Проблем с вентилатора на климатроника
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем с вентилатора на климатроника
Petrov_89 написа:Здравеите ,малко помощ ако може.Имах подобен проблем вентилатора работеше когато си поиска нормално ,а през другото време работи на минимална степен.Посетих един прехвален сервиз в Пловдив и смениха управлението на вентилатора .Проблема се измени до толкова,че вентилатора работеше само на 1 и на 2 степен .От сервиза веднага казаха нов вентилатор срария не можел да се разварти и тн. Смехме и вентилатора с нов и интересното е че и новия работи по сащия начин до 2 степен .Някой да има идея кво да се прави.....
Най вероятно таралежа е заминал.
Re: Проблем с вентилатора на климатроника
Карах 100км, оставих колата за 3 часа и след като запалих няма никой в къщи. Ни климатик, ни духа, ни върти Проверих бушоните, не е от тях. На хубава диагностика ще изкара ли грешка? Гледах схема на разглобяването, за да се стигне до вентилатора, сваля се цялата конзола, автомата, навигации, в BMW е дадено като 6 часа труд
https://www.drive2.ru/l/4381827/
Ебаси филма Някой ако може да ми каже дали ще излиза грешка на хубава програма, за да видя поне дали е таралежи, дали е вентилатор, преди да го разглобя да поръчам.
https://www.drive2.ru/l/4381827/
Ебаси филма Някой ако може да ми каже дали ще излиза грешка на хубава програма, за да видя поне дали е таралежи, дали е вентилатор, преди да го разглобя да поръчам.
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем с вентилатора на климатроника
Няма да излиза грешка. Таблото се сваля за около час и половина
Re: Проблем с вентилатора на климатроника
Най-често проблема е във FSR на вентилатора като преди да се почне разглобяване може да се свали бушона на вентилатора за около минута с цел ресет и после се пробва дали ще тръгне.Поне това е най-срещаната повреда описана по форумите.Кой-номер е бушона при теб няма как да ти кажа,може да го откриеш сам по модела на колата ти.Успех.
Re: Проблем с вентилатора на климатроника
Колега memorex, моля да ми изпратиш адрес на лично съобщение и какво обичаш да си пийваш Съвсем сериозно Добре, че писахте, че вече ме бяха качили на платформата с едни базнословни суми за вентилатори, таралежи и ремонти
Изкарах бушоните, които ги даваше, че са свървани с AC(и не само тях, защото схемите нещо не бяха като описаната ), сложих ги след 1-2 минути, потеглих с грешки в Control Systems, ABS и прочие и след 2 минути ЗАДУХА При следващото палене всички грешки изчезнаха, духането не
Изкарах бушоните, които ги даваше, че са свървани с AC(и не само тях, защото схемите нещо не бяха като описаната ), сложих ги след 1-2 минути, потеглих с грешки в Control Systems, ABS и прочие и след 2 минути ЗАДУХА При следващото палене всички грешки изчезнаха, духането не
- Trixster
- ентусиаст
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Проблем с вентилатора на климатроника
полезно инфо и добър резултат.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- tashkov
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 30.05.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е61
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: 530Д 231кс комби
Re: Проблем с вентилатора на климатроника
Здравейте!
Карам е61 2006 комби от няколко месеца и имам сходен проблем от дясната страна,не духа нито една духалка като цяло климатика не ми работи не духа студено казаха ми,че няма ток на компресора ходих в няколко сервиза и така не можаха да намерят проблема.
Моля ако някой знае някой майстор в София който може да ми помогне,на диагностика не могат да открият проблема,казаха ми за Иво от Волуяк,че може би ще ми помогне ако имате инф малко много ще съм благодарен
Карам е61 2006 комби от няколко месеца и имам сходен проблем от дясната страна,не духа нито една духалка като цяло климатика не ми работи не духа студено казаха ми,че няма ток на компресора ходих в няколко сервиза и така не можаха да намерят проблема.
Моля ако някой знае някой майстор в София който може да ми помогне,на диагностика не могат да открият проблема,казаха ми за Иво от Волуяк,че може би ще ми помогне ако имате инф малко много ще съм благодарен
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с вентилатора на климатроника
tashkov написа:Здравейте!
Карам е61 2006 комби от няколко месеца и имам сходен проблем от дясната страна,не духа нито една духалка като цяло климатика не ми работи не духа студено казаха ми,че няма ток на компресора ходих в няколко сервиза и така не можаха да намерят проблема.
Моля ако някой знае някой майстор в София който може да ми помогне,на диагностика не могат да открият проблема,казаха ми за Иво от Волуяк,че може би ще ми помогне ако имате инф малко много ще съм благодарен
Системата заредена ли е с фреон
Re: Проблем с вентилатора на климатроника
За съжаление проблема с климатика пак е на дневен ред. Все по-често почва не потегля след запалване. Ако веднъж е тръгнал не спира. Силно ме съмнява проблема да е във самия вентилатор. Има вариант да е в резистора. От скоро обаче забелязах, че когато е спрял и не иска да потегли като мина през някоя по голяма дупка и тръгва. Случи ми се миналия ден, днес пак не духаше и реших да пробвам. Минах малко по-бързо през една дупна и чудо.. Срещали ли сте някога подобно нещо
- netmurder
- старши ентусиаст
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Проблем с вентилатора на климатроника
SDLS написа:За съжаление проблема с климатика пак е на дневен ред. Все по-често почва не потегля след запалване. Ако веднъж е тръгнал не спира. Силно ме съмнява проблема да е във самия вентилатор. Има вариант да е в резистора. От скоро обаче забелязах, че когато е спрял и не иска да потегли като мина през някоя по голяма дупка и тръгва. Случи ми се миналия ден, днес пак не духаше и реших да пробвам. Минах малко по-бързо през една дупна и чудо.. Срещали ли сте някога подобно нещо
Е колега значи си намерил решение, ще минаваш през дупки когато не тръгва и си свиркаш Шегувам се разбира се
Според мен е много вероятно да е слаба връзка или пък да е нагоряла... Трябва да ги проследиш...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем с вентилатора на климатроника
SDLS написа:За съжаление проблема с климатика пак е на дневен ред. Все по-често почва не потегля след запалване. Ако веднъж е тръгнал не спира. Силно ме съмнява проблема да е във самия вентилатор. Има вариант да е в резистора. От скоро обаче забелязах, че когато е спрял и не иска да потегли като мина през някоя по голяма дупка и тръгва. Случи ми се миналия ден, днес пак не духаше и реших да пробвам. Минах малко по-бързо през една дупна и чудо.. Срещали ли сте някога подобно нещо aranoid:
Както ти писах по на горе таралежа вероятно е проблемен
- bossorange
- младши ентусиаст
- Мнения: 272
- Регистриран на: 10.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f11 535d xdrive lci
Re: Проблем с вентилатора на климатроника
При мен е следния проблем:
Тръгвам на дълъг път от Бургас за София, климатика работи добре, изведнъж на средата на пътя спря да духа както студено, така и самата възд струя значително намаля(фреона имаше тогава 550 милиграма). След като на другия ден запалих колата, климатика се оправи и докато съм карал само градско нямах проблем. Това беше преди 1 месец.
Преди 2 седмици долях фреон 150 милиграма, изчистих радиатора. Обаче тръгвам пак на дълъг път от Варна за Сф и пак така - след 100 км започна пак да не духа студено и струята пак намаля. Като спрях на половината път замалко и изгасих колата, след като тръгнах пак проработи за кратко и пак така - до София не работеше нромално. После същата работа - на другия ден градско си работеше.
Та отивам в Дарукар и там четоха, гледаха и нищо - няма грешки.
Интересното е, че го прави само на много дълъг път - над 200 км.
Някакви идеи
Тръгвам на дълъг път от Бургас за София, климатика работи добре, изведнъж на средата на пътя спря да духа както студено, така и самата възд струя значително намаля(фреона имаше тогава 550 милиграма). След като на другия ден запалих колата, климатика се оправи и докато съм карал само градско нямах проблем. Това беше преди 1 месец.
Преди 2 седмици долях фреон 150 милиграма, изчистих радиатора. Обаче тръгвам пак на дълъг път от Варна за Сф и пак така - след 100 км започна пак да не духа студено и струята пак намаля. Като спрях на половината път замалко и изгасих колата, след като тръгнах пак проработи за кратко и пак така - до София не работеше нромално. После същата работа - на другия ден градско си работеше.
Та отивам в Дарукар и там четоха, гледаха и нищо - няма грешки.
Интересното е, че го прави само на много дълъг път - над 200 км.
Някакви идеи
Re: Проблем с вентилатора на климатроника
Тази кола има мощен компресор и бързо олажда но ако се държи вентилатора на ниска степен и може да се обледени испарителя.Да не кажа че и ако е замърсен още по-голяма е вероятността това да стане.Трябва фа има достатъчен поток въздух да преминава .Затова аз държа всичко на авто.Забелязал съм също че перката изключва при натоварване т.е като е обледенен(замърсен) и след като постои и се размрази проработва отново или някой път не и трябва ресет (или чистене)
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3412
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Проблем с вентилатора на климатроника
memorex написа:Тази кола има мощен компресор и бързо олажда но ако се държи вентилатора на ниска степен и може да се обледени испарителя.Да не кажа че и ако е замърсен още по-голяма е вероятността това да стане.Трябва фа има достатъчен поток въздух да преминава .Затова аз държа всичко на авто.Забелязал съм също че перката изключва при натоварване т.е като е обледенен(замърсен) и след като постои и се размрази проработва отново или някой път не и трябва ресет (или чистене)
Колегата е напълно прав за замръзването на изпарителя, но пък колата си има дефроуз сензор, и ако всичко е наред това не би трябвало да се случва. Другата причина за замръзване може да е ниското количество на фреон, което ти каза че си проверил пък . Пробвай докато караш на климатик да оставиш клапите за въздуха в купето на отворено, да видиш дали топлия въздушен поток ще си свърши сам работата.
- hol1gans
- младши ентусиаст
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем с вентилатора на климатроника
bossorange написа:При мен е следния проблем:
Тръгвам на дълъг път от Бургас за София, климатика работи добре, изведнъж на средата на пътя спря да духа както студено, така и самата възд струя значително намаля(фреона имаше тогава 550 милиграма). След като на другия ден запалих колата, климатика се оправи и докато съм карал само градско нямах проблем. Това беше преди 1 месец.
Преди 2 седмици долях фреон 150 милиграма, изчистих радиатора. Обаче тръгвам пак на дълъг път от Варна за Сф и пак така - след 100 км започна пак да не духа студено и струята пак намаля. Като спрях на половината път замалко и изгасих колата, след като тръгнах пак проработи за кратко и пак така - до София не работеше нромално. После същата работа - на другия ден градско си работеше.
Та отивам в Дарукар и там четоха, гледаха и нищо - няма грешки.
Интересното е, че го прави само на много дълъг път - над 200 км.
Някакви идеи
Същия проблем го имам и аз. Обаче като пусна на топло и подуха 5 мин и върна на студено се оправя. Началото на лятото бяхме напълнили фреона. Няма грешки по колата. Много досаден проблем.
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани