Теч на масло от картерната вентилация 535D
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
43 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Теч на масло от картерната вентилация 535D
Здравейте колеги,
От доста време имам проблем , че ми тече масло от тръбичката , която е след филтъра за картерните пари, преди около 15 000 км , имах много голям теч всичко беше омазано в масло и като извадихме този маркуч и имаше наистина много масло там , посъветваха ме да сменя въпросния филтър , смених го с оригинален на бмв и проблема се оправи , 15 000 км по-късно обаче пак същия проблем 500 мл масло за има няма 200 км градско видимо всичко пак е омазано в масло турбини и прочие , вадим маркуча на карт.пари и пак масло в него .... филтъра , който е оригинален обаче то дефакто не е никакъв филтър ами просто 1 пластмаса вътре няма филтър ... И сега изпадам пред 2 варианта. А- сменям филтъра наново но този път с такъв , който има филтърче вътре , защото странното е , че като написахме номера на сегашния филтър го дава за Е39 не за Е60 Б- счупени сегменти и мотора надува и качва масло в най-горната точка. Някой сблъскал ли се е с този проблем , че вече не знам какво да правя всичко смених по тази кола и сега ако трябва и основен ремонт да и правя ....
Поздрави.
От доста време имам проблем , че ми тече масло от тръбичката , която е след филтъра за картерните пари, преди около 15 000 км , имах много голям теч всичко беше омазано в масло и като извадихме този маркуч и имаше наистина много масло там , посъветваха ме да сменя въпросния филтър , смених го с оригинален на бмв и проблема се оправи , 15 000 км по-късно обаче пак същия проблем 500 мл масло за има няма 200 км градско видимо всичко пак е омазано в масло турбини и прочие , вадим маркуча на карт.пари и пак масло в него .... филтъра , който е оригинален обаче то дефакто не е никакъв филтър ами просто 1 пластмаса вътре няма филтър ... И сега изпадам пред 2 варианта. А- сменям филтъра наново но този път с такъв , който има филтърче вътре , защото странното е , че като написахме номера на сегашния филтър го дава за Е39 не за Е60 Б- счупени сегменти и мотора надува и качва масло в най-горната точка. Някой сблъскал ли се е с този проблем , че вече не знам какво да правя всичко смених по тази кола и сега ако трябва и основен ремонт да и правя ....
Поздрави.
- bigdady
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: Теч на масло от картерната вентилация 535D
сменяй с този от е39 и на 10 000 смени само филтъчето и това е то поне улавя парите или смени с оригиналния пак. Едва ли е от сегменти и чак такива големи ремонти, виж как е положението с турбината.
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
- Мнения: 4205
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Теч на масло от картерната вентилация 535D
Новия модел няма дунапренената част (малкото филтърче) но пак си се води филтър.Лично аз го сменям на 30-40к.
Потърси проблема другаде
Успех!
Потърси проблема другаде
Успех!
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
- Мнения: 3687
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Теч на масло от картерната вентилация 535D
На 535д филтъра няма нищо общо с другите дизели.
Проблема с теч от картерната вентилация обикновено се дължи на прецакана вакум помпа.
Проблема с теч от картерната вентилация обикновено се дължи на прецакана вакум помпа.
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Теч на масло от картерната вентилация 535D
Ilko Ivanov написа:На 535д филтъра няма нищо общо с другите дизели.
Проблема с теч от картерната вентилация обикновено се дължи на прецакана вакум помпа.
Колега били дал малко повече инфо за тази вакум помпа? Значи няма смисъл да сменям филтъра пак така ли? Какво точно прави тази вакум помпа, че кара да тече масло през филтърчето към турбините , турбините са рециклирани преди 1 год. имат напълно нормален луфт с който си дойдоха и след ремонта.
Re: Теч на масло от картерната вентилация 535D
CrazyElement написа:Ilko Ivanov написа:На 535д филтъра няма нищо общо с другите дизели.
Проблема с теч от картерната вентилация обикновено се дължи на прецакана вакум помпа.
Колега били дал малко повече инфо за тази вакум помпа? Значи няма смисъл да сменям филтъра пак така ли? Какво точно прави тази вакум помпа, че кара да тече масло през филтърчето към турбините , турбините са рециклирани преди 1 год. имат напълно нормален луфт с който си дойдоха и след ремонта.
Прегледай петото мнение и аз имам силен теч от там
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 9#p3842109
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Теч на масло от картерната вентилация 535D
bmw20009 написа:CrazyElement написа:Ilko Ivanov написа:На 535д филтъра няма нищо общо с другите дизели.
Проблема с теч от картерната вентилация обикновено се дължи на прецакана вакум помпа.
Колега били дал малко повече инфо за тази вакум помпа? Значи няма смисъл да сменям филтъра пак така ли? Какво точно прави тази вакум помпа, че кара да тече масло през филтърчето към турбините , турбините са рециклирани преди 1 год. имат напълно нормален луфт с който си дойдоха и след ремонта.
Прегледай петото мнение и аз имам силен теч от там
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 9#p3842109
Здрасти колега , така както го обясняваш проблема е като моя , в понеделник отивам при майстори да я видим тази вакум помпа , иначе и моята кола горе долу толкова гори около 1.5л за 8-9000 км, ако излезе това имаш една почерпка от мен
- bigdady
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: Теч на масло от картерната вентилация 535D
Тази вакум помпа е идентична и при е39 и аз ще я проверя моята да не се е разхлабила тази пластина, тя помпата поне лесно се сваля.
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Теч на масло от картерната вентилация 535D
Мене въпроса ми е в този нит ли е винаги проблема , ако качва масло в картерната вентилация? Да знам какво да казвам като отида на майстор , че дори не мога да намеря цена за тази вакум помпа като нова излиза ми само 2ра употреба където е 200 лева ..
Поздрави.
Поздрави.
- bigdady
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: Теч на масло от картерната вентилация 535D
Аз разбрах, че трябва да се занити хубаво пластината ако е е хлабава
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Теч на масло от картерната вентилация 535D
bigdady написа:Аз разбрах, че трябва да се занити хубаво пластината ако е е хлабава
Наляво надясно стругари това онова ... нямало оправия моята ... 470 лева за нова честито надявам се поне да се оправи горенето на масло един път завинаги , защото ми писна да си меря маслото през 100 км..
- bigdady
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: Теч на масло от картерната вентилация 535D
егати стругарите колегата беше писал , че са стиснали нита на преса, само... нз аз още не съм свалил моята да видя как е положението
Re: Теч на масло от картерната вентилация 535D
CrazyElement написа:bigdady написа:Аз разбрах, че трябва да се занити хубаво пластината ако е е хлабава
Наляво надясно стругари това онова ... нямало оправия моята ... 470 лева за нова честито надявам се поне да се оправи горенето на масло един път завинаги , защото ми писна да си меря маслото през 100 км..
Какво стана колега, свалихте ли я и не става ли, че си цакал нова, аз също меря маслото през 100-км
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Теч на масло от картерната вентилация 535D
bmw20009 написа:CrazyElement написа:bigdady написа:Аз разбрах, че трябва да се занити хубаво пластината ако е е хлабава
Наляво надясно стругари това онова ... нямало оправия моята ... 470 лева за нова честито надявам се поне да се оправи горенето на масло един път завинаги , защото ми писна да си меря маслото през 100 км..
Какво стана колега, свалихте ли я и не става ли, че си цакал нова, аз също меря маслото през 100-км
Ми мъчихме го този нит не стана не се затегна ... закарахме го на стругар и той не успя да пренабие нов ... и накрая ми писна и казах вземам нова с гаранция и това е ...
Re: Теч на масло от картерната вентилация 535D
CrazyElement написа:bmw20009 написа:CrazyElement написа:bigdady написа:Аз разбрах, че трябва да се занити хубаво пластината ако е е хлабава
Наляво надясно стругари това онова ... нямало оправия моята ... 470 лева за нова честито надявам се поне да се оправи горенето на масло един път завинаги , защото ми писна да си меря маслото през 100 км..
Какво стана колега, свалихте ли я и не става ли, че си цакал нова, аз също меря маслото през 100-км
Ми мъчихме го този нит не стана не се затегна ... закарахме го на стругар и той не успя да пренабие нов ... и накрая ми писна и казах вземам нова с гаранция и това е ...
А, как е била пластинката при тебе, мърдаше ли се с лекота, минал си евтинко, мойта помпа е 750-гроша
43 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани