Форсиране на DPF регенерация
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- STEVAL
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 26.04.2013
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
Re: Форсиране на DPF регенерация
Здравейте, днес закачих колата с INPA и ми излезе грешка 4667 и стойност на ash - 0,0g в описанието на грешката. До колкото съм чел, тази грешка е за неосъществена регенерация. Дали има проблем с тази стойност на ash и къде да търся проблема.
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Форсиране на DPF регенерация
Не не нормално Ash да е 0 тъй като на новите коли започват от 0.1 поне
- canzone45
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 3.01.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е 60
- Мечтае да кара: 750Ld xDrive
Re: Форсиране на DPF регенерация
От вчера и аз с проблеми 2 грешки при диагностиката 480 А и 4667.КОлата доста мудна и шумен мотор .ПОМАГАЙТЕ !!! Какво да правя?
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Форсиране на DPF регенерация
STEVAL написа:Здравейте, днес закачих колата с INPA и ми излезе грешка 4667 и стойност на ash - 0,0g в описанието на грешката. До колкото съм чел, тази грешка е за неосъществена регенерация. Дали има проблем с тази стойност на ash и къде да търся проблема.
Да не би да е изтърбушен и затова да е такава стойността
- badsharki
- ентусиаст
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Форсиране на DPF регенерация
canzone45 написа:От вчера и аз с проблеми 2 грешки при диагностиката 480 А и 4667.КОлата доста мудна и шумен мотор .ПОМАГАЙТЕ !!! Какво да правя?
Ето тук пише какво да правиш --> https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q ... kXmwWHcfuA
- STEVAL
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 26.04.2013
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
Re: Форсиране на DPF регенерация
oci написа:STEVAL написа:Здравейте, днес закачих колата с INPA и ми излезе грешка 4667 и стойност на ash - 0,0g в описанието на грешката. До колкото съм чел, тази грешка е за неосъществена регенерация. Дали има проблем с тази стойност на ash и къде да търся проблема.
Да не би да е изтърбушен и затова да е такава стойността
Със сигурност не е изтърбушен
Re: Форсиране на DPF регенерация
Някой който е на по 'ти' с ДИС да ми разтълкува стойностите дали са нормални на ДФП филтъра и дали регенерира нормално?Ще бъда много благодарен,БМВ е90 320д 163 коня,няма ренамп,няма чипове,снимките са на загрял автомобил,мотора е след почти основен мотор,нови гарнитури сегменти,лагери,турбото рециклирано,главата прегледана (клапани повдигачи)нови гумички,нови 2 термостата,пепетудките не са отстранени.Аспуха като го изчистя добре след около 2000 хил.км става леко черен..за това питам дали тоя дфп филтър дава нормални стойности?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Форсиране на DPF регенерация
Колега, в ДИС си има тест за ДПФ-а, който ще ти даде най-точна информация за състоянието му. По спомен се пускаше от Control Unit Functions > Function Selection > Complete Vehicle > Drive > Diesel Electronics > Particulate Filter System > Particulate Filter.
След това натискаш най-долу "Test Schedule", излиза едно прозорче да те пита за "Short Test" - натискаш "не" > Select Particulate Filter > прочита за грешки и те пита дали да продължи, даваш "да" > излиза ти един списък с тестове и избираш номер 4 - BackPressure test.
Стартираш теста и колата си измерва налягането на празни обороти като ти показва и максимално допустимото. След това продължаваш напред, колата сама подава газ, вдига 2 000 оборота и пак мери налягането. Последния тест е на 4 000 оборота, там вече ти трябва да подаваш газ.
Ето го моя на празен ход преди последната регенерация, след като вчера регенерира сега е на 7,9 мбар:
Вчера пак правих теста на моята кола и спомените ми са сравнително пресни, но все пак не знам доколко точно съм описал стъпките. Би трябвало да се ориентираш
След това натискаш най-долу "Test Schedule", излиза едно прозорче да те пита за "Short Test" - натискаш "не" > Select Particulate Filter > прочита за грешки и те пита дали да продължи, даваш "да" > излиза ти един списък с тестове и избираш номер 4 - BackPressure test.
Стартираш теста и колата си измерва налягането на празни обороти като ти показва и максимално допустимото. След това продължаваш напред, колата сама подава газ, вдига 2 000 оборота и пак мери налягането. Последния тест е на 4 000 оборота, там вече ти трябва да подаваш газ.
Ето го моя на празен ход преди последната регенерация, след като вчера регенерира сега е на 7,9 мбар:
Вчера пак правих теста на моята кола и спомените ми са сравнително пресни, но все пак не знам доколко точно съм описал стъпките. Би трябвало да се ориентираш
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Форсиране на DPF регенерация
Благодаря колега,ей сега ходих и по перфекното ти обяснение го направих и аз.но нз стойнотите нормални ли са? А и най-важното как мога да рабера кога на колко хил. км е регенерирал филтъра за последно? Благодаря на отзовалите се!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Форсиране на DPF регенерация
Филтърът ти изглежда наред, добри са стойностите. Кога за последно е регенерирал по принцип се вижда на предните снимки, които си качил:
"Distance travelled since regeneration" би трябвало да е, но честно казано не знам защо при теб показва минусова стойност
"Distance travelled since regeneration" би трябвало да е, но честно казано не знам защо при теб показва минусова стойност
- badsharki
- ентусиаст
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Форсиране на DPF регенерация
Isys написа:Благодаря колега,ей сега ходих и по перфекното ти обяснение го направих и аз.но нз стойнотите нормални ли са? А и най-важното как мога да рабера кога на колко хил. км е регенерирал филтъра за последно? Благодаря на отзовалите се!
Всъщност малко странни са ти стойностите. Как така на Cut-off стойността ти е по-малка от тази на 2000 rpm? Направи ли процедурата както трябва?
Re: Форсиране на DPF регенерация
Това е малко странно наистина, но предполагам, че колегата просто не я e напънал както трябва при последния тест
Re: Форсиране на DPF регенерация
чесно казано достраша ме да я подържа с дупка гас повечко а само за секунда дигна до 4 хил оборота интересно че аспуха след около 1000-2000 хил.км леко кумина става черен
- silver_knight
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 93
- Регистриран на: 20.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530XD E61
- Мечтае да кара: MiG 29 ОВТ
- Детайли за колата: Произведена 2007 година, 235 коня,commonrail
Re: Форсиране на DPF регенерация
iceblast написа:Колага ми беше напълно загряла
Условията за регенерацията се следните
1. 75 C Температура на двигателя
2. 2000 оборота
3. Определена температура на изгорелите газове ( не се сещам къде точно, в ISTA когато я пуснеш тази опция ти е описана много добре)
4. Опрелено количество гориво в резервоара ( мисля беше 10-тина литра)
5. 60-70 киломтера скорост
6. Подгревателните свещи не са свързани с регенерацията на DPF-a
7.Колата на място не прави регенерация
8. Горните условия да с продължителност не по-малко от 10 мин
Пусни го най-добре с ISTA и тя ще ти каже какви са условията, горното написано е по Спомен
- silver_knight
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 93
- Регистриран на: 20.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530XD E61
- Мечтае да кара: MiG 29 ОВТ
- Детайли за колата: Произведена 2007 година, 235 коня,commonrail
Re: Форсиране на DPF регенерация
iceblast написа:Не можах да подкарам форсираната регенерация. Вече колата няма никакви грешки никъде Релето е сменено, само ме е яд, че свалях пак колектора, защото може да се смени без да се сваля, но здраве да е.
Сега ще я чакам да видим кога ще се сети сама да регенерира.
От къде се сменя без да сваляш колектора ?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани