Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Speed_Am_All
- младши ентусиаст
- Мнения: 423
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Speed_Am_All написа:Някой знае ли как мога да кодирам да не се отварят задните прозорци като задържа бутона за отключване? Искам да е отварят само предните.
Module: CAS
Function: KMFRT_OEFF_HINTEN - DELAY COMFORT OPENING REAR POWER WINDOWS [CAS: TIME_S=DATA/100, CAS2,CAS3: TIME_S=DATA/10]
Това определя с какво закъснение да се отварят задните прозорци. Не е точно каквото търсех, но ще свърши работа.
- Speed_Am_All
- младши ентусиаст
- Мнения: 423
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Видео в движение на CIC:
https://www.car-auto-repair.com/bmw-e60e89-cic-video-in-motion-coding-by-ncsdummy/
https://www.car-auto-repair.com/bmw-e60e89-cic-video-in-motion-coding-by-ncsdummy/
- nowayout
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: southampton UK
- Пол: Мъж
- Кара: м42, 530d e60 '06
- Мечтае да кара: s85b50
- Детайли за колата: e60 530d M57D30T2
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Speed_Am_All написа:Speed_Am_All написа:Някой знае ли как мога да кодирам да не се отварят задните прозорци като задържа бутона за отключване? Искам да е отварят само предните.
Module: CAS
Function: KMFRT_OEFF_HINTEN - DELAY COMFORT OPENING REAR POWER WINDOWS [CAS: TIME_S=DATA/100, CAS2,CAS3: TIME_S=DATA/10]
Това определя с какво закъснение да се отварят задните прозорци. Не е точно каквото търсех, но ще свърши работа.
при мен изобщо не се отварят от ключа.. отварят се предните после люка и до там, а когато ги отварям от копчетата се свалят на етапи и трябва са пуснеш и да натиснеш 5 пъти копчето за да се свалят до доло.. незнам някаква защита ли е или нещо се е бъгнало..утре ще ровичкам модулите
Bayerische Motoren Werke ..
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Здравейте колеги, имам един въпрос относно 12волтовия изход на колата на барчето отзад. Дали може да се кодира да прекъсва захранването когато се извади ключа. В момента прекъсва при гасене на двигателя със старт стоп бутона. Автомобила е е60 2006г. Благодаря предварително
Изпратено от моят VOG-L29 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят VOG-L29 с помощта на Tapatalk
- Sesko
- ентусиаст
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Някой знае ли с carly дали може да сменя езика на Idrive-a или само с НЦС експерт
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Sesko написа:Някой знае ли с carly дали може да сменя езика на Idrive-a или само с НЦС експерт
Не може, само с NCS.
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Здравейте.
Използваме NCS Expert и NCS Dummy, както и ръчно променяме MAN файла, NCS-a не хвърля никакви грешки, уж всичко е успешно, но когато дръпнем данните от дадения модул и отворим TRC файла, всичко е както е било и няма никаква промяна ?
Каква може да е причината BMW e60 530d 2007 година да не успяваме да я кодираме ?
Още един въпрос, как да направим това - https://www.youtube.com/watch?v=xTd6ivZPzTI ?
Нямаме такъв модул и такава функция.
А също и american style мигачи ?
Поздрави!
Използваме NCS Expert и NCS Dummy, както и ръчно променяме MAN файла, NCS-a не хвърля никакви грешки, уж всичко е успешно, но когато дръпнем данните от дадения модул и отворим TRC файла, всичко е както е било и няма никаква промяна ?
Каква може да е причината BMW e60 530d 2007 година да не успяваме да я кодираме ?
Още един въпрос, как да направим това - https://www.youtube.com/watch?v=xTd6ivZPzTI ?
Нямаме такъв модул и такава функция.
А също и american style мигачи ?
Поздрави!
- Speed_Am_All
- младши ентусиаст
- Мнения: 423
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Kurtov написа:Здравейте.
Използваме NCS Expert и NCS Dummy, както и ръчно променяме MAN файла, NCS-a не хвърля никакви грешки, уж всичко е успешно, но когато дръпнем данните от дадения модул и отворим TRC файла, всичко е както е било и няма никаква промяна ?
Каква може да е причината BMW e60 530d 2007 година да не успяваме да я кодираме ?
Още един въпрос, как да направим това - https://www.youtube.com/watch?v=xTd6ivZPzTI ?
Нямаме такъв модул и такава функция.
А също и american style мигачи ?
Поздрави!
Вероятно профила не ти е ок. В началото нали даваш load profile? Ако нямаш готов, в нета е пълно с инструкции. Другия то въпрос не го разбрах. Какъв модул нямаш? Американските мигачи се кодират, но на мен не ми допадат и не съм търсил коя опцията. Не знам защо и викат американски. Карал съм над 30 различни коли в щатите, включително и няколко бмв-та и никоя не е имала двойно мигане.
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Speed_Am_All написа:Kurtov написа:Здравейте.
Използваме NCS Expert и NCS Dummy, както и ръчно променяме MAN файла, NCS-a не хвърля никакви грешки, уж всичко е успешно, но когато дръпнем данните от дадения модул и отворим TRC файла, всичко е както е било и няма никаква промяна ?
Каква може да е причината BMW e60 530d 2007 година да не успяваме да я кодираме ?
Още един въпрос, как да направим това - https://www.youtube.com/watch?v=xTd6ivZPzTI ?
Нямаме такъв модул и такава функция.
А също и american style мигачи ?
Поздрави!
Вероятно профила не ти е ок. В началото нали даваш load profile? Ако нямаш готов, в нета е пълно с инструкции. Другия то въпрос не го разбрах. Какъв модул нямаш? Американските мигачи се кодират, но на мен не ми допадат и не съм търсил коя опцията. Не знам защо и викат американски. Карал съм над 30 различни коли в щатите, включително и няколко бмв-та и никоя не е имала двойно мигане.
Ползвам някакъв профил на Revtor.
Интересното е, че при е46 и други две е60-ки преди фейса работи и няма проблем.
American style е постоянно светещи предни мигачи.
Във видеото от линка, който съм постнал по-горе, човека обеснява, че тази опция за двойното мигане се намира в FRM модула, но такъв на това е60, което гледахме няма.
Има LMA, което предполагам е лайт модула.
- flober
- младши ентусиаст
- Мнения: 525
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Двоен мигач на моята го кодирах точно през LMA,но с "Carly"
- Speed_Am_All
- младши ентусиаст
- Мнения: 423
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Kurtov написа:Speed_Am_All написа:Kurtov написа:Здравейте.
Използваме NCS Expert и NCS Dummy, както и ръчно променяме MAN файла, NCS-a не хвърля никакви грешки, уж всичко е успешно, но когато дръпнем данните от дадения модул и отворим TRC файла, всичко е както е било и няма никаква промяна ?
Каква може да е причината BMW e60 530d 2007 година да не успяваме да я кодираме ?
Още един въпрос, как да направим това - https://www.youtube.com/watch?v=xTd6ivZPzTI ?
Нямаме такъв модул и такава функция.
А също и american style мигачи ?
Поздрави!
Вероятно профила не ти е ок. В началото нали даваш load profile? Ако нямаш готов, в нета е пълно с инструкции. Другия то въпрос не го разбрах. Какъв модул нямаш? Американските мигачи се кодират, но на мен не ми допадат и не съм търсил коя опцията. Не знам защо и викат американски. Карал съм над 30 различни коли в щатите, включително и няколко бмв-та и никоя не е имала двойно мигане.
Ползвам някакъв профил на Revtor.
Интересното е, че при е46 и други две е60-ки преди фейса работи и няма проблем.
American style е постоянно светещи предни мигачи.
Във видеото от линка, който съм постнал по-горе, човека обеснява, че тази опция за двойното мигане се намира в FRM модула, но такъв на това е60, което гледахме няма.
Има LMA, което предполагам е лайт модула.
А вярно че това бяха американски мигачи. FRM пак е лайт модулa. Не знам кога е LMA и кога FRM. Мислех че при фейса се сменя ама гледам гледам си написал 2007. Другия вариант е да не е на контакт. Някой модули се кодират само на контакт. Слагаш ключа в гнездото и натискаш стар бутона без спирачка. Преди това трябва да е бил изваден ключа. При мен не става ако е угасиш на пример и без да вадиш ключа дадеш на контакт.
- AlonsoBest
- младши ентусиаст
- Мнения: 286
- Регистриран на: 25.04.2013
- Местоположение: Трявна/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 540i G30, 120d F20
- Мечтае да кара: 540i
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Здравейте. Имам Е60 с dynamic xenon и LM_AHL.C21. Кодирал съм си на дълги да свети халогенната крушка в рефлектора, заедно с биксенона. Интресува ме ако мина LM2 ще може ли да се направи същата кодировка?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Kurtov написа:Speed_Am_All написа:Kurtov написа:Здравейте.
Използваме NCS Expert и NCS Dummy, както и ръчно променяме MAN файла, NCS-a не хвърля никакви грешки, уж всичко е успешно, но когато дръпнем данните от дадения модул и отворим TRC файла, всичко е както е било и няма никаква промяна ?
Каква може да е причината BMW e60 530d 2007 година да не успяваме да я кодираме ?
Още един въпрос, как да направим това - https://www.youtube.com/watch?v=xTd6ivZPzTI ?
Нямаме такъв модул и такава функция.
А също и american style мигачи ?
Поздрави!
Вероятно профила не ти е ок. В началото нали даваш load profile? Ако нямаш готов, в нета е пълно с инструкции. Другия то въпрос не го разбрах. Какъв модул нямаш? Американските мигачи се кодират, но на мен не ми допадат и не съм търсил коя опцията. Не знам защо и викат американски. Карал съм над 30 различни коли в щатите, включително и няколко бмв-та и никоя не е имала двойно мигане.
Ползвам някакъв профил на Revtor.
Интересното е, че при е46 и други две е60-ки преди фейса работи и няма проблем.
American style е постоянно светещи предни мигачи.
Във видеото от линка, който съм постнал по-горе, човека обеснява, че тази опция за двойното мигане се намира в FRM модула, но такъв на това е60, което гледахме няма.
Има LMA, което предполагам е лайт модула.
LM или LMA е модула в Е6х, в него е и американ стайл "US Marker" се казва опцията ко не се лъжа, ама къде е в НЦС-а не знам, много лесно се пускат с карли, както и двойно мигащия мигач.
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
vld написа:Kurtov написа:Speed_Am_All написа:Kurtov написа:Здравейте.
Използваме NCS Expert и NCS Dummy, както и ръчно променяме MAN файла, NCS-a не хвърля никакви грешки, уж всичко е успешно, но когато дръпнем данните от дадения модул и отворим TRC файла, всичко е както е било и няма никаква промяна ?
Каква може да е причината BMW e60 530d 2007 година да не успяваме да я кодираме ?
Още един въпрос, как да направим това - https://www.youtube.com/watch?v=xTd6ivZPzTI ?
Нямаме такъв модул и такава функция.
А също и american style мигачи ?
Поздрави!
Вероятно профила не ти е ок. В началото нали даваш load profile? Ако нямаш готов, в нета е пълно с инструкции. Другия то въпрос не го разбрах. Какъв модул нямаш? Американските мигачи се кодират, но на мен не ми допадат и не съм търсил коя опцията. Не знам защо и викат американски. Карал съм над 30 различни коли в щатите, включително и няколко бмв-та и никоя не е имала двойно мигане.
Ползвам някакъв профил на Revtor.
Интересното е, че при е46 и други две е60-ки преди фейса работи и няма проблем.
American style е постоянно светещи предни мигачи.
Във видеото от линка, който съм постнал по-горе, човека обеснява, че тази опция за двойното мигане се намира в FRM модула, но такъв на това е60, което гледахме няма.
Има LMA, което предполагам е лайт модула.
LM или LMA е модула в Е6х, в него е и американ стайл "US Marker" се казва опцията ко не се лъжа, ама къде е в НЦС-а не знам, много лесно се пускат с карли, както и двойно мигащия мигач.
Оправихме ги, благодаря!
Не мога с точност да ви кажа как ги оправихме, защото момчето не което е колата ги оправи в крайна сметка, пък и не си спомням.
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Здравейте колеги,
Не съм сигурен дали това е правилната тема.
Играх си с WinKFP и версия v.67.0 на SP-Daten.
Успях да ъпдейтна модул EKP.
Опитах да ъпдейтна и DDE/DME модула (при мен е версия MSV70), но ми изкарва грешка ERROR_ECU_SECURITY_DENIED
Колата е60 N52B30
Някой има ли идея от какво може да е?
Не съм сигурен дали това е правилната тема.
Играх си с WinKFP и версия v.67.0 на SP-Daten.
Успях да ъпдейтна модул EKP.
Опитах да ъпдейтна и DDE/DME модула (при мен е версия MSV70), но ми изкарва грешка ERROR_ECU_SECURITY_DENIED
Колата е60 N52B30
Някой има ли идея от какво може да е?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани