиква тази грешка air mass 3ff00 и не знам какво е.
Има нещо като датчик пред турбото, в една метална кутия. Какво прави то ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 282
Регистриран на: 1.04.2015
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: Е61 530D 218hp
Мечтае да кара: Параход

Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0

Мнение от blackyhn » 15 Авг 2016, 20:34

Преди няколко дни при мен се оказа, че пружината на ЕГР клапана се е предала. Съответно турбината сама си отваря клапана, губи налягане а двигателя работи на изгорели газове. Иначе по корекомсите форуми си го дават за дебитомерска решка този код .... Успех!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1520
Регистриран на: 20.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 E70

Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0

Мнение от rafa224 » 19 Авг 2016, 9:02

kiril007 написа:
zerhanzenun написа:Здравейте,
И при мене има подобен проблем.Като я взех преди 2 месеца много вървеше,но сега ми се струва мудна.Не дава никакви грешки ,егр и дросел почистени.Дюзи проверени на стенд всичко в норма.Някакви идеи?
Колата е е60 530d lci ръчка
Поздрави!


Здравей колега и аз го имах това и се оказа че ДПФ се беше задръстил до такава степен че не искаше да тръгне регенерация. При мен се задръсти заради изгорели подгревни свещи и реле и датчика който мери налягането в ДПФ.
Хубаво е да си видиш живите данни на ДПФ колко показва на празен ход и кога за последно се е регенерирал.

И релето и свещи имаше изгорели или само релето колега?

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 31.08.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW 530xd E60

Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0

Мнение от kiril007 » 19 Авг 2016, 16:27

rafa224 написа:
kiril007 написа:
zerhanzenun написа:Здравейте,
И при мене има подобен проблем.Като я взех преди 2 месеца много вървеше,но сега ми се струва мудна.Не дава никакви грешки ,егр и дросел почистени.Дюзи проверени на стенд всичко в норма.Някакви идеи?
Колата е е60 530d lci ръчка
Поздрави!


Здравей колега и аз го имах това и се оказа че ДПФ се беше задръстил до такава степен че не искаше да тръгне регенерация. При мен се задръсти заради изгорели подгревни свещи и реле и датчика който мери налягането в ДПФ.
Хубаво е да си видиш живите данни на ДПФ колко показва на празен ход и кога за последно се е регенерирал.

И релето и свещи имаше изгорели или само релето колега?


Здравей колега, имах три изгорели свещи и релето беше прекъснало на две от здравите свещи затова смених и релето и 6-те свещи, обаче малко си го усложних защото при свалянето на колектора за премахването на пеперудките смених само свещите и после сменях релето без да свалям колектора. Ако имаш грешка за свещи и си сигурен че са здрави, значи релето е заминало. Ако трябва да го сменяш има клипче в youtube как се сменя без да се сваля колектора.
https://www.youtube.com/watch?v=rQn5J47ElwU Ето го.
Изображение

:driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1520
Регистриран на: 20.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 E70

Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0

Мнение от rafa224 » 19 Авг 2016, 17:49

kiril007 написа:
rafa224 написа:
kiril007 написа:
zerhanzenun написа:Здравейте,
И при мене има подобен проблем.Като я взех преди 2 месеца много вървеше,но сега ми се струва мудна.Не дава никакви грешки ,егр и дросел почистени.Дюзи проверени на стенд всичко в норма.Някакви идеи?
Колата е е60 530d lci ръчка
Поздрави!


Здравей колега и аз го имах това и се оказа че ДПФ се беше задръстил до такава степен че не искаше да тръгне регенерация. При мен се задръсти заради изгорели подгревни свещи и реле и датчика който мери налягането в ДПФ.
Хубаво е да си видиш живите данни на ДПФ колко показва на празен ход и кога за последно се е регенерирал.

И релето и свещи имаше изгорели или само релето колега?


Здравей колега, имах три изгорели свещи и релето беше прекъснало на две от здравите свещи затова смених и релето и 6-те свещи, обаче малко си го усложних защото при свалянето на колектора за премахването на пеперудките смених само свещите и после сменях релето без да свалям колектора. Ако имаш грешка за свещи и си сигурен че са здрави, значи релето е заминало. Ако трябва да го сменяш има клипче в youtube как се сменя без да се сваля колектора.
https://www.youtube.com/watch?v=rQn5J47ElwU Ето го.

Благодаря колега. При мен ми светна лампата за DPF филтъра но ме съмнява, че може да е от релето проблема. Утре ще направим диагностика.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1912
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0

Мнение от nikolae » 21 Авг 2016, 17:59

Това реле може ли да има връзка с моя проблем ?
Сменяно (май със 6 нови свещи) е пак месеци преди да закупя колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1520
Регистриран на: 20.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 E70

Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0

Мнение от rafa224 » 22 Авг 2016, 8:06

При мен се оказа, че DPF си е с напълно нормални показатели и не е запушен. Имало е опит за регенерация незнайно защо неуспешен и DPF е записал грешка. Интересното ер че първо даде 3ри изгорели подгредни свещи при диагностиката а след това при повторна проверка не излязоха. Ще отида да проверя релето и свещите все пак.
20160821_12471111111.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook