Турбо отЕ60 530д 218к.с на - Е60 525д 177к.с
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Ivo Kanev
- Потребител
- Мнения: 46
- Регистриран на: 13.07.2010
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330д
- Мечтае да кара: на задни гуми :)))
Турбо отЕ60 530д 218к.с на - Е60 525д 177к.с
Колеги мисля да сложа турбина от Е60 530д 218к.с
на Е60 525д 177к.с с електронно управление дали ще се получи колата е чипосана.???
пуснах тема защото не намерих нищо.
на Е60 525д 177к.с с електронно управление дали ще се получи колата е чипосана.???
пуснах тема защото не намерих нищо.
Re: Турбо отЕ60 530д 218к.с на - Е60 525д 177к.с
Трябва да ти се синхронизира софта за управлението на турбото с това на чипа. Не ти стига въздух или искаш да правиш бегачка ?
- Ivo Kanev
- Потребител
- Мнения: 46
- Регистриран на: 13.07.2010
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330д
- Мечтае да кара: на задни гуми :)))
Re: Турбо отЕ60 530д 218к.с на - Е60 525д 177к.с
Гориво има трябва и малко повечко въздух за това
Бегачка не.
Бегачка не.
Re: Турбо отЕ60 530д 218к.с на - Е60 525д 177к.с
Налягането на турбината вдигнато ли е ? Или е стигнала предела та има недостиг на въздух. Въздуха си е въздух , горивото гориво , отделно се управляват , затова трябва да се пипне от тунер след това дори и да стане.
- sawion
- младши ентусиаст
- Мнения: 354
- Регистриран на: 11.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 530da 04'
- Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
- Детайли за колата: China Maina Town Tuning
Re: Турбо отЕ60 530д 218к.с на - Е60 525д 177к.с
Турбо лага е главното което ще получиш от цялата манипулация. Турбината става без проблем, но ако сега колата ти тръгва от 2000 оборота, с 2260-ката ще тръгва в най-добрия случай от 2600-2700 оборота заради по-малкото литри работен обем и съответно по-малкото количество изгорели газове. Тя и 530-ката си е лагава по принцип ако не я държиш около 2000 оборота, пък представям си 525 с неината турбина ще е трагедия. По-добрия вариянт е хибрид на твойто си турбо а именно престъргване малко на студения контур и по-голяма перка. Лично мое мнение
Re: Турбо отЕ60 530д 218к.с на - Е60 525д 177к.с
Лаг няма да има , поне не зависи от турбината . Тва не е тдс , аз с него и от 3д турбо тръгва на 1300об. та камо ли туй комън-рейлче.
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Турбо отЕ60 530д 218к.с на - Е60 525д 177к.с
sawion написа:Турбо лага е главното което ще получиш от цялата манипулация. Турбината става без проблем, но ако сега колата ти тръгва от 2000 оборота, с 2260-ката ще тръгва в най-добрия случай от 2600-2700 оборота заради по-малкото литри работен обем и съответно по-малкото количество изгорели газове. Тя и 530-ката си е лагава по принцип ако не я държиш около 2000 оборота, пък представям си 525 с неината турбина ще е трагедия. По-добрия вариянт е хибрид на твойто си турбо а именно престъргване малко на студения контур и по-голяма перка. Лично мое мнение
30ката завърта турбото още от 1700 оборота на висока предавка и 1900 на ниска, ако ти се развърта по-късно си провери колата, защото не е нормално
- Ivo Kanev
- Потребител
- Мнения: 46
- Регистриран на: 13.07.2010
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330д
- Мечтае да кара: на задни гуми :)))
Re: Турбо отЕ60 530д 218к.с на - Е60 525д 177к.с
Taruno написа:sawion написа:Турбо лага е главното което ще получиш от цялата манипулация. Турбината става без проблем, но ако сега колата ти тръгва от 2000 оборота, с 2260-ката ще тръгва в най-добрия случай от 2600-2700 оборота заради по-малкото литри работен обем и съответно по-малкото количество изгорели газове. Тя и 530-ката си е лагава по принцип ако не я държиш около 2000 оборота, пък представям си 525 с неината турбина ще е трагедия. По-добрия вариянт е хибрид на твойто си турбо а именно престъргване малко на студения контур и по-голяма перка. Лично мое мнение
30ката завърта турбото още от 1700 оборота на висока предавка и 1900 на ниска, ако ти се развърта по-късно си провери колата, защото не е нормално
Колата си е наред на маднес Пловдив е минала.
Преди това Дипиеф махнат и катализатора - вакуми сменени клапани ,ЕГР и Всмукателен кулектор изчистен ,свалени пеперудки, чисто нов дебитомер дюзи перфектни показатели.
Турбината вече има луфт трябва да се рециклира Та затова мисля да сложа от 218к.с
Re: Турбо отЕ60 530д 218к.с на - Е60 525д 177к.с
Ivo Kanev написа:Taruno написа:sawion написа:Турбо лага е главното което ще получиш от цялата манипулация. Турбината става без проблем, но ако сега колата ти тръгва от 2000 оборота, с 2260-ката ще тръгва в най-добрия случай от 2600-2700 оборота заради по-малкото литри работен обем и съответно по-малкото количество изгорели газове. Тя и 530-ката си е лагава по принцип ако не я държиш около 2000 оборота, пък представям си 525 с неината турбина ще е трагедия. По-добрия вариянт е хибрид на твойто си турбо а именно престъргване малко на студения контур и по-голяма перка. Лично мое мнение
30ката завърта турбото още от 1700 оборота на висока предавка и 1900 на ниска, ако ти се развърта по-късно си провери колата, защото не е нормално
Колата си е наред на маднес Пловдив е минала.
Преди това Дипиеф махнат и катализатора - вакуми сменени клапани ,ЕГР и Всмукателен кулектор изчистен ,свалени пеперудки, чисто нов дебитомер дюзи перфектни показатели.
Турбината вече има луфт трябва да се рециклира Та затова мисля да сложа от 218к.с
Искаш по-голяма , но пак ще рециклираш предполагам , нали ? От твойта ползваш турбината ос , топлия охлюв и лагерното тяло. От голямото турбо взимаш диска към лагерното тяло , компресорната перка и студения охлюв , както и ремонтен комплект , баланс и си в джаза. Демек правиш си хибрид , управлението ще си е твоето и драми няма да има само може би настройка ама.....кой знае.
- sawion
- младши ентусиаст
- Мнения: 354
- Регистриран на: 11.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 530da 04'
- Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
- Детайли за колата: China Maina Town Tuning
Re: Турбо отЕ60 530д 218к.с на - Е60 525д 177к.с
Плаша се като гледам как българина разбира от всичко ☺
Даже понякога се замислям дали не сме изобретили ''перпетомобиле'', но да го крием от света за да не го използват великите сили за унищожение на човечеството.
П.с. Към колегата създал темата - тунинга става, даже според колегите ще ти изчезне турбо лага изцяло, така че действай
Даже понякога се замислям дали не сме изобретили ''перпетомобиле'', но да го крием от света за да не го използват великите сили за унищожение на човечеството.
П.с. Към колегата създал темата - тунинга става, даже според колегите ще ти изчезне турбо лага изцяло, така че действай
- Ivo Kanev
- Потребител
- Мнения: 46
- Регистриран на: 13.07.2010
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330д
- Мечтае да кара: на задни гуми :)))
Re: Турбо отЕ60 530д 218к.с на - Е60 525д 177к.с
sawion написа:Плаша се като гледам как българина разбира от всичко ☺
Даже понякога се замислям дали не сме изобретили ''перпетомобиле'', но да го крием от света за да не го използват великите сили за унищожение на човечеството.
П.с. Към колегата създал темата - тунинга става, даже според колегите ще ти изчезне турбо лага изцяло, така че действай
Дано така да е , затова ще правя тази гимнастиката дано се получи.
Като събера колата ще видя какво ще се получи и ще пиша.
- Ivo Kanev
- Потребител
- Мнения: 46
- Регистриран на: 13.07.2010
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330д
- Мечтае да кара: на задни гуми :)))
Re: Турбо отЕ60 530д 218к.с на - Е60 525д 177к.с
Нищо не се получи с по голямата турбина.
Рециклирах си моята звукът от линейка изчезна и нещата си дойдоха на място.
Рециклирах си моята звукът от линейка изчезна и нещата си дойдоха на място.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани