Работна температура на двигателя
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Работна температура на двигателя
Някой може ли да даде някаква спецификация за работната температура на дизеловите фейсови двигатели?
- netmurder
- старши ентусиаст
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Работна температура на двигателя
adovet написа:Някой може ли да даде някаква спецификация за работната температура на дизеловите фейсови двигатели?
Колега едва ли има разлика със pre Face 88-92...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Работна температура на двигателя
При мен държи 97-99. Клапите ми се отварят на 102.при яко ръчкане с климатик и много градско вдигна 107.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- netmurder
- старши ентусиаст
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Работна температура на двигателя
Това май не е нормално, аз като взема да я ръчкам съм я виждал да стига до 98 градуса, ама както казваш ти 107!!!! Виж нещо водната помпа или радиаторите да не са запушени....
Аз моите клапи съм ги виждал да се отварят когато работи климатика и 100% не е била температурата над 100 градуса...
Аз моите клапи съм ги виждал да се отварят когато работи климатика и 100% не е била температурата над 100 градуса...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Работна температура на двигателя
Аз за това питах за някоя спецификация, защото и клапите се отварят на сравнително висока температура. Иначе колата си работи идеално и няма някакви проблеми
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Работна температура на двигателя
87-92 градуса се води оптималната, ама мина доста време и съм изгубил източника дали беше в бентли наръчника или другаде не мога да кажа
Re: Работна температура на двигателя
В тия жеги нито едно от нашите бенвета не държи 90г в задръстване, просто са си чайници тия коли и 100+ градуса в задръстване с климатик е нещо нормално.
- bijuto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 8.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 5GT F07 530 xDrive 258hp
Re: Работна температура на двигателя
adovet написа:При мен държи 97-99. Клапите ми се отварят на 102.при яко ръчкане с климатик и много градско вдигна 107.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
При мен е точно по същия начин. Като смених двата термостата държи темп. 96-97гр. Клапите се отварят като се включи вентилатора т.е. на 102 гр. и след като охлади и спре вентилатора, клапите веднага се затварят (това става на 95-96 гр.) Е чак до 107 не съм я виждал.
P.S. Преди смяната на термостатите,температурата беше 76-82 градуса.
Като гледам май всички с LCI са с по-високи температури.
Re: Работна температура на двигателя
Моята си държи между 87 и 93 при нормално каране извън града, а в София по задръстванята или на място,като е заграяла,при яка жега,поддържа между 93 и 98.Само два пъти/за около година/,съм виждал 99 градуса,в доста топло време и на място като работи.Не знам,ама ми се струва,че 107 градуса си е малко множко за дизелячка. и сигурно ше губи антифриз.Аз съм сменил и двата термостата,чистил съм и радиаторите.Охладителна течност ,за година, да съм долял,максимум 200-250гр.
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Работна температура на двигателя
bijuto написа:adovet написа:При мен държи 97-99. Клапите ми се отварят на 102.при яко ръчкане с климатик и много градско вдигна 107.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
При мен е точно по същия начин. Като смених двата термостата държи темп. 96-97гр. Клапите се отварят като се включи вентилатора т.е. на 102 гр. и след като охлади и спре вентилатора, клапите веднага се затварят (това става на 95-96 гр.) Е чак до 107 не съм я виждал.
P.S. Преди смяната на термостатите,температурата беше 76-82 градуса.
Като гледам май всички с LCI са с по-високи температури.
E такъв отговор исках . При мене перката се включва на 97 градуса, а клапите се отварят на 102. Не съм видял как духа перката - предполагам, че има различни степени.
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Работна температура на двигателя
iceblast написа:Ебаси чайниците карате вие
хахаха жега правят
- bijuto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 8.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 5GT F07 530 xDrive 258hp
Re: Работна температура на двигателя
iceblast написа:Само да не кипнат
Ами щом на такава висока температура отваря клапите, и после веднага ги затваря значи не и пречи. Виж на по-старите дизели е друг въпрос.
- miroleskov
- младши ентусиаст
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: Работна температура на двигателя
Заради тази тема вчера проверих и моята печка какво прави в жегата,че и без това да си ги видя тез клапи отварят ли се(все забравям)......е моята дреме на 92 градуса като вдигна и 93 и после пак свали на 92.и неще да вдига повече.Оставих я после на място да я видя какво прави пак същото 92-93 и тези клапи не помръдват грам.Като завеарени седят.Натисках ги с пръст да видя дали са свободни,но уви.
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани