exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- pepsin
- младши ентусиаст
- Мнения: 460
- Регистриран на: 20.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Луноход
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
Тази сутрин пак 3ff0 air mass sensor,свалих дебитомера почистих го с спрей за дебитомери покарах пак диагностика всичко е ок,за сега.Утре други ден пак ще,я диагностицирам и ще се види как е
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
Аз съм пробвал с два EGR, повече от месец каране и с единия и с другия и пак я има грешката.
Дебитомера както казах по-рано, го слагахме на друга кола - тя нямаше проблем (с и без адаптиране).
С дебитомера от другата кола на моята - същата грешка, същото поведение (с и без адаптиране).
Дебитомера както казах по-рано, го слагахме на друга кола - тя нямаше проблем (с и без адаптиране).
С дебитомера от другата кола на моята - същата грешка, същото поведение (с и без адаптиране).
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
Изчистени колектори - входящ и изходящ (не че бяха мръсни), нови маркучи samco, чисто нова турбина, пробвах със затапен egr, отново разменях дебитомери, пак и пак същото.
Чрез launch-а и freeze frame показва, че около 1800-2000 оборота записва грешката.
С пистолет за създаване на вакум, към турбото и тампоните на мотора има и държи, обратно няма вакум. Не знам дали трябва да е така или не.
Помпата, която създава вакумите как може да се тества?
Грешката не пречи на карането, има я всеки път и искам да я изчистя.
Чрез launch-а и freeze frame показва, че около 1800-2000 оборота записва грешката.
С пистолет за създаване на вакум, към турбото и тампоните на мотора има и държи, обратно няма вакум. Не знам дали трябва да е така или не.
Помпата, която създава вакумите как може да се тества?
Грешката не пречи на карането, има я всеки път и искам да я изчистя.
- spower
- ентусиаст
- Мнения: 1499
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
Здравей колега, четох за тази грешка в един немски форум, и спред тях след редица експерименти (нов дебитомер, изключване на егр, подмяна вс. вакуми) стигат до извода, че смуче въздух от уплътненията на турбото и дебитомера ( тръбата с въздуха където влиза в турбото има уплътнение и горе на самия дебитомер. Линк от техният форум с номера 7 и 5 https://www.leebmann24.de/bmw-ersatztei ... bt=13_1151 .
При М57n може би ще е номер 2 от схемата https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_3468
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=13_0652 и тук номер 5
При М57n може би ще е номер 2 от схемата https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_3468
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=13_0652 и тук номер 5
Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: https://bit.ly/3fQigcM
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
Благодаря за насоките и аз съм убеден, че е нещо свързано с въздуха. Получава се в едни конкретни моменти около 2000-2200 оборота ако не се лъжа.
Стои като грешка, не ме дразни, колата върви чудесно. При първа възможност ще погледна и ще пиша за отзиви.
Стои като грешка, не ме дразни, колата върви чудесно. При първа възможност ще погледна и ще пиша за отзиви.
- Tihony_audio
- Потребител
- Мнения: 33
- Регистриран на: 11.12.2022
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530d 2003
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
Колега успя ли да решиш проблема? Какво се оказа?
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
Не, още карам колата, още записва грешка.
В 97% от времето работи перфектно, но го има като ефект все още. Смених много неща, ходих на много места и накрая се отказах
В 97% от времето работи перфектно, но го има като ефект все още. Смених много неща, ходих на много места и накрая се отказах
- Tihony_audio
- Потребител
- Мнения: 33
- Регистриран на: 11.12.2022
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530d 2003
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
При мен също от време на време се появява тази 3ff0, само като я "сритам" обаче. Явно тогава се получава тази голяма разлика между искана и реално измерена стойност на air mass. "Галя" ли газта не излиза.
Едит: В такъв момент избива при мен:
т.е. при около 2500 оборота, 1360 бара налягане в рейла, 131км/ч., Luftmasse 1329mg/hub, 1,47 bar boost.
Някой да има някаква идея от какво може да е?
А, и какво означава това "linearisierter APPT" 78.74%?
Едит: В такъв момент избива при мен:
т.е. при около 2500 оборота, 1360 бара налягане в рейла, 131км/ч., Luftmasse 1329mg/hub, 1,47 bar boost.
Някой да има някаква идея от какво може да е?
А, и какво означава това "linearisierter APPT" 78.74%?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Tihony_audio
- Потребител
- Мнения: 33
- Регистриран на: 11.12.2022
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530d 2003
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
Последното го разбрах какво е - колко е натиснат педала на газта, но защо избива грешката все още не мога да разбера
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
Пропуск в интейка провери, както и МАП сензора.
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
Направете една адаптация на MAF и би трябвало да се оправят нещата.
- Tihony_audio
- Потребител
- Мнения: 33
- Регистриран на: 11.12.2022
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530d 2003
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
vld написа:Пропуск в интейка провери, както и МАП сензора.
Това ще рече някое от уплътненията на тръбата между MAF и турбото ли? MAP по принцип е чистен, но пак ще го погледна. Благодаря за насоките
andy написа:Направете една адаптация на MAF и би трябвало да се оправят нещата.
Под "адаптация" ресет ли ще рече? MAF е почистен (много чернилка излезе) и ресетнат. Стойностите му са на "0" в момента.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
Tihony_audio написа:vld написа:Пропуск в интейка провери, както и МАП сензора.
Това ще рече някое от уплътненията на тръбата между MAF и турбото ли? MAP по принцип е чистен, но пак ще го погледна. Благодаря за насокитеandy написа:Направете една адаптация на MAF и би трябвало да се оправят нещата.
Под "адаптация" ресет ли ще рече? MAF е почистен (много чернилка излезе) и ресетнат. Стойностите му са на "0" в момента.
Ще рече по маркучите от турбината към всмукателния колектор.
- Tihony_audio
- Потребител
- Мнения: 33
- Регистриран на: 11.12.2022
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530d 2003
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
Благодаря за отговора, но при 1,47 bar възможно ли е да има "спукан"маркуч? В смисъл ако имаше "теч" на налягане от турбото не би следвало да има отклонение във въздушната маса в положителна насока, т.н. пренадуване. До колкото зная "3FF1" се получава при спукани маркучи, точно защото не достига въздуха, така както Вие описвате.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0
Да или неправилно измерване от мап.
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани