Задно въздушно окачване - въпрос към всички с E61
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Задно въздушно окачване - въпрос към всички с E61
Рециклираха го моя, но при почти всяко палене сутрин включва да вдига колата. Мерих с рулетка от вечерта до сутринта може би с 1-2мм. да се е смъкнала. Незнам това нормално ли е? При вас включва ли?
- The_Bear
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 12.02.2017
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: с три педала.
- Детайли за колата: E61 530d (218) 2004
Re: Задно въздушно окачване - въпрос към всички с E61
Simeon24 написа:Рециклираха го моя, но при почти всяко палене сутрин включва да вдига колата. Мерих с рулетка от вечерта до сутринта може би с 1-2мм. да се е смъкнала. Незнам това нормално ли е? При вас включва ли?
При мен включва доста често (сутрин задължително ), като седна даже се включва понякога, кажи-речи на всяка по-сериозна промяна на нивото на задния мост заради неравен терен прибръмква за 5-6-7сек, луда работа...
Re: Задно въздушно окачване - въпрос към всички с E61
Твоят рециклиран ли е или не? Защото знам, че колкото по често включва толкова по бързи си заминава
- maikooo
- младши ентусиаст
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: Е24 М6, Е31 850i
Re: Задно въздушно окачване - въпрос към всички с E61
The_Bear написа:Струва ми се, че програмата нещо не го показва коректно този екран с показанията от сензорите. Сега колата се нивелира що-годе нормално, а тези показания все така са неадекватни...?! Само при нас ли е така?
Там някъде е истината. Не съм пипал сензорите, проблема беше друг и до ден днешен са такива показанията им при 100% изрядно работеща система.
Относно работата на компресора, напълно нормално е да се включва често за кратко, все пак нали това му е замисъла на въздушното окачване, да нивелира колата. В началото и аз се вталясвах с тези разлики от 1-2мм, не е проблем, просто системата не е чак толкова прецизна.
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
- The_Bear
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 12.02.2017
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: с три педала.
- Детайли за колата: E61 530d (218) 2004
Re: Задно въздушно окачване - въпрос към всички с E61
Simeon24 написа:Твоят рециклиран ли е или не? Защото знам, че колкото по често включва толкова по бързи си заминава
Предполагам, че не е пипан въобще, камо ли рециклиран, защото и маркучето едвам се държеше, даже май си беше наполовина прокъснато, точно където влиза в компресора.
Ето одеве, вкарах в гаража и минавам през една тръба 30х30мм на прага, после си е равно вътре. Изгасих и точно като излязох от колата, бззззззззззз 3-4сек. Доста често си нивелира при мен, кажи-речи при всяко потегляне или спиране все нивелира нещо, иначе като я оставя да седи ден-два не сляга. Тежа около 95кг с дрехите, явно като сядам и ставам го забърквам
Re: Задно въздушно окачване - въпрос към всички с E61
Здравейте! Колата ми е Е61 2007 530D. Днес докато минавам през един доста неравен участък ми излезе грешка, че има проблем със нивото на задното окачване - жълта икона с повдигнат автомобил. Спрях и ми направи впечатление, че от едната страна на колата се чува шум като от спукана гума. След това изгасих мотора, запалих и след няколко минути се вдигна, но малко по-късно пак се появи при неравности. Появява се и след това изчезва, но сигурно има някакъв проблем. От Варна съм и ако някой сподели къде във Варна може да се диагностицира (без М Кар ) ще съм ви много благодарен!
- valeto
- младши ентусиаст
- Мнения: 514
- Регистриран на: 18.07.2005
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: F11
Re: Задно въздушно окачване - въпрос към всички с E61
maikooo написа:Simeon24 написа:Здравейте скоро и при мен ще се наложи смяна на компресора защото "количката" на таблото взе да излиза все по често
Искам да попитам някой има ли опит с рециклиране на компресора и доволен ли е? Другият ми въпрос е някой вземал ли е от тия примерно http://www.ebay.com/itm/BMW-E61-compres ... 0841166264 и трябва ли нещо друго да се сменя освен компресора, защото гледам има и някакви вентили,филтри, които се продават от същия човек. Още един въпрос имам, аз мога ли да си го сменя в смисъл след като сложа новия компресор трябва ли да се правят някакви настройки или изчиствания на грешки, въобще някакви други манипулации или е не
Здравей,
аз рециклирах моя във Вабонти, 150 лв. е с гаранция 6 месеца. Препоръчително е да смениш и маркуча, ако е напукан и филтъра на входящия въздух. Аз не го направих първия път и се наложи повторно отваряне на компресора заради попаднал боклук вътре,за мое щастие мина по гаранция Тук се налага сам да свалиш компресора и да го занесеш, те не се наемат да го свалят, и диагностика на окачването не могат да ти направят, нямат никаква бмв програма
Другия вариант е Сматик, при тях е 200 лв., няма проблем да го свалят те, и като цяло са по наясно с бмв от горните, имат всякаква диагностична апаратура.
Нов компресор оригинален АМК е около 600 лв. имаха го наличен, поне преди 4 месеца.
Свалянето е елементарно, предполагам знаеш къде се намира, отдолу отзад в дясно, сваляш кората и компресора се вижда, на три болта се държи. Ако няма да вдигаш колата на крик внимавай да не развиеш маркучите на възглавниците, които влизат в клапана(син и червен), че ще им изпуснеш въздуха и колата ще клекне до долу, което не е добре за тях, а и ти може сериозно да пострадаш, ако лежиш под колата.
Пърият път като свалях компресора по някаква причина нивомата беше влезнал в авариен режим и не нивелираше автоматично, с иста се оправят нещата. Втория път нямах такъв проблем и всичко работеше.
Успех
Малко уточнение за Вабонти,не знам как е било преди,но сега човека направи нов хубав сервиз,има софтуери за всякакви коли и не е нужно ти да сваляш каквото и да било. Отиваш с проблема,оставяш колата и после си я взимаш оправена. Нямам намерение да правя реклама,просто искам да кажа че съм много доволен. Беше ми изпуснала едната възглавница и ми решиха проблема за няколко часа.
- LiviuCatan
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 15.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G31
- Мечтае да кара: Безаварийно!
Re: Задно въздушно окачване - въпрос към всички с E61
Здравейте, днес минавайки през неравен участък и на мен ми излезе level control system failure и задницата легна, въпроса ми е към кого да се обърна и мога ли да се ориентирам дали проблема е в компресора или някой датчик, закачена на компютър не иска да се свърже с окачването?
Sent from my VKY-L09 using Tapatalk
Sent from my VKY-L09 using Tapatalk
- valeto
- младши ентусиаст
- Мнения: 514
- Регистриран на: 18.07.2005
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: F11
Re: Задно въздушно окачване - въпрос към всички с E61
LiviuCatan написа:Здравейте, днес минавайки през неравен участък и на мен ми излезе level control system failure и задницата легна, въпроса ми е към кого да се обърна и мога ли да се ориентирам дали проблема е в компресора или някой датчик, закачена на компютър не иска да се свърже с окачването?
Sent from my VKY-L09 using Tapatalk
Колега,много е вероятно след като си раздрусал колата да е пукнала възглавница,ако компресора се опитва да я надуе но неможе е това,ако неиска да надува виж бушона му. Така или иначе си трябва специалист,аз съм доволен от сервиза за който писах по горе. Успех!
- LiviuCatan
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 15.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G31
- Мечтае да кара: Безаварийно!
Re: Задно въздушно окачване - въпрос към всички с E61
Да, колега прав си лявата възглавница е пръсната, но си мислех че ако е едната ще клекне на една страна, така или иначе ще сменя и двете, а съвет има ли нещо друго което е хубаво да сменя. Ще видя и сервиза дали е близо и дали е хубаво да карам така?valeto написа:LiviuCatan написа:Здравейте, днес минавайки през неравен участък и на мен ми излезе level control system failure и задницата легна, въпроса ми е към кого да се обърна и мога ли да се ориентирам дали проблема е в компресора или някой датчик, закачена на компютър не иска да се свърже с окачването?
Sent from my VKY-L09 using Tapatalk
Колега,много е вероятно след като си раздрусал колата да е пукнала възглавница,ако компресора се опитва да я надуе но неможе е това,ако неиска да надува виж бушона му. Така или иначе си трябва специалист,аз съм доволен от сервиза за който писах по горе. Успех!
Sent from my VKY-L09 using Tapatalk
- valeto
- младши ентусиаст
- Мнения: 514
- Регистриран на: 18.07.2005
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: F11
Re: Задно въздушно окачване - въпрос към всички с E61
Не трябва да караш така,иначе да видят и маркучите как са
- LiviuCatan
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 15.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G31
- Мечтае да кара: Безаварийно!
Re: Задно въздушно окачване - въпрос към всички с E61
valeto написа:Не трябва да караш така,иначе да видят и маркучите как са
Благодаря! То и неможе много да се кара Североизточна България някой знае ли кой ще е човека занимаващ се с тези работи?
- LiviuCatan
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 15.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G31
- Мечтае да кара: Безаварийно!
Re: Задно въздушно окачване - въпрос към всички с E61
Здравейте, след като реших проблема с възглавниците искам да благодаря за професионализма на ATSALOVAUTO Team, перфектна работа и много коректни. Не съжелявам за изминатите километри до Пловдив. Скоро пак!
Re: Задно въздушно окачване - въпрос към всички с E61
Здравейте. Може ли да ми кажете при проблем с едната възглавница колата от двете страни ли пада? Днес минах праз една буца лед, светна ми веднага познатата грешка и колата легна моментално. Компресора се чува но не отлепя нагоре.
- The_Bear
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 12.02.2017
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: с три педала.
- Детайли за колата: E61 530d (218) 2004
Re: Задно въздушно окачване - въпрос към всички с E61
ivelin08 написа:Здравейте. Може ли да ми кажете при проблем с едната възглавница колата от двете страни ли пада? Днес минах праз една буца лед, светна ми веднага познатата грешка и колата легна моментално. Компресора се чува но не отлепя нагоре.
Ами като си ударил буцата, вероятно си откачил или скъсал някой маркуч (шлаух), който пълни възглавниците с въздух.
P.S. Сега гледах на моята, че е на канала. Тънките шлаухчета, които пълнят възглавниците е невероятно да си скъсал, защото са добре прикрити към купето. Може директно от компресора нещо да се е откачило, или да си счупил някой датчик за нивото и оттам да се е забъркало нещо. Ако погледнеш на канал, вероятно ще намериш причината. На първия ти въпрос не зная отговора със сигурност, но би трябвало едната да си работи ако се спука другата.
Последна промяна The_Bear на 04 Мар 2018, 20:07, променена общо 1 път
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани