Проблем след смяна на термостат 530Д
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- hol1gans
- младши ентусиаст
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f15 ... q-t128973/
Намерих тема, където след смяна на масления охладител се оправил проблема.
Намерих тема, където след смяна на масления охладител се оправил проблема.
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
hol1gans написа:http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f15/57-e61-530d-msport-another-boring-cooling-q-t128973/
Намерих тема, където след смяна на масления охладител се оправил проблема.
Не е това което казваш според мен.Така ли си го превеждаш . Излиза че трябва маслото на кутията да охлажда антифриза а не обратното.Kарай така ще ти излезе по евтино .Може и да се самоуправи.Излез някъде за по дълго и я настъпи тази кола
Please understand that Automatic Transmission Fluid acts as a Lubricant, and a Coolant . As a Coolant, it carries heat away from the Transmission to the Heat Exchanger in the Radiator. Having said that, you can understand, in an extreme case, the level of damage that happens to the Transmission, if the engine cooling system fails, and looses all coolant, then the Transmission can also overheat. As a Lubricant, the fluid stops wear in bearings and gear faces, but it can’t act too good as to stop the Friction Clutches and Friction Bands from grabbing.*
Последна промяна memorex на 30 Окт 2013, 6:01, променена общо 1 път
- hol1gans
- младши ентусиаст
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
memorex написа:hol1gans написа:http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f15/57-e61-530d-msport-another-boring-cooling-q-t128973/
Намерих тема, където след смяна на масления охладител се оправил проблема.
Не е това което казваш според мен.Така ли си го превеждаш . Излиза че трябва маслото на кутията да охлажда антифриза а не обратното.Kарай така ще ти излезе по евтино .Може и да се самоуправи.Излез някъде за по дълго и я настъпи тази кола
Колега на месец г/д имам 3-4000 км магистрално (пътувам чужбина) карал съм и с 140 и с 180 магистрално при топло време седи на 86-87(лятото) а сега като е хладно на 75-80 на прав участък, по надолнище ми пада и под 70. Не се филмирам излишно, просто искам преди големите студове да си открия проблема, че няма да имам добро парно а и дизела не е добре да не потдържа оптимална работна температура.
- stankata777
- ентусиаст
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
hol1gans написа:http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f15/57-e61-530d-msport-another-boring-cooling-q-t128973/
Намерих тема, където след смяна на масления охладител се оправил проблема.
Добре де,ти направи ли теста от пост 4?Според потребителя,много лесно се хваща дали "виновника" е третият термостат!
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- hol1gans
- младши ентусиаст
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Преди малко направих тест, колата беше около 47 градуса, пипнах маркуча който се споменава и беше топъл както са топли горните маркучи. Пипнах долния на големия термостат и си беше студен. Това значи ли, че на ск.кутия термостата е останал в отворено положение? После излезнах извън градско и при 13градуса температурата ми беше око 77. Направих и клип https://www.dropbox.com/sc/9pxxlno53t05qes/Is9o6FthD9 от тук може да се види, малко е с кофти качество.
- stankata777
- ентусиаст
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Според теста и Robban78,ако е маркуча е топъл при Т на двигателя от 50градуса,значи третият термостат е за смяна.Предполагам е доста лесно,някой от колегите с работещи коректно термостати да направи същият тест...
Ето го мистичният трети термостат и Фил Милън също като теб е сменил другите два термостата на два пъти преди да открие причината - http://www.youtube.com/watch?v=UeWb6x5G ... r_embedded
п.п.не е лошо и да споменеш координатите на този "майстор дето уш разбира много новичките БМВ" , явно заслужава внимание и препоръките ни...
Ето го мистичният трети термостат и Фил Милън също като теб е сменил другите два термостата на два пъти преди да открие причината - http://www.youtube.com/watch?v=UeWb6x5G ... r_embedded
п.п.не е лошо и да споменеш координатите на този "майстор дето уш разбира много новичките БМВ" , явно заслужава внимание и препоръките ни...
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- hol1gans
- младши ентусиаст
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
stankata777 написа:Според теста и Robban78,ако е маркуча е топъл при Т на двигателя от 50градуса,значи третият термостат е за смяна.Предполагам е доста лесно,някой от колегите с работещи коректно термостати да направи същият тест...
Ето го мистичният трети термостат и Фил Милън също като теб е сменил другите два термостата на два пъти преди да открие причината - http://www.youtube.com/watch?v=UeWb6x5G ... r_embedded
п.п.не е лошо и да споменеш координатите на този "майстор дето уш разбира много новичките БМВ" , явно заслужава внимание и препоръките ни...
Като му казах за порблема, още погледна колата и ми каза, че 3ти термостат ми е за смяна. Изобщо не му повярвах, но явно там ми е проблема. Утре живот и здраве ще ида да ми го смени и ще споделя.
- hol1gans
- младши ентусиаст
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Ходих при майстора, и пак ми вика мини след 2 дена. То добре може да разбира, но така до никъде няма да стигне. Колеги този топлообменник като се сменя имали някаква философия? Идеята ми е да си го купя аз(проверих и с поръчка до 3-4дена щяло да е тук) и да ида при познат да ми го смени?
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Нали го виждаш, 4 маркуча и си готов. Зареди се с антифриз и сменяй сам
- hol1gans
- младши ентусиаст
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
iceblast написа:Нали го виждаш, 4 маркуча и си готов. Зареди се с антифриз и сменяй сам
Ми и аз точно това се чудя, дали да си го сменям сам. Само ме притеснява, че нямам канал и трябва да си направя изкуствена рамка. Иначе попитах в един магазин и ми казаха около 400лв, но с кулера заедно. Ще си го сваля утре и ако няма видим проблем в кулера, ще си купя само термостата, и най-много да ми легне 150лв. Дано това да е проблема, че вече ми омразна да не ми държи температура и да ми е висок разхода (около 10 смесено)
- hol1gans
- младши ентусиаст
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
memorex написа:Ами разходите по кутията към 500 лв?
Каква кутия колега?
- hol1gans
- младши ентусиаст
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Аз тези работи ги смених преди 10х км, защо и сега да ги сменям? То термостата не е в ск. кутия а под алтернатора.
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Питай майстора дали трябва да се точи маслото от скоростната за смяната и прецени дали искаш да го върне същото ако трябва.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани