Проблем 530д пуши и губи антифриз
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- ilian tenev
- Потребител
- Мнения: 25
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: España
- Пол: Мъж
- Кара: 530d e60
Проблем 530д пуши и губи антифриз
Здравейте колеги.карам е60 530д и от вчера имам голям проблем...накратко. Пътувайки от Бг към Испания ми светна лампата за нивото на антифриза.Спрях веднага и долях към един литър...запалих колата и.....страшно пушене.след минута пушекът изчезна,колата върви нормално не дава никакви проблеми на идраива но след 300км...пак лампата за водата...пак спирам,пак доливам,паля и пак две минути димна завеса....забелязах че когато съм на място на обороти след минута две почва яко димене.тръгна ли спира и така до следващата бариера например...изтрових полицаите по границите... Но сериозно..какво според вас може да е за да съм горе долу наясно че да не ме пързалят тука испанските майстори...благодаря предварително.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Проблем 530д пуши и губи антифриз
ilian tenev написа:Здравейте колеги.карам е60 530д и от вчера имам голям проблем...накратко. Пътувайки от Бг към Испания ми светна лампата за нивото на антифриза.Спрях веднага и долях към един литър...запалих колата и.....страшно пушене.след минута пушекът изчезна,колата върви нормално не дава никакви проблеми на идраива но след 300км...пак лампата за водата...пак спирам,пак доливам,паля и пак две минути димна завеса....забелязах че когато съм на място на обороти след минута две почва яко димене.тръгна ли спира и така до следващата бариера например...изтрових полицаите по границите... Но сериозно..какво според вас може да е за да съм горе долу наясно че да не ме пързалят тука испанските майстори...благодаря предварително.
Издухал си гарнитура или някой топлообменник.
Re: Проблем 530д пуши и губи антифриз
Топлообменника на ЕГР-а е пукнат. Като караш бавно ЕГР-а работи водата отива в см.колектор. Най-бързия тест е като премахнеш вакуумното маркуче на ЕГР-а, но задължително го затапиш и покараш или сваляш топлообменника (което става също много бързо) и го надуеш под вода.
- ilian tenev
- Потребител
- Мнения: 25
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: España
- Пол: Мъж
- Кара: 530d e60
Re: Проблем 530д пуши и губи антифриз
Мерси за бързите отговори.ще пиша задължително като отстраним проблема за да не се шашка някой като мен....
Re: Проблем 530д пуши и губи антифриз
здравей колега аз имах същия проблем губи антифриз и пуши това е охладител на ЕГР клапана това е отпред и се вижда една метална тръбичка през нея минава антифриз и въздух да охлажда и сигурно е спукана някъде и изкарва антифриза през аспуха и затова пуши онзи ден го сменях сложих втора употреба 80лв го взех консултирай се за всеки случай и с някой майстор
- ilian tenev
- Потребител
- Мнения: 25
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: España
- Пол: Мъж
- Кара: 530d e60
Re: Проблем 530д пуши и губи антифриз
Мери колега..Това ще е първото което ще погледна(колата вчера я докараха най накрая от Барселона) ....тук никой за никъде не бърза...
- ilian tenev
- Потребител
- Мнения: 25
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: España
- Пол: Мъж
- Кара: 530d e60
Re: Проблем 530д пуши и губи антифриз
Здравейте отново.първо хиляди благодарности на колегите които ми обърнаха внимание и второ както обещах ще споделя решението на проблема с моята печка. Оказа се точно спукан охладител на ЕГР.....срещу 550€ всичко е наред и проблемът е отстранен. Весели празници на всички.
- ilian tenev
- Потребител
- Мнения: 25
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: España
- Пол: Мъж
- Кара: 530d e60
Re: Проблем 530д пуши и губи антифриз
Здравейте отново колеги.проблемът ми с топлообменника на егр продължава .три пъти го сменях с чисто нов в сервиз на бмв но проблемът продължава....след две или три регенерации го пука и почва да гори антифриза.смених термостатите свещи релета датчиците преди и след дпф и куп други но....днес пак паля и след минута...мъгла плюс лампата за антифриза....тук никой не може да установи от какво се пука този топлообменник и незнам какво да правя вече...тук искам да кажа в Испания..някой ако се сеща за нещо подобно нека сподели...колата е 530д 2004 с изтърбушен катализатор но с дпф..
- ilian tenev
- Потребител
- Мнения: 25
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: España
- Пол: Мъж
- Кара: 530d e60
Re: Проблем 530д пуши и губи антифриз
Имам и още един въпрос с повишена трудност......ако изолирам този топлообменник като запуша входа и изхода на тръбите на антифриза дали ще има някакъв проблем???всъщност от там ще минават само изг.газове към егр....и още нещо,може ли причината три пъти да пукам топлообменника да е в неизправна водна помпа???
Re: Проблем 530д пуши и губи антифриз
Как може да даваш толкова пари за това желязо.
Имаш два вариятна.
1. Слагаш тръба без топлообменник (има мотори без него)
2. Сваляш и заваряваш дупките където влиза антифриза, другото го оставяш така. Махаш малкия термостат и запушваш маркуча, както и другия.
Имаш два вариятна.
1. Слагаш тръба без топлообменник (има мотори без него)
2. Сваляш и заваряваш дупките където влиза антифриза, другото го оставяш така. Махаш малкия термостат и запушваш маркуча, както и другия.
- badsharki
- ентусиаст
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Проблем 530д пуши и губи антифриз
ilian tenev написа:Здравейте отново колеги.проблемът ми с топлообменника на егр продължава .три пъти го сменях с чисто нов в сервиз на бмв но проблемът продължава....след две или три регенерации го пука и почва да гори антифриза.смених термостатите свещи релета датчиците преди и след дпф и куп други но....днес пак паля и след минута...мъгла плюс лампата за антифриза....тук никой не може да установи от какво се пука този топлообменник и незнам какво да правя вече...тук искам да кажа в Испания..някой ако се сеща за нещо подобно нека сподели...колата е 530д 2004 с изтърбушен катализатор но с дпф..
А дпф-а в какво състояние е. Доколкото знам, този проблем с топлообменника на ЕГР-а се получава от запушен ДПФ.
- ilian tenev
- Потребител
- Мнения: 25
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: España
- Пол: Мъж
- Кара: 530d e60
Re: Проблем 530д пуши и губи антифриз
Така и направих...запуших маркучите и оставих топлообменника докато намеря такава тръба....засега няма проблеми.трябваше още от първият път да го изхвърля този охладител и да не се занимавам с тези "маистори" тук.... благодарности на отзовалите се.живи и здрави!!! До следващият път...
- dakata_kn
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 16.05.2016
- Местоположение: Germany
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525d 200+hp
Re: Проблем 530д пуши и губи антифриз
Здравейте, да споделя и моя проблем - е60 525d - (не разбирам от коли) имах проблем с теч на антифриз, сутрин като си преместя колата от мястото, отдолу има малка локвичка, оказа се
тройник-а, смениха го нямах никакви проблеми, нямаше локви всичко беше ок. Свърши ми отпуската и се връщам към Германия през целият път не съм имал никакви проблеми, паркирам си
колата и след 4 дни ми потрябва и както си отивам към нея гледам отдолу огромна локва... долях около 600мл антифриз, днес пак я погледнах и пак мокро под колата антифриза на минимум
за 2 дни без да е карана колата, направи ми впечатление че, като работи на място има лека промяна на оборотите но едвам уловима... не знам дали пуши само в тамното като я настапя и
зад мен като има кола и на фаровете и се вижда че има дим но не мисля че е нещо фрапиращо, някакви идеи от каде може да тече ?
тройник-а, смениха го нямах никакви проблеми, нямаше локви всичко беше ок. Свърши ми отпуската и се връщам към Германия през целият път не съм имал никакви проблеми, паркирам си
колата и след 4 дни ми потрябва и както си отивам към нея гледам отдолу огромна локва... долях около 600мл антифриз, днес пак я погледнах и пак мокро под колата антифриза на минимум
за 2 дни без да е карана колата, направи ми впечатление че, като работи на място има лека промяна на оборотите но едвам уловима... не знам дали пуши само в тамното като я настапя и
зад мен като има кола и на фаровете и се вижда че има дим но не мисля че е нещо фрапиращо, някакви идеи от каде може да тече ?
- Trixster
- ентусиаст
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Проблем 530д пуши и губи антифриз
dakata_kn написа:Здравейте, да споделя и моя проблем - е60 525d - (не разбирам от коли) имах проблем с теч на антифриз, сутрин като си преместя колата от мястото, отдолу има малка локвичка, оказа се
тройник-а, смениха го нямах никакви проблеми, нямаше локви всичко беше ок. Свърши ми отпуската и се връщам към Германия през целият път не съм имал никакви проблеми, паркирам си
колата и след 4 дни ми потрябва и както си отивам към нея гледам отдолу огромна локва... долях около 600мл антифриз, днес пак я погледнах и пак мокро под колата антифриза на минимум
за 2 дни без да е карана колата, направи ми впечатление че, като работи на място има лека промяна на оборотите но едвам уловима... не знам дали пуши само в тамното като я настапя и
зад мен като има кола и на фаровете и се вижда че има дим но не мисля че е нещо фрапиращо, някакви идеи от каде може да тече ?
Колега обяснението ти е добро, но проблема ти е за диагностициране в сервиз. Тук нямаме кристална топка, колкото и да ни се иска. Много е вероятно да имаш някоя скоба, която да не е стегната. Погледни си всички пътища и термостатите за видими следи от теч. Ако няма нещо видимо търсиш сервиз да погледнат и да го открият. Щом има локва, значи има и теч.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- BorislavB
- ентусиаст
- Мнения: 841
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Проблем 530д пуши и губи антифриз
Колеги да не отварям нови теми и да разводнявам раздела ще пиша тук. Имам загуба на антифриз. Около 1л. за период от месец или около 750км изминати. На пръв поглед виждам теч от дясната страна на двигатела с червеникав цвят (какъвто е антифриза). Прилагам две снимки доколкото могат да помогнат. Според мен проблема идва от този накрайник (номер 9 от схемата) - http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_3465
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани