Форсиране на DPF регенерация
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Форсиране на DPF регенерация
Сигурно е така, погледнах го от по-директна гледна точка..
Благодарност на @vld , че ме насочи към btool expert, страхотна програма, за 20лв е направо без пари!
Ето какво показва при мен програмата, минал съм само 200-тина километра с колата -
Благодарност на @vld , че ме насочи към btool expert, страхотна програма, за 20лв е направо без пари!
Ето какво показва при мен програмата, минал съм само 200-тина километра с колата -
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Форсиране на DPF регенерация
При първото ми пътуване на магистрала за 200км и направих четири принудителни регенерации, което в последствие разбрах, че не е правилно, и резултата беше 4-5мм нафта на щеката. Върнах се в София и й направих тест за обратното налягане с бтуул-а. Долу снимката е резултата, уж перфектни стойности, но тогава докато разглеждах бтуул-а, видях, че мога да видя обратното налягане и в движение. И за мое учудване в движение с около 50-60км/ч и около 1300 оборота обратното налягане беше около 150mbar, нагоре изобщо не исках и да го гледам..
След това двама човека гледаха колата с по-сериозна диагностика и двамата казаха, че дпф-а ми е много запушен, като и двамата караха колата и ме питаха, не усещам ли, че е много тромава (предишния ми опит с Е60 е с изкормена и сериозно мапната 535 и не можех да преценя дали тази 530-ка върви прилично или не). И така, колкото и да не ми се искаше, премахнах дпф-а, и усещането след като се качих в колата беше, че е олекнала с около 500кг.. допреди премахването имах чувството, че карам танк, и се чудех защо Е39-ката ми е по-пъргава. Странното е, защо бтуул-а даваше такива стойности, а всъщност дпф-а беше запушен?
След това двама човека гледаха колата с по-сериозна диагностика и двамата казаха, че дпф-а ми е много запушен, като и двамата караха колата и ме питаха, не усещам ли, че е много тромава (предишния ми опит с Е60 е с изкормена и сериозно мапната 535 и не можех да преценя дали тази 530-ка върви прилично или не). И така, колкото и да не ми се искаше, премахнах дпф-а, и усещането след като се качих в колата беше, че е олекнала с около 500кг.. допреди премахването имах чувството, че карам танк, и се чудех защо Е39-ката ми е по-пъргава. Странното е, защо бтуул-а даваше такива стойности, а всъщност дпф-а беше запушен?
Re: Форсиране на DPF регенерация
Привет колеги ,
усещате ли колата да става по агресивна и нервна на педала след регенерация , а когато е запушена да е леко по мудна ?
Какви са осезаемите разлики след регенерация ?
Мотора утихва ли ?
При подаване на газ когато е запушен DPF мотора по шумен ли е ?
усещате ли колата да става по агресивна и нервна на педала след регенерация , а когато е запушена да е леко по мудна ?
Какви са осезаемите разлики след регенерация ?
Мотора утихва ли ?
При подаване на газ когато е запушен DPF мотора по шумен ли е ?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Форсиране на DPF регенерация
Нищо не се усеща при нормална употреба, докато се регенерира е една идея по мудна колата.
Но общо взето няма ралика преди и след регенерация, при нормална работа на ДПФ.
Разлика ще има от много запушен до отпушен.
Но общо взето няма ралика преди и след регенерация, при нормална работа на ДПФ.
Разлика ще има от много запушен до отпушен.
Re: Форсиране на DPF регенерация
Пуснах и принудителна регенерация преди 2 седмици , обаче си е на рикуест все още , което значи ,че още не е успяла да направи регенерация .
Последната и регенерация е била преди 4000 км , в момента грешката А480 за запушен дпф си стой , трием я но след малко карана пак излиза .
Въпроса ми е , ако грешката е записана , колата ще направи ли регенерацията след едно дълго магистрално излизане София-Бургас примерно , което ми предстой да направя .
Или трябва някой с лаптоп в движение постоянно да я трие , това оказва ли влиание , защото знам,че ако грешката е записана няма да може да се регенерира .
Излиза ми грешка и за 2 свещи на 2-ри и 6-ти цилиндър . Много мнения чета , че ако имаш изгорели свещи няма да се регенерира , други казва т,че това не е проблем , и колата си се регенерира .
Вчера отново пуснах регенерацията , и сипах добавка за ДПФ филтър да пробвам .
Някакви идей , как да постъпя и как правилно да успея да я направя , от 1 месец вече се мъча и ефект няма , грешката си е записана , трием я пробваме , но ако в движение я запише , автоматично ще приключи принудителната
регенерация . Моля за малко помощ . ДПФ-а е свалян и е изпиран преди 6 месеца от стария собственик , колата за мен върви супер но грешката на диагностика си виси и мен ме дразни , не мога да я преценя запушена ли е , със сигурност не е много запушена , но искам по някакъв начин да я накарам да се регенерира и тази грешка да изчезне . Ще съм благодарен за всякъкви съвети може и на лично . Благодаря колеги .
Последната и регенерация е била преди 4000 км , в момента грешката А480 за запушен дпф си стой , трием я но след малко карана пак излиза .
Въпроса ми е , ако грешката е записана , колата ще направи ли регенерацията след едно дълго магистрално излизане София-Бургас примерно , което ми предстой да направя .
Или трябва някой с лаптоп в движение постоянно да я трие , това оказва ли влиание , защото знам,че ако грешката е записана няма да може да се регенерира .
Излиза ми грешка и за 2 свещи на 2-ри и 6-ти цилиндър . Много мнения чета , че ако имаш изгорели свещи няма да се регенерира , други казва т,че това не е проблем , и колата си се регенерира .
Вчера отново пуснах регенерацията , и сипах добавка за ДПФ филтър да пробвам .
Някакви идей , как да постъпя и как правилно да успея да я направя , от 1 месец вече се мъча и ефект няма , грешката си е записана , трием я пробваме , но ако в движение я запише , автоматично ще приключи принудителната
регенерация . Моля за малко помощ . ДПФ-а е свалян и е изпиран преди 6 месеца от стария собственик , колата за мен върви супер но грешката на диагностика си виси и мен ме дразни , не мога да я преценя запушена ли е , със сигурност не е много запушена , но искам по някакъв начин да я накарам да се регенерира и тази грешка да изчезне . Ще съм благодарен за всякъкви съвети може и на лично . Благодаря колеги .
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Форсиране на DPF регенерация
Регенерацията не може да се пусне, заради грешката. Нужно е да се трие в движение от теб или друг човек. Трябва да се трие постоянно, за да може да тръгне, иначе кор. Не мога да разбера, защо продължават хората да свалят физически ДПФ, като се чисти по доста лесен и не трудоемък начин.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Форсиране на DPF регенерация
Защото с пикливите препарати дето се наливат за чистене не се изчиства както трябва, друго си е да го накиснат и после да го надуят с налягане на машина.
Общо взето цената за почистване с препарат и тази за почистване на машина е сходна, само дето ефекта от машинното е много по дълго траен.
Общо взето цената за почистване с препарат и тази за почистване на машина е сходна, само дето ефекта от машинното е много по дълго траен.
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 949
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Форсиране на DPF регенерация
Чудел съм се дали в ултразвукова вана би се получило добре чистенето на ДПФ.
Или си трябва химия все пак?
Или си трябва химия все пак?
- Monky
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ейшейсе и едно
- Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
- Детайли за колата: За тез пари Е39.
Re: Форсиране на DPF регенерация
Ето тук един англичанин го чисти по съвсем логичен начин: https://www.youtube.com/watch?v=X-XwSH44eeg
Изглежда надежен метод.
Изглежда надежен метод.
- don't be
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Форсиране на DPF регенерация
Колеги, някой знае ли колко е нормалното налягане (backpresupe) при движение на автомобила на средни обороти и при пълна газ.
За милиони-няма закони.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Форсиране на DPF регенерация
don't be написа:Колеги, някой знае ли колко е нормалното налягане (backpresupe) при движение на автомобила на средни обороти и при пълна газ.
При чист ДПФ прави около 120-150, ако е посабрл сажди преди регенерация први 200-250, като се регенерира пак си пада н 100-150, това на пълна газ.
- don't be
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Форсиране на DPF регенерация
Охооо, моят на пълна газ на 3та предавка в движение с 90км/ч прави 750мбар. Но защо не ми дава грешка?
За милиони-няма закони.
- jivakula
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 132
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е61 525d, F11 525d xDrive
- Мечтае да кара: само BMW-та
Re: Форсиране на DPF регенерация
Здравейте, колата регенерира нормално, в града когато не излизам навън имам чести регенерации. Правил съм и принудителна регенерация 1-2 пъти за 3 години, от както има колата. Няма грешки по двигателя! До преди 4-5 месеца ауспуха беше чист, но забелязах, че от тогава насам стана черен. Имаше преди 6 месеца излизаше грешка за високо и ниско налягане на маслото и при смяната му източих 2,5литра повече. Вчера, след като се прибирах по магистралата, забелязах, че започна регенерация и спря. Прочетох с INPA и имах грешка:
Днес направих принудителна регенерация с ISTA+, като като запалих колата прочетох следните данни:
и след регенерация е ето това:
Според няколко поста по назад, това ,че вече е черен ауспуха означава, че DPF-а е пробит. Но, според вас добри ли са стойностите и има ли нещо притеснително?
Днес направих принудителна регенерация с ISTA+, като като запалих колата прочетох следните данни:
и след регенерация е ето това:
Според няколко поста по назад, това ,че вече е черен ауспуха означава, че DPF-а е пробит. Но, според вас добри ли са стойностите и има ли нещо притеснително?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани