Проблем с автоматика.
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- mupoo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 165
- Регистриран на: 1.12.2012
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530D '04
Re: Проблем с автоматика.
iceblast написа:Развърташ пропката на скоростите и ако потече масло - значи има, т.е. добре е Ако не потече или тече слабичко значи няма/намаляло е.
Благодаря ти
- sawion
- младши ентусиаст
- Мнения: 354
- Регистриран на: 11.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 530da 04'
- Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
- Детайли за колата: China Maina Town Tuning
Re: Проблем с автоматика.
само имай предвид, че колата трябва да работи когато развърташ пробката и не тази пробка отдоло на самия картер, ами отдясно на самата скоростна кутия. Иначе рискуваш да си излееш в първия случай 3 литра на главата а във втория близо 6 литра
- Trixster
- ентусиаст
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Проблем с автоматика.
Да допълня темата. Проблема е решен!
Преди около 10-на дни смених мехатроника на скоростната кутия. От тогава нямам проблем! Колата сменя мазно предвки, нагоре-надолу и няма ритане при спиране. Когато колата връща от 2-ра на 1-ва предавка в момента преди спиране в покой не се усеща нищо - дори при агресивно или спокойно спиране. Усеща се леко връщането на предавките, когато асфалта не е равен, но предполагам може да е някой тампон или да е нормално, когато пътя е такъв.
Основния проблем с ритането при висока скорост (80-100км/ч) не се е появявало и усещането е много приятно.
Забелязвам и подобрение в смяната на прадавките. Сега колата при спокойно каране сменя предавка нагоре малко преди 2000 об./мин. Доста по-рядко се случва оборотите да стигнат над 2200 и тогава да смени предавка. Единствено при скорост около 100-120км/ч колата не сменя от 5-та на 6-та, но това го забелязвам на леко изкачване. Някой може ли да сподели дали е нормално или да направи един лек опит и да постне коментар ?
Специални благодарности на колегите: Laviatan, Sawion и Napsters.
Преди около 10-на дни смених мехатроника на скоростната кутия. От тогава нямам проблем! Колата сменя мазно предвки, нагоре-надолу и няма ритане при спиране. Когато колата връща от 2-ра на 1-ва предавка в момента преди спиране в покой не се усеща нищо - дори при агресивно или спокойно спиране. Усеща се леко връщането на предавките, когато асфалта не е равен, но предполагам може да е някой тампон или да е нормално, когато пътя е такъв.
Основния проблем с ритането при висока скорост (80-100км/ч) не се е появявало и усещането е много приятно.
Забелязвам и подобрение в смяната на прадавките. Сега колата при спокойно каране сменя предавка нагоре малко преди 2000 об./мин. Доста по-рядко се случва оборотите да стигнат над 2200 и тогава да смени предавка. Единствено при скорост около 100-120км/ч колата не сменя от 5-та на 6-та, но това го забелязвам на леко изкачване. Някой може ли да сподели дали е нормално или да направи един лек опит и да постне коментар ?
Специални благодарности на колегите: Laviatan, Sawion и Napsters.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- zdravko555
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 90
- Регистриран на: 12.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530 d Auto '04
Re: Проблем с автоматика.
Напълно нормално поведение описваш колега. При леко натискане на газта ми сменя точно на 1800 че и може и по-ниско ама трябва да си заспал на волана.
Не знам какъв ми е стила на каране но градско винаги ми сменя под 2000 оборота макс да достигне 2200.
На 6-та предавка ми миминава на около 110 скорост като съответно в тоя момент не ускоряваш и си задържал педала на едно положение ако си в наклон няма да превключи.
При спиране точно последия един метър, метър и пполовина усещам едно забавяне/задържане предполагам това имаш в предвид за първа скорост.
Не знам какъв ми е стила на каране но градско винаги ми сменя под 2000 оборота макс да достигне 2200.
На 6-та предавка ми миминава на около 110 скорост като съответно в тоя момент не ускоряваш и си задържал педала на едно положение ако си в наклон няма да превключи.
При спиране точно последия един метър, метър и пполовина усещам едно забавяне/задържане предполагам това имаш в предвид за първа скорост.
- denisvelev
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 10.12.2018
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 Touring 2005 M57 525D
- Мечтае да кара: Каквото господ даде, нямам претенции :)
- Детайли за колата: Немски кошер ;)
Re: Проблем с автоматика.
Колеги здравейте! Малко да съживя една стара тема. Проблема е следният, когато колата е студена няма никакви проблеми, единствено малко твърдо включва задна, но това всеки който е пробвал ми казва че и неговата е така. От днес има явно блъскане малко преди спиране. Направих си експеримент, карах на спорт и няма проблем, карах на ръчни (малко преувеличено, според мен) и също няма проблем. Сложа ли D и колата е загряла, точно между 2 ра и първа блъска за част от секундата. Предният собственик (мърляч) ми каза, че е сменял маслото, но не ми се вярва. Видях че е сменяно радиаторчето дето е пред всички през 2016г. Може и да го е сменял, но пак не вярвам... Нямам други проблеми освен този, превключва окей според мен, не е като CVT. Преди 2 седмици ресетнах адаптациите по погрешка. Имаше момент през, който сменяше предавките през 1000 оборота и чакаше да мине 2000 за да я смени. Може и да е нормално след ресет на адаптция, не знам. Някой има ли идея, за случващото се? Смених джантите и сложих спорт пакет, възможно ли да е от това? Задните са 275 35 18, до преди да почне беше с 225 50 17 ...
П.П. Имам и друго питане, като сложа D - R чувам метално чукване, като тенекия в тенекия от към дифа .. Някой идея? Така я закупих ... не е след като се яви проблема ..
Благодаря за отзовалите се!
П.П. 2 Днес покарах отново малко, студена го няма проблема, стопли ли се има леко зачудване между първа и втора ...
Грешки в кутията няма ..
П.П. 3 маслото е наистина сменяно. След като ресетнах адаптациите се оправи проблема с блъскането.... Все пак реших да отворя пробката, за нещастие се замаза, купих нова и наварихме старата за да я изкараме ... така .. налях 3 литра масло, но студена ли е превключва уникално, стопли ли се усещам смяната на скоростите, някой идея ? Гледам яко активност
П.П. Имам и друго питане, като сложа D - R чувам метално чукване, като тенекия в тенекия от към дифа .. Някой идея? Така я закупих ... не е след като се яви проблема ..
Благодаря за отзовалите се!
П.П. 2 Днес покарах отново малко, студена го няма проблема, стопли ли се има леко зачудване между първа и втора ...
Грешки в кутията няма ..
П.П. 3 маслото е наистина сменяно. След като ресетнах адаптациите се оправи проблема с блъскането.... Все пак реших да отворя пробката, за нещастие се замаза, купих нова и наварихме старата за да я изкараме ... така .. налях 3 литра масло, но студена ли е превключва уникално, стопли ли се усещам смяната на скоростите, някой идея ? Гледам яко активност
- denisvelev
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 10.12.2018
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 Touring 2005 M57 525D
- Мечтае да кара: Каквото господ даде, нямам претенции :)
- Детайли за колата: Немски кошер ;)
Re: Проблем с автоматика.
След месец, ще сменя маслото на ново. Има ли вариант да е от гумичките към мехатроника? НЕ мисля че са някога сменяни, защото сълзи и от буксата леко т.е. предният човек е сменял само картер и масло ..
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 949
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Проблем с автоматика.
Пробвай, смини 4-те гумички между мехатроника и кутията, както и "моста". Също и преходника на буксата на кутията, нов картер и правилното масло. Ресет на адаптации и после караш известно време без много зор, за да може да си направи нови адаптации кутията.
Имаше някъде инструкции как става, но мисля, че и с нормално градско каране 100-200км пак ще стане.
Имаше някъде инструкции как става, но мисля, че и с нормално градско каране 100-200км пак ще стане.
- denisvelev
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 10.12.2018
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 Touring 2005 M57 525D
- Мечтае да кара: Каквото господ даде, нямам претенции :)
- Детайли за колата: Немски кошер ;)
Re: Проблем с автоматика.
Благодаря колега!
- ICHIBAN
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 249
- Регистриран на: 28.07.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е61-530da-05г.
Re: Проблем с автоматика.
Това с ритането преди спиране и при мен го има(само когато е загряла).Триха ми преди 7-8 месеца адаптациите но нямаше разлика.
Вече четвърта година карам така и проблема не се е задълбочил.Но ако има някакво решение на това и споделите,с
удоволствие ще я карам още поне толкова
Вече четвърта година карам така и проблема не се е задълбочил.Но ако има някакво решение на това и споделите,с
удоволствие ще я карам още поне толкова
И да се гордея и да не се гордея,
все съм си българин,така че по-добре
да се гордея.
все съм си българин,така че по-добре
да се гордея.
- Trixster
- ентусиаст
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Проблем с автоматика.
При мен значително се подобри поведението на кутията и най-вече връщането на предавки от 3-2 и 2-1, след като сложих ОЕМ кора с въздухозаборник към картер-филтъра.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани