exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 460
Регистриран на: 20.03.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Луноход

Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0

Мнение от pepsin » 03 Юни 2018, 18:48

Тази сутрин пак 3ff0 air mass sensor,свалих дебитомера почистих го с спрей за дебитомери покарах пак диагностика всичко е ок,за сега.Утре други ден пак ще,я диагностицирам и ще се види как е ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2118
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0

Мнение от nikolae » 06 Юни 2018, 10:54

Аз съм пробвал с два EGR, повече от месец каране и с единия и с другия и пак я има грешката.
Дебитомера както казах по-рано, го слагахме на друга кола - тя нямаше проблем (с и без адаптиране).
С дебитомера от другата кола на моята - същата грешка, същото поведение (с и без адаптиране).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2118
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0

Мнение от nikolae » 30 Апр 2019, 13:42

Изчистени колектори - входящ и изходящ (не че бяха мръсни), нови маркучи samco, чисто нова турбина, пробвах със затапен egr, отново разменях дебитомери, пак и пак същото.
Чрез launch-а и freeze frame показва, че около 1800-2000 оборота записва грешката.
С пистолет за създаване на вакум, към турбото и тампоните на мотора има и държи, обратно няма вакум. Не знам дали трябва да е така или не.
Помпата, която създава вакумите как може да се тества?
Грешката не пречи на карането, има я всеки път и искам да я изчистя.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1499
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0

Мнение от spower » 24 Яну 2020, 10:42

Здравей колега, четох за тази грешка в един немски форум, и спред тях след редица експерименти (нов дебитомер, изключване на егр, подмяна вс. вакуми) стигат до извода, че смуче въздух от уплътненията на турбото и дебитомера ( тръбата с въздуха където влиза в турбото има уплътнение и горе на самия дебитомер. Линк от техният форум с номера 7 и 5 https://www.leebmann24.de/bmw-ersatztei ... bt=13_1151 .

При М57n може би ще е номер 2 от схемата https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_3468
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=13_0652 и тук номер 5
Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: :lalala: https://bit.ly/3fQigcM

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2118
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0

Мнение от nikolae » 06 Фев 2020, 10:55

Благодаря за насоките и аз съм убеден, че е нещо свързано с въздуха. Получава се в едни конкретни моменти около 2000-2200 оборота ако не се лъжа.
Стои като грешка, не ме дразни, колата върви чудесно. При първа възможност ще погледна и ще пиша за отзиви.

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 11.12.2022
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: Е60 530d 2003

Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0

Мнение от Tihony_audio » 08 Фев 2023, 19:19

Колега успя ли да решиш проблема? Какво се оказа?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2118
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0

Мнение от nikolae » 11 Фев 2023, 20:25

Не, още карам колата, още записва грешка.
В 97% от времето работи перфектно, но го има като ефект все още. Смених много неща, ходих на много места и накрая се отказах :)

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 11.12.2022
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: Е60 530d 2003

Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0

Мнение от Tihony_audio » 18 Фев 2023, 18:58

При мен също от време на време се появява тази 3ff0, само като я "сритам" обаче. Явно тогава се получава тази голяма разлика между искана и реално измерена стойност на air mass. "Галя" ли газта не излиза. :dunno:

Едит: В такъв момент избива при мен:
IMG_20230303_120244.jpg


т.е. при около 2500 оборота, 1360 бара налягане в рейла, 131км/ч., Luftmasse 1329mg/hub, 1,47 bar boost.

Някой да има някаква идея от какво може да е?
А, и какво означава това "linearisierter APPT" 78.74%?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 11.12.2022
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: Е60 530d 2003

Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0

Мнение от Tihony_audio » 29 Юни 2023, 19:15

Последното го разбрах какво е - колко е натиснат педала на газта, но защо избива грешката все още не мога да разбера :dunno:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0

Мнение от vld » 12 Юли 2023, 12:44

Пропуск в интейка провери, както и МАП сензора.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1027
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0

Мнение от andy » 12 Юли 2023, 13:00

Направете една адаптация на MAF и би трябвало да се оправят нещата.

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 11.12.2022
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: Е60 530d 2003

Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0

Мнение от Tihony_audio » 15 Юли 2023, 12:46

vld написа:Пропуск в интейка провери, както и МАП сензора.


Това ще рече някое от уплътненията на тръбата между MAF и турбото ли? MAP по принцип е чистен, но пак ще го погледна. Благодаря за насоките :yes:

andy написа:Направете една адаптация на MAF и би трябвало да се оправят нещата.


Под "адаптация" ресет ли ще рече? MAF е почистен (много чернилка излезе) и ресетнат. Стойностите му са на "0" в момента.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0

Мнение от vld » 15 Юли 2023, 12:49

Tihony_audio написа:
vld написа:Пропуск в интейка провери, както и МАП сензора.


Това ще рече някое от уплътненията на тръбата между MAF и турбото ли? MAP по принцип е чистен, но пак ще го погледна. Благодаря за насоките :yes:

andy написа:Направете една адаптация на MAF и би трябвало да се оправят нещата.


Под "адаптация" ресет ли ще рече? MAF е почистен (много чернилка излезе) и ресетнат. Стойностите му са на "0" в момента.

Ще рече по маркучите от турбината към всмукателния колектор.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 11.12.2022
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: Е60 530d 2003

Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0

Мнение от Tihony_audio » 15 Юли 2023, 13:31

Благодаря за отговора, но при 1,47 bar възможно ли е да има "спукан"маркуч? В смисъл ако имаше "теч" на налягане от турбото не би следвало да има отклонение във въздушната маса в положителна насока, т.н. пренадуване. До колкото зная "3FF1" се получава при спукани маркучи, точно защото не достига въздуха, така както Вие описвате.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: exhaust redirection control 004507 /air mass 3FF0

Мнение от vld » 15 Юли 2023, 13:32

Да или неправилно измерване от мап.

Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook