Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
B.Stoimenov написа:Скъпи колеги,
при кодиране на пре-фейс, дългите да светят като дневни на процент ... Бутона остава ли на авто, за да може, като влезеш в тунел примерно - късите да си запалят ?
Да.
- fitter
- младши ентусиаст
- Мнения: 420
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
B.Stoimenov написа:Скъпи колеги,
при кодиране на пре-фейс, дългите да светят като дневни на процент ... Бутона остава ли на авто, за да може, като влезеш в тунел примерно - късите да си запалят ?
При мен на auto си работи перфектно и си светват късите в тунели. Не съм тествал на другите позиции на ключа. Кодирай и чувствителността на сензора за светлина иначе ще ти се включват късите и на леко мрачно време, а не само като се стъмни.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Супер !
следващ въпрос - някой от вас може ли и иска ли да го направи ?
следващ въпрос - някой от вас може ли и иска ли да го направи ?
- fitter
- младши ентусиаст
- Мнения: 420
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Снощи ако бях дошъл на срещата, щях да ти го направя:) Пиши на лично и ще се разберем, може би за следващата среща да оползотворим бирата
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
fitter написа:Снощи ако бях дошъл на срещата, щях да ти го направя:) Пиши на лично и ще се разберем, може би за следващата среща да оползотворим бирата
Sent from my iPhone using Tapatalk
перфектен план ! Благодаря предварително !
- julyan10
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 149
- Регистриран на: 27.12.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 535 D 272 hp 2005 г.
- Мечтае да кара: X5M5 5.0D
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Neckros написа:Привет Колеги, не знам дали е за тази тема питането ми но ще пробвам - някакъв вид кодировка/екстра ли е показването на означението колко е загрял мотора в оборотомера? При мен липсва от както съм взел колата, а никъде не ми записва грешка. Дори и на тест на таблото не ги изкарва тези черти. Прилагам снимка за какво говоря (ограденото в зелено):
Здравей колега!
Нещо не мога да ти разбера въпроса, но това което мога да кажа е, че когато е загрял двигателя чертичните, които си показал на снимката от 4 хил. оборота слизат към 5 хил. и при работещи термостати трябва да се виждат 4-5. Иначе в скритото меню можеш да видиш градусите в дигитален вид.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
julyan10 написа:Neckros написа:Привет Колеги, не знам дали е за тази тема питането ми но ще пробвам - някакъв вид кодировка/екстра ли е показването на означението колко е загрял мотора в оборотомера? При мен липсва от както съм взел колата, а никъде не ми записва грешка. Дори и на тест на таблото не ги изкарва тези черти. Прилагам снимка за какво говоря (ограденото в зелено):
Здравей колега!
Нещо не мога да ти разбера въпроса, но това което мога да кажа е, че когато е загрял двигателя чертичните, които си показал на снимката от 4 хил. оборота слизат към 5 хил. и при работещи термостати трябва да се виждат 4-5. Иначе в скритото меню можеш да видиш градусите в дигитален вид.
Това табло на снимката е фейслифтово, при фейслифт тия черти не показват нищо, не се местят.
- Neckros
- Потребител
- Мнения: 40
- Регистриран на: 21.10.2013
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: син кораб с нафтова печка
- Мечтае да кара: E61 M5
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
julyan10 написа:Neckros написа:Привет Колеги, не знам дали е за тази тема питането ми но ще пробвам - някакъв вид кодировка/екстра ли е показването на означението колко е загрял мотора в оборотомера? При мен липсва от както съм взел колата, а никъде не ми записва грешка. Дори и на тест на таблото не ги изкарва тези черти. Прилагам снимка за какво говоря (ограденото в зелено):
Здравей колега!
Нещо не мога да ти разбера въпроса, но това което мога да кажа е, че когато е загрял двигателя чертичните, които си показал на снимката от 4 хил. оборота слизат към 5 хил. и при работещи термостати трябва да се виждат 4-5. Иначе в скритото меню можеш да видиш градусите в дигитален вид.
Искам да кажа, че при мен липсват тези чертички изцяло. Никога не са ми излизали и така и взех колата. За скритото меню знам и си ги проверяватм от време на време. Термостатите са сменени миналата седмица и колата си загрява в норма.
vld написа:julyan10 написа:Neckros написа:Привет Колеги, не знам дали е за тази тема питането ми но ще пробвам - някакъв вид кодировка/екстра ли е показването на означението колко е загрял мотора в оборотомера? При мен липсва от както съм взел колата, а никъде не ми записва грешка. Дори и на тест на таблото не ги изкарва тези черти. Прилагам снимка за какво говоря (ограденото в зелено):
Здравей колега!
Нещо не мога да ти разбера въпроса, но това което мога да кажа е, че когато е загрял двигателя чертичните, които си показал на снимката от 4 хил. оборота слизат към 5 хил. и при работещи термостати трябва да се виждат 4-5. Иначе в скритото меню можеш да видиш градусите в дигитален вид.
Това табло на снимката е фейслифтово, при фейслифт тия черти не показват нищо, не се местят.
Добре де дори и да не се местят при фейс-а (моята е pre-LCI) при мен липсват изцяло. Та от някъде се кодира или проблема е в таблото?
- Trixster
- ентусиаст
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Не се занимавай!!! Ще съжаляваш.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Вероятно чисто механично са се откачили. Но както каза колегата Trixster ... не си слагай таралеж в гащите ... така или иначе .. показват нещо - ама нищо
- punish_the_benz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 207
- Регистриран на: 30.06.2010
- Пол: Мъж
- Кара: M5 е60, 645i manual
- Мечтае да кара: е30 + S85B50 и ASW
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Здравейте колеги някой сблъсквал ли се е със следния проблем. е60 LCI , смених си фаровете понеже моите не светеха добре, след смяната спряха да ми работят cornering lights-са, след няколко часа проработи само на единия фар.. иначе всичко друго си функционира, завиване къси дълги. Фаровете са оригинални 1 към 1 с моите.
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3412
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
punish_the_benz написа:Здравейте колеги някой сблъсквал ли се е със следния проблем. е60 LCI , смених си фаровете понеже моите не светеха добре, след смяната спряха да ми работят cornering lights-са, след няколко часа проработи само на единия фар.. иначе всичко друго си функционира, завиване къси дълги. Фаровете са оригинални 1 към 1 с моите.
А някой кодира ли ги?
- dir2cas
- младши ентусиаст
- Мнения: 427
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
S.Simov написа:dir2cas написа:Колеги, някой намерил ли е начин да кодира вентилацията/климатроника така че да не стартира автоматично при всяко ново стартиране на автомобила?
В тази тема се говори по въпроса, но не е това, което аз искам, а то е просто нищо да не се пуска при даване на контакт, докато аз не реша какво да включа.
Друго, което евентуално би ми свършило работа е ако се помни последното състояние преди загасяне на колата. Така примерно цъкам off бутона преди да изгася и при следващо стартиране да си стои на off. Tова също не успях да настроя
Тези дни ще го тествам на моята кола,че и мен много ме дразни.Това е цялата информация ,която съм успял да намеря по въпроса.
При мен станаха нещата. Направих го още преди седмица, но исках да наблюдавам как се държи при няколко различни настройки на системата преди изгасяне на автомобила.
Кодирах IHKA модула със следните параметри:
- Код: Избери целия код
UMLUFT_MEMORY
aktiv
ABWAHL_AC
aktiv
OFF_MEMORY_KEY_1
aktiv
OFF_MEMORY_KEY_2
aktiv
OFF_MEMORY_KEY_3
aktiv
OFF_MEMORY_KEY_4
aktiv
OFF_MEMORY_KEY_DEFAULT
aktiv
GEBL_ANZEIGE_AUTO
aktiv
Благодаря на колегата S.Simov за насоката. Сега се помни последната настройка. Ако се изключи всичко с OFF бутона преди да се изгаси автомобила, при следващо стартиране, климатика и перката си стоят изключени. Съответно ако е изгасена колата с включено нещо, то при следващо стартиране тръгва автоматично по същия начин както преди да се изгаси.
- S.Simov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 52
- Регистриран на: 28.04.2016
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
dir2cas написа:S.Simov написа:dir2cas написа:Колеги, някой намерил ли е начин да кодира вентилацията/климатроника така че да не стартира автоматично при всяко ново стартиране на автомобила?
В тази тема се говори по въпроса, но не е това, което аз искам, а то е просто нищо да не се пуска при даване на контакт, докато аз не реша какво да включа.
Друго, което евентуално би ми свършило работа е ако се помни последното състояние преди загасяне на колата. Така примерно цъкам off бутона преди да изгася и при следващо стартиране да си стои на off. Tова също не успях да настроя
Тези дни ще го тествам на моята кола,че и мен много ме дразни.Това е цялата информация ,която съм успял да намеря по въпроса.
При мен станаха нещата. Направих го още преди седмица, но исках да наблюдавам как се държи при няколко различни настройки на системата преди изгасяне на автомобила.
Кодирах IHKA модула със следните параметри:
- Код: Избери целия код
UMLUFT_MEMORY
aktiv
ABWAHL_AC
aktiv
OFF_MEMORY_KEY_1
aktiv
OFF_MEMORY_KEY_2
aktiv
OFF_MEMORY_KEY_3
aktiv
OFF_MEMORY_KEY_4
aktiv
OFF_MEMORY_KEY_DEFAULT
aktiv
GEBL_ANZEIGE_AUTO
aktiv
Благодаря на колегата S.Simov за насоката. Сега се помни последната настройка. Ако се изключи всичко с OFF бутона преди да се изгаси автомобила, при следващо стартиране, климатика и перката си стоят изключени. Съответно ако е изгасена колата с включено нещо, то при следващо стартиране тръгва автоматично по същия начин както преди да се изгаси.
Няма проблем колега аз съм го кодирал така както е на снимката,и си помни позицията + това,че и да дам на Ауто няма да ми вкл Климатика и се вижда на коя скорост е перката.
- S.Simov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 52
- Регистриран на: 28.04.2016
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Колеги кодирал съм колата да чете МП3 обаче понякога прекъсва по някое време на песента и започва следващата,не го прави често,но е дразнещо..Записвам с записвачката на Win 7 с най-ниска скорост.
Вие с коя програма и как записвате дисковете ?
Вие с коя програма и как записвате дисковете ?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани