реле подгревни свещи
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: реле подгревни свещи
batkoto написа:Точно на въпросното клипче се вижда, че релето е ремонтирано, защото е в изолирбанд. Което означава, че вече е сваляно и се вижда колко лесно излизат буксите, понеже щипките са счупени. Тъй че може да си плямпаш колкото искаш. Първия път винаги се свалят колекторите, най-трудно излиза тогава. Ако буксите са поразтикани и някоя щипка и счупена съм съгласен, че може да излезе - дефакто го има мястото за излизане на самото реле. Но при здрави щипки я обясни как точно на широката букса ще ги стиснеш? И двете щипки толкова трудно мърдат като клеясат от прахоляци, че задължително трябва и отверка, а ми е много чудно вътрешната щипка как ще я натиснеш с отверка като тя е на 3-4см блока на двигателя? Пак ти казвам спри да ми спамиш въпроса. Питах нещо, ако ни знаеш не отклонявай темата!!! То бива нахалство... *И какво общо имаше да пишеш, че колата е фейслифт не разбрах кото релето е едно и също за 100 модела преди да има фейслифт ама айде друга тема е това...
Колеги, питах за колекторите. Споделете опит - мажат ли се с нещо гумичките като се разкачат колекторите и преди слагане обратно или просто си се слагат пак самите колектори и си се затягат добре? Благодаря предварително...
На моето Е90 го смених без да свалям колекторите и беше оригиналното реле на БМВ, най-вероятно не е сменяно досега. Голямата букса наистина излезе много трудно, но аз първо отвих двете гайки, измъкнах го с голям зор от там, където е завряно, за да имам пространство и тогава откачих буксите с помоща на отвертка. След това като слагах другото първо щракнах буксите и тогава го наврях обратно.
ПП Сложих БЕРУ реле, понеже нямаше как да пращам моето по куриери, но ако пак се скапе направо ще пратя оригиналното за рециклиране.
- petkoara
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 22.05.2013
- Местоположение: Стрелча
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530D е61
Re: реле подгревни свещи
oci написа:snooperchi написа:Здравейте, на мен ми дава грешка за 6те свещи, а са здрави. Въпросът е, че разглобихме релето... и то също е здраво?! Е тогава къде да търся проблемът?
Къде е бушонът на това реле? ( ако изобщо има, тъй като на ауто-датата го дава директен плюс ) Утре 16.08.2016, един добър мой приятел, който се занимава с жици, ще отиде да мери по колата какво и що... и ако някъде по инсталацията има издънка... ще ви държа в течение, защото това е много странно... всичко да е наред, а да ги дава като грешка?! Луда работа. Явно никой не се е сблъсквал, а и в интернет пространството не мога да намеря инфо за подобен случай.
Проблема ти е в захранващия кабел на модула /релето/
колеги кажете нещо повече за този захранващ кабел,ремонт или друг?че и аз опирам до него!
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: реле подгревни свещи
petkoara написа:oci написа:snooperchi написа:Здравейте, на мен ми дава грешка за 6те свещи, а са здрави. Въпросът е, че разглобихме релето... и то също е здраво?! Е тогава къде да търся проблемът?
Къде е бушонът на това реле? ( ако изобщо има, тъй като на ауто-датата го дава директен плюс ) Утре 16.08.2016, един добър мой приятел, който се занимава с жици, ще отиде да мери по колата какво и що... и ако някъде по инсталацията има издънка... ще ви държа в течение, защото това е много странно... всичко да е наред, а да ги дава като грешка?! Луда работа. Явно никой не се е сблъсквал, а и в интернет пространството не мога да намеря инфо за подобен случай.
Проблема ти е в захранващия кабел на модула /релето/
колеги кажете нещо повече за този захранващ кабел,ремонт или друг?че и аз опирам до него!
Ако не се е поразтопила буксата на кабела, която влиза в релето просто я почисти и натегни, така че да влезе плътно.
- sme666ko
- Алфа Въшкар
- Мнения: 222
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ч
- Мечтае да кара: Countach през 80-те
Re: реле подгревни свещи
Здравейте, колеги.
Моля да ме насочите към човек в София, който да рециклира модула на подгревните свещи (Е60 525д 3.0). Преди време бях срещал информация по въпроса в една тема, но сега не я намирам.
Благодаря и весели празници!
Моля да ме насочите към човек в София, който да рециклира модула на подгревните свещи (Е60 525д 3.0). Преди време бях срещал информация по въпроса в една тема, но сега не я намирам.
Благодаря и весели празници!
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: реле подгревни свещи
sme666ko написа:Здравейте, колеги.
Моля да ме насочите към човек в София, който да рециклира модула на подгревните свещи (Е60 525д 3.0). Преди време бях срещал информация по въпроса в една тема, но сега не я намирам.
Благодаря и весели празници!
Човека отговорил над тебе
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
- sawion
- младши ентусиаст
- Мнения: 354
- Регистриран на: 11.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 530da 04'
- Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
- Детайли за колата: China Maina Town Tuning
Re: реле подгревни свещи
предложете марка подгревни свещи. 2 пъти купувам Беру и двата пъти издържат по 2 зими и на 3-тата умират щом започне студа...? NGK, Denso, Bosch? Mepcu...
- Trixster
- ентусиаст
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: реле подгревни свещи
sawion написа:предложете марка подгревни свещи. 2 пъти купувам Беру и двата пъти издържат по 2 зими и на 3-тата умират щом започне студа...? NGK, Denso, Bosch? Mepcu...
NGK - същата работа. Не знам дали всички не са така.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
Re: реле подгревни свещи
Все пак свещите работят почти постоянно, не само преди палене, а и по време на движение докато достигне определена температура, при регенерация също, нормално е често да изгарят. А и не е икономически изгодно да издържат 10 години.
- batkoto
- младши ентусиаст
- Мнения: 279
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: реле подгревни свещи
(h)aman написа:Все пак свещите работят почти постоянно, не само преди палене, а и по време на движение докато достигне определена температура, при регенерация също, нормално е често да изгарят. А и не е икономически изгодно да издържат 10 години.
Айде да не почваме да говорим к'во да е, защото не е полезно за никой!
Необходимостта от включване на свещите е при следните ситуации:
- Температура на антифриза е под 25 градуса
- При обороти на празен ход на двигателя и температура на антифриза под 25 градуса, разбира се...
- При определена скорост на впръскване на горивото
- При слаб заряд на акумулатора, може DDE-то може да ограничи използването на свещите, така че за дизелите акумулатора за доста неща е важно да е добър...
При температура под 25 градуса на антифриза се включва предварителното подгряване при всеки старт на двигателя, което може да продължи от 0.5-2.7 сек. в зависимост от температурата на охладителната течност. Колкото е по-ниска, толкова е по-дълъг периода. За това при по-студено време, ако сте забелязали, понякога натискате старт бутона, а колата пали с леко закъснение все едно.
Знака за предварителното подгряване се показва единствено под 0 градуса.
А по време на работа на двигателя свещите могат да се включат единствено ако температурата на охладителната течност е под 25 градуса също и колата е на празехн ход, тогава свещите помагат за стабилната работата на празен ход и за намаляване на вредните емисии. Така че, реално свещите работят предимно зимата и то в период на 3-4-5 мин. защото горе-долу за толкова време антифриза се вдига над 25 градуса, при изправна охладителна система. Свещите не работят постоянно в тези период, ако се движи колата, съответно оборотите са по-високи и впръскването на гориво е повече, тогава не се включват. Свещите за нашите коли са с бързо действие, така че не се чудете за кратките срокове за подгряване. Изключително бързо загряват.
Та въпроса с изхабяването им е малко въпрос на индустрия. Според мен всички ги правят да не издържат толкова за да си станат консуматив. Както последните години стана с термостатите, релетата и т.н. Аз мисля да пробвам БОШ някой ден, за сега не мога да кажа друго впечатление защото само с БЕРУ съм бил.
Поздрави!
Re: реле подгревни свещи
Можеш ли да представиш технически документ, който доказва думите ти?
http://www.beru.com/download/produkte/TI04_en.pdf
http://www.beru.com/download/produkte/TI04_en.pdf
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- batkoto
- младши ентусиаст
- Мнения: 279
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: реле подгревни свещи
Да, разбира се! Отдавна не пиша по форумите без да има смисъл...
Информацията, която пускаш е: "Post-heating glow plugs (GN)"... "Important: Only GN glow plugs may be installed in a glow system designed for GN glow plugs – GV glow plugs could be damaged very quickly"
Ти въобще направи ли си труда да прочетеш цялата информация от линк-а преди да я тръснеш тука? Сега и моето време изгуби да я чета! Знаеш ли кои коли са с GN система? За това формумите са пълни с излишна информация и куп глупави постове, защото се тръска някаква информация без да се провери!
Ако беше прочел цялата информация от линк-а, който сам ти пусна щеше да видиш една друга система, малко по-надолу, която се нарича: The BERU Instant Start System (ISS). Айде почети малко там и ще видиш, че това което съм написал е така за нашите коли!!!
Заслужаваш си хокането в момента, нищо лично!
За да сме коректни трябва да използваме винаги официална информация от БМВ за нашите коли, а не инфо от подизпълнители. Прикачвам сервизен файл от ISTA-D. Мисля, че няма нужда да обяснявам какво е ISTA?
Поздрави! И весело посрещане на новата година!
Информацията, която пускаш е: "Post-heating glow plugs (GN)"... "Important: Only GN glow plugs may be installed in a glow system designed for GN glow plugs – GV glow plugs could be damaged very quickly"
Ти въобще направи ли си труда да прочетеш цялата информация от линк-а преди да я тръснеш тука? Сега и моето време изгуби да я чета! Знаеш ли кои коли са с GN система? За това формумите са пълни с излишна информация и куп глупави постове, защото се тръска някаква информация без да се провери!
Ако беше прочел цялата информация от линк-а, който сам ти пусна щеше да видиш една друга система, малко по-надолу, която се нарича: The BERU Instant Start System (ISS). Айде почети малко там и ще видиш, че това което съм написал е така за нашите коли!!!
Заслужаваш си хокането в момента, нищо лично!
За да сме коректни трябва да използваме винаги официална информация от БМВ за нашите коли, а не инфо от подизпълнители. Прикачвам сервизен файл от ISTA-D. Мисля, че няма нужда да обяснявам какво е ISTA?
Поздрави! И весело посрещане на новата година!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Konsta_530d
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 1.01.2017
- Пол: Мъж
- Кара: e61 530d
- Мечтае да кара: 535d чипирано яко :)
Re: реле подгревни свещи
Здравейте, аз също имах грешки за 6-те свещи,прочетени с INPA. Преди два месеца смених 6-те свещи Beru и Релето Beru, обаче от 4 дни(понеже стана по-студено-под 0-та) забелязвам че колата запалва малко трудно и след като запали изпушва синьо и мотора притриса доста,днес даже първия път въртя въртя и спря сама,въртя втори път и запали-насила и пак синия пушек и притрисането все едно свещите не подгряват. Закачих я пак с INPA-та и никакви грешки! Какво е необходимо за активирането на това реле? Или какъв би бил проблема? Благодаря
- timur_lenk
- младши ентусиаст
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: реле подгревни свещи
Каква нафта сипваш?
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: реле подгревни свещи
Trixster написа:NGK - същата работа. Не знам дали всички не са така.sawion написа:предложете марка подгревни свещи. 2 пъти купувам Беру и двата пъти издържат по 2 зими и на 3-тата умират щом започне студа...? NGK, Denso, Bosch? Mepcu...
NGK e същата работа, 2 години ... преко сили 3 години (max) и някоя си заминава тотално. Спорно е и другите колко греят. Затова отново към Beru. Сякаш издържат повече.
- Konsta_530d
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 1.01.2017
- Пол: Мъж
- Кара: e61 530d
- Мечтае да кара: 535d чипирано яко :)
Re: реле подгревни свещи
timur_lenk написа:Каква нафта сипваш?
В Германия - на Aral
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани