Форсиране на DPF регенерация
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Форсиране на DPF регенерация
Само за инфо, при мен 530д lci по Carly регенерациите са средно на 540км. Колата се кара 90% извънградско.
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 754
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Форсиране на DPF регенерация
Колеги, снощи проверих показанията и се оказа 97 км. от последната регенерация. Което ще рече, че след някъде около 260-280 км. е пуснала повторна регенерация. В този пробег чисто градското е не по-малко от 60 км. Мисля, че е ОК в момента. Важното е че регенерира. Няма повторно записана грешка 4667-too frequent dpf regenerations. Наляганията са ОК. Доволен съм от btool expert приложението, въпреки че не ми чете голяма част от модулите, но основното е, че с DDE-то няма проблем.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Форсиране на DPF регенерация
Пишете на какви километри са ви колите и какви са ash стойностите. Има значение, защото един нов дпф на малко километри регенерира по рядко. При мен средно е около 200км. когато карам само градско, последно не бях излизал два месеца извън София и беше почнала и през по къс интервал да пуска пасивни регенерации, някъде 70-90км. Онзи ден на път за Варна регенерира на 50км от София и след това 320км. чак на магистралата след Шумен. През цялото време я гледах с btool expert. Забелязвам, че напоследък веднага след регенерация ми пада налягането на място до много ниски стойности 2.88 понякога и до 0.88 но след много кратко време го качва на 8 милибара или 12 милибара. Ash вече е 42.92. колата е на 173500км.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Re: Форсиране на DPF регенерация
Моя ДПФ го изчистих машинно преди 6 000 км и оттогава регенерира много рядко. Последно го гледах, че след около 800 км каране само извънградско (основно магистрала) не беше регенерирал и налягането се беше качило от 2.88 на 6.88 милибара. Иначе в града след най-много 200 километра налягането се вдига докъм 12 милибара, особено зимата когато колата се кара студена и на къси разстояния. В момента съм на 216 хил.км., но както казах на 210 беше почистен.
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 754
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Форсиране на DPF регенерация
Колеги, оригиналния дпф го демонтирах и подмених с нов към 230к, стойностите са ресетнати. Към момента е на 234к. Интересното е че преди да го подменя пак записваше грешка 4667, и сега със новия отново го забелязах. Ще следя по-често за да видя кога записва грешката. Принципно е логично когато филтъра е нов да регенерира по-рядко, но на база показания на датчици DDE-то решава кога да я пусне. По-скоро пасивните регенерации са по-чести, но това зависи и от типа шофиране градско/извънградско. Стойността на Ash e приблизително 1,2 гр.
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: Форсиране на DPF регенерация
dimodi написа:Моя ДПФ го изчистих машинно преди 6 000 км и оттогава регенерира много рядко. Последно го гледах, че след около 800 км каране само извънградско (основно магистрала) не беше регенерирал и налягането се беше качило от 2.88 на 6.88 милибара. Иначе в града след най-много 200 километра налягането се вдига докъм 12 милибара, особено зимата когато колата се кара студена и на къси разстояния. В момента съм на 216 хил.км., но както казах на 210 беше почистен.
Къде го чисти и колко ти излезе?
Re: Форсиране на DPF регенерация
По спомен цената беше 250 лева. Аз живея в провинцията и общо взето го направих при единствената фирма, която предлага тази услуга в нашия град, защото държах да стане в рамките на един ден Ако искаш пиши на лично да ти кажа в коя точно.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Форсиране на DPF регенерация
Ето малко снимки от последното ми пътуване, може да се придобие представа как при различните режими на каране данните са различни.
Това е преди тръгване към Варна, карано е два месеца само градско в София:
Имало си е градски регенерации, но както писах и по горе напоследък станаха доста чести и не винаги са свършвали докрай.
Колата като подуши магистралата и веднага се активира регенерация
Може би на около 20к. извън София.
Това е след Шумен имаше катастрофа на магисталата и ни отклониха да се качим на Нови пазар:
Малко преди да се кача на магистралата спирах за малко и и направих скрин шот:
А това е при пристигане във Варна:
Интересното е , че на връщане пак ми направи голям интервал 320км.++ непомня точно колко, но като се качих на магистралата преди София въпреки, че обратното налягане си беше ниско и СООТ се въртеше между 20 и 27, нещо ме накара да погледна дали няма грешки, прочетох я и видях записана 4667...Доста агресивно се кара по тоя маршрут, с много изпреварвания на кик явно по някое време се шашка и записва грешка..., незнам защо при положение, че няма високо налягане
Изтрих я и и пуснах една принудителна.
Това е преди тръгване към Варна, карано е два месеца само градско в София:
Имало си е градски регенерации, но както писах и по горе напоследък станаха доста чести и не винаги са свършвали докрай.
Колата като подуши магистралата и веднага се активира регенерация
Може би на около 20к. извън София.
Това е след Шумен имаше катастрофа на магисталата и ни отклониха да се качим на Нови пазар:
Малко преди да се кача на магистралата спирах за малко и и направих скрин шот:
А това е при пристигане във Варна:
Интересното е , че на връщане пак ми направи голям интервал 320км.++ непомня точно колко, но като се качих на магистралата преди София въпреки, че обратното налягане си беше ниско и СООТ се въртеше между 20 и 27, нещо ме накара да погледна дали няма грешки, прочетох я и видях записана 4667...Доста агресивно се кара по тоя маршрут, с много изпреварвания на кик явно по някое време се шашка и записва грешка..., незнам защо при положение, че няма високо налягане
Изтрих я и и пуснах една принудителна.
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 754
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Форсиране на DPF регенерация
И при мен е сходна ситуацията...тази седмица пътувах до Пловдив и обратно, горе долу към 200 км. и пак пусна регенерация, темп. се вдигна до към 700 ...няма 4667 все още...интересна работа.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Форсиране на DPF регенерация
При мен 4667 съм я виждал общо взето два пъти за вече 30 000км. Зимата ми беше набила 480а и 481а, но смених нафтата, почнах да сипвам само ви пауър и нещата влязоха в норма.
Иначе обикновенно сипвам на интерспиид на бившия гараж на убо, от скоро взех да сипвам и бардал БДЦ, ама няма никакъв ефект.
Общо взето като покарам по дълго време с нафта различна от ви пауър и почва да го затлачва значително по бързо...
Явно това е единствената читава нафта в нашата държава
Иначе обикновенно сипвам на интерспиид на бившия гараж на убо, от скоро взех да сипвам и бардал БДЦ, ама няма никакъв ефект.
Общо взето като покарам по дълго време с нафта различна от ви пауър и почва да го затлачва значително по бързо...
Явно това е единствената читава нафта в нашата държава
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 754
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Форсиране на DPF регенерация
Малко странно, дава ти грешка 4667 за твърде чести регенерации, а същевременно набива и 480а и 481а, за доволно задръстен филтър/повишено налягане...
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Форсиране на DPF регенерация
astrapower написа:Малко странно, дава ти грешка 4667 за твърде чести регенерации, а същевременно набива и 480а и 481а, за доволно задръстен филтър/повишено налягане...
Това е в различни времеви периоди колега, когато беше набило 480а и 481а колата небеше регенерирала близо 1000км. и то само градско. Това беше зимата януари месец просото за тия километри в които се развозваме сутрин и вечер не виднаги успява да загрее и да си направи регенерацията. Дефакто от тогава насам я гледам доста по често и два пъти съм я виждал другата 4667 и на мен ми е странно защо, но това ми прави впечатление за горивото.
Сега мисля да покарам пак само с ви пауър известно време пък да видим.
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 754
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Форсиране на DPF регенерация
vld написа:astrapower написа:Малко странно, дава ти грешка 4667 за твърде чести регенерации, а същевременно набива и 480а и 481а, за доволно задръстен филтър/повишено налягане...
Това е в различни времеви периоди колега, когато беше набило 480а и 481а колата небеше регенерирала близо 1000км. и то само градско. Това беше зимата януари месец просото за тия километри в които се развозваме сутрин и вечер не виднаги успява да загрее и да си направи регенерацията. Дефакто от тогава насам я гледам доста по често и два пъти съм я виждал другата 4667 и на мен ми е странно защо, но това ми прави впечатление за горивото.
Сега мисля да покарам пак само с ви пауър известно време пък да видим.
Това обяснява ситуацията.
- dmxl
- младши ентусиаст
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d 05
- Мечтае да кара: F10 M550D
Re: Форсиране на DPF регенерация
Здравейте! До преди месец гърнето беше чисто и не можеше да се изцапаш, сега случайно забелязах че двуцевките са почернели! Колата не пуши, върви нормално, няма грешки и по нищо не предполагах че може да имам проблем с ДПФ! Дросел, свещи, реле, термостати всичко е изправно, колата я усещам когато регенерира, но откъде дойде тази чернилка Колата е уж на 230000 и маслото си е добре! Прочетох напред в темата че ДПФ-а може сам да се е избушил и за това да е очернено гърнето, какво се прави в подобен случай? Мога ли да си я карам така или трябва физическо и софтуеърно премахване?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Форсиране на DPF регенерация
dmxl написа:Здравейте! До преди месец гърнето беше чисто и не можеше да се изцапаш, сега случайно забелязах че двуцевките са почернели! Колата не пуши, върви нормално, няма грешки и по нищо не предполагах че може да имам проблем с ДПФ! Дросел, свещи, реле, термостати всичко е изправно, колата я усещам когато регенерира, но откъде дойде тази чернилка Колата е уж на 230000 и маслото си е добре! Прочетох напред в темата че ДПФ-а може сам да се е избушил и за това да е очернено гърнето, какво се прави в подобен случай? Мога ли да си я карам така или трябва физическо и софтуеърно премахване?
По добре да си купиш рециклиран и да върнеш твоя.
Колата ще си остане чиста и тиха и няма да мирише кофти.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани