Дискове за Е60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- apexs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: 056
- Кара: E60 525i M54 Е91 320i N43
Re: Дискове за Е60
nikolae написа:Дай отзиви дали има стържене, свирене, скърцане.
Много хора се оплакват напоследък от тази комбинация диск и накладка ATE.
Аз съм с тази комбинация, и няма ядове. Колата спира страхотно .
- cocosas
- младши ентусиаст
- Мнения: 584
- Регистриран на: 28.09.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 / e46
Re: Дискове за Е60
vlado6669 написа:Силно препоръчвам да не го правитеcocosas написа:Днеска взех дискове TEXTAR и ше ги монтирам със старите накладки, които са на 90% .
кое ?
- Я.Велинов
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 30.09.2006
- Местоположение: София
- Кара: E61 530d , E39 Touring
Re: Дискове за Е60
cocosas написа:vlado6669 написа:Силно препоръчвам да не го правитеcocosas написа:Днеска взех дискове TEXTAR и ше ги монтирам със старите накладки, които са на 90% .
кое ?
Да не се монтират стари накладки на нови дискове може би ....
- cocosas
- младши ентусиаст
- Мнения: 584
- Регистриран на: 28.09.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 / e46
Re: Дискове за Е60
Я.Велинов написа:cocosas написа:vlado6669 написа:Силно препоръчвам да не го правитеcocosas написа:Днеска взех дискове TEXTAR и ше ги монтирам със старите накладки, които са на 90% .
кое ?
Да не се монтират стари накладки на нови дискове може би ....
и аз точно затова питам каква му е логиката на колегата ? Според мен накладките няма да развалят диска понеже са по-меки от него, просто по-бавно ще слегнат. Вместо да улегнат за 50-100 , ще са им нужни сигурно около 300
- Я.Велинов
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 30.09.2006
- Местоположение: София
- Кара: E61 530d , E39 Touring
Re: Дискове за Е60
cocosas написа:Я.Велинов написа:cocosas написа:vlado6669 написа:Силно препоръчвам да не го правитеcocosas написа:Днеска взех дискове TEXTAR и ше ги монтирам със старите накладки, които са на 90% .
кое ?
Да не се монтират стари накладки на нови дискове може би ....
и аз точно затова питам каква му е логиката на колегата ? Според мен накладките няма да развалят диска понеже са по-меки от него, просто по-бавно ще слегнат. Вместо да улегнат за 50-100 , ще са им нужни сигурно около 300
Аз също не виждам логиката - няма как да навредят на диска накладки, които са на 90% ....но нека все пак колегата се изкаже, може да е имал нещо друго предвид....
Re: Дискове за Е60
Аз друго исках да попитам. Самата интервенция на дисковете.
Винаги съм смятал, че закърпването на дисковете не е удачно.
Вероятно струва повече от половината цена, на това да се вземе нов диск.
Само се отлага неизбежното, затова питах колко му излезе и къде.
Винаги съм смятал, че закърпването на дисковете не е удачно.
Вероятно струва повече от половината цена, на това да се вземе нов диск.
Само се отлага неизбежното, затова питах колко му излезе и къде.
- cocosas
- младши ентусиаст
- Мнения: 584
- Регистриран на: 28.09.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 / e46
Re: Дискове за Е60
nikolae написа:Аз друго исках да попитам. Самата интервенция на дисковете.
Винаги съм смятал, че закърпването на дисковете не е удачно.
Вероятно струва повече от половината цена, на това да се вземе нов диск.
Само се отлага неизбежното, затова питах колко му излезе и къде.
Аз съм се интересувал от това и ми казаха цена от 20лв на диск
Реших да не се занимавам и си купих нови дискове.
Re: Дискове за Е60
cocosas написа:Я.Велинов написа:cocosas написа:vlado6669 написа:Силно препоръчвам да не го правитеcocosas написа:Днеска взех дискове TEXTAR и ше ги монтирам със старите накладки, които са на 90% .
кое ?
Да не се монтират стари накладки на нови дискове може би ....
и аз точно затова питам каква му е логиката на колегата ? Според мен накладките няма да развалят диска понеже са по-меки от него, просто по-бавно ще слегнат. Вместо да улегнат за 50-100 , ще са им нужни сигурно около 300
При триенете на накладка и диск, върху диска се "пренася" матрериал от накладката който се наслагва, това се нарича bed in. Когато накладката е ползвана и износена неравномерно е възможно слоя в/у диска също да бъде такъв(на места по дебел и неравномерен) тогава се получава тресене при спиране и според много бг мастори "изкривени са ти дисковете". В крайна сметка всеки сам решава - риск печели риск губи.
Brake Pad & Rotor Bed-In Procedures. All brake pads must be bedded-in with the rotor they will be used against to maximize brake performance. The bedding-in process involves a gradual build up of heat in the rotors and pad compound. This process will lay down a thin layer of transfer film on to the rotor surface.
Re: Дискове за Е60
nikolae написа:Къде го извърши това и на каква цена ?
Цената беше 80 лв за двата диска + цената на накладките.
Я.Велинов написа:cocosas написа:Я.Велинов написа:cocosas написа:vlado6669 написа:Силно препоръчвам да не го правитеcocosas написа:Днеска взех дискове TEXTAR и ше ги монтирам със старите накладки, които са на 90% .
кое ?
Да не се монтират стари накладки на нови дискове може би ....
и аз точно затова питам каква му е логиката на колегата ? Според мен накладките няма да развалят диска понеже са по-меки от него, просто по-бавно ще слегнат. Вместо да улегнат за 50-100 , ще са им нужни сигурно около 300
Аз също не виждам логиката - няма как да навредят на диска накладки, които са на 90% ....но нека все пак колегата се изкаже, може да е имал нещо друго предвид....
Мое мнение е че накладките се сменят, защото те са деформирани спрямо кривия диск и съответно докато легнат правилно към новия усилието на триене ще е неравномерно спрямо диска и така шанса да прецакаш отново дисковете е почти 100%. Пак казвам това е мое мнение и препоръка на майстора.
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1527
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Дискове за Е60
Аз си мислех,че когато диска се "изкриви",то това е изкривяване в равнината на окръжноста! Набраздяванията по повърхността на диска не са "крив" диск! Когато има набраздявания по диска,то има съответните набраздявания и по накладките! Тогава не е хубаво да се ползват накладките на други дискове! Според мен,ще отнеме много време да се "изгладят" по новия,защото все пак са по-мекия елемент от системата! Набразден диск няма биене и вибрации при каране! Когато е крива равнината на окръжността,то има и вибрации при спиране,но накладките не са набраздени (няма от какво)! При въртенето,диска ги отдалечва от себе си на някои участъци (където е кривото място)! Според мен,такива накладки няма проблем да се сложат на други дискове,след внимателен оглед на износването,и ако е равномернно,всичко е ОК! Това,ако съм разбрал правилно чуденето за двете ситуации!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес! Вече съм фен съм на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес! Вече съм фен съм на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Дискове за Е60
В предвид, че прените накладки на 3 дизел , Ferodo струват около 60-70 лв, каква е идеята на цялата гимнастика и размишления...
Re: Дискове за Е60
темата "оригинални или не дискове и накладки" нямам намерение да я коментирам, всеки си решава сам...
друго ме интересува - какъв пробег минавате с едни накладки и дискове? че всичко е относително и зависи от доста фактори е така, но все пак. Говорим за повече градско каране, извънградско до около 100км/ч и да кажем някоя друга почивка в година (каране на магистрала).
друго ме интересува - какъв пробег минавате с едни накладки и дискове? че всичко е относително и зависи от доста фактори е така, но все пак. Говорим за повече градско каране, извънградско до около 100км/ч и да кажем някоя друга почивка в година (каране на магистрала).
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Дискове за Е60
От както съм сменил моите 34 000км и никакви ядове до сега. Имам доста екстремни спирания от над 200@2bar написа:темата "оригинални или не дискове и накладки" нямам намерение да я коментирам, всеки си решава сам...
друго ме интересува - какъв пробег минавате с едни накладки и дискове? че всичко е относително и зависи от доста фактори е така, но все пак. Говорим за повече градско каране, извънградско до около 100км/ч и да кажем някоя друга почивка в година (каране на магистрала).
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Дискове за Е60
Колега, сложи ли въпросните дискове, и ако да, би ли споделил как се държат?kopi написа:Колеги, да се оплача! след 6000км хвърлям АТЕ-то отпред! ;(
Да уточня - не съм имал екстремни спирания (170-0 и т.н.), не съм ги прегрявал, не съм ги подлагал на големи натоварвания! При студени дискове нямаше никакви симптоми, но след 4то 5то спиране при скорости от около 90км/ч и повече волана вибрираше осезаемо! Това е... връщам ги в магазина, който ще ги върне на производителя и ако се окаже, че са дефектни ще си получа паричките обратно. През това време ми препоръчаха Rotinger - http://rotinger.bg/catalog/products/product/2918-. Засега това.
- kopi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 151
- Регистриран на: 22.01.2016
- Местоположение: Чехия
- Кара: E61 LCI 525d
- Мечтае да кара: M5 E60
Re: Дискове за Е60
FaceOff написа:Колега, сложи ли въпросните дискове, и ако да, би ли споделил как се държат?kopi написа:Колеги, да се оплача! след 6000км хвърлям АТЕ-то отпред! ;(
Да уточня - не съм имал екстремни спирания (170-0 и т.н.), не съм ги прегрявал, не съм ги подлагал на големи натоварвания! При студени дискове нямаше никакви симптоми, но след 4то 5то спиране при скорости от около 90км/ч и повече волана вибрираше осезаемо! Това е... връщам ги в магазина, който ще ги върне на производителя и ако се окаже, че са дефектни ще си получа паричките обратно. През това време ми препоръчаха Rotinger - http://rotinger.bg/catalog/products/product/2918-. Засега това.
Да сложих ги. Няма ядове. Спират брутално. До преди това никога не ми се беше случвало да задесйтвам ABS-a, а с тези е много лесно, дори и при не толкова рязко спиране.
Сега усещам вибрации в педала, което означавало проблем със задните дискове ми казаха. Явно и задните АТЕ ще се окажат за кофата, но тях немисля да ги пипам за сега. Много ми се насабра.
Все още се опитвам да си върна парите за предните. Да уточня - проблемите с предните започнаха на 4000 км !
В магазина ми правят изречения, че дисковете са си били наред. Проблемите идвали от това, че съм използвал медна паста, която се разширявала при високи температури и предизвиквала луфт и от там вобрации Ако съм бил изчистил добре пастата да съм ги ползвал пак Ще видим как ще свършия тая работа, но няма да се откажа лесно
Последна промяна kopi на 06 Дек 2017, 21:30, променена общо 2 пъти
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани