Теч на масло от картерната вентилация 535D
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Теч на масло от картерната вентилация 535D
bmw20009 написа:CrazyElement написа:bmw20009 написа:CrazyElement написа:bigdady написа:Аз разбрах, че трябва да се занити хубаво пластината ако е е хлабава
Наляво надясно стругари това онова ... нямало оправия моята ... 470 лева за нова честито надявам се поне да се оправи горенето на масло един път завинаги , защото ми писна да си меря маслото през 100 км..
Какво стана колега, свалихте ли я и не става ли, че си цакал нова, аз също меря маслото през 100-км
Ми мъчихме го този нит не стана не се затегна ... закарахме го на стругар и той не успя да пренабие нов ... и накрая ми писна и казах вземам нова с гаранция и това е ...
А, как е била пластинката при тебе, мърдаше ли се с лекота, минал си евтинко, мойта помпа е 750-гроша
Пластинката играеше хоро , ами оригинална е 720 най-евтино на БМВ в крайна сметка се спрях на Pierburg пак е немска надявам се да няма ядове с нея , но БМВ просто обичат да праскат брутална надценка на всичките им части. Обаче установихме , че и Сервото ми беше заминала , мембраната му е спукана и като изгасиш колата издишва , което май е точно в следствие на неизправната вакум помпа , така че си проверявайте и сервото, ако вакум помпата е била блокирала.
Поздрави
Re: Теч на масло от картерната вентилация 535D
Ами след седмица свали маркучите до турбото и след, и виж дали има течове от маслом има ли промяна в мекостта на спирачния педал след смяната на помпата и мамбраната, моя по принцип е твърд
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Теч на масло от картерната вентилация 535D
bmw20009 написа:Ами след седмица свали маркучите до турбото и след, и виж дали има течове от маслом има ли промяна в мекостта на спирачния педал след смяната на помпата и мамбраната, моя по принцип е твърд
За спирачката честно да си кажа не усещам разлика , като че ли е по мек ... но може и да си внушавам ... а за вентилацията ще отида в понеделник да я видим , защото пак за 150 КМ градско каране и то да съм дал 10 пъти газ ( все пак е градско карам си бавно) пак 250 мл масло ги няма ... не знам какво се случва с тази кола рециклирах турбини , сменях помпи и пак един и същ проблем си остава .... къде отива това масло ... колата не пуши масло като се кара ...
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Теч на масло от картерната вентилация 535D
Ами чисто нова вакум помпа 100% работеща и пак свалям въздушната кутия маркуча , който е гумен е чист ( по -добре е ) обаче този отгоре до мотора дето е метален е пак в масло ... Не знам дали не е остатъчно ама тфа е за 150 км 250 мл ги няма ... , колата не пуши грам масло като се кара , турбините са добре(проверени са и рециклирани преди 10к км) ...и продължавам да губя масло ... Някакви идеи къде да търся проблема ?!
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
- Мнения: 3687
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Теч на масло от картерната вентилация 535D
CrazyElement написа:Ами чисто нова вакум помпа 100% работеща и пак свалям въздушната кутия маркуча , който е гумен е чист ( по -добре е ) обаче този отгоре до мотора дето е метален е пак в масло ... Не знам дали не е остатъчно ама тфа е за 150 км 250 мл ги няма ... , колата не пуши грам масло като се кара , турбините са добре(проверени са и рециклирани преди 10к км) ...и продължавам да губя масло ... Някакви идеи къде да търся проблема ?!
Я дай снимка къде е това масло.
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Теч на масло от картерната вентилация 535D
Ilko Ivanov написа:CrazyElement написа:Ами чисто нова вакум помпа 100% работеща и пак свалям въздушната кутия маркуча , който е гумен е чист ( по -добре е ) обаче този отгоре до мотора дето е метален е пак в масло ... Не знам дали не е остатъчно ама тфа е за 150 км 250 мл ги няма ... , колата не пуши грам масло като се кара , турбините са добре(проверени са и рециклирани преди 10к км) ...и продължавам да губя масло ... Някакви идеи къде да търся проблема ?!
Я дай снимка къде е това масло.
Утре ще прикача снимков материал , иначе е като се махне въздушния филтър кутията и извадя гумения маркуч за картерните пари , който влиза преди дебитомера е , само леко влажен дори не цапа , преди там течеше доста повече ... но същия този малак гумен маркуч влиза от другия край в една метална тръба , която идва от филтъра на картерната вентилация и там си има масло... Но тази загуба на масло , е вече прекалено голяма хайде преди колата гореше 500 мл на 4000 км приемливо , но сега карам 150-200 км градско и 250-300 мл изчезват ... В момента съм налял масло и ще отида извънградско и ще се върна 120-130 км и ще го премеря, поне да видя дали горенето е пропорционално на изминатите КМ или на времето , защото тези 150-200 км градско ги правя една седмица. Не знам направо съм отчаян тотално от тази колата , конкретно за този проблем до момента съм налял 2950 лева ... и проблема е още налице ...
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Теч на масло от картерната вентилация 535D
Ако е на времето е възможно просто да имаш теч, а не да ги гори ?
Re: Теч на масло от картерната вентилация 535D
Ако според както посочват в инструкциите 0,7л/1000км е максималния допустим разход на масло то след тези премахвания на дпф,егр и ремап защо да не гори двойно.То всичко е навързано.Основно за да не е от теч трябва да е от клапанните уплътнения ,цилиндри и сегменти ,турбина или от отдушника .
Сещам се и за един по-малко вероятен вариант а именно че,първоначално се налива над допустимото и той мотора просто го издухва от най-лесното място.Също така за да засечеш колко е изчезнало трябва да знаеш какво количество масло отговаря на / да речем/1мм от щеката от мин до макс и да се долива и мери при едни и същи условия което е доволно относително.Някой знае ли 250 мл на колко мм отговарят?
Сещам се и за един по-малко вероятен вариант а именно че,първоначално се налива над допустимото и той мотора просто го издухва от най-лесното място.Също така за да засечеш колко е изчезнало трябва да знаеш какво количество масло отговаря на / да речем/1мм от щеката от мин до макс и да се долива и мери при едни и същи условия което е доволно относително.Някой знае ли 250 мл на колко мм отговарят?
- bigdady
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: Теч на масло от картерната вентилация 535D
Аз мисля, че от мин до макс е 1л значи 1/4 горе долу.
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Теч на масло от картерната вентилация 535D
Ако е теч от двигателя би ттябвало под колата където спре локва да става. Според мен си минава през двигателя- или сегмента, гумички и т. Н
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Теч на масло от картерната вентилация 535D
adovet написа:Ако е теч от двигателя би ттябвало под колата където спре локва да става. Според мен си минава през двигателя- или сегмента, гумички и т. Н
По принцип си абсолютно прав и то най-вече заради количеството, което губи. Обаче пък кола БЕЗ дпф не би ли трябвало да пропушва синкаво или поне да понамирисва - не знам всичко е предположения.
- netmurder
- старши ентусиаст
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Теч на масло от картерната вентилация 535D
memorex написа:Ако според както посочват в инструкциите 0,7л/1000км е максималния допустим разход на масло то след тези премахвания на дпф,егр и ремап защо да не гори двойно.То всичко е навързано.Основно за да не е от теч трябва да е от клапанните уплътнения ,цилиндри и сегменти ,турбина или от отдушника .
Сещам се и за един по-малко вероятен вариант а именно че,първоначално се налива над допустимото и той мотора просто го издухва от най-лесното място.Също така за да засечеш колко е изчезнало трябва да знаеш какво количество масло отговаря на / да речем/1мм от щеката от мин до макс и да се долива и мери при едни и същи условия което е доволно относително.Някой знае ли 250 мл на колко мм отговарят?
Колега искам само да попитам дали си имал в предвид че максималния допустим разход на масло е 0,7л/1000км или 10 000км, защото ако това е верно което ти си написал значи на 10к няма да има масло в двигателя...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
Re: Теч на масло от картерната вентилация 535D
Колегата наистина има в предвид 700мл на хиляда километра. Тази тема е дъвкана. БМВ нарочно дават толкова завишен максимален разход, за да си вържат гащите с гаранцията, което не означава, че е нормално. За справка М54В30 тия 700мл на 1000км ги няма за нищо.
Иначе и аз следя темата с интерес, че и при мен там е бая мазно, макар че съм далеч от такъв разход на масло.
Иначе и аз следя темата с интерес, че и при мен там е бая мазно, макар че съм далеч от такъв разход на масло.
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Теч на масло от картерната вентилация 535D
Ами тази вентилация и аз не знам ... мазна е пак има масло в едната тръба другата е по-суха една идея е по - добре отколкото със старата вакум помпа ... направих си теста де 180 км извънградско+градско за 1 ден, с яко жобки ( кофти, че забива към 230-240 нещо пренадува ама то това е друга тема ще гледам кой клапан е заминал) И като премерих маслото пак на същата клетка на паркинг беше паднало съвсем малко , почти си беше на същото място ... , което означава , че горенето на масло не ми е пропорционално на изминатите КМ , ами на времето ... , или кажи речи тече ... , странно обаче не остава никакви петна колата където и да я спра и колкото и време да я чакам е сухо ... , не намирам логика ако турбините ми са издухани(лошо рециклиране ) или сегментите да ми са строшени ... да ми гори 500 мл за 170 км градско, а като я карам 130 км извънградско колкото върви колата да не го барне или дори да е паднало да е мн малко, иначе да колата е без ДПФ , ЕГР и катализатор , карал съм мн пъти пред приятели и казват колата изпушва за 1 сек. черно като и дадеш газ и това е после спира не излиза нищо ... принципно съм виждал коли, които горят масло по нанагорнище пушат постоянно и мириши дори на изгоряло масло ...
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Теч на масло от картерната вентилация 535D
Ти правилно ли мериш маслото, да не би там да е проблема
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани