Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Е как... В първия пост има таблица... Имам предвид в темата за bmwhat
- ultrashock
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 26.10.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i автоматик 04'
- Мечтае да кара: F10
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Да, наистина в таблицата е описано. Значи ми трябва Android телефон, който поддържа OTG и съответния кабел + наличния за диагностика и ще станат нещата.
- off_line
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 67
- Регистриран на: 13.09.2009
- Местоположение: Поморие/Несебър
- Кара: BMW e60 530d
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Но имай 1 на ум че можеш да скапеш някой модул с bmwhat-а!
Това което съм кодирал до сега по колата:
- прибиране на огледалата при продължително натискане на бутона за заключване
- изкарал съм дигиталния скоростомер на борд-а + премахване на корекцията
- махнал съм дразнещия звуков сигнал за липсата на поставен колан при потегляне
- показване на коя степен е климатроника при автоматичен режим на работа
- DLR: намалени дълги на 28%
предстои ми да направя:
- welcome lights при еднократно натискане на бутона на дистанционното за отваряне на багажника
- при заключване светване на мигачите: веднъж, при отключване: два пъти
Това което съм кодирал до сега по колата:
- прибиране на огледалата при продължително натискане на бутона за заключване
- изкарал съм дигиталния скоростомер на борд-а + премахване на корекцията
- махнал съм дразнещия звуков сигнал за липсата на поставен колан при потегляне
- показване на коя степен е климатроника при автоматичен режим на работа
- DLR: намалени дълги на 28%
предстои ми да направя:
- welcome lights при еднократно натискане на бутона на дистанционното за отваряне на багажника
- при заключване светване на мигачите: веднъж, при отключване: два пъти
..живота е прекалено кратък за грозни жени и бавни коли..
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Някой ще сподели ли опит как става процедурата - колата на контакт, запалена... Ей такива неща - как изобщо протича стъпка по стъпка.
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3412
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
slitter написа:Някой ще сподели ли опит как става процедурата - колата на контакт, запалена... Ей такива неща - как изобщо протича стъпка по стъпка.
БМВ препоръчват кодиращите и програмируеми режими да се състоят на стабилно захранване, например
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Е точно за това брикват модули с bmwhat, аз съм си кодирал дневните и follow me home от дистанционното през bmwhat и след това видях стотиците случаи на развалени модули и пак си се върнах към NCS
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Taruno написа:Е точно за това брикват модули с bmwhat, аз съм си кодирал дневните и follow me home от дистанционното през bmwhat и след това видях стотиците случаи на развалени модули и пак си се върнах към NCS
Лично съм омазвал модули с NCS, особено тези на airbag, докато се науча кво се прави. Омазвал съм моторна електроника с ДИС. Предполагам логиката е същата, особено, ако се изключват датчици. При изключване на функции би следвало да не е толкова голям проблем. Въпросът е в опита кво как се прави. Риск има във абсолютно всички видове приложения за кодиране. Повечето са поправими, стига да знаеш как и че е възможно. За трети път питам - нека някой да сподели опита си, моля.
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
slitter написа:Taruno написа:Е точно за това брикват модули с bmwhat, аз съм си кодирал дневните и follow me home от дистанционното през bmwhat и след това видях стотиците случаи на развалени модули и пак си се върнах към NCS
Лично съм омазвал модули с NCS, особено тези на airbag, докато се науча кво се прави. Омазвал съм моторна електроника с ДИС. Предполагам логиката е същата, особено, ако се изключват датчици. При изключване на функции би следвало да не е толкова голям проблем. Въпросът е в опита кво как се прави. Риск има във абсолютно всички видове приложения за кодиране. Повечето са поправими, стига да знаеш как и че е възможно. За трети път питам - нека някой да сподели опита си, моля.
Нещо не мога да разбера какво точно те интересува. За някои модули трябва да е на контактите, за други не е необходимо.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Далеч не е същото при bmwhat просто цъкаш три неща и то само си извършва операцииите и там е страшното, аз ти казах, че съм кодирал с него и на е90 и на приятел е46
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Taruno написа:Далеч не е същото при bmwhat просто цъкаш три неща и то само си извършва операцииите и там е страшното, аз ти казах, че съм кодирал с него и на е90 и на приятел е46
BMWHAT е на същата платформа като нцс, просто е направено за обикновения юсер
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Да бе, пичове, това питам - как се кодира? Колата е на контакт (или колата е запалена), цъкаш опцията, даваш кодиране, чакаш еди кво си време, изписва следното... Ей това ме интересува, за да не объркам нещо. Може би има указания в програмата, знам ли... Вие кажете, които имате опит... Споделете информация, ако нещо се е омазало, защо според вас се е омазало???... Може самият "диагностик" да има вина...! Например как се омазва на Е46 модул на бега с НЦС - ами например искаш да изключиш софтуерно да не търси кантара; правиш необходимите процедури, даваш на определените опции нихт актив и кодираш; съответно излиза съобщение, че кодирането си е*а мамата; установяваш, че модула си е*а мамата; причината е кодирал съм без да изключа кантара от буксата, трябвало е да го изключа;. Е, сега кой е виновен, НЦС или "диагностика". Защо се е получило - от незнание и липса на опит. НЦС не е виновен.
Та понеже все едно не си говорим на български, някой може ли да каже как по дяволите протича дадено кодиране с bmwhat? Някой има ли желание да сподели с две изречения стъпките и респективно опита си, ако е имал ядове с някой модул, ако е имал ядове с лош сигнал, и т.н.
Та понеже все едно не си говорим на български, някой може ли да каже как по дяволите протича дадено кодиране с bmwhat? Някой има ли желание да сподели с две изречения стъпките и респективно опита си, ако е имал ядове с някой модул, ако е имал ядове с лош сигнал, и т.н.
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
от моя опит колега, който в свързан с мигачите и чека за плафоните на задния номер, БМВхат-а е като за малоумни влизаш си в кодинг и си цъклаш отметките, няма просто какво да се обърка. Все пак да кажат колегите който са правили повече неща.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Nukem написа:от моя опит колега, който в свързан с мигачите и чека за плафоните на задния номер, БМВхат-а е като за малоумни влизаш си в кодинг и си цъклаш отметките, няма просто какво да се обърка. Все пак да кажат колегите който са правили повече неща.
Точно така е, и да искаш не можеш да объркаш нещо. Може да се обърка нещо по независещи от теб неща
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
adovet написа:Nukem написа:от моя опит колега, който в свързан с мигачите и чека за плафоните на задния номер, БМВхат-а е като за малоумни влизаш си в кодинг и си цъклаш отметките, няма просто какво да се обърка. Все пак да кажат колегите който са правили повече неща.
Точно така е, и да искаш не можеш да объркаш нещо. Може да се обърка нещо по независещи от теб неща
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Точно обърквациите не зависят от потребителя при тая програмка, а от софтуера
- ultrashock
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 26.10.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i автоматик 04'
- Мечтае да кара: F10
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Аз затова исках в темата да се пише основно за NCS Expert и Dummy. Иска ми се да събера повече полезни функции, които са интересни за всички притежатели на е60. BMWHAT е супер, ама е аматьорска работа и всеки сам може да се оправи с него. NCSExpert и Dummy-то могат абсолютно всичко, което е възможно да се пипне като настройки.
Иска ми се намерим функцията и опциите за кодиране на double blinkers - двойно мигащи мигачи. Аз открих коя е опцията - BLINKIMPULS_WARNBLK, но в Dummy-то няма възможност да се добави опция. Какво ще ме посъветвате да направя?
Иска ми се намерим функцията и опциите за кодиране на double blinkers - двойно мигащи мигачи. Аз открих коя е опцията - BLINKIMPULS_WARNBLK, но в Dummy-то няма възможност да се добави опция. Какво ще ме посъветвате да направя?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани