Форсиране на DPF регенерация
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- BMWDream
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 183
- Регистриран на: 26.03.2010
- Местоположение: Перник
- Кара: BMW F01 740d xDrive
Re: Форсиране на DPF регенерация
От скоро имам е60.След като прочетох, явно няма да ми се пусне регенерацията докато не си сменя подгревните свещи на 2,3,5 цилиндър.Не ми е давала грешки за дпф, но ми е странно, че примерно като я измия и гърнетата са чисти и след 50-60 км стават вътре леко черни.Иначе няма да пуши като й давам газ.Дали е възможно от бая км да не се е пускала регенерацията заради подгревните свещи?
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Форсиране на DPF регенерация
Възможно е
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- themoldestone
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 25.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530xd
Re: Форсиране на DPF регенерация
Вчера гледахме колата на едно приятелче с ISTA-та. 1-ва, 3-та и 5-та свещ са му за смяна от около 2000 км, колата си е регенерирала успешно преди 222км според софтуера. Някои казват, че с грешки в DDE-то регенерация не тръгва - моя позната имаше към 20 грешки натрупани, 10 от които в DDE, регенерира си като часовник и стойностите й бяха перфектни. Просто мои наблюдения, не оспорвам мненията на никой от колегите по-горе.
- badsharki
- ентусиаст
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Форсиране на DPF регенерация
За да спрем със спекулациите и догадките по темата кога тръгва и кога не регенерацията.
ISTA-D написа:The following conditions must be fulfilled for a regeneration:
- the engine temperature must be in excess of 75 °C
- the exhaust-gas temperature before the diesel particle filter must be greater than 240 °C
- there must be enough fuel (fuel reserve lamp does not light up). Whenever the reserve lamp lights up, the regeneration process is suspended.
- No fault codes from the air system, exhaust emission system and sensors must be saved in the DDE
- The fault codes 480A and 481A must display the status "currently not present"
- Constant driving speed above about 60 km/h (approx. 38 mph). The optimum speed is about 100 km/h (approx. 60 mph).
- BMW_1914
- младши ентусиаст
- Мнения: 502
- Регистриран на: 1.05.2011
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 520dA
Re: Форсиране на DPF регенерация
Аз също не разбирам от регенерации и дпф - и, но имаме служебно Е 90, 320 хd, колата си има дпф, аспуха е бял и чист, и явно прави регенерации колата, а и тя има записани грешки, вкл. има и две изгорели подгревни свещи.
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3412
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Форсиране на DPF регенерация
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Форсиране на DPF регенерация
BMW_1914 написа:Аз също не разбирам от регенерации и дпф - и, но имаме служебно Е 90, 320 хd, колата си има дпф, аспуха е бял и чист, и явно прави регенерации колата, а и тя има записани грешки, вкл. има и две изгорели подгревни свещи.
Товс че ауспуха е чист не значи че колата прави регенерации, нито аупуха като е мръсен. Вече бабини дивотии си говорим тук. Мога да кажа ме при мен като се беше скъсал кабела за температурата на изгорелите газове, колата не беше регенерирала 5000 км и ауспуха си беше кристален
- BMW_1914
- младши ентусиаст
- Мнения: 502
- Регистриран на: 1.05.2011
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 520dA
Re: Форсиране на DPF регенерация
Taruno написа:BMW_1914 написа:Аз също не разбирам от регенерации и дпф - и, но имаме служебно Е 90, 320 хd, колата си има дпф, аспуха е бял и чист, и явно прави регенерации колата, а и тя има записани грешки, вкл. има и две изгорели подгревни свещи.
Товс че ауспуха е чист не значи че колата прави регенерации, нито аупуха като е мръсен. Вече бабини дивотии си говорим тук. Мога да кажа ме при мен като се беше скъсал кабела за температурата на изгорелите газове, колата не беше регенерирала 5000 км и ауспуха си беше кристален
Не споря, може и да нерегенерира, но няма грешки,не свети нищо по нея, върви си супер, никога не изпушва, а повярвай ми настъпва се сериозно колата аспуха и е чист, не като моя на Е 60 ката, която няма от завода ДПФ, а е 90 ката прави 5000 км за месец и половина.
- BMWDream
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 183
- Регистриран на: 26.03.2010
- Местоположение: Перник
- Кара: BMW F01 740d xDrive
Re: Форсиране на DPF регенерация
Вчера смених 3 подгревни свещи и релето и зададох регенерация.Карах 40км по магистралата, температура на водата 88 градуса, температура на катализатора 592 градуса и регенерация не видях.Няма грешки в мотора...
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Форсиране на DPF регенерация
BMWDream написа:Вчера смених 3 подгревни свещи и релето и зададох регенерация.Карах 40км по магистралата, температура на водата 88 градуса, температура на катализатора 592 градуса и регенерация не видях.Няма грешки в мотора...
Колега при тази температура би трябвало да регенерира. Обикновено температурата е около 350 градуса без регенерация
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Форсиране на DPF регенерация
adovet написа:BMWDream написа:Вчера смених 3 подгревни свещи и релето и зададох регенерация.Карах 40км по магистралата, температура на водата 88 градуса, температура на катализатора 592 градуса и регенерация не видях.Няма грешки в мотора...
Колега при тази температура би трябвало да регенерира. Обикновено температурата е около 350 градуса без регенерация
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Точно така 250-350 градуса е нормалната над 550 е при регенерацията като стига до към 650.
- BMWDream
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 183
- Регистриран на: 26.03.2010
- Местоположение: Перник
- Кара: BMW F01 740d xDrive
Re: Форсиране на DPF регенерация
Ами над 600 градуса не качи,Около 590 седеше и като спускам падаше до 300.
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Форсиране на DPF регенерация
BMWDream написа:Ами над 600 градуса не качи,Около 590 седеше и като спускам падаше до 300.
Tи си си регенерирал. Имай в предвид, че регенерацията при фейса трудно може да я усетиш.
- BMWDream
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 183
- Регистриран на: 26.03.2010
- Местоположение: Перник
- Кара: BMW F01 740d xDrive
Re: Форсиране на DPF регенерация
adovet написа:BMWDream написа:Ами над 600 градуса не качи,Около 590 седеше и като спускам падаше до 300.
Tи си си регенерирал. Имай в предвид, че регенерацията при фейса трудно може да я усетиш.
Може и така да е.Ония ден обаче като ми даваше, че не работят 3 подгревни свещи му зададох регенерация и пак стигна същите градуси.Нямам идея..
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Форсиране на DPF регенерация
BMWDream написа:adovet написа:BMWDream написа:Ами над 600 градуса не качи,Около 590 седеше и като спускам падаше до 300.
Tи си си регенерирал. Имай в предвид, че регенерацията при фейса трудно може да я усетиш.
Може и така да е.Ония ден обаче като ми даваше, че не работят 3 подгревни свещи му зададох регенерация и пак стигна същите градуси.Нямам идея..
Ако постоянно стига до тези градуси може да не е регенерирала и да е яката запушен ДПФ-а виж в диагностиката Distance traveled since last regeneration - всичко над 1500км е недопустимо и колата не е регенерирала.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани