Charging fault!Грешка!

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 12.05.2008
Местоположение: Шумен
Кара: E60 530d 04'
Мечтае да кара: X6 50d

Charging fault!Грешка!

Мнение от RED_LABEL » 27 Окт 2013, 12:27

Здравейте колеги,от почти два месеца при палене най вече при студен двигател, светва червен акумулатор на таблото и изписва Charging fault,след 5-10 мин каране и лампата изгасва,колата е 530д 2006г.така колата дойде от Париж до Шумен,но определено има някакъв проблем.Гледах в скритото меню и динамото зарежда 14-14,8V,нормално според мен. Утре е на пълна диагностика във Варна карс,но ми е много интересно какво вие бихте споделили за проблема.Аз залагам на динамо и предполагам тия от бмв ще искат да го сменят цялото а не само зарядното реле,ако проблема е в него естествен.Ако проблема е в динамото някой колега от Варна би ли препоръчал добър сервиз където да го ремонтират!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Charging fault!Грешка!

Мнение от zvetiko » 27 Окт 2013, 12:49

Колега, всяка смяна на акумулатор трябва да се регистрира, а при слагане на друг, със стойности различни от фабричните колата трябва да се кодира, за да бъде зареждането му правилно. Може нещо да е станало с акумулатора, също така стойности на зареждане от 14.8V не са нормални- границите са 13.8- 14.4V. За да си сигурен за действителните стойности, не разчитай на скритите функции, а премери с мултицет, като вдигнеш оборотите на 2500. При проблем като твоя, аз не бих се съгласил да ми сменят целият алтернатор.


Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 1.10.2013
Местоположение: EU zone schengen, Ossendrecht
Пол: Мъж
Кара: '74 3.0CSi
Мечтае да кара: made by pininfarina
Детайли за колата: винаги над 200 к.с.

Re: Charging fault!Грешка!

Мнение от rosendaal » 27 Окт 2013, 13:55

14,8 В е близо до горното критично.Ако това са само пикове които ти показва скритото меню е добре.
14,4 е по-скоро пожелателния идеален показател,няма как да го закове точно алтернатора на един автомобил на години.
Ако беше алтернатор щеше да има големи сривове на напрежението на моменти,или съответни спадове.Например както ти показва 14,4 да се срути на 11-12,което щеше да е свързано и със скапан вече акумулатор или да скочи до 16В.
При мен преди смяната на реле регулатора показваше сривове и също не виждам при проблем там да ти сменят целия алтернатор а не само диодната плочка.
Провери за хлабави клеми на акумулатора.Или пък омаслени или оксидирани.Причина за недобър контакт.
Ако при угасен двигател напрежението си стои 12,5-12,7 е добре.Ако пада близо до 11 не е добре.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 12.05.2008
Местоположение: Шумен
Кара: E60 530d 04'
Мечтае да кара: X6 50d

Re: Charging fault!Грешка!

Мнение от RED_LABEL » 27 Окт 2013, 19:00

rosendaal написа:14,8 В е близо до горното критично.Ако това са само пикове които ти показва скритото меню е добре.
14,4 е по-скоро пожелателния идеален показател,няма как да го закове точно алтернатора на един автомобил на години.
Ако беше алтернатор щеше да има големи сривове на напрежението на моменти,или съответни спадове.Например както ти показва 14,4 да се срути на 11-12,което щеше да е свързано и със скапан вече акумулатор или да скочи до 16В.
При мен преди смяната на реле регулатора показваше сривове и също не виждам при проблем там да ти сменят целия алтернатор а не само диодната плочка.
Провери за хлабави клеми на акумулатора.Или пък омаслени или оксидирани.Причина за недобър контакт.
Ако при угасен двигател напрежението си стои 12,5-12,7 е добре.Ако пада близо до 11 не е добре.





Колега ти откъде взе реле-регулатора от бмв дилър или от някои магазин?днес мерих с мултицет и успредно с това беше вкл. сервизното меню и показанията бяха идентични и такива каквито ги описа ти от 11.5-12 до 14.8 при обороти 2500-3000


Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 1.10.2013
Местоположение: EU zone schengen, Ossendrecht
Пол: Мъж
Кара: '74 3.0CSi
Мечтае да кара: made by pininfarina
Детайли за колата: винаги над 200 к.с.

Re: Charging fault!Грешка!

Мнение от rosendaal » 27 Окт 2013, 19:36

Смених го с такъв на Валео.
Оправи си напрежението по-скоро,защото ще ти прави проблем и със скоростната кутия ако е автоматична,със спирачния асистент,с активния волан......
Изображение

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook