Charging fault!Грешка!
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- RED_LABEL
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 12.05.2008
- Местоположение: Шумен
- Кара: E60 530d 04'
- Мечтае да кара: X6 50d
Charging fault!Грешка!
Здравейте колеги,от почти два месеца при палене най вече при студен двигател, светва червен акумулатор на таблото и изписва Charging fault,след 5-10 мин каране и лампата изгасва,колата е 530д 2006г.така колата дойде от Париж до Шумен,но определено има някакъв проблем.Гледах в скритото меню и динамото зарежда 14-14,8V,нормално според мен. Утре е на пълна диагностика във Варна карс,но ми е много интересно какво вие бихте споделили за проблема.Аз залагам на динамо и предполагам тия от бмв ще искат да го сменят цялото а не само зарядното реле,ако проблема е в него естествен.Ако проблема е в динамото някой колега от Варна би ли препоръчал добър сервиз където да го ремонтират!
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Charging fault!Грешка!
Колега, всяка смяна на акумулатор трябва да се регистрира, а при слагане на друг, със стойности различни от фабричните колата трябва да се кодира, за да бъде зареждането му правилно. Може нещо да е станало с акумулатора, също така стойности на зареждане от 14.8V не са нормални- границите са 13.8- 14.4V. За да си сигурен за действителните стойности, не разчитай на скритите функции, а премери с мултицет, като вдигнеш оборотите на 2500. При проблем като твоя, аз не бих се съгласил да ми сменят целият алтернатор.
- rosendaal
- Мнения: 179
- Регистриран на: 1.10.2013
- Местоположение: EU zone schengen, Ossendrecht
- Пол: Мъж
- Кара: '74 3.0CSi
- Мечтае да кара: made by pininfarina
- Детайли за колата: винаги над 200 к.с.
Re: Charging fault!Грешка!
14,8 В е близо до горното критично.Ако това са само пикове които ти показва скритото меню е добре.
14,4 е по-скоро пожелателния идеален показател,няма как да го закове точно алтернатора на един автомобил на години.
Ако беше алтернатор щеше да има големи сривове на напрежението на моменти,или съответни спадове.Например както ти показва 14,4 да се срути на 11-12,което щеше да е свързано и със скапан вече акумулатор или да скочи до 16В.
При мен преди смяната на реле регулатора показваше сривове и също не виждам при проблем там да ти сменят целия алтернатор а не само диодната плочка.
Провери за хлабави клеми на акумулатора.Или пък омаслени или оксидирани.Причина за недобър контакт.
Ако при угасен двигател напрежението си стои 12,5-12,7 е добре.Ако пада близо до 11 не е добре.
14,4 е по-скоро пожелателния идеален показател,няма как да го закове точно алтернатора на един автомобил на години.
Ако беше алтернатор щеше да има големи сривове на напрежението на моменти,или съответни спадове.Например както ти показва 14,4 да се срути на 11-12,което щеше да е свързано и със скапан вече акумулатор или да скочи до 16В.
При мен преди смяната на реле регулатора показваше сривове и също не виждам при проблем там да ти сменят целия алтернатор а не само диодната плочка.
Провери за хлабави клеми на акумулатора.Или пък омаслени или оксидирани.Причина за недобър контакт.
Ако при угасен двигател напрежението си стои 12,5-12,7 е добре.Ако пада близо до 11 не е добре.
- RED_LABEL
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 12.05.2008
- Местоположение: Шумен
- Кара: E60 530d 04'
- Мечтае да кара: X6 50d
Re: Charging fault!Грешка!
rosendaal написа:14,8 В е близо до горното критично.Ако това са само пикове които ти показва скритото меню е добре.
14,4 е по-скоро пожелателния идеален показател,няма как да го закове точно алтернатора на един автомобил на години.
Ако беше алтернатор щеше да има големи сривове на напрежението на моменти,или съответни спадове.Например както ти показва 14,4 да се срути на 11-12,което щеше да е свързано и със скапан вече акумулатор или да скочи до 16В.
При мен преди смяната на реле регулатора показваше сривове и също не виждам при проблем там да ти сменят целия алтернатор а не само диодната плочка.
Провери за хлабави клеми на акумулатора.Или пък омаслени или оксидирани.Причина за недобър контакт.
Ако при угасен двигател напрежението си стои 12,5-12,7 е добре.Ако пада близо до 11 не е добре.
Колега ти откъде взе реле-регулатора от бмв дилър или от някои магазин?днес мерих с мултицет и успредно с това беше вкл. сервизното меню и показанията бяха идентични и такива каквито ги описа ти от 11.5-12 до 14.8 при обороти 2500-3000
- rosendaal
- Мнения: 179
- Регистриран на: 1.10.2013
- Местоположение: EU zone schengen, Ossendrecht
- Пол: Мъж
- Кара: '74 3.0CSi
- Мечтае да кара: made by pininfarina
- Детайли за колата: винаги над 200 к.с.
Re: Charging fault!Грешка!
Смених го с такъв на Валео.
Оправи си напрежението по-скоро,защото ще ти прави проблем и със скоростната кутия ако е автоматична,със спирачния асистент,с активния волан......
Оправи си напрежението по-скоро,защото ще ти прави проблем и със скоростната кутия ако е автоматична,със спирачния асистент,с активния волан......
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани