Форсиране на DPF регенерация
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Bungo_Baggins
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 99
- Регистриран на: 9.05.2017
- Кара: E61 530xd lci
Re: Форсиране на DPF регенерация
Ако е карана само градско, е нормално да прави чести регенерации.
Но пък щом не записва грешки, значи не са толкова чести.
При прекалено чести регенерации би трябвало също да ти дава грешка.
Цапа ли тръбите на ауспуха?
Знаеш ли на колко реални км е колата?
Но пък щом не записва грешки, значи не са толкова чести.
При прекалено чести регенерации би трябвало също да ти дава грешка.
Цапа ли тръбите на ауспуха?
Знаеш ли на колко реални км е колата?
- flober
- младши ентусиаст
- Мнения: 525
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Форсиране на DPF регенерация
Bungo_Baggins написа:Ако е карана само градско, е нормално да прави чести регенерации.
Но пък щом не записва грешки, значи не са толкова чести.
При прекалено чести регенерации би трябвало също да ти дава грешка.
Цапа ли тръбите на ауспуха?
Знаеш ли на колко реални км е колата?
Да градското е в повече ,тръбите са без грам черно по тях ,но съм я гледал ,че преди регенерация при пълна газ ,обратното налягане е достигало до 400hpa след това го сваля до около 170-190.Колата е на 180хил.но ме е страх да не прецакам турбото и затова се чудя дали да я изтърбушвам вече.
- sssssl
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 220
- Регистриран на: 2.08.2014
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi
- Детайли за колата: в очакване на Волво ЕХ30, 428 к.с.
Re: Форсиране на DPF регенерация
Кой ти е мотора? Временното покачване на обратното налягане едва ли може да ти прецака турбото.
- flober
- младши ентусиаст
- Мнения: 525
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Форсиране на DPF регенерация
sssssl написа:Кой ти е мотора? Временното покачване на обратното налягане едва ли може да ти прецака турбото.
2.5 -177к.с е моторът
- Biogame
- старши ентусиаст
- Мнения: 1674
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: Форсиране на DPF регенерация
Вчера излизах извън града и пуснах принудителна регенерация. Всичко точно, но ауспуха стои черен. Да спомена и факта че този който обслужва колата ми е сложил 1.5 лт повече масло в двигателя. Колата е на реални 400к км. Въпроса ми е дпф дали се е прецакал от повечето масло?
И да попитам тези ползващи btool expert, колко оставащи км ви дава живот на дпф. При мен стои на 248700 км?
И да попитам тези ползващи btool expert, колко оставащи км ви дава живот на дпф. При мен стои на 248700 км?
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Форсиране на DPF регенерация
Тази стойност се рисетва, така че не дава никаква реална информация или поне до първите 250к км. за състоянието на филтъра. Ако е с такъв пробег, филтъра е заминал отдавна и следва да се подемени/премахне според предпочитанията. А това с 1,5 литра масло в повече .....недоумявам, какви са тези механици...намери начин и източи излишното количество. Даже мисля, че по скоро излишъка от "масло" е от незавършените регенерации. Аз не бих карал колата в това състояние. Успех в решаването на проблема!
- Biogame
- старши ентусиаст
- Мнения: 1674
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: Форсиране на DPF регенерация
astrapower написа:Тази стойност се рисетва, така че не дава никаква реална информация или поне до първите 250к км. за състоянието на филтъра. Ако е с такъв пробег, филтъра е заминал отдавна и следва да се подемени/премахне според предпочитанията. А това с 1,5 литра масло в повече .....недоумявам, какви са тези механици...намери начин и източи излишното количество. Даже мисля, че по скоро излишъка от "масло" е от незавършените регенерации. Аз не бих карал колата в това състояние. Успех в решаването на проблема!
Излишното масло го източих, сега си е колкото трябва. Регенерацията винаги я следя в btool, стига си 700 градуса, soot level Стига до 6%,по надолу не иска и регенерацията спира, soot mas сваля до около 3 мисля не съм сигурен.
- flober
- младши ентусиаст
- Мнения: 525
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Форсиране на DPF регенерация
Току що пътувах малко и пак влезе в регенерация на 290км.от последната ,като около 150км.са ми градско ASH MASS не го променя стои на 103,а SOOT MASS беше на 29.9, след като го свали на 5 спря регенерацията.На програмката дава мисля беше окло 45000 км.на ДПФ-а,и незнам дали си внушавам но като е с добавка на бардал в горивото ,по-често регенерира.
- DonMakaveli96
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 1.04.2019
Re: Форсиране на DPF регенерация
Привет, колеги. Искам да попитам ако дросел клапата ми е извън строя какво влияние би могло да има на ДПФ?
Търся в момента по каталозите нов дросел, основно в превод на български ми излиза "корпус на дроселова клапа" около 350 лв. Това ли се сменя?
Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Търся в момента по каталозите нов дросел, основно в превод на български ми излиза "корпус на дроселова клапа" около 350 лв. Това ли се сменя?
Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Форсиране на DPF регенерация
DonMakaveli96 написа:Привет, колеги. Искам да попитам ако дросел клапата ми е извън строя какво влияние би могло да има на ДПФ?
Търся в момента по каталозите нов дросел, основно в превод на български ми излиза "корпус на дроселова клапа" около 350 лв. Това ли се сменя?
Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
С повреден дросел не регенерира ДПФ и за запушва доста бързо.
Извади си номера на частта в rialoem.com и по него я потърси.
Оригиналната е Pierburg.
- DonMakaveli96
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 1.04.2019
Re: Форсиране на DPF регенерация
vld написа:DonMakaveli96 написа:Привет, колеги. Искам да попитам ако дросел клапата ми е извън строя какво влияние би могло да има на ДПФ?
Търся в момента по каталозите нов дросел, основно в превод на български ми излиза "корпус на дроселова клапа" около 350 лв. Това ли се сменя?
Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
С повреден дросел не регенерира ДПФ и за запушва доста бързо.
Извади си номера на частта в rialoem.com и по него я потърси.
Оригиналната е Pierburg.
Благодаря за съвета! Имам и 3 изгорели подгревни свещи, поръчах 6 нови и дросел на Pierburg. Ще видим сега какъв ще е резултата от смяната, че вече 4 месеца се кара в това състояние и ми е притеснено за ДПФ-а
- 7S\/E7OSLA\/
- ентусиаст
- Мнения: 870
- Регистриран на: 19.03.2006
- Местоположение: Сф
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E70 08.2010
- Детайли за колата: Сив металик
Re: Форсиране на DPF регенерация
vld написа:dmxl написа:Здравейте! До преди месец гърнето беше чисто и не можеше да се изцапаш, сега случайно забелязах че двуцевките са почернели! Колата не пуши, върви нормално, няма грешки и по нищо не предполагах че може да имам проблем с ДПФ! Дросел, свещи, реле, термостати всичко е изправно, колата я усещам когато регенерира, но откъде дойде тази чернилка Колата е уж на 230000 и маслото си е добре! Прочетох напред в темата че ДПФ-а може сам да се е избушил и за това да е очернено гърнето, какво се прави в подобен случай? Мога ли да си я карам така или трябва физическо и софтуеърно премахване?
По добре да си купиш рециклиран и да върнеш твоя.
Колата ще си остане чиста и тиха и няма да мирише кофти.
Колега, от къде може да се купи рециклиран ДПФ, който да е читав? Гледах в ибей продават и на сравнително прилични цени (1000 + малко лв излиза, има и опция за връщане на стар), ама дали стават и колко км биха изкарали след това?
- sssssl
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 220
- Регистриран на: 2.08.2014
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi
- Детайли за колата: в очакване на Волво ЕХ30, 428 к.с.
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Форсиране на DPF регенерация
Този не е рециклиран, а нов. Основния проблем при тези е липсата/недостига на катализаторна част, ако е модела който е с интегриран катализатор и дпф в едно тяло. А информацията ми е следствие от тест. След монтаж си регенеира доволно, но катализатор въобще не се усеща и смърди все едно е махнато всичко Извод: не си заслужава, по-добре е истиснки рециклиран, но доколко е вероятно да се е получило добре, не е много ясно. Ако мислите да сменяте, искайте гаранция и се уверете в крайния резултат, иначе е безсмислено.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Форсиране на DPF регенерация
7S\/E7OSLA\/ написа:vld написа:dmxl написа:Здравейте! До преди месец гърнето беше чисто и не можеше да се изцапаш, сега случайно забелязах че двуцевките са почернели! Колата не пуши, върви нормално, няма грешки и по нищо не предполагах че може да имам проблем с ДПФ! Дросел, свещи, реле, термостати всичко е изправно, колата я усещам когато регенерира, но откъде дойде тази чернилка Колата е уж на 230000 и маслото си е добре! Прочетох напред в темата че ДПФ-а може сам да се е избушил и за това да е очернено гърнето, какво се прави в подобен случай? Мога ли да си я карам така или трябва физическо и софтуеърно премахване?
По добре да си купиш рециклиран и да върнеш твоя.
Колата ще си остане чиста и тиха и няма да мирише кофти.
Колега, от къде може да се купи рециклиран ДПФ, който да е читав? Гледах в ибей продават и на сравнително прилични цени (1000 + малко лв излиза, има и опция за връщане на стар), ама дали стават и колко км биха изкарали след това?
Не съм купувал, но ако ми се наложи бих избрал оригинален рециклиран, има оферти за по 300-350 евро с връщане на стария.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани