Новак с Е60 - проблеми и въпроси
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ivgeorgiev
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 17.01.2016
Новак с Е60 - проблеми и въпроси
Здравейте колеги!
Преди няколко дни си купих Е60 и много ми допадна колата но се появиха няколко проблема.
Първия е, че колата не върви като хората не съм карал друга такава, но се усеща, че е много мудна.
В неделя свалих въздушния филтър да го погледна и не беше добре, затова днес поръчах въздушен филтър PIPERCROSS дават го спортен и решух да го пробвам,маслен филтър,филтър купе, горивен филтър и масло. В неделя ще я обслужа, но това го казвам, защото след като свалях въздушния филтър и почистих и дебитомера колата започна да върви по-добре, но днес пак е мудна...
Другото което забелязвам е че при спиране на светофар яко изпушва бяло отзад и го изкарва на облачета.
Третия проблем е със скоростите, случи ми се сега в студените сутрини да ми пише transmission fault drive moderately и като позагрее и я загася и запаля се опарвя, ако не от първия то от втория или третия път.
Днес ще ми донесат кабел за INPA да я закача да видя какво ще покаже, но ако на някой му се е случвало и знае какво се прави, моля да сподели.
Също ако може да препоръчате някой човек, който разбира от тия коли, има време и познава парите да я закарам да я погледне, ако не успея сам.
Благодаря предварително на отзовалите се!
Преди няколко дни си купих Е60 и много ми допадна колата но се появиха няколко проблема.
Първия е, че колата не върви като хората не съм карал друга такава, но се усеща, че е много мудна.
В неделя свалих въздушния филтър да го погледна и не беше добре, затова днес поръчах въздушен филтър PIPERCROSS дават го спортен и решух да го пробвам,маслен филтър,филтър купе, горивен филтър и масло. В неделя ще я обслужа, но това го казвам, защото след като свалях въздушния филтър и почистих и дебитомера колата започна да върви по-добре, но днес пак е мудна...
Другото което забелязвам е че при спиране на светофар яко изпушва бяло отзад и го изкарва на облачета.
Третия проблем е със скоростите, случи ми се сега в студените сутрини да ми пише transmission fault drive moderately и като позагрее и я загася и запаля се опарвя, ако не от първия то от втория или третия път.
Днес ще ми донесат кабел за INPA да я закача да видя какво ще покаже, но ако на някой му се е случвало и знае какво се прави, моля да сподели.
Също ако може да препоръчате някой човек, който разбира от тия коли, има време и познава парите да я закарам да я погледне, ако не успея сам.
Благодаря предварително на отзовалите се!

Последна промяна ivgeorgiev на 19 Яну 2016, 12:50, променена общо 1 път
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Нова с Е60 - проблеми и въпроси
ivgeorgiev написа:Здравейте колеги!
Също ако може да препоръчате някой човек, който разбира от тия коли, има време и познава парите да я закарам да я погледне, ако не успея сам.
Благодаря предварително на отзовалите се!
Така, както си изброяваш проблемите трябва да знаеш, че трудно ще минеш под 1000 лв в ремонти, мудното може да е от скапан дебитомер, от затапаен / неработещ или калпаво премахнат ДПФ, от скапано турбо, от спукани маркучи на вакуум от какво ли не. КОЛАТА НЕ ТРЯБВА да се кара преди да се прочете за тая transmission faulty, от намаляло масло до скапани соленоиди или просто скапана букса на мекатрониката проблеми много и шанса да ги задълбочиш е по-голям.
Да те насочим към човек няма да е лошо да знаем в кой град пример за Пловдив - колегата Аtsalov, за Северозападна България Ilko и т.н.
п.с. дизела няма нужда от спортен филтър не получаваш нищо, а само вкарваш повече боклуци в двигателя
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Нова с Е60 - проблеми и въпроси
Започни с това, коя година е колата, какъв мотор е и не на последно място от кой град си?
- ivgeorgiev
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 17.01.2016
Re: Нова с Е60 - проблеми и въпроси
Atsalov написа:Започни с това, коя година е колата, какъв мотор е и не на последно място от кой град си?
Извинявам се, в гр.София съм, а колата е 2,5D автомат 12.2004г.
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: Новак с Е60 - проблеми и въпроси
Колега - може някой колеги да се сърдят , но за мен дизел със спортен филтър не е много оферта ...
За дебито пробвай една профилактика с crc примерно първо .
За скоростите са ти казали колегите -започваш от най-малкото зло като примерно ниво на маслото и после по-неприятните моменти .
За дебито пробвай една профилактика с crc примерно първо .
За скоростите са ти казали колегите -започваш от най-малкото зло като примерно ниво на маслото и после по-неприятните моменти .
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Новак с Е60 - проблеми и въпроси
За пушенето на облаци като спреш на светофар , аз бях така , проблема излезна в тунерите , които уш трябваха да ми спрат ДПФ , но не бяха и софтуерно колата си мисли , че има , а реално го бяхме изкормили вече , което води до това , че когато генерацията загрее там на някакви си градуси за регенерация на ДПФ почва да мята нафта за да го чисти ама то филтър няма и точно това се получаваше, лесно да го установиш това е , ако почне да ти го прави след известно време каране или по - точно след по-бързо каране( така генерацията загрява по - бързо), провери първо това , че мен ме пратиха за зелен хайвер да правя и двете турбини ... Ако реално се окаже това , най-вероятно колата ти да е с чип тунинг и от там да има нещо оакано в софта и повечето ти проблеми да са главно от това ( поне така мисля), за вървенето колегата горе ти е казал(почвай с четене стойности на дебитомер, после смени всички вакуми).
Поздрави.
Поздрави.
- ivgeorgiev
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 17.01.2016
Re: Новак с Е60 - проблеми и въпроси
CrazyElement написа:За пушенето на облаци като спреш на светофар , аз бях така , проблема излезна в тунерите , които уш трябваха да ми спрат ДПФ , но не бяха и софтуерно колата си мисли , че има , а реално го бяхме изкормили вече , което води до това , че когато генерацията загрее там на някакви си градуси за регенерация на ДПФ почва да мята нафта за да го чисти ама то филтър няма и точно това се получаваше, лесно да го установиш това е , ако почне да ти го прави след известно време каране или по - точно след по-бързо каране( така генерацията загрява по - бързо), провери първо това , че мен ме пратиха за зелен хайвер да правя и двете турбини ... Ако реално се окаже това , най-вероятно колата ти да е с чип тунинг и от там да има нещо оакано в софта и повечето ти проблеми да са главно от това ( поне така мисля), за вървенето колегата горе ти е казал(почвай с четене стойности на дебитомер, после смени всички вакуми).
Поздрави.
Благодаря за отговора! Тя беше записала някаква грешка на датчик на генерацията, ще й обърна внимание само да успея да подкарам инпа, вчера си купих кабел.
А днес установих, че грешката на скоростите я дава само като е студена, като загрее гася паля я и се оправя
- Burnar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 197
- Регистриран на: 13.11.2011
- Местоположение: Schweiz
- Пол: Мъж
- Кара: F11 M550D LCI
- Детайли за колата: Champagner quarz metallic
Re: Новак с Е60 - проблеми и въпроси
Щом си в София, иди в някой форумен сервиз да ти я прочетат и да ти кажат за какво иде реч. Не си мъчи акъла с глупости, услугата не е скъпа.
- ivgeorgiev
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 17.01.2016
Re: Новак с Е60 - проблеми и въпроси
Ето какво извадих от ИНПА:



Помощ



Помощ

- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Новак с Е60 - проблеми и въпроси
Колега аз нищо не разбирам от ИНПА , ама като разчетох из чужди форуми виждам , че тази грешка CF07: Transmission control unit: Communication fault: PT-CAN е затова а не както е при теб CAN BUS , и пича казва , че пробллема е бил , че имало теч на масло от ск.кутия и течало вътре в мехатроника и от там прецаквал работата на кутията и го е оправил като е сменил всички уплътнения по кутията.
- ivgeorgiev
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 17.01.2016
Re: Новак с Е60 - проблеми и въпроси
CrazyElement написа:Колега аз нищо не разбирам от ИНПА , ама като разчетох из чужди форуми виждам , че тази грешка CF07: Transmission control unit: Communication fault: PT-CAN е затова а не както е при теб CAN BUS , и пича казва , че пробллема е бил , че имало теч на масло от ск.кутия и течало вътре в мехатроника и от там прецаквал работата на кутията и го е оправил като е сменил всички уплътнения по кутията.
А нормално ли е така да ми изкарва грешките на двигателя? Нищо не намирам като информация за тях.
- fitter
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 430
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Re: Новак с Е60 - проблеми и въпроси
На мен сутрин при големите студове ми дава също грешка на скоростите. При мен е от тръгнал акумулатор. Така , че нека да ти погледнат акумулатора най-напред.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Новак с Е60 - проблеми и въпроси
Не е нормално разбира се. Изобщо не знам как си успял да прочетеш двигателя (2.5D), като си избрал MS45, което е за М54 (бензинов)!?
Като четеш двигателя избери DDE 5.0 или DDE 6.0. Едно от двете е за твоя двигател, сега не съм сигурен кое точно.
Като четеш двигателя избери DDE 5.0 или DDE 6.0. Едно от двете е за твоя двигател, сега не съм сигурен кое точно.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Новак с Е60 - проблеми и въпроси
Явно четенето и диагностиката не са за всеки - колегата ти го е казал вярно не си чел с правилни настройки и нищо не постигаме с темата до момента, отделно за ралика от колеги, които им светва скорости при теб НЕ ПОЗВОЛЯВА смяна на предавки това трябва да се погледне
- ivgeorgiev
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 17.01.2016
Re: Новак с Е60 - проблеми и въпроси
Taruno написа:Явно четенето и диагностиката не са за всеки - колегата ти го е казал вярно не си чел с правилни настройки и нищо не постигаме с темата до момента, отделно за ралика от колеги, които им светва скорости при теб НЕ ПОЗВОЛЯВА смяна на предавки това трябва да се погледне
Да, така е за трети път го пишеш за което ти благодаря взел съм го предвид. В един чуждестранен форум намерих колега със сущия проблем като моя и от написаното разбрах, че трябва да се слени маслото и гарнитури. На моята кола е сменяно миналата година и по сервизна книжка пише, че е за смяна след още 30 000км но явно не са го сменили като хората. Явно моята кола си е за сервиз, но имам проблем с доверието в сервизите... Все ще я закарам някъде възможно най-скоро. Сега ще я кача пак на импа и ще влезна в правилното меню, благодаря за насоките. Да споделя, че одеве я изкарах колата извънградско да загрее и поработи хубаво и после каТо се върнах в София вървеше като луда и не пушеше, но за кратко... Благодаря за мненията колеги!
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани