Форсиране на DPF регенерация

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 10.04.2018

Re: Форсиране на DPF регенерация

Мнение от ieevtimov » 23 Юли 2018, 14:08

Само за инфо, при мен 530д lci по Carly регенерациите са средно на 540км. Колата се кара 90% извънградско.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: Форсиране на DPF регенерация

Мнение от astrapower » 24 Юли 2018, 8:14

Колеги, снощи проверих показанията и се оказа 97 км. от последната регенерация. Което ще рече, че след някъде около 260-280 км. е пуснала повторна регенерация. В този пробег чисто градското е не по-малко от 60 км. Мисля, че е ОК в момента. Важното е че регенерира. Няма повторно записана грешка 4667-too frequent dpf regenerations. Наляганията са ОК. Доволен съм от btool expert приложението, въпреки че не ми чете голяма част от модулите, но основното е, че с DDE-то няма проблем.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Форсиране на DPF регенерация

Мнение от vld » 24 Юли 2018, 16:15

Пишете на какви километри са ви колите и какви са ash стойностите. Има значение, защото един нов дпф на малко километри регенерира по рядко. При мен средно е около 200км. когато карам само градско, последно не бях излизал два месеца извън София и беше почнала и през по къс интервал да пуска пасивни регенерации, някъде 70-90км. Онзи ден на път за Варна регенерира на 50км от София и след това 320км. чак на магистралата след Шумен. През цялото време я гледах с btool expert. Забелязвам, че напоследък веднага след регенерация ми пада налягането на място до много ниски стойности 2.88 понякога и до 0.88 но след много кратко време го качва на 8 милибара или 12 милибара. Ash вече е 42.92. колата е на 173500км.

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 21.11.2008

Re: Форсиране на DPF регенерация

Мнение от dimodi » 24 Юли 2018, 23:12

Моя ДПФ го изчистих машинно преди 6 000 км и оттогава регенерира много рядко. Последно го гледах, че след около 800 км каране само извънградско (основно магистрала) не беше регенерирал и налягането се беше качило от 2.88 на 6.88 милибара. Иначе в града след най-много 200 километра налягането се вдига докъм 12 милибара, особено зимата когато колата се кара студена и на къси разстояния. В момента съм на 216 хил.км., но както казах на 210 беше почистен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: Форсиране на DPF регенерация

Мнение от astrapower » 25 Юли 2018, 7:55

Колеги, оригиналния дпф го демонтирах и подмених с нов към 230к, стойностите са ресетнати. Към момента е на 234к. Интересното е че преди да го подменя пак записваше грешка 4667, и сега със новия отново го забелязах. Ще следя по-често за да видя кога записва грешката. Принципно е логично когато филтъра е нов да регенерира по-рядко, но на база показания на датчици DDE-то решава кога да я пусне. По-скоро пасивните регенерации са по-чести, но това зависи и от типа шофиране градско/извънградско. Стойността на Ash e приблизително 1,2 гр.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 22.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 530d LCI

Re: Форсиране на DPF регенерация

Мнение от bokouser » 26 Юли 2018, 12:07

dimodi написа:Моя ДПФ го изчистих машинно преди 6 000 км и оттогава регенерира много рядко. Последно го гледах, че след около 800 км каране само извънградско (основно магистрала) не беше регенерирал и налягането се беше качило от 2.88 на 6.88 милибара. Иначе в града след най-много 200 километра налягането се вдига докъм 12 милибара, особено зимата когато колата се кара студена и на къси разстояния. В момента съм на 216 хил.км., но както казах на 210 беше почистен.

Къде го чисти и колко ти излезе?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 21.11.2008

Re: Форсиране на DPF регенерация

Мнение от dimodi » 30 Юли 2018, 9:24

По спомен цената беше 250 лева. Аз живея в провинцията и общо взето го направих при единствената фирма, която предлага тази услуга в нашия град, защото държах да стане в рамките на един ден :) Ако искаш пиши на лично да ти кажа в коя точно.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Форсиране на DPF регенерация

Мнение от vld » 30 Юли 2018, 16:23

Ето малко снимки от последното ми пътуване, може да се придобие представа как при различните режими на каране данните са различни.
Това е преди тръгване към Варна, карано е два месеца само градско в София:
Изображение
Имало си е градски регенерации, но както писах и по горе напоследък станаха доста чести и не винаги са свършвали докрай.
Колата като подуши магистралата и веднага се активира регенерация :mhihi:
Може би на около 20к. извън София.

Това е след Шумен имаше катастрофа на магисталата и ни отклониха да се качим на Нови пазар:
Малко преди да се кача на магистралата спирах за малко и и направих скрин шот:
Изображение

А това е при пристигане във Варна:
Изображение

Интересното е , че на връщане пак ми направи голям интервал 320км.++ непомня точно колко, но като се качих на магистралата преди София въпреки, че обратното налягане си беше ниско и СООТ се въртеше между 20 и 27, нещо ме накара да погледна дали няма грешки, прочетох я и видях записана 4667...Доста агресивно се кара по тоя маршрут, с много изпреварвания на кик явно по някое време се шашка и записва грешка..., незнам защо при положение, че няма високо налягане :roll:
Изтрих я и и пуснах една принудителна.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: Форсиране на DPF регенерация

Мнение от astrapower » 30 Юли 2018, 16:37

И при мен е сходна ситуацията...тази седмица пътувах до Пловдив и обратно, горе долу към 200 км. и пак пусна регенерация, темп. се вдигна до към 700 ...няма 4667 все още...интересна работа.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Форсиране на DPF регенерация

Мнение от vld » 30 Юли 2018, 20:48

При мен 4667 съм я виждал общо взето два пъти за вече 30 000км. Зимата ми беше набила 480а и 481а, но смених нафтата, почнах да сипвам само ви пауър и нещата влязоха в норма.
Иначе обикновенно сипвам на интерспиид на бившия гараж на убо, от скоро взех да сипвам и бардал БДЦ, ама няма никакъв ефект.
Общо взето като покарам по дълго време с нафта различна от ви пауър и почва да го затлачва значително по бързо...
Явно това е единствената читава нафта в нашата държава :banghead:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: Форсиране на DPF регенерация

Мнение от astrapower » 31 Юли 2018, 7:45

Малко странно, дава ти грешка 4667 за твърде чести регенерации, а същевременно набива и 480а и 481а, за доволно задръстен филтър/повишено налягане...

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Форсиране на DPF регенерация

Мнение от vld » 31 Юли 2018, 8:04

astrapower написа:Малко странно, дава ти грешка 4667 за твърде чести регенерации, а същевременно набива и 480а и 481а, за доволно задръстен филтър/повишено налягане...

Това е в различни времеви периоди колега, когато беше набило 480а и 481а колата небеше регенерирала близо 1000км. и то само градско. Това беше зимата януари месец просото за тия километри в които се развозваме сутрин и вечер не виднаги успява да загрее и да си направи регенерацията. Дефакто от тогава насам я гледам доста по често и два пъти съм я виждал другата 4667 и на мен ми е странно защо, но това ми прави впечатление за горивото.
Сега мисля да покарам пак само с ви пауър известно време пък да видим.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: Форсиране на DPF регенерация

Мнение от astrapower » 31 Юли 2018, 10:52

vld написа:
astrapower написа:Малко странно, дава ти грешка 4667 за твърде чести регенерации, а същевременно набива и 480а и 481а, за доволно задръстен филтър/повишено налягане...

Това е в различни времеви периоди колега, когато беше набило 480а и 481а колата небеше регенерирала близо 1000км. и то само градско. Това беше зимата януари месец просото за тия километри в които се развозваме сутрин и вечер не виднаги успява да загрее и да си направи регенерацията. Дефакто от тогава насам я гледам доста по често и два пъти съм я виждал другата 4667 и на мен ми е странно защо, но това ми прави впечатление за горивото.
Сега мисля да покарам пак само с ви пауър известно време пък да видим.

Това обяснява ситуацията. :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: Велинград
Пол: Мъж
Кара: E61 530d 05
Мечтае да кара: F10 M550D

Re: Форсиране на DPF регенерация

Мнение от dmxl » 22 Сеп 2018, 11:32

Здравейте! До преди месец гърнето беше чисто и не можеше да се изцапаш, сега случайно забелязах че двуцевките са почернели! Колата не пуши, върви нормално, няма грешки и по нищо не предполагах че може да имам проблем с ДПФ! Дросел, свещи, реле, термостати всичко е изправно, колата я усещам когато регенерира, но откъде дойде тази чернилка :dunno: Колата е уж на 230000 и маслото си е добре! Прочетох напред в темата че ДПФ-а може сам да се е избушил и за това да е очернено гърнето, какво се прави в подобен случай? Мога ли да си я карам така или трябва физическо и софтуеърно премахване?
DIESEL POWER
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Форсиране на DPF регенерация

Мнение от vld » 22 Сеп 2018, 18:28

dmxl написа:Здравейте! До преди месец гърнето беше чисто и не можеше да се изцапаш, сега случайно забелязах че двуцевките са почернели! Колата не пуши, върви нормално, няма грешки и по нищо не предполагах че може да имам проблем с ДПФ! Дросел, свещи, реле, термостати всичко е изправно, колата я усещам когато регенерира, но откъде дойде тази чернилка :dunno: Колата е уж на 230000 и маслото си е добре! Прочетох напред в темата че ДПФ-а може сам да се е избушил и за това да е очернено гърнето, какво се прави в подобен случай? Мога ли да си я карам така или трябва физическо и софтуеърно премахване?

По добре да си купиш рециклиран и да върнеш твоя.
Колата ще си остане чиста и тиха и няма да мирише кофти.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook