Работна температура на двигателя
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Работна температура на двигателя
Аз го казвам, защото моя беше сменен с алтернативен и изкара около 60к км и сдаде багажа първоначално само спадаше леко температурата по нанадолнище, а мин седмица на дълго не искаше да качи на 76 градуса
Re: Работна температура на двигателя
Мисля, че и аз съм за смяна на термостат/и, но все пак да споделя. Днес запалих колата и показателя за градусите от скритото меню показваше -5 веднага след старта. На място за няколко минути стигна до 53 - 55 градуса. След това от Люлин до Младост с нормално градско каране едва вдигна до 60 градуса. Парното, разбира се работи. По някое време след това вдигна до 70, но натиснах да върти въздуха в колата. Колата не е карана повече от 15, 20 минути продължителност между спиранията.
Мисля, че усетих, кога един от термостатите спря да работи нормално. Преди два дни както си карах извънградско и спусках по-наклон и изведнъж започна да духа студено в колата. За първи път ми се случи и първата мисъл ми беше, че някой термостат е заминал.
Мисля, че усетих, кога един от термостатите спря да работи нормално. Преди два дни както си карах извънградско и спусках по-наклон и изведнъж започна да духа студено в колата. За първи път ми се случи и първата мисъл ми беше, че някой термостат е заминал.
- netmurder
- старши ентусиаст
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Работна температура на двигателя
Направо сменяй и двата, по показателно от това когато си спускал да духа студено, няма...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- blackyhn
- младши ентусиаст
- Мнения: 325
- Регистриран на: 1.04.2015
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530D 218hp
- Мечтае да кара: Параход
Re: Работна температура на двигателя
Колеги, днес на 6 градуса температура на колата и отне 15тина минути за да загрее до 85 градуса. И толкова си и остана. Говоря за градско каране.
Наскоро смених термостата с MANHLE TE170.
Нормална ли е такава температура? Не е ли малко студеничка? Възможен ли е по-висок разход заради не достатъчно загряване?
Наскоро смених термостата с MANHLE TE170.
Нормална ли е такава температура? Не е ли малко студеничка? Възможен ли е по-висок разход заради не достатъчно загряване?
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Работна температура на двигателя
blackyhn написа:Възможен ли е по-висок разход заради не достатъчно загряване?
Да, със сигурност!
Sent from my iPhone using Tapatalk
- blackyhn
- младши ентусиаст
- Мнения: 325
- Регистриран на: 1.04.2015
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530D 218hp
- Мечтае да кара: Параход
Re: Работна температура на двигателя
Днес пак я карах само градско и нещата станаха наистина странни.
След 10-15 минути каране температурата варираше между 83 и 84 градуса независимо колко я натисках, не натисках, катерих бавно нагорнища, задръстване и т.н
После спрях за престой без да гася двигателя за две минути на "P" и изведнъж колата кази на 94 градуса и заспа така.
Странното е, че от този момент нататък почна да върви много повече. Описал съм проблема по подробно в друга тема:
viewtopic.php?f=116&t=401300
Сега ми се струва, че има нещо общо между тези 84 и 94 градуса. Разликата не е толкова голяма ?!!? Възможно ли е двата проблема да са свързани и откъде идва това рязко качване на температурата? Термостата го изключвам защото е нов. Преди време изтрихме една грешка от датчика за температура на двигателя но не се е появявала повече. Може ли от точи датчик да идва този рязък скок и има ли той нещо общо с вървежа?
Мерси!
След 10-15 минути каране температурата варираше между 83 и 84 градуса независимо колко я натисках, не натисках, катерих бавно нагорнища, задръстване и т.н
После спрях за престой без да гася двигателя за две минути на "P" и изведнъж колата кази на 94 градуса и заспа така.
Странното е, че от този момент нататък почна да върви много повече. Описал съм проблема по подробно в друга тема:
viewtopic.php?f=116&t=401300
Сега ми се струва, че има нещо общо между тези 84 и 94 градуса. Разликата не е толкова голяма ?!!? Възможно ли е двата проблема да са свързани и откъде идва това рязко качване на температурата? Термостата го изключвам защото е нов. Преди време изтрихме една грешка от датчика за температура на двигателя но не се е появявала повече. Може ли от точи датчик да идва този рязък скок и има ли той нещо общо с вървежа?
Мерси!
- silver_knight
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 93
- Регистриран на: 20.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530XD E61
- Мечтае да кара: MiG 29 ОВТ
- Детайли за колата: Произведена 2007 година, 235 коня,commonrail
Re: Работна температура на двигателя
xxx500 написа:Здравейте ,колеги .От скоро съм горд собственик на Е60 530д ,никъде на таблото не виждам индикатор за температурата.Моя майстор ме светна ,че се показват едни бели чертички на обортомера и като загрее колата чертичките са между 4 и 5 на оборотите ,по към 4 .Има ли някъде на др. място където се наблюдава .Питам ,защото чета тук ,че на някой му държи 97 градуса ,на др 100.Колата е 2004 г
Знаеш ли как се вади скритото меню ?
- silver_knight
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 93
- Регистриран на: 20.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530XD E61
- Мечтае да кара: MiG 29 ОВТ
- Детайли за колата: Произведена 2007 година, 235 коня,commonrail
Re: Работна температура на двигателя
E///MO написа:xxx500 написа:Здравейте ,колеги .От скоро съм горд собственик на Е60 530д ,никъде на таблото не виждам индикатор за температурата.Моя майстор ме светна ,че се показват едни бели чертички на обортомера и като загрее колата чертичките са между 4 и 5 на оборотите ,по към 4 .Има ли някъде на др. място където се наблюдава .Питам ,защото чета тук ,че на някой му държи 97 градуса ,на др 100.Колата е 2004 г
При мен тези 4 бели чертички си седят статично и на студена и на загряла кола. Да не са ми развалени нещо?
Моите също
- netmurder
- старши ентусиаст
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Работна температура на двигателя
silver_knight написа:xxx500 написа:Здравейте ,колеги .От скоро съм горд собственик на Е60 530д ,никъде на таблото не виждам индикатор за температурата.Моя майстор ме светна ,че се показват едни бели чертички на обортомера и като загрее колата чертичките са между 4 и 5 на оборотите ,по към 4 .Има ли някъде на др. място където се наблюдава .Питам ,защото чета тук ,че на някой му държи 97 градуса ,на др 100.Колата е 2004 г
Знаеш ли как се вади скритото меню ?
Търсачка
Под форум Е60
ключови думи:
скрито меню
!!!
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- hol1gans
- младши ентусиаст
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Работна температура на двигателя
Къде се намира температурния датчик на охладителнатас-ма на 530д? В нета няма информация, а е реалоем намерих само това http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=NJ71-EUR-08-2004-E61-BMW-530d&diagId=11_2315#13621433076
- ultrashock
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 26.10.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i автоматик 04'
- Мечтае да кара: F10
Re: Работна температура на двигателя
За да не пускам нова тема ще напиша тук. Колата е E60 530i 231hp, m54b30. Днес на -5 градуса сутринта, като я запалих в скритото меню беше на -3 охладителната течност. След около 1-2 мин и под 0.5 км, качи до 30 градуса, след още 0.5 км, стигна до 50 градуса. След това за още около 2-3 км стигна до 70 и от там доста бавно до 90. Максимума който стига е 92-93 градуса. след 7-8 км. Това не ми се струва нормално, при положение че термостата е сменен. Има ли втори термостат този двигател? Нормално и ви се струва? Възможно ли да дава по висок разход поради недозагряване?
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Работна температура на двигателя
ultrashock написа:За да не пускам нова тема ще напиша тук. Колата е E60 530i 231hp, m54b30. Днес на -5 градуса сутринта, като я запалих в скритото меню беше на -3 охладителната течност. След около 1-2 мин и под 0.5 км, качи до 30 градуса, след още 0.5 км, стигна до 50 градуса. След това за още около 2-3 км стигна до 70 и от там доста бавно до 90. Максимума който стига е 92-93 градуса. след 7-8 км. Това не ми се струва нормално, при положение че термостата е сменен. Има ли втори термостат този двигател? Нормално и ви се струва? Възможно ли да дава по висок разход поради недозагряване?
виж по скоро дали не изстива след като достигне 93 градуса. Ако изстива значи има проблем. Ако я държи няма проблем
Re: Работна температура на двигателя
Само да не повтарям казаното от някой колега по назад в темата??? Забелязах,че ако я карам колата без климатик,държи около 95-96 градуса.С климатик е в перфектната норма, 88-92! Севсем нормално ми изглежда.
Re: Работна температура на двигателя
Климатик зимата не се използва. Да не вземете да объркате някой
Иначе съм забелязал, че когато не включа парното загрява около 2 пъти по-бързо, отколкото ако го включа да духа. При включено парно по 15 минути градско не може да загрее до 90 градуса при минусови температури навън... Ако не го пусна за около 8-10 минути загрява
Иначе съм забелязал, че когато не включа парното загрява около 2 пъти по-бързо, отколкото ако го включа да духа. При включено парно по 15 минути градско не може да загрее до 90 градуса при минусови температури навън... Ако не го пусна за около 8-10 минути загрява
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани