Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2020
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61

Мнение от slitter » 19 Яну 2016, 15:55

Е как... В първия пост има таблица... Имам предвид в темата за bmwhat

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 26.10.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 530i автоматик 04'
Мечтае да кара: F10

Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61

Мнение от ultrashock » 19 Яну 2016, 16:48

Да, наистина в таблицата е описано. Значи ми трябва Android телефон, който поддържа OTG и съответния кабел + наличния за диагностика и ще станат нещата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 13.09.2009
Местоположение: Поморие/Несебър
Кара: BMW e60 530d

Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61

Мнение от off_line » 20 Яну 2016, 8:50

Но имай 1 на ум че можеш да скапеш някой модул с bmwhat-а!

Това което съм кодирал до сега по колата:
- прибиране на огледалата при продължително натискане на бутона за заключване
- изкарал съм дигиталния скоростомер на борд-а + премахване на корекцията
- махнал съм дразнещия звуков сигнал за липсата на поставен колан при потегляне
- показване на коя степен е климатроника при автоматичен режим на работа
- DLR: намалени дълги на 28%
предстои ми да направя:
- welcome lights при еднократно натискане на бутона на дистанционното за отваряне на багажника
- при заключване светване на мигачите: веднъж, при отключване: два пъти
..живота е прекалено кратък за грозни жени и бавни коли..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2020
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61

Мнение от slitter » 20 Яну 2016, 9:45

Някой ще сподели ли опит как става процедурата - колата на контакт, запалена... Ей такива неща - как изобщо протича стъпка по стъпка.

Ацалов
Аватар
Мнения: 3412
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61

Мнение от Atsalov » 20 Яну 2016, 10:38

slitter написа:Някой ще сподели ли опит как става процедурата - колата на контакт, запалена... Ей такива неща - как изобщо протича стъпка по стъпка.






БМВ препоръчват кодиращите и програмируеми режими да се състоят на стабилно захранване, например :arrow:

image.jpeg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61

Мнение от Taruno » 20 Яну 2016, 16:16

Е точно за това брикват модули с bmwhat, аз съм си кодирал дневните и follow me home от дистанционното през bmwhat и след това видях стотиците случаи на развалени модули и пак си се върнах към NCS

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2020
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61

Мнение от slitter » 20 Яну 2016, 16:29

Taruno написа:Е точно за това брикват модули с bmwhat, аз съм си кодирал дневните и follow me home от дистанционното през bmwhat и след това видях стотиците случаи на развалени модули и пак си се върнах към NCS


Лично съм омазвал модули с NCS, особено тези на airbag, докато се науча кво се прави. Омазвал съм моторна електроника с ДИС. Предполагам логиката е същата, особено, ако се изключват датчици. При изключване на функции би следвало да не е толкова голям проблем. Въпросът е в опита кво как се прави. Риск има във абсолютно всички видове приложения за кодиране. Повечето са поправими, стига да знаеш как и че е възможно. За трети път питам - нека някой да сподели опита си, моля.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3724
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61

Мнение от adovet » 20 Яну 2016, 16:44

slitter написа:
Taruno написа:Е точно за това брикват модули с bmwhat, аз съм си кодирал дневните и follow me home от дистанционното през bmwhat и след това видях стотиците случаи на развалени модули и пак си се върнах към NCS


Лично съм омазвал модули с NCS, особено тези на airbag, докато се науча кво се прави. Омазвал съм моторна електроника с ДИС. Предполагам логиката е същата, особено, ако се изключват датчици. При изключване на функции би следвало да не е толкова голям проблем. Въпросът е в опита кво как се прави. Риск има във абсолютно всички видове приложения за кодиране. Повечето са поправими, стига да знаеш как и че е възможно. За трети път питам - нека някой да сподели опита си, моля.

Нещо не мога да разбера какво точно те интересува. За някои модули трябва да е на контактите, за други не е необходимо.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61

Мнение от Taruno » 20 Яну 2016, 16:46

Далеч не е същото при bmwhat просто цъкаш три неща и то само си извършва операцииите и там е страшното, аз ти казах, че съм кодирал с него и на е90 и на приятел е46

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3724
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61

Мнение от adovet » 20 Яну 2016, 16:48

Taruno написа:Далеч не е същото при bmwhat просто цъкаш три неща и то само си извършва операцииите и там е страшното, аз ти казах, че съм кодирал с него и на е90 и на приятел е46

BMWHAT е на същата платформа като нцс, просто е направено за обикновения юсер

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2020
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61

Мнение от slitter » 20 Яну 2016, 17:36

Да бе, пичове, това питам - как се кодира? Колата е на контакт (или колата е запалена), цъкаш опцията, даваш кодиране, чакаш еди кво си време, изписва следното... Ей това ме интересува, за да не объркам нещо. Може би има указания в програмата, знам ли... Вие кажете, които имате опит... Споделете информация, ако нещо се е омазало, защо според вас се е омазало???... Може самият "диагностик" да има вина...! Например как се омазва на Е46 модул на бега с НЦС - ами например искаш да изключиш софтуерно да не търси кантара; правиш необходимите процедури, даваш на определените опции нихт актив и кодираш; съответно излиза съобщение, че кодирането си е*а мамата; установяваш, че модула си е*а мамата; причината е кодирал съм без да изключа кантара от буксата, трябвало е да го изключа;. Е, сега кой е виновен, НЦС или "диагностика". Защо се е получило - от незнание и липса на опит. НЦС не е виновен.

Та понеже все едно не си говорим на български, някой може ли да каже как по дяволите протича дадено кодиране с bmwhat? Някой има ли желание да сподели с две изречения стъпките и респективно опита си, ако е имал ядове с някой модул, ако е имал ядове с лош сигнал, и т.н.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61

Мнение от Nukem » 20 Яну 2016, 18:03

от моя опит колега, който в свързан с мигачите и чека за плафоните на задния номер, БМВхат-а е като за малоумни влизаш си в кодинг и си цъклаш отметките, няма просто какво да се обърка. Все пак да кажат колегите който са правили повече неща.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3724
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61

Мнение от adovet » 20 Яну 2016, 18:21

Nukem написа:от моя опит колега, който в свързан с мигачите и чека за плафоните на задния номер, БМВхат-а е като за малоумни влизаш си в кодинг и си цъклаш отметките, няма просто какво да се обърка. Все пак да кажат колегите който са правили повече неща.

Точно така е, и да искаш не можеш да объркаш нещо. Може да се обърка нещо по независещи от теб неща

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61

Мнение от Taruno » 20 Яну 2016, 18:38

adovet написа:
Nukem написа:от моя опит колега, който в свързан с мигачите и чека за плафоните на задния номер, БМВхат-а е като за малоумни влизаш си в кодинг и си цъклаш отметките, няма просто какво да се обърка. Все пак да кажат колегите който са правили повече неща.

Точно така е, и да искаш не можеш да объркаш нещо. Може да се обърка нещо по независещи от теб неща

Sent from my SM-G900F using Tapatalk


Точно обърквациите не зависят от потребителя при тая програмка, а от софтуера

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 26.10.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 530i автоматик 04'
Мечтае да кара: F10

Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61

Мнение от ultrashock » 20 Яну 2016, 21:40

Аз затова исках в темата да се пише основно за NCS Expert и Dummy. Иска ми се да събера повече полезни функции, които са интересни за всички притежатели на е60. BMWHAT е супер, ама е аматьорска работа и всеки сам може да се оправи с него. NCSExpert и Dummy-то могат абсолютно всичко, което е възможно да се пипне като настройки.

Иска ми се намерим функцията и опциите за кодиране на double blinkers - двойно мигащи мигачи. Аз открих коя е опцията - BLINKIMPULS_WARNBLK, но в Dummy-то няма възможност да се добави опция. Какво ще ме посъветвате да направя?

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook