Турбо отЕ60 530д 218к.с на - Е60 525д 177к.с

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 13.07.2010
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: Е46 330д
Мечтае да кара: на задни гуми :)))

Турбо отЕ60 530д 218к.с на - Е60 525д 177к.с

Мнение от Ivo Kanev » 20 Мар 2016, 17:29

Колеги мисля да сложа турбина от Е60 530д 218к.с
на Е60 525д 177к.с с електронно управление дали ще се получи колата е чипосана.???
пуснах тема защото не намерих нищо.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Турбо отЕ60 530д 218к.с на - Е60 525д 177к.с

Мнение от vladobate » 20 Мар 2016, 18:49

Трябва да ти се синхронизира софта за управлението на турбото с това на чипа. Не ти стига въздух или искаш да правиш бегачка ?

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 13.07.2010
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: Е46 330д
Мечтае да кара: на задни гуми :)))

Re: Турбо отЕ60 530д 218к.с на - Е60 525д 177к.с

Мнение от Ivo Kanev » 20 Мар 2016, 19:02

Гориво има трябва и малко повечко въздух за това
Бегачка не.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Турбо отЕ60 530д 218к.с на - Е60 525д 177к.с

Мнение от vladobate » 20 Мар 2016, 19:26

Налягането на турбината вдигнато ли е ? Или е стигнала предела та има недостиг на въздух. Въздуха си е въздух , горивото гориво , отделно се управляват , затова трябва да се пипне от тунер след това дори и да стане.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 354
Регистриран на: 11.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 530da 04'
Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
Детайли за колата: China Maina Town Tuning

Re: Турбо отЕ60 530д 218к.с на - Е60 525д 177к.с

Мнение от sawion » 20 Мар 2016, 22:24

Турбо лага е главното което ще получиш от цялата манипулация. Турбината става без проблем, но ако сега колата ти тръгва от 2000 оборота, с 2260-ката ще тръгва в най-добрия случай от 2600-2700 оборота заради по-малкото литри работен обем и съответно по-малкото количество изгорели газове. Тя и 530-ката си е лагава по принцип ако не я държиш около 2000 оборота, пък представям си 525 с неината турбина ще е трагедия. По-добрия вариянт е хибрид на твойто си турбо а именно престъргване малко на студения контур и по-голяма перка. Лично мое мнение ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Турбо отЕ60 530д 218к.с на - Е60 525д 177к.с

Мнение от vladobate » 21 Мар 2016, 0:32

Лаг няма да има , поне не зависи от турбината . Тва не е тдс , аз с него и от 3д турбо тръгва на 1300об. та камо ли туй комън-рейлче.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Турбо отЕ60 530д 218к.с на - Е60 525д 177к.с

Мнение от Taruno » 21 Мар 2016, 8:08

sawion написа:Турбо лага е главното което ще получиш от цялата манипулация. Турбината става без проблем, но ако сега колата ти тръгва от 2000 оборота, с 2260-ката ще тръгва в най-добрия случай от 2600-2700 оборота заради по-малкото литри работен обем и съответно по-малкото количество изгорели газове. Тя и 530-ката си е лагава по принцип ако не я държиш около 2000 оборота, пък представям си 525 с неината турбина ще е трагедия. По-добрия вариянт е хибрид на твойто си турбо а именно престъргване малко на студения контур и по-голяма перка. Лично мое мнение ;)


30ката завърта турбото още от 1700 оборота на висока предавка и 1900 на ниска, ако ти се развърта по-късно си провери колата, защото не е нормално

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 13.07.2010
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: Е46 330д
Мечтае да кара: на задни гуми :)))

Re: Турбо отЕ60 530д 218к.с на - Е60 525д 177к.с

Мнение от Ivo Kanev » 21 Мар 2016, 10:56

Taruno написа:
sawion написа:Турбо лага е главното което ще получиш от цялата манипулация. Турбината става без проблем, но ако сега колата ти тръгва от 2000 оборота, с 2260-ката ще тръгва в най-добрия случай от 2600-2700 оборота заради по-малкото литри работен обем и съответно по-малкото количество изгорели газове. Тя и 530-ката си е лагава по принцип ако не я държиш около 2000 оборота, пък представям си 525 с неината турбина ще е трагедия. По-добрия вариянт е хибрид на твойто си турбо а именно престъргване малко на студения контур и по-голяма перка. Лично мое мнение ;)


30ката завърта турбото още от 1700 оборота на висока предавка и 1900 на ниска, ако ти се развърта по-късно си провери колата, защото не е нормално


Колата си е наред на маднес Пловдив е минала.
Преди това Дипиеф махнат и катализатора - вакуми сменени клапани ,ЕГР и Всмукателен кулектор изчистен ,свалени пеперудки, чисто нов дебитомер дюзи перфектни показатели.
Турбината вече има луфт трябва да се рециклира Та затова мисля да сложа от 218к.с

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Турбо отЕ60 530д 218к.с на - Е60 525д 177к.с

Мнение от vladobate » 21 Мар 2016, 23:34

Ivo Kanev написа:
Taruno написа:
sawion написа:Турбо лага е главното което ще получиш от цялата манипулация. Турбината става без проблем, но ако сега колата ти тръгва от 2000 оборота, с 2260-ката ще тръгва в най-добрия случай от 2600-2700 оборота заради по-малкото литри работен обем и съответно по-малкото количество изгорели газове. Тя и 530-ката си е лагава по принцип ако не я държиш около 2000 оборота, пък представям си 525 с неината турбина ще е трагедия. По-добрия вариянт е хибрид на твойто си турбо а именно престъргване малко на студения контур и по-голяма перка. Лично мое мнение ;)


30ката завърта турбото още от 1700 оборота на висока предавка и 1900 на ниска, ако ти се развърта по-късно си провери колата, защото не е нормално


Колата си е наред на маднес Пловдив е минала.
Преди това Дипиеф махнат и катализатора - вакуми сменени клапани ,ЕГР и Всмукателен кулектор изчистен ,свалени пеперудки, чисто нов дебитомер дюзи перфектни показатели.
Турбината вече има луфт трябва да се рециклира Та затова мисля да сложа от 218к.с

Искаш по-голяма , но пак ще рециклираш предполагам , нали ? От твойта ползваш турбината ос , топлия охлюв и лагерното тяло. От голямото турбо взимаш диска към лагерното тяло , компресорната перка и студения охлюв , както и ремонтен комплект , баланс и си в джаза. Демек правиш си хибрид , управлението ще си е твоето и драми няма да има само може би настройка ама.....кой знае.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 354
Регистриран на: 11.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 530da 04'
Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
Детайли за колата: China Maina Town Tuning

Re: Турбо отЕ60 530д 218к.с на - Е60 525д 177к.с

Мнение от sawion » 22 Мар 2016, 13:35

Плаша се като гледам как българина разбира от всичко ☺
Даже понякога се замислям дали не сме изобретили ''перпетомобиле'', но да го крием от света за да не го използват великите сили за унищожение на човечеството.

П.с. Към колегата създал темата - тунинга става, даже според колегите ще ти изчезне турбо лага изцяло, така че действай

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 13.07.2010
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: Е46 330д
Мечтае да кара: на задни гуми :)))

Re: Турбо отЕ60 530д 218к.с на - Е60 525д 177к.с

Мнение от Ivo Kanev » 23 Мар 2016, 9:07

sawion написа:Плаша се като гледам как българина разбира от всичко ☺
Даже понякога се замислям дали не сме изобретили ''перпетомобиле'', но да го крием от света за да не го използват великите сили за унищожение на човечеството.

П.с. Към колегата създал темата - тунинга става, даже според колегите ще ти изчезне турбо лага изцяло, така че действай



Дано така да е , затова ще правя тази гимнастиката дано се получи.
Като събера колата ще видя какво ще се получи и ще пиша.

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 13.07.2010
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: Е46 330д
Мечтае да кара: на задни гуми :)))

Re: Турбо отЕ60 530д 218к.с на - Е60 525д 177к.с

Мнение от Ivo Kanev » 17 Мар 2017, 10:17

Нищо не се получи с по голямата турбина.
Рециклирах си моята звукът от линейка изчезна и нещата си дойдоха на място.

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook