Спешно-нужда от съвет за демпферна шайба
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Спешно-нужда от съвет за демпферна шайба
pepsin написа:От оригинала до кортеко има много голяма разлика казвам го от личен опит
Точно така
- pepsin
- младши ентусиаст
- Мнения: 460
- Регистриран на: 20.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Луноход
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Спешно-нужда от съвет за демпферна шайба
Това кортеко дано си уцелил читаво. Иначе аз моята я сменях в дару и излезе 960лв. Всичко
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- blackyhn
- младши ентусиаст
- Мнения: 325
- Регистриран на: 1.04.2015
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530D 218hp
- Мечтае да кара: Параход
Re: Спешно-нужда от съвет за демпферна шайба
adovet написа:Това кортеко дано си уцелил читаво. Иначе аз моята я сменях в дару и излезе 960лв. Всичко
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Вече 10к без проблеми. "Продължаваме напред"
Re: Спешно-нужда от съвет за демпферна шайба
За бмв шайба трябваше да чакам доставка с дни, а съм на 250км от София и не исках да тръгвам със разхлопаната шайба. Кортекото с другите карантии беше налично на следващия ден сутринта.
На много места във форума е писано че Кортекото е ОЕМ, така че незнам колко е голяма разликата между двете шайби, но така или иначе аз нямах голям избор и взех най-доброто налично, предвид ситуацията.
На много места във форума е писано че Кортекото е ОЕМ, така че незнам колко е голяма разликата между двете шайби, но така или иначе аз нямах голям избор и взех най-доброто налично, предвид ситуацията.
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Спешно-нужда от съвет за демпферна шайба
blackyhn написа:adovet написа:Това кортеко дано си уцелил читаво. Иначе аз моята я сменях в дару и излезе 960лв. Всичко
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Вече 10к без проблеми. "Продължаваме напред"
колега, кажи как е след 50-100к. 10 000км ще изкара и шайба даже ако аз и ти я направим пияни
"Чемодан, вокзал, Москва"
- atanasov_aa
- младши ентусиаст
- Мнения: 451
- Регистриран на: 3.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60, ръчка, 530d, 2004г.
Re: Спешно-нужда от съвет за демпферна шайба
bai_ILIA написа:blackyhn написа:adovet написа:Това кортеко дано си уцелил читаво. Иначе аз моята я сменях в дару и излезе 960лв. Всичко
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Вече 10к без проблеми. "Продължаваме напред"
колега, кажи как е след 50-100к. 10 000км ще изкара и шайба даже ако аз и ти я направим пияни
10 000 км изкара шайба на VAICO. Това са по-малко километри от тези които издържат рециклираните за около 100 лева. Шайбата на VAICO е още здрава и стои при мен. Видимо, не е нарушена гумената част. Махнах я защото, взе да хвърля стружки по кората под двигателя. При нея имаше пряк допир на метал с метал и каучук за обиране на вибрациите. Явно някъде по шайбата метала на едното тяло задираше в метала на другото при приплъзване на гумената част. В последствие, се сложи такава от БМВ, при която не видях да е налице пряк допир на метал с метал.
- antonpau
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 107
- Регистриран на: 27.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: димяща проходима катафалка
- Детайли за колата: now "08 e61 530xd
ex "07 е91 330xd
Re: Спешно-нужда от съвет за демпферна шайба
Преди две години на е91-цата сложих кортеко, до момента на открадването й беше минала ок. 30000км и нямаше никакви ядове. Сега на петунията пак такава закичих, доста добре движи, засега само 2000км де Като цяло препоръчвам, моят майстор твърди, че тя е единствената неоригинална, която не се е налагало да подменя пак нито веднъж.
- bib0555
- Мнения: 52
- Регистриран на: 3.06.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525i
- Мечтае да кара: МиГ-29
Re: Спешно-нужда от съвет за демпферна шайба
Колеги аз имам един много странен проблем и като чета темата ви ме навежда на мисълта ,че проблема ми е именно от шайбата.Действително има едно много силно ръмжене и стържене в ниските обороти и на баир ,но като загрее двигателя ръмженето изчезва.Също като държа педала на спирачката (автоматик) и се получава някакво почукване пак доста силно...това го прави само като е студена...Гледал съм я на канал да видя откъде идва това почукване и идва от към катализатора,който съм го проверявал дали е запушен...Моля ако някой е имал подобен проблем да сподели.Поздрави !
Колата е 525i 192 к.с.
Колата е 525i 192 к.с.
- BorislavB
- ентусиаст
- Мнения: 841
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Спешно-нужда от съвет за демпферна шайба
Колеги един въпрос на 3.0d съответно 218/231/235 к.с. еднаква ли е демпферната шайба?
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- badsharki
- ентусиаст
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Спешно-нужда от съвет за демпферна шайба
BorislavB написа:Колеги един въпрос на 3.0d съответно 218/231/235 к.с. еднаква ли е демпферната шайба?
Еднаква е за всички 530d.
- Mariyan777
- Потребител
- Мнения: 13
- Регистриран на: 20.01.2016
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 2004г 530D 218 к.с Ръчка
Re: Спешно-нужда от съвет за демпферна шайба
goppe написа:bai_ILIA написа:100Нм+60'+60'+30' (' = градуси). - това е за 4 цилиндровата шайба с големия болт. 6 цилиндровата с 4-те малки болта незнам как ще понесат такова затягане...
http://workshop-manuals.com/bmw/3_serie ... ngine_(m47)/23__vibration_damper/1_azd__vibration_damper/
40НМ + 60' и дават на М57. супер лесно се сваля и качва на 6 цил. при мен са я сваляли 2 пъти и нямаше грижи.Тази с единичния болт на 4 цил. предполагам е по-трудно особено ако е няква запекла понеже болта е голям и се стяга мъжката...
Колега, абсолютно вярно, незнаех каква е шайбата за мен, чак като дойде я видях че е с 4 малки болта. Нямаше драми при демонтажа, майстора работеше само отдолу, не е свалял металната кора отгоре, не се наложи да маха и перката, просто пипаше бавно и без нерви. Шайба взех на Кортеко и смених и ролките и ремъците. Затягането обаче съгласно опътването вътре е 40Нм+120*, което според майстора отива на около 60Нм, колкото и сме го направили. Но може би различните производители на шайби дават различни стойности на затягане, незнам.
Засега всичко е наред, надявам се и така да остане. Като разлика сега освен че го няма стърженето, мотора не притриса при гасене. Старата шайба е тотал:
Благодаря на всички отзовали се!
Извинете за глупавия въпрос но реших да попитам все пак: това 40Нм + 120" (градуса) какво ще рече, че четирите болта които държат шайбата се затягат първо на 40Нм и след това се дозатягат и четирите с по още 120 градуса всеки ли? Благодаря.
Re: Спешно-нужда от съвет за демпферна шайба
Mariyan777 написа:Извинете за глупавия въпрос но реших да попитам все пак: това 40Нм + 120" (градуса) какво ще рече, че четирите болта които държат шайбата се затягат първо на 40Нм и след това се дозатягат и четирите с по още 120 градуса всеки ли? Благодаря.
Да колега, поне така ми обясни майстора, при който я сменях.
- Mariyan777
- Потребител
- Мнения: 13
- Регистриран на: 20.01.2016
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 2004г 530D 218 к.с Ръчка
Re: Спешно-нужда от съвет за демпферна шайба
Благодаря!
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани