реле подгревни свещи

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: реле подгревни свещи

Мнение от (h)aman » 18 Ное 2016, 11:38

batkoto написа:Точно на въпросното клипче се вижда, че релето е ремонтирано, защото е в изолирбанд. Което означава, че вече е сваляно и се вижда колко лесно излизат буксите, понеже щипките са счупени. Тъй че може да си плямпаш колкото искаш. Първия път винаги се свалят колекторите, най-трудно излиза тогава. Ако буксите са поразтикани и някоя щипка и счупена съм съгласен, че може да излезе - дефакто го има мястото за излизане на самото реле. Но при здрави щипки я обясни как точно на широката букса ще ги стиснеш? И двете щипки толкова трудно мърдат като клеясат от прахоляци, че задължително трябва и отверка, а ми е много чудно вътрешната щипка как ще я натиснеш с отверка като тя е на 3-4см блока на двигателя? Пак ти казвам спри да ми спамиш въпроса. Питах нещо, ако ни знаеш не отклонявай темата!!! То бива нахалство... *И какво общо имаше да пишеш, че колата е фейслифт не разбрах кото релето е едно и също за 100 модела преди да има фейслифт ама айде друга тема е това...

Колеги, питах за колекторите. Споделете опит - мажат ли се с нещо гумичките като се разкачат колекторите и преди слагане обратно или просто си се слагат пак самите колектори и си се затягат добре? Благодаря предварително...


На моето Е90 го смених без да свалям колекторите и беше оригиналното реле на БМВ, най-вероятно не е сменяно досега. Голямата букса наистина излезе много трудно, но аз първо отвих двете гайки, измъкнах го с голям зор от там, където е завряно, за да имам пространство и тогава откачих буксите с помоща на отвертка. След това като слагах другото първо щракнах буксите и тогава го наврях обратно.

ПП Сложих БЕРУ реле, понеже нямаше как да пращам моето по куриери, но ако пак се скапе направо ще пратя оригиналното за рециклиране.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 22.05.2013
Местоположение: Стрелча
Пол: Мъж
Кара: BMW 530D е61

Re: реле подгревни свещи

Мнение от petkoara » 20 Ное 2016, 14:56

oci написа:
snooperchi написа:Здравейте, на мен ми дава грешка за 6те свещи, а са здрави. Въпросът е, че разглобихме релето... и то също е здраво?! Е тогава къде да търся проблемът?
Къде е бушонът на това реле? ( ако изобщо има, тъй като на ауто-датата го дава директен плюс ) Утре 16.08.2016, един добър мой приятел, който се занимава с жици, ще отиде да мери по колата какво и що... и ако някъде по инсталацията има издънка... ще ви държа в течение, защото това е много странно... всичко да е наред, а да ги дава като грешка?! Луда работа. Явно никой не се е сблъсквал, а и в интернет пространството не мога да намеря инфо за подобен случай.



Проблема ти е в захранващия кабел на модула /релето/

колеги кажете нещо повече за този захранващ кабел,ремонт или друг?че и аз опирам до него!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: реле подгревни свещи

Мнение от oci » 21 Ное 2016, 8:20

petkoara написа:
oci написа:
snooperchi написа:Здравейте, на мен ми дава грешка за 6те свещи, а са здрави. Въпросът е, че разглобихме релето... и то също е здраво?! Е тогава къде да търся проблемът?
Къде е бушонът на това реле? ( ако изобщо има, тъй като на ауто-датата го дава директен плюс ) Утре 16.08.2016, един добър мой приятел, който се занимава с жици, ще отиде да мери по колата какво и що... и ако някъде по инсталацията има издънка... ще ви държа в течение, защото това е много странно... всичко да е наред, а да ги дава като грешка?! Луда работа. Явно никой не се е сблъсквал, а и в интернет пространството не мога да намеря инфо за подобен случай.



Проблема ти е в захранващия кабел на модула /релето/

колеги кажете нещо повече за този захранващ кабел,ремонт или друг?че и аз опирам до него!



Ако не се е поразтопила буксата на кабела, която влиза в релето просто я почисти и натегни, така че да влезе плътно.

Алфа Въшкар
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 21.05.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ч
Мечтае да кара: Countach през 80-те

Re: реле подгревни свещи

Мнение от sme666ko » 28 Дек 2016, 1:09

Здравейте, колеги.

Моля да ме насочите към човек в София, който да рециклира модула на подгревните свещи (Е60 525д 3.0). Преди време бях срещал информация по въпроса в една тема, но сега не я намирам.

Благодаря и весели празници! :D
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3724
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: реле подгревни свещи

Мнение от adovet » 29 Дек 2016, 20:29

sme666ko написа:Здравейте, колеги.

Моля да ме насочите към човек в София, който да рециклира модула на подгревните свещи (Е60 525д 3.0). Преди време бях срещал информация по въпроса в една тема, но сега не я намирам.

Благодаря и весели празници! :D

Човека отговорил над тебе

Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 354
Регистриран на: 11.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 530da 04'
Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
Детайли за колата: China Maina Town Tuning

Re: реле подгревни свещи

Мнение от sawion » 29 Дек 2016, 22:07

предложете марка подгревни свещи. 2 пъти купувам Беру и двата пъти издържат по 2 зими и на 3-тата умират щом започне студа...? NGK, Denso, Bosch? Mepcu...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA
Мечтае да кара: на nordschleife

Re: реле подгревни свещи

Мнение от Trixster » 29 Дек 2016, 22:53

sawion написа:предложете марка подгревни свещи. 2 пъти купувам Беру и двата пъти издържат по 2 зими и на 3-тата умират щом започне студа...? NGK, Denso, Bosch? Mepcu...


NGK - същата работа. Не знам дали всички не са така. :roll:
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: реле подгревни свещи

Мнение от (h)aman » 29 Дек 2016, 23:21

Все пак свещите работят почти постоянно, не само преди палене, а и по време на движение докато достигне определена температура, при регенерация също, нормално е често да изгарят. А и не е икономически изгодно да издържат 10 години. :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Re: реле подгревни свещи

Мнение от batkoto » 31 Дек 2016, 0:40

(h)aman написа:Все пак свещите работят почти постоянно, не само преди палене, а и по време на движение докато достигне определена температура, при регенерация също, нормално е често да изгарят. А и не е икономически изгодно да издържат 10 години. :mhihi:


Айде да не почваме да говорим к'во да е, защото не е полезно за никой!

Необходимостта от включване на свещите е при следните ситуации:
- Температура на антифриза е под 25 градуса
- При обороти на празен ход на двигателя и температура на антифриза под 25 градуса, разбира се...
- При определена скорост на впръскване на горивото
- При слаб заряд на акумулатора, може DDE-то може да ограничи използването на свещите, така че за дизелите акумулатора за доста неща е важно да е добър...

При температура под 25 градуса на антифриза се включва предварителното подгряване при всеки старт на двигателя, което може да продължи от 0.5-2.7 сек. в зависимост от температурата на охладителната течност. Колкото е по-ниска, толкова е по-дълъг периода. За това при по-студено време, ако сте забелязали, понякога натискате старт бутона, а колата пали с леко закъснение все едно.

Знака за предварителното подгряване се показва единствено под 0 градуса.

А по време на работа на двигателя свещите могат да се включат единствено ако температурата на охладителната течност е под 25 градуса също и колата е на празехн ход, тогава свещите помагат за стабилната работата на празен ход и за намаляване на вредните емисии. Така че, реално свещите работят предимно зимата и то в период на 3-4-5 мин. защото горе-долу за толкова време антифриза се вдига над 25 градуса, при изправна охладителна система. Свещите не работят постоянно в тези период, ако се движи колата, съответно оборотите са по-високи и впръскването на гориво е повече, тогава не се включват. Свещите за нашите коли са с бързо действие, така че не се чудете за кратките срокове за подгряване. Изключително бързо загряват.

Та въпроса с изхабяването им е малко въпрос на индустрия. Според мен всички ги правят да не издържат толкова за да си станат консуматив. Както последните години стана с термостатите, релетата и т.н. Аз мисля да пробвам БОШ някой ден, за сега не мога да кажа друго впечатление защото само с БЕРУ съм бил.

Поздрави!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: реле подгревни свещи

Мнение от (h)aman » 31 Дек 2016, 16:14

Можеш ли да представиш технически документ, който доказва думите ти?

http://www.beru.com/download/produkte/TI04_en.pdf
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Re: реле подгревни свещи

Мнение от batkoto » 31 Дек 2016, 17:30

Да, разбира се! Отдавна не пиша по форумите без да има смисъл...

Информацията, която пускаш е: "Post-heating glow plugs (GN)"... "Important: Only GN glow plugs may be installed in a glow system designed for GN glow plugs – GV glow plugs could be damaged very quickly"

Ти въобще направи ли си труда да прочетеш цялата информация от линк-а преди да я тръснеш тука? Сега и моето време изгуби да я чета! Знаеш ли кои коли са с GN система? За това формумите са пълни с излишна информация и куп глупави постове, защото се тръска някаква информация без да се провери!

Ако беше прочел цялата информация от линк-а, който сам ти пусна щеше да видиш една друга система, малко по-надолу, която се нарича: The BERU Instant Start System (ISS). Айде почети малко там и ще видиш, че това което съм написал е така за нашите коли!!!

Заслужаваш си хокането в момента, нищо лично!

За да сме коректни трябва да използваме винаги официална информация от БМВ за нашите коли, а не инфо от подизпълнители. Прикачвам сервизен файл от ISTA-D. Мисля, че няма нужда да обяснявам какво е ISTA?

Поздрави! И весело посрещане на новата година!

Glow plugs.pdf
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 1.01.2017
Пол: Мъж
Кара: e61 530d
Мечтае да кара: 535d чипирано яко :)

Re: реле подгревни свещи

Мнение от Konsta_530d » 01 Яну 2017, 21:12

Здравейте, аз също имах грешки за 6-те свещи,прочетени с INPA. Преди два месеца смених 6-те свещи Beru и Релето Beru, обаче от 4 дни(понеже стана по-студено-под 0-та) забелязвам че колата запалва малко трудно и след като запали изпушва синьо и мотора притриса доста,днес даже първия път въртя въртя и спря сама,въртя втори път и запали-насила и пак синия пушек и притрисането все едно свещите не подгряват. Закачих я пак с INPA-та и никакви грешки! Какво е необходимо за активирането на това реле? Или какъв би бил проблема? Благодаря :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 10.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: AUDI S8
Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago

Re: реле подгревни свещи

Мнение от timur_lenk » 03 Яну 2017, 18:24

Каква нафта сипваш?
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Re: реле подгревни свещи

Мнение от ICE » 03 Яну 2017, 19:31

Trixster написа:
sawion написа:предложете марка подгревни свещи. 2 пъти купувам Беру и двата пъти издържат по 2 зими и на 3-тата умират щом започне студа...? NGK, Denso, Bosch? Mepcu...
NGK - същата работа. Не знам дали всички не са така. :roll:


NGK e същата работа, 2 години ... преко сили 3 години (max) и някоя си заминава тотално. Спорно е и другите колко греят. Затова отново към Beru. Сякаш издържат повече.

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 1.01.2017
Пол: Мъж
Кара: e61 530d
Мечтае да кара: 535d чипирано яко :)

Re: реле подгревни свещи

Мнение от Konsta_530d » 06 Яну 2017, 2:39

timur_lenk написа:Каква нафта сипваш?


В Германия - на Aral :)

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook