Форсиране на DPF регенерация

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 26.03.2010
Местоположение: Перник
Кара: BMW F01 740d xDrive

Re: Форсиране на DPF регенерация

Мнение от BMWDream » 05 Апр 2016, 22:31

От скоро имам е60.След като прочетох, явно няма да ми се пусне регенерацията докато не си сменя подгревните свещи на 2,3,5 цилиндър.Не ми е давала грешки за дпф, но ми е странно, че примерно като я измия и гърнетата са чисти и след 50-60 км стават вътре леко черни.Иначе няма да пуши като й давам газ.Дали е възможно от бая км да не се е пускала регенерацията заради подгревните свещи?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 14.12.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530dA
Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори

Re: Форсиране на DPF регенерация

Мнение от B.Stoimenov » 05 Апр 2016, 22:53

Възможно е :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 25.06.2014
Пол: Мъж
Кара: E60 530xd

Re: Форсиране на DPF регенерация

Мнение от themoldestone » 06 Апр 2016, 7:39

Вчера гледахме колата на едно приятелче с ISTA-та. 1-ва, 3-та и 5-та свещ са му за смяна от около 2000 км, колата си е регенерирала успешно преди 222км според софтуера. Някои казват, че с грешки в DDE-то регенерация не тръгва - моя позната имаше към 20 грешки натрупани, 10 от които в DDE, регенерира си като часовник и стойностите й бяха перфектни. Просто мои наблюдения, не оспорвам мненията на никой от колегите по-горе.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Re: Форсиране на DPF регенерация

Мнение от badsharki » 06 Апр 2016, 19:07

За да спрем със спекулациите и догадките по темата кога тръгва и кога не регенерацията. :)

ISTA-D написа:The following conditions must be fulfilled for a regeneration:
- the engine temperature must be in excess of 75 °C
- the exhaust-gas temperature before the diesel particle filter must be greater than 240 °C
- there must be enough fuel (fuel reserve lamp does not light up). Whenever the reserve lamp lights up, the regeneration process is suspended.
- No fault codes from the air system, exhaust emission system and sensors must be saved in the DDE
- The fault codes 480A and 481A must display the status "currently not present"
- Constant driving speed above about 60 km/h (approx. 38 mph). The optimum speed is about 100 km/h (approx. 60 mph).

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 502
Регистриран на: 1.05.2011
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: BMW F10 520dA

Re: Форсиране на DPF регенерация

Мнение от BMW_1914 » 06 Апр 2016, 21:27

Аз също не разбирам от регенерации и дпф - и, но имаме служебно Е 90, 320 хd, колата си има дпф, аспуха е бял и чист, и явно прави регенерации колата, а и тя има записани грешки, вкл. има и две изгорели подгревни свещи.

Ацалов
Аватар
Мнения: 3412
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: Форсиране на DPF регенерация

Мнение от Atsalov » 07 Апр 2016, 12:48

Да разбулим част от ''тайните на Италианците'' за присъстващия ДПФ, но черен ауспух. Това колегите го обсъждаха в по ранен етап на темата. ;)

Изображение

Изображение

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Форсиране на DPF регенерация

Мнение от Taruno » 07 Апр 2016, 13:58

BMW_1914 написа:Аз също не разбирам от регенерации и дпф - и, но имаме служебно Е 90, 320 хd, колата си има дпф, аспуха е бял и чист, и явно прави регенерации колата, а и тя има записани грешки, вкл. има и две изгорели подгревни свещи.

Товс че ауспуха е чист не значи че колата прави регенерации, нито аупуха като е мръсен. Вече бабини дивотии си говорим тук. Мога да кажа ме при мен като се беше скъсал кабела за температурата на изгорелите газове, колата не беше регенерирала 5000 км и ауспуха си беше кристален

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 502
Регистриран на: 1.05.2011
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: BMW F10 520dA

Re: Форсиране на DPF регенерация

Мнение от BMW_1914 » 07 Апр 2016, 20:27

Taruno написа:
BMW_1914 написа:Аз също не разбирам от регенерации и дпф - и, но имаме служебно Е 90, 320 хd, колата си има дпф, аспуха е бял и чист, и явно прави регенерации колата, а и тя има записани грешки, вкл. има и две изгорели подгревни свещи.

Товс че ауспуха е чист не значи че колата прави регенерации, нито аупуха като е мръсен. Вече бабини дивотии си говорим тук. Мога да кажа ме при мен като се беше скъсал кабела за температурата на изгорелите газове, колата не беше регенерирала 5000 км и ауспуха си беше кристален


Не споря, може и да нерегенерира, но няма грешки,не свети нищо по нея, върви си супер, никога не изпушва, а повярвай ми настъпва се сериозно колата :mhihi: аспуха и е чист, не като моя на Е 60 ката, която няма от завода ДПФ, а е 90 ката прави 5000 км за месец и половина.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 26.03.2010
Местоположение: Перник
Кара: BMW F01 740d xDrive

Re: Форсиране на DPF регенерация

Мнение от BMWDream » 07 Апр 2016, 21:59

Вчера смених 3 подгревни свещи и релето и зададох регенерация.Карах 40км по магистралата, температура на водата 88 градуса, температура на катализатора 592 градуса и регенерация не видях.Няма грешки в мотора...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3724
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Форсиране на DPF регенерация

Мнение от adovet » 08 Апр 2016, 7:12

BMWDream написа:Вчера смених 3 подгревни свещи и релето и зададох регенерация.Карах 40км по магистралата, температура на водата 88 градуса, температура на катализатора 592 градуса и регенерация не видях.Няма грешки в мотора...

Колега при тази температура би трябвало да регенерира. Обикновено температурата е около 350 градуса без регенерация

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Форсиране на DPF регенерация

Мнение от Taruno » 08 Апр 2016, 10:14

adovet написа:
BMWDream написа:Вчера смених 3 подгревни свещи и релето и зададох регенерация.Карах 40км по магистралата, температура на водата 88 градуса, температура на катализатора 592 градуса и регенерация не видях.Няма грешки в мотора...

Колега при тази температура би трябвало да регенерира. Обикновено температурата е около 350 градуса без регенерация

Sent from my SM-G900F using Tapatalk


Точно така 250-350 градуса е нормалната над 550 е при регенерацията като стига до към 650.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 26.03.2010
Местоположение: Перник
Кара: BMW F01 740d xDrive

Re: Форсиране на DPF регенерация

Мнение от BMWDream » 08 Апр 2016, 12:31

Ами над 600 градуса не качи,Около 590 седеше и като спускам падаше до 300.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3724
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Форсиране на DPF регенерация

Мнение от adovet » 08 Апр 2016, 12:42

BMWDream написа:Ами над 600 градуса не качи,Около 590 седеше и като спускам падаше до 300.

Tи си си регенерирал. Имай в предвид, че регенерацията при фейса трудно може да я усетиш.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 26.03.2010
Местоположение: Перник
Кара: BMW F01 740d xDrive

Re: Форсиране на DPF регенерация

Мнение от BMWDream » 08 Апр 2016, 17:25

adovet написа:
BMWDream написа:Ами над 600 градуса не качи,Около 590 седеше и като спускам падаше до 300.

Tи си си регенерирал. Имай в предвид, че регенерацията при фейса трудно може да я усетиш.

Може и така да е.Ония ден обаче като ми даваше, че не работят 3 подгревни свещи му зададох регенерация и пак стигна същите градуси.Нямам идея..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Форсиране на DPF регенерация

Мнение от Taruno » 09 Апр 2016, 9:57

BMWDream написа:
adovet написа:
BMWDream написа:Ами над 600 градуса не качи,Около 590 седеше и като спускам падаше до 300.

Tи си си регенерирал. Имай в предвид, че регенерацията при фейса трудно може да я усетиш.

Може и така да е.Ония ден обаче като ми даваше, че не работят 3 подгревни свещи му зададох регенерация и пак стигна същите градуси.Нямам идея..


Ако постоянно стига до тези градуси може да не е регенерирала и да е яката запушен ДПФ-а виж в диагностиката Distance traveled since last regeneration - всичко над 1500км е недопустимо и колата не е регенерирала.

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook