Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- kiko™
- ентусиаст
- Мнения: 822
- Регистриран на: 21.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: разни баварски екземпляри
- Мечтае да кара: ///M
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Като гледам грешката проблемът не ти е в кантара а в колана отдясно (предполагам в пиропатрона). Най-вероятно и софтуерно ще може да го изключиш, но по-добре виж къде е проблемът и го отстрани. И само информативно да ти кажа, че в момента цялата ти airbeg система не работи, така че карай внимателно
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3412
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
kiko™ написа:Като гледам грешката проблемът не ти е в кантара а в колана отдясно (предполагам в пиропатрона). Най-вероятно и софтуерно ще може да го изключиш, но по-добре виж къде е проблемът и го отстрани. И само информативно да ти кажа, че в момента цялата ти airbeg система не работи, така че карай внимателно
Всъщност, може да не повярваш, и дано не се налага да го разбираш от първо лице, но работи с рестрикции.
- BorislavB
- ентусиаст
- Мнения: 841
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Колеги интересуваме с ncs dummy може ли да се кодира лампата за бега да не свети (пояснявам). като закупих колата всичко беше ок,коланите бяха изолирани както и кантара,обаче един "майстор" решил да се чекне по пасажерската седалка и от там светнал бега,след което въпросния "майстор" си играл буквално с кутийката под пасажерската седалка в която има платка за тая система да отчита дали е седнал някой или не ( беше ужас запоявано,разпоявано засрана работа направо). Та въпроса ми е може ли да я кодирам да не свети също и да не прави чек за заетост и да не бибитка на всяко включване/изключване от контакт,че е изнервящо.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- Trixster
- ентусиаст
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
BorislavB написа:Колеги интересуваме с ncs dummy може ли да се кодира лампата за бега да не свети (пояснявам). като закупих колата всичко беше ок,коланите бяха изолирани както и кантара,обаче един "майстор" решил да се чекне по пасажерската седалка и от там светнал бега,след което въпросния "майстор" си играл буквално с кутийката под пасажерската седалка в която има платка за тая система да отчита дали е седнал някой или не ( беше ужас запоявано,разпоявано засрана работа направо). Та въпроса ми е може ли да я кодирам да не свети също и да не прави чек за заетост и да не бибитка на всяко включване/изключване от контакт,че е изнервящо.
Ако правилно съм те разбрал искаш да сложиш така наречената залъгалка за кантара на пасажерската седалка. Да може, но това означава, че при всяка ситуация, ако еърбег с-мата е изправна ще се отворят всички бегове отпред, дори и ако няма човек на пасажерската седалка. Това би било проблем със застрахователите. Като цяло в твоя случай който е редно майстора да ти покрие ремонта, ако не е в състояние да го отрани, но предполагам в България това няма как да се случи. Успех.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- kiko™
- ентусиаст
- Мнения: 822
- Регистриран на: 21.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: разни баварски екземпляри
- Мечтае да кара: ///M
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Atsalov написа:kiko™ написа:Като гледам грешката проблемът не ти е в кантара а в колана отдясно (предполагам в пиропатрона). Най-вероятно и софтуерно ще може да го изключиш, но по-добре виж къде е проблемът и го отстрани. И само информативно да ти кажа, че в момента цялата ти airbeg система не работи, така че карай внимателно
Всъщност, може да не повярваш, и дано не се налага да го разбираш от първо лице, но работи с рестрикции.
Ще споделиш ли в какво се изразява тази работа с рестрикции?
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
При БМВ системата си остава да работи с изключение на проблемния бег, пиропатрон. След възстановяване на повредените елементи системата си тръгва.
За разлика от ВАГ (фолксваген Ауди Груп, където нищо не работи и в последствие за да тръгне, трябва ресет на модула, за да се изтрие краш датата.
За разлика от ВАГ (фолксваген Ауди Груп, където нищо не работи и в последствие за да тръгне, трябва ресет на модула, за да се изтрие краш датата.
- veris
- Потребител
- Мнения: 33
- Регистриран на: 9.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 , 530i
- Мечтае да кара: F10
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
kiko™ написа:Като гледам грешката проблемът не ти е в кантара а в колана отдясно (предполагам в пиропатрона). Най-вероятно и софтуерно ще може да го изключиш, но по-добре виж къде е проблемът и го отстрани. И само информативно да ти кажа, че в момента цялата ти airbeg система не работи, така че карай внимателно
Благодаря колеги за отговорите Ви.Може ли да ми кажете, какво да проверя по пиропатрона-колана,предполагам цялото стъбло,там където се закопчвава колана или греша?Да извадя и да почистя всички букси или няма смисъл?Може ли софтуерно да се изолират кантарите и коланите и да се спре с тази досадна грешка?Когато чукна в гугъл за тази грешка илизат директно готови байпас кутиийки именно за спиране на лампите на беговете и коланите.Вади се буксата и се включват тези кутийки.Удачно ли е или е по-добре ако става да се кодира?
Be yourself, no matter what they say....
- BorislavB
- ентусиаст
- Мнения: 841
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Trixster написа:BorislavB написа:Колеги интересуваме с ncs dummy може ли да се кодира лампата за бега да не свети (пояснявам). като закупих колата всичко беше ок,коланите бяха изолирани както и кантара,обаче един "майстор" решил да се чекне по пасажерската седалка и от там светнал бега,след което въпросния "майстор" си играл буквално с кутийката под пасажерската седалка в която има платка за тая система да отчита дали е седнал някой или не ( беше ужас запоявано,разпоявано засрана работа направо). Та въпроса ми е може ли да я кодирам да не свети също и да не прави чек за заетост и да не бибитка на всяко включване/изключване от контакт,че е изнервящо.
Ако правилно съм те разбрал искаш да сложиш така наречената залъгалка за кантара на пасажерската седалка. Да може, но това означава, че при всяка ситуация, ако еърбег с-мата е изправна ще се отворят всички бегове отпред, дори и ако няма човек на пасажерската седалка. Това би било проблем със застрахователите. Като цяло в твоя случай който е редно майстора да ти покрие ремонта, ако не е в състояние да го отрани, но предполагам в България това няма как да се случи. Успех.
почти си ме разбрал колега,значи явно проблема е в платката тъй,като там бяха запоени разни резистори (мисля така се казват) без никакъв успех от така наречения "майстор". купувах си от тея байпаси ли как им се вика дето се включват към тая платка под пасажерската седалка пак не стана затова питам има ли начин да се кодира сама лампа и гонга да ги няма.
п.с А това,че майстора трябва да я оправи като му казах беше ела след месец два,че ми писна от тая кола все едно аз съм му взел парите.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- punish_the_benz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 207
- Регистриран на: 30.06.2010
- Пол: Мъж
- Кара: M5 е60, 645i manual
- Мечтае да кара: е30 + S85B50 и ASW
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Здравйте колеги бихте ли ме светнали за да се изключи кантара на дясната седалка тези две функции достатъчни ли са :
SBE1_ACSM - Seat Occupancy Detection (SBE1)
SBE1_STATUS_VERZ_ACSM - Delay Seat Occupancy Detection (SBE1) Status.
Both should be nicht aktiv.
Need to unplug sensor, and after coding delete fault codes and see if anything comes back.
И ако те двете са достатъчни, то какво правят следните :
Control unit: ACSM
SBR_BEIFAHRER_ACSM
nicht_aktiv
SBR_FAHRER_ACSM
nicht_aktiv
[Passenger seat occupancy sensor mat disable]
Note: The effect on the release behavior of the air bag is unknown.
Control unit: SBSR
SBE1_SBSR
nicht_aktiv
or
Control unit: ABG
SBE1_ACSM
nicht_aktiv
SBE1_ACSM - Seat Occupancy Detection (SBE1)
SBE1_STATUS_VERZ_ACSM - Delay Seat Occupancy Detection (SBE1) Status.
Both should be nicht aktiv.
Need to unplug sensor, and after coding delete fault codes and see if anything comes back.
И ако те двете са достатъчни, то какво правят следните :
Control unit: ACSM
SBR_BEIFAHRER_ACSM
nicht_aktiv
SBR_FAHRER_ACSM
nicht_aktiv
[Passenger seat occupancy sensor mat disable]
Note: The effect on the release behavior of the air bag is unknown.
Control unit: SBSR
SBE1_SBSR
nicht_aktiv
or
Control unit: ABG
SBE1_ACSM
nicht_aktiv
- dir2cas
- младши ентусиаст
- Мнения: 427
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
- punish_the_benz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 207
- Регистриран на: 30.06.2010
- Пол: Мъж
- Кара: M5 е60, 645i manual
- Мечтае да кара: е30 + S85B50 и ASW
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Колеги помощ относно нцс-са. Имам проблем с е46 излиза ми тази грешка , даваше ми я миналата седмица на две различни коли, на следващия ден успях да се закача и с двете, сега пак не става. Някой запознат?
- punish_the_benz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 207
- Регистриран на: 30.06.2010
- Пол: Мъж
- Кара: M5 е60, 645i manual
- Мечтае да кара: е30 + S85B50 и ASW
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
punish_the_benz написа:Колеги помощ относно нцс-са. Имам проблем с е46 излиза ми тази грешка , даваше ми я миналата седмица на две различни коли, на следващия ден успях да се закача и с двете, сега пак не става. Някой запознат?
Оправих го с изчистване на .man файла.
- JwR
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 10.09.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: 850i
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Разглеждаш скритото меню и го ресетнах..от малкият дисплей ми изчезна "подсказва ми да сменя предавката" и колата с чип, необходимо ли е отново чипа да се настройва? Е60 ръчка 525 д е колата
- punish_the_benz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 207
- Регистриран на: 30.06.2010
- Пол: Мъж
- Кара: M5 е60, 645i manual
- Мечтае да кара: е30 + S85B50 и ASW
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Колеги някой може ли да внесе малко яснота какво за катализатора ? Колата е 645и, влияе ли някак тази грешка на вървенето ?
- RIDDICK
- младши ентусиаст
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Здравейте,някои от напредналите може ли да опише стъпките на кодиране на нов модул за навигация,моята се повреди и купих втора ръка но почти нищо не ми работи,климатроника настроиките ги няма, музиката не е както трябва,сд фискове нетръгват да свирят,радиото работи, езика е на италиански ....тези неща
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани