Проблем с вентилатора на климатроника
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Проблем с вентилатора на климатроника
моята пък в повечето случай като я запаля и е топло навън, по 5-8 минути духа яко топло преди да почне да духа студено веднъж като достигне някакви градуси на мотора и повече няма проблеми.. Понякога като си играя и включвам и изключвам компресора се оправя... Това може ли да се дължи на таралежа или е другаде проблема
- netmurder
- старши ентусиаст
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Проблем с вентилатора на климатроника
SDLS написа:моята пък в повечето случай като я запаля и е топло навън, по 5-8 минути духа яко топло преди да почне да духа студено веднъж като достигне някакви градуси на мотора и повече няма проблеми.. Понякога като си играя и включвам и изключвам компресора се оправя... Това може ли да се дължи на таралежа или е другаде проблема
По пътя на логиката колега, таралежа трябва да служи само за силата на постъпилия в купето въздух, било той топъл или студен...
Иначе аз моята като е запаля и навън е топло,пускам климатика и веднага почва да си духа студено...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- badsharki
- ентусиаст
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Проблем с вентилатора на климатроника
netmurder написа:SDLS написа:моята пък в повечето случай като я запаля и е топло навън, по 5-8 минути духа яко топло преди да почне да духа студено веднъж като достигне някакви градуси на мотора и повече няма проблеми.. Понякога като си играя и включвам и изключвам компресора се оправя... Това може ли да се дължи на таралежа или е другаде проблема
По пътя на логиката колега, таралежа трябва да служи само за силата на постъпилия в купето въздух, било той топъл или студен...
Иначе аз моята като е запаля и навън е топло,пускам климатика и веднага почва да си духа студено...
И при мен започва да духа студено буквално след секунди.
Фреона проверявал ли си колко е?
- netmurder
- старши ентусиаст
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Проблем с вентилатора на климатроника
badsharki написа:netmurder написа:SDLS написа:моята пък в повечето случай като я запаля и е топло навън, по 5-8 минути духа яко топло преди да почне да духа студено веднъж като достигне някакви градуси на мотора и повече няма проблеми.. Понякога като си играя и включвам и изключвам компресора се оправя... Това може ли да се дължи на таралежа или е другаде проблема
По пътя на логиката колега, таралежа трябва да служи само за силата на постъпилия в купето въздух, било той топъл или студен...
Иначе аз моята като е запаля и навън е топло,пускам климатика и веднага почва да си духа студено...
И при мен започва да духа студено буквално след секунди.
Фреона проверявал ли си колко е?
Не колега, нито съм го мерил колко е, нито съм го проверявал, аз съм на принципа щом си работи не го пипам
Предишното ми БМВ Е36, беше по същия начин, карах го 5 години и климатика не го бях пипал изобщо, а си духаше студено още в самото начало...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- badsharki
- ентусиаст
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Проблем с вентилатора на климатроника
netmurder написа:badsharki написа:И при мен започва да духа студено буквално след секунди.
Фреона проверявал ли си колко е?
Не колега, нито съм го мерил колко е, нито съм го проверявал, аз съм на принципа щом си работи не го пипам
Предишното ми БМВ Е36, беше по същия начин, карах го 5 години и климатика не го бях пипал изобщо, а си духаше студено още в самото начало...
Също съм на този принцип, но въпроса беше към SDLS.
Re: Проблем с вентилатора на климатроника
Миналата година го заредих, тази уж го измериха и казаха, че си е ОК, заключението им бе да се смени компресора(разбира се) След 4-5 минути като подхване духа и прави зима, но не знам защо при незагрял мотор духа по-топъл въздух отколкото е температурата навън Всякаш не се обръща някаква клапа Понякога си почва отначало да духа студено.. понякога не иска. То лятото мина, ще го мислим следващото Сега май ще започваме с таралежи и разглобяване, относно другия проблем.
- Stivo
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 4.05.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e60 525d 2005
Re: Проблем с вентилатора на климатроника
Колеги и аз съм така .Когато пусна климатика той тръгва на 5мин да духа студено.Силата на струята е по средата-когато усиля нищо не става.Смених клапаните на климатика и НИКАКВА промяна.Студеното тръгва след 5-10мин.Копчето за усилване на струята работи до половината-след това няма разлика в духането.Онзи ден както си карах на AUTO и изведнъж задуха силно и проработи копчето.Радостта ми беше до другия ден.И сега пак така .А отзад духа прекалено слабо-едвам едвам .Колкото и да усилвам все си е така.На диагностика преди ми показа клапаните-оправих ги.Сега нищо не показва и пак не работи.НЕЗНАМ
- chilikov_m
- Потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 6.01.2018
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525ХД E61
- Детайли за колата: Е61,197кс
Re: Проблем с вентилатора на климатроника
Здравейте, колеги, не знам дали въпроса ми е за тази тема, но вчера влизнах в INPA(имам отскоро) и при активиране на E-blower,вентилатора тръгна директно. Не трябва ли да тръгне при определена температура или налягане на фреона?
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем с вентилатора на климатроника
Неchilikov_m написа:Здравейте, колеги, не знам дали въпроса ми е за тази тема, но вчера влизнах в INPA(имам отскоро) и при активиране на E-blower,вентилатора тръгна директно. Не трябва ли да тръгне при определена температура или налягане на фреона?
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
- chilikov_m
- Потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 6.01.2018
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525ХД E61
- Детайли за колата: Е61,197кс
Re: Проблем с вентилатора на климатроника
А в INPA трябва да бъде на положение--деактивиран или активиране.
- Primogenitum
- Потребител
- Мнения: 27
- Регистриран на: 15.10.2018
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 530d e60 218к.с.
- Мечтае да кара: bmw 530d e60
Re: Проблем с вентилатора на климатроника
Здравейте, не знам дали е точната тема, но установих, че имам утечка при климатроника. След като заключва колата, някакъв вентилатор си работи леко в централната конзола и не спира и след повече от час работа, всъщност явно никога не спираш, тъй като ми източи чисто нов акумулатор 110ah за 3 месеца. Изключих е бушона на климатроника и сега нямам проблем с консумация на ток, но нямам парно и климатик. Въпросът ми е кое следва да подменя, управлението на климатроника или нещо друго. Има ли други модули освен управлението?
- valeri_ignatov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 19.07.2012
- Местоположение: Варна Frankfurt
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530da M paket Shadowline
- Мечтае да кара: Предишната си е39 ка
- Детайли за колата: Carbon Schwarz
Re: Проблем с вентилатора на климатроника
Зд.колеги.Имам проблем с парното /таралежа/ духа когато си поиска.Някой може ли да ми каже какво представлява таралежа,казаха ми че не е бил като на е39,и къде се намира как мога да го сменя.Благодаря ви предварително.
- snooperchi
- младши ентусиаст
- Мнения: 370
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d xDrive
- Мечтае да кара: Скоро в F12...
Re: Проблем с вентилатора на климатроника
Колега, таралежа мисля, че не е като на Е39 ( не съм сигурен, защото не съм виждал, но... ето това е таралежа на Е60 Цък )
При мене пък от вчера, има друг проблем. Както си имаше климатик всичко, и изведнъж.. йок вентилатор. Регулира си иначе степените , смисъл, врътката си свети, на живи данни дава на коя степен е... обаче няма никой откъм духане. Изведнъж спря. И не знам на къде да се насочвам, дали самият вентилатор или регулаторът. Знам, че са едно към друго скачени , така че при всички случаи... вадя и двете. Въпросът е, кое от двете е дало фира? И задължително ли е, да се смъква целият бар около лоста + подлакътника , или има и друг вариант.
Ще съм благодарен за съдействие.
При мен проблемът е решен, оказа се, че четките на вентилатора са свършили. НЕ съм се занимавал, директно си закупих нов на Hella : )
При мене пък от вчера, има друг проблем. Както си имаше климатик всичко, и изведнъж.. йок вентилатор. Регулира си иначе степените , смисъл, врътката си свети, на живи данни дава на коя степен е... обаче няма никой откъм духане. Изведнъж спря. И не знам на къде да се насочвам, дали самият вентилатор или регулаторът. Знам, че са едно към друго скачени , така че при всички случаи... вадя и двете. Въпросът е, кое от двете е дало фира? И задължително ли е, да се смъква целият бар около лоста + подлакътника , или има и друг вариант.
Ще съм благодарен за съдействие.
При мен проблемът е решен, оказа се, че четките на вентилатора са свършили. НЕ съм се занимавал, директно си закупих нов на Hella : )
- borke_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 95
- Регистриран на: 12.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BWM e61 535d
- Мечтае да кара: Валяк
Re: Проблем с вентилатора на климатроника
Здравейте,
Да използвам и аз темата. Имам сходен проблем. От 2 дена вентилатора не ми работи. Включвам всичко, пробвам с климатик, само парно, различни температури, с две думи какво ли не и не иска да духа. Реших че вентилатора е заминал и не е оферта да е включено докато не го оправя. Затова започнах да го изключвам докато карам. Обаче както си карам изведнъж се включи само и започна да си работи и духа нормално. Пак го изключих, след 500 метра пак се включи само и започна да духа. Случвало ли ви се е подобно нещо? Вечерта гася, сутринта паля и пак няма никой. Не духа нищо. Карам и след време както си е изключено на "off" само се включи и си духа нормално?
Да използвам и аз темата. Имам сходен проблем. От 2 дена вентилатора не ми работи. Включвам всичко, пробвам с климатик, само парно, различни температури, с две думи какво ли не и не иска да духа. Реших че вентилатора е заминал и не е оферта да е включено докато не го оправя. Затова започнах да го изключвам докато карам. Обаче както си карам изведнъж се включи само и започна да си работи и духа нормално. Пак го изключих, след 500 метра пак се включи само и започна да духа. Случвало ли ви се е подобно нещо? Вечерта гася, сутринта паля и пак няма никой. Не духа нищо. Карам и след време както си е изключено на "off" само се включи и си духа нормално?
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем с вентилатора на климатроника
Изключи ИБСа на акумулатора
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани