Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 822
Регистриран на: 21.01.2008
Пол: Мъж
Кара: разни баварски екземпляри
Мечтае да кара: ///M

Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61

Мнение от kiko™ » 08 Дек 2016, 18:07

Като гледам грешката проблемът не ти е в кантара а в колана отдясно (предполагам в пиропатрона). Най-вероятно и софтуерно ще може да го изключиш, но по-добре виж къде е проблемът и го отстрани. И само информативно да ти кажа, че в момента цялата ти airbeg система не работи, така че карай внимателно :driving:

Ацалов
Аватар
Мнения: 3412
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61

Мнение от Atsalov » 08 Дек 2016, 21:44

kiko™ написа:Като гледам грешката проблемът не ти е в кантара а в колана отдясно (предполагам в пиропатрона). Най-вероятно и софтуерно ще може да го изключиш, но по-добре виж къде е проблемът и го отстрани. И само информативно да ти кажа, че в момента цялата ти airbeg система не работи, така че карай внимателно :driving:



Всъщност, може да не повярваш, и дано не се налага да го разбираш от първо лице, но работи с рестрикции. ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 841
Регистриран на: 12.12.2014
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: F10 530d 2015
Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic

Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61

Мнение от BorislavB » 09 Дек 2016, 5:02

Колеги интересуваме с ncs dummy може ли да се кодира лампата за бега да не свети (пояснявам). като закупих колата всичко беше ок,коланите бяха изолирани както и кантара,обаче един "майстор" решил да се чекне по пасажерската седалка и от там светнал бега,след което въпросния "майстор" си играл буквално с кутийката под пасажерската седалка в която има платка за тая система да отчита дали е седнал някой или не ( беше ужас запоявано,разпоявано засрана работа направо). Та въпроса ми е може ли да я кодирам да не свети също и да не прави чек за заетост и да не бибитка на всяко включване/изключване от контакт,че е изнервящо.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA
Мечтае да кара: на nordschleife

Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61

Мнение от Trixster » 09 Дек 2016, 9:23

BorislavB написа:Колеги интересуваме с ncs dummy може ли да се кодира лампата за бега да не свети (пояснявам). като закупих колата всичко беше ок,коланите бяха изолирани както и кантара,обаче един "майстор" решил да се чекне по пасажерската седалка и от там светнал бега,след което въпросния "майстор" си играл буквално с кутийката под пасажерската седалка в която има платка за тая система да отчита дали е седнал някой или не ( беше ужас запоявано,разпоявано засрана работа направо). Та въпроса ми е може ли да я кодирам да не свети също и да не прави чек за заетост и да не бибитка на всяко включване/изключване от контакт,че е изнервящо.


Ако правилно съм те разбрал искаш да сложиш така наречената залъгалка за кантара на пасажерската седалка. Да може, но това означава, че при всяка ситуация, ако еърбег с-мата е изправна ще се отворят всички бегове отпред, дори и ако няма човек на пасажерската седалка. Това би било проблем със застрахователите. Като цяло в твоя случай който е редно майстора да ти покрие ремонта, ако не е в състояние да го отрани, но предполагам в България това няма как да се случи. Успех.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle

ентусиаст
Аватар
Мнения: 822
Регистриран на: 21.01.2008
Пол: Мъж
Кара: разни баварски екземпляри
Мечтае да кара: ///M

Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61

Мнение от kiko™ » 09 Дек 2016, 11:11

Atsalov написа:
kiko™ написа:Като гледам грешката проблемът не ти е в кантара а в колана отдясно (предполагам в пиропатрона). Най-вероятно и софтуерно ще може да го изключиш, но по-добре виж къде е проблемът и го отстрани. И само информативно да ти кажа, че в момента цялата ти airbeg система не работи, така че карай внимателно :driving:



Всъщност, може да не повярваш, и дано не се налага да го разбираш от първо лице, но работи с рестрикции. ;)


Ще споделиш ли в какво се изразява тази работа с рестрикции? :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61

Мнение от andy » 09 Дек 2016, 12:38

При БМВ системата си остава да работи с изключение на проблемния бег, пиропатрон. След възстановяване на повредените елементи системата си тръгва.
За разлика от ВАГ (фолксваген Ауди Груп, където нищо не работи и в последствие за да тръгне, трябва ресет на модула, за да се изтрие краш датата.

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 9.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 , 530i
Мечтае да кара: F10

Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61

Мнение от veris » 09 Дек 2016, 13:59

kiko™ написа:Като гледам грешката проблемът не ти е в кантара а в колана отдясно (предполагам в пиропатрона). Най-вероятно и софтуерно ще може да го изключиш, но по-добре виж къде е проблемът и го отстрани. И само информативно да ти кажа, че в момента цялата ти airbeg система не работи, така че карай внимателно :driving:


Благодаря колеги за отговорите Ви.Може ли да ми кажете, какво да проверя по пиропатрона-колана,предполагам цялото стъбло,там където се закопчвава колана или греша?Да извадя и да почистя всички букси или няма смисъл?Може ли софтуерно да се изолират кантарите и коланите и да се спре с тази досадна грешка?Когато чукна в гугъл за тази грешка илизат директно готови байпас кутиийки именно за спиране на лампите на беговете и коланите.Вади се буксата и се включват тези кутийки.Удачно ли е или е по-добре ако става да се кодира?
Be yourself, no matter what they say....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 841
Регистриран на: 12.12.2014
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: F10 530d 2015
Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic

Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61

Мнение от BorislavB » 09 Дек 2016, 18:24

Trixster написа:
BorislavB написа:Колеги интересуваме с ncs dummy може ли да се кодира лампата за бега да не свети (пояснявам). като закупих колата всичко беше ок,коланите бяха изолирани както и кантара,обаче един "майстор" решил да се чекне по пасажерската седалка и от там светнал бега,след което въпросния "майстор" си играл буквално с кутийката под пасажерската седалка в която има платка за тая система да отчита дали е седнал някой или не ( беше ужас запоявано,разпоявано засрана работа направо). Та въпроса ми е може ли да я кодирам да не свети също и да не прави чек за заетост и да не бибитка на всяко включване/изключване от контакт,че е изнервящо.


Ако правилно съм те разбрал искаш да сложиш така наречената залъгалка за кантара на пасажерската седалка. Да може, но това означава, че при всяка ситуация, ако еърбег с-мата е изправна ще се отворят всички бегове отпред, дори и ако няма човек на пасажерската седалка. Това би било проблем със застрахователите. Като цяло в твоя случай който е редно майстора да ти покрие ремонта, ако не е в състояние да го отрани, но предполагам в България това няма как да се случи. Успех.



почти си ме разбрал колега,значи явно проблема е в платката тъй,като там бяха запоени разни резистори (мисля така се казват) без никакъв успех от така наречения "майстор". купувах си от тея байпаси ли как им се вика дето се включват към тая платка под пасажерската седалка пак не стана затова питам има ли начин да се кодира сама лампа и гонга да ги няма.

п.с А това,че майстора трябва да я оправи като му казах беше ела след месец два,че ми писна от тая кола все едно аз съм му взел парите. :dunno:
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 30.06.2010
Пол: Мъж
Кара: M5 е60, 645i manual
Мечтае да кара: е30 + S85B50 и ASW

Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61

Мнение от punish_the_benz » 23 Дек 2016, 2:18

Здравйте колеги бихте ли ме светнали за да се изключи кантара на дясната седалка тези две функции достатъчни ли са :
SBE1_ACSM - Seat Occupancy Detection (SBE1)
SBE1_STATUS_VERZ_ACSM - Delay Seat Occupancy Detection (SBE1) Status.
Both should be nicht aktiv.
Need to unplug sensor, and after coding delete fault codes and see if anything comes back.


И ако те двете са достатъчни, то какво правят следните :

Control unit: ACSM

SBR_BEIFAHRER_ACSM
nicht_aktiv
SBR_FAHRER_ACSM
nicht_aktiv

[Passenger seat occupancy sensor mat disable]

Note: The effect on the release behavior of the air bag is unknown.

Control unit: SBSR

SBE1_SBSR
nicht_aktiv

or

Control unit: ABG

SBE1_ACSM
nicht_aktiv
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 427
Регистриран на: 4.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Е46 330d, E60 545i

Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61

Мнение от dir2cas » 23 Дек 2016, 16:58

Списък с модулите и значенията на абревиатурите в PDF.
Още един по-основен списък тук.

Може да са полезни на някой.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 30.06.2010
Пол: Мъж
Кара: M5 е60, 645i manual
Мечтае да кара: е30 + S85B50 и ASW

Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61

Мнение от punish_the_benz » 23 Дек 2016, 19:54

Колеги помощ относно нцс-са. Имам проблем с е46 излиза ми тази грешка Изображение , даваше ми я миналата седмица на две различни коли, на следващия ден успях да се закача и с двете, сега пак не става. Някой запознат?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 30.06.2010
Пол: Мъж
Кара: M5 е60, 645i manual
Мечтае да кара: е30 + S85B50 и ASW

Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61

Мнение от punish_the_benz » 23 Дек 2016, 22:04

punish_the_benz написа:Колеги помощ относно нцс-са. Имам проблем с е46 излиза ми тази грешка Изображение , даваше ми я миналата седмица на две различни коли, на следващия ден успях да се закача и с двете, сега пак не става. Някой запознат?


Оправих го с изчистване на .man файла.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 10.09.2016
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: 850i

Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61

Мнение от JwR » 08 Яну 2017, 9:55

Разглеждаш скритото меню и го ресетнах..от малкият дисплей ми изчезна "подсказва ми да сменя предавката" и колата с чип, необходимо ли е отново чипа да се настройва? Е60 ръчка 525 д е колата

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 30.06.2010
Пол: Мъж
Кара: M5 е60, 645i manual
Мечтае да кара: е30 + S85B50 и ASW

Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61

Мнение от punish_the_benz » 19 Яну 2017, 0:27

Колеги някой може ли да внесе малко яснота какво за катализатора ? Колата е 645и, влияе ли някак тази грешка на вървенето ?Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 678
Регистриран на: 1.07.2006
Местоположение: Дъблин
Пол: Мъж
Кара: F10 525D
Мечтае да кара: M5
Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....

Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61

Мнение от RIDDICK » 19 Яну 2017, 15:27

Здравейте,някои от напредналите може ли да опише стъпките на кодиране на нов модул за навигация,моята се повреди и купих втора ръка но почти нищо не ми работи,климатроника настроиките ги няма, музиката не е както трябва,сд фискове нетръгват да свирят,радиото работи, езика е на италиански ....тези неща

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook