Работна температура на двигателя
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Работна температура на двигателя
Зависи какви условия е колата, колега, ако я подкараш по задръстваня на климатик и недай си боже лек байр отиваш 100+, гаранция но колите имат защити, така че по-трудно се прегряват.
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Работна температура на двигателя
Мойта на място не мърда от 97-98 и клапите са затворени
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- bijuto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 8.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 5GT F07 530 xDrive 258hp
Re: Работна температура на двигателя
adovet написа:Мойта на място не мърда от 97-98 и клапите са затворени
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Вече ти е ясно че и при мен е така
- unikalen88
- старши ентусиаст
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Работна температура на двигателя
кви са тия температури 107 градуса Аз карам същия мотор но на е46 и 88-92 градуса е максимума.Колата има 2 термостата и перка която е или с виско или ел със скорости,не напразно е направено това ами да поддържа претцизно температурата.Имаше тема за мръсни радятори между климатичния и водния се събират шумки и мухи-не е излишно да се погледне и изчисти.Колкото и да я юркате нали затова е перката да вдига скоростите и да поддържа температурата 92 градуса
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Работна температура на двигателя
Колега силно се съмнявам че двигателя ти е същият
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- bordo_77
- младши ентусиаст
- Мнения: 485
- Регистриран на: 26.09.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 XD
Re: Работна температура на двигателя
Явно когато колата е с клапи, мотора държи по висока температура. Аз нямам клапи и повече от 92-93 градуса не е вдигала, както и да я юркам. Логично е клапите да задържат високата температура. В неделя ходих до Добрич, като на места беше 34 градуса, карах с пуснат климатик и с около 120 км/ч., температурата беше 88-90 градуса.
P.S. На датчика за температурата колко може да му се вярва е друга работа, с времето може да се поотклони от точните показания.
P.S. На датчика за температурата колко може да му се вярва е друга работа, с времето може да се поотклони от точните показания.
- miroleskov
- младши ентусиаст
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: Работна температура на двигателя
Аз съм с клапи,които никога не съм виждал да мърдат(все забравям и да гледам де),но ония ден като тествах 92-93 градуса
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- unikalen88
- старши ентусиаст
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Работна температура на двигателя
adovet написа:Колега силно се съмнявам че двигателя ти е същият
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
ами хуууу,не е 218 коня а е 204 дефорсиран.Всички части са еднакви,даже скоро сменях демферна шаиба и моята е сравних на е60 и е еднаква.Термостатите също са еднакви.Работната температура не само на този двигател е с тия градуси,така че и да не е еднакъв мотора по твоите думи,пак не е нормално 107 градуса.Ако е бензин може би но дизел
Re: Работна температура на двигателя
Само дето неговия матор е 235
По темата, не съм фейс, без клапи съм, мойта когато съм я гледал е стигала до 97
По темата, не съм фейс, без клапи съм, мойта когато съм я гледал е стигала до 97
Re: Работна температура на двигателя
Друг му е мотора колега, след фейсбука
Това, че перката има Х скорости не значи, ги включва постоянно. Всяка скорост се включва на определени градуси и докато не достигне до тези градуси компютъра не смята за необходимо да го прави.
Аз съм карал 4 БМВ-та, дизели и всички са качвали в яки жеги, задръстваня и изкачваня над тези градуси, сигурен съм, че и твоята е така, просто караме в различни условия.
Всичко е заложено, защото колата, която има манометър за температурата го заковава на 90градуса още когато колата е на 75 градуса и седи така до 110-115, за да шофьорите да не се вталясват
Това, че перката има Х скорости не значи, ги включва постоянно. Всяка скорост се включва на определени градуси и докато не достигне до тези градуси компютъра не смята за необходимо да го прави.
Аз съм карал 4 БМВ-та, дизели и всички са качвали в яки жеги, задръстваня и изкачваня над тези градуси, сигурен съм, че и твоята е така, просто караме в различни условия.
Всичко е заложено, защото колата, която има манометър за температурата го заковава на 90градуса още когато колата е на 75 градуса и седи така до 110-115, за да шофьорите да не се вталясват
- themoldestone
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 25.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530xd
Re: Работна температура на двигателя
Колега, стана ми интересно какво представлява този манометър (знам,че измерва налягане на течности), но ако дадеш малък урок ще ни е от полза.
П.С. Ето каква била причината баща ми да ме бъзика, че на неговата е39-ка температурата не мърдала от 90°, пък на моята се колебаели м/у 87-90.
П.С. Ето каква била причината баща ми да ме бъзика, че на неговата е39-ка температурата не мърдала от 90°, пък на моята се колебаели м/у 87-90.
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Работна температура на двигателя
По принцип на по старите стрелката седи на 12ч. и не мърда от 80 до 110 градуса. Може да си включите скритото меню и гледайте.
- miroleskov
- младши ентусиаст
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: Работна температура на двигателя
Е че много ясно...как може да си представите,че температурата не мърда.Течностите са достатъчно инертни
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
Re: Работна температура на двигателя
Днес минах през прохода Петрохан и следях до колко ще се вдигне температурата на изкачването. Бяхме понатоварили колата, а и си беше жегичка като цяло и колата държеше 97-98, като на две места качи до 100. Иначе на равен път и магистрала си ги крепи между 92-94
Re: Работна температура на двигателя
goppe написа:Днес минах през прохода Петрохан и следях до колко ще се вдигне температурата на изкачването. Бяхме понатоварили колата, а и си беше жегичка като цяло и колата държеше 97-98, като на две места качи до 100. Иначе на равен път и магистрала си ги крепи между 92-94
При мен е 92-94, ако е жега в задръстване може да дигне до 97-98. Иначе като ми беше развален големия термостат дигаше до 110 и вентилатора откачаше.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани