Теч на масло от картерната вентилация 535D

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: Теч на масло от картерната вентилация 535D

Мнение от CrazyElement » 14 Юли 2015, 11:04

adovet написа:Ти правилно ли мериш маслото, да не би там да е проблема



Какво значи това правилно като се каже ... , меря го на 1 също място , което за мен изглежда видими равно наливам и меря само там ... следователно ако днеска покаже макс другия ден мин ... Не знам каква е философията на мерене на масло , ама вече все повече и повече се навива да го продавам този кош и да сменям марката , наливам пари и нищо ... то даже няма хора, които да ти оправят колата да ти кажат дай 3000 ама ще ти я оправим ... не може да дигне 260 даже а е 350 коня хваща някаква тъпа грешка 4521 , че пренадува и спира ... и там всеки ми дига рамене и не знае какво е ... то имам чувството , че тази кола не е от тази планета ... имам 2 проблема и не мога да ги реша от 1 година ... пък не е като да не давам пари за нея ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3724
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Теч на масло от картерната вентилация 535D

Мнение от adovet » 14 Юли 2015, 11:08

Ако не е загряля добре маслото ще ти покаже различно

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 15.03.2006
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: 525d
Мечтае да кара: m6 grandcoupe
Детайли за колата: e39 01

Re: Теч на масло от картерната вентилация 535D

Мнение от bigdady » 14 Юли 2015, 13:02

Маслото се мери най-точно или когато колата е нощувала примерно и на сутринта преди да се запали или по предписание на производителя когато е загряла гасиш чакаш 10-15 мин и мериш, разбира се винаги на равно и също налагането в гумите да е еднакво. При мене едната гума предната лява май беше беше спаднала с 1 атмосфера и ми показа по-малко масло и долях почти 300 грама.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: Теч на масло от картерната вентилация 535D

Мнение от CrazyElement » 14 Юли 2015, 13:57

bigdady написа:Маслото се мери най-точно или когато колата е нощувала примерно и на сутринта преди да се запали или по предписание на производителя когато е загряла гасиш чакаш 10-15 мин и мериш, разбира се винаги на равно и също налагането в гумите да е еднакво. При мене едната гума предната лява май беше беше спаднала с 1 атмосфера и ми показа по-малко масло и долях почти 300 грама.



Колега наистина не искам да се заяждам , но този коментар не ми помага по абсолютно никакъв начин ... знам много добре как да си меря маслото , дори докато живеех в Швейцария съм ходил лично до представителство на бмв да ми премерят маслото и загaсих колата и веднага го премериха и ги попитах не трябва ли да се чака , отговора беше НЕ не е нужно на този мотор да се чака 1 ден.... Маслото се мери винаги в еднакви условия на едно и също място и на загрял мотор ... и това е масло се губи ... не е от неправилно мерене , тъйкато съм долял доста масло , вече трябваше да прелива от капачката ...днеска пак ще направя 130-140 км извънградско да видим пак какво ще е положението...

ПС. Чакал съм и 4-5 часа и да ти кажа дори като я чакам повече ми показва дори по-малко масло ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Теч на масло от картерната вентилация 535D

Мнение от Taruno » 14 Юли 2015, 14:13

Тъпо предложение, но пробвал ли си да махнеш корите отдолу и да я спреш над голямо парче картон ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 15.03.2006
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: 525d
Мечтае да кара: m6 grandcoupe
Детайли за колата: e39 01

Re: Теч на масло от картерната вентилация 535D

Мнение от bigdady » 14 Юли 2015, 14:56

CrazyElement написа:
bigdady написа:Маслото се мери най-точно или когато колата е нощувала примерно и на сутринта преди да се запали или по предписание на производителя когато е загряла гасиш чакаш 10-15 мин и мериш, разбира се винаги на равно и също налагането в гумите да е еднакво. При мене едната гума предната лява май беше беше спаднала с 1 атмосфера и ми показа по-малко масло и долях почти 300 грама.



Колега наистина не искам да се заяждам , но този коментар не ми помага по абсолютно никакъв начин ... знам много добре как да си меря маслото , дори докато живеех в Швейцария съм ходил лично до представителство на бмв да ми премерят маслото и загaсих колата и веднага го премериха и ги попитах не трябва ли да се чака , отговора беше НЕ не е нужно на този мотор да се чака 1 ден.... Маслото се мери винаги в еднакви условия на едно и също място и на загрял мотор ... и това е масло се губи ... не е от неправилно мерене , тъйкато съм долял доста масло , вече трябваше да прелива от капачката ...днеска пак ще направя 130-140 км извънградско да видим пак какво ще е положението...

ПС. Чакал съм и 4-5 часа и да ти кажа дори като я чакам повече ми показва дори по-малко масло ...


Да да ясно мнението беше към горния колега който написа, че може да е неправилно меренето. Наистина няма как да е така при условие, че наливаш постоянно.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 10.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: AUDI S8
Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago

Re: Теч на масло от картерната вентилация 535D

Мнение от timur_lenk » 14 Юли 2015, 23:05

CrazyElement написа:
adovet написа:Ти правилно ли мериш маслото, да не би там да е проблема



Какво значи това правилно като се каже ... , меря го на 1 също място , което за мен изглежда видими равно наливам и меря само там ... следователно ако днеска покаже макс другия ден мин ... Не знам каква е философията на мерене на масло , ама вече все повече и повече се навива да го продавам този кош и да сменям марката , наливам пари и нищо ... то даже няма хора, които да ти оправят колата да ти кажат дай 3000 ама ще ти я оправим ... не може да дигне 260 даже а е 350 коня хваща някаква тъпа грешка 4521 , че пренадува и спира ... и там всеки ми дига рамене и не знае какво е ... то имам чувството , че тази кола не е от тази планета ... имам 2 проблема и не мога да ги реша от 1 година ... пък не е като да не давам пари за нея ...

Тази кола трябва да е 272 коня.Който я е направил 350 го питай защо пренадува и за проблема с маслото.Има и такива на които им бяга антифриза а пак незнаят от къде.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: Теч на масло от картерната вентилация 535D

Мнение от CrazyElement » 15 Юли 2015, 0:50

timur_lenk написа:
CrazyElement написа:
adovet написа:Ти правилно ли мериш маслото, да не би там да е проблема



Какво значи това правилно като се каже ... , меря го на 1 също място , което за мен изглежда видими равно наливам и меря само там ... следователно ако днеска покаже макс другия ден мин ... Не знам каква е философията на мерене на масло , ама вече все повече и повече се навива да го продавам този кош и да сменям марката , наливам пари и нищо ... то даже няма хора, които да ти оправят колата да ти кажат дай 3000 ама ще ти я оправим ... не може да дигне 260 даже а е 350 коня хваща някаква тъпа грешка 4521 , че пренадува и спира ... и там всеки ми дига рамене и не знае какво е ... то имам чувството , че тази кола не е от тази планета ... имам 2 проблема и не мога да ги реша от 1 година ... пък не е като да не давам пари за нея ...

Тази кола трябва да е 272 коня.Който я е направил 350 го питай защо пренадува и за проблема с маслото.Има и такива на които им бяга антифриза а пак незнаят от къде.


За пренадуването и аз не знам ще питам мапера дали може да е грешка при софта , а маслото е тъмна индия ... един път ми гори за 150 км 300 мл , вчера и днеска направих 2 извънградски пътувания или общо 330 км и маслото не е мръднало ... Не мога да я разбера просто изведнъж някъде изчезва ... като че ли някой ми го точи вечер ..... НЕ мога да си го обясня по абсолютно никакъв начин ... просто няма логика. :banghead: :banghead:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 12.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530d LCI

Re: Теч на масло от картерната вентилация 535D

Мнение от zerhanzenun » 15 Мар 2019, 10:12

Някой намерил ли е решение на проблема?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1027
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: Теч на масло от картерната вентилация 535D

Мнение от andy » 15 Мар 2019, 15:21

На кое?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 12.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530d LCI

Re: Теч на масло от картерната вентилация 535D

Мнение от zerhanzenun » 15 Мар 2019, 18:15

На губенето на масло от картерната вентилация.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3724
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Теч на масло от картерната вентилация 535D

Мнение от adovet » 16 Мар 2019, 10:05

zerhanzenun написа:На губенето на масло от картерната вентилация.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

ако ти губи значително масло от там е ясна работата - мотора си духа

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 23.08.2016
Пол: Мъж
Кара: E93 335i
Детайли за колата: не върви

Re: Теч на масло от картерната вентилация 535D

Мнение от hibernate » 08 Юли 2019, 21:18

Колеги, друг вариант е да пренадува картерната вентилация от заминали гарнитури на интейка. При мен там се оказа проблемът.
BMW 335i E93 2007 - Automatic 360 whp at 100 octane Stage 1 MHD
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors

Предишна

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook