Проблем след смяна на термостат 530Д
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Едва ли е от термостата, ако наистина има разлика в поведението на кутията (щото има вариант само да ти се струва), може да е от различно ниво на маслото в кутията. Зависи колко е изтекло при смяната на термостата, долял ли си и колко и т.н.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Долях да, около 300 грама. Като нищо да си въобразявам. Иначе възможно обяснение е този термостат да има намален дебит на масло през него не знам има ли логика?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Здравейте колеги и от мен.Така.Преди няколко дни смених казанчето на антифриза тъй като се спука,и след това неще да загрее,над 70-80 не вдига каквото и да правя.Да,навън е -10 но все пак би трябвало да загрее от дупница до благоевград...смених големия термостат,нищо.Днеска смених и малкия и утре ще видим.Прави ми впечетление че когато стига около 55-56 спира да пуши от ауспуха изпареня.Дали капачката на казанчето играе някаква роля на цялата история или термостата на кутията замина?мерси!
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
hansov написа:Долях да, около 300 грама. Като нищо да си въобразявам. Иначе възможно обяснение е този термостат да има намален дебит на масло през него не знам има ли логика?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Проследи си температурата на маслото в кутията и наблюдавай кога превключва по чувствително, дали като е по студено маслото или като е по топло.
Да не си и ресетнал адаптациите случайно?
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
vld написа:hansov написа:Долях да, около 300 грама. Като нищо да си въобразявам. Иначе възможно обяснение е този термостат да има намален дебит на масло през него не знам има ли логика?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Проследи си температурата на маслото в кутията и наблюдавай кога превключва по чувствително, дали като е по студено маслото или като е по топло.
Да не си и ресетнал адаптациите случайно?
Определено като позагрее превключва по грубо. Имам предвид още след 60-70 градуса на антифриза. В сервиз го сменяха, съмнява ме да са пипали адаптации. В час са момчетата.
Температурата на кутията чрез скритото меню или импа?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 949
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
hansov написа:vld написа:hansov написа:Долях да, около 300 грама. Като нищо да си въобразявам. Иначе възможно обяснение е този термостат да има намален дебит на масло през него не знам има ли логика?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Проследи си температурата на маслото в кутията и наблюдавай кога превключва по чувствително, дали като е по студено маслото или като е по топло.
Да не си и ресетнал адаптациите случайно?
Определено като позагрее превключва по грубо. Имам предвид още след 60-70 градуса на антифриза. В сервиз го сменяха, съмнява ме да са пипали адаптации. В час са момчетата.
Температурата на кутията чрез скритото меню или импа?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Най-удобно е с b-tool expert. Плащаш си я около 22лв, купуваш си кабел K+Dcan и един OTG кабел и гледаш повечето данни, включително и температурата на кутията. Inpa пак става, но трябва да я следиш с лаптоп, което е по-неудобно, особено ако си в движение.
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Здравейте, взех февруари месец колата ( 530д ) и забелязах, че нямаше парно. Момчето каза, че не е сменен големия термостат, а само малкия.
После дойде лятото и не съм го ръчкал проблема. Възможно ли е да е от него проблема (ще го сменя) за да съм готов и да имам парно зимата.
После дойде лятото и не съм го ръчкал проблема. Възможно ли е да е от него проблема (ще го сменя) за да съм готов и да имам парно зимата.
- Teogop
- младши ентусиаст
- Мнения: 444
- Регистриран на: 17.12.2007
- Местоположение: София
- Кара: бързо
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
jordan00 написа:Здравейте, взех февруари месец колата ( 530д ) и забелязах, че нямаше парно. Момчето каза, че не е сменен големия термостат, а само малкия.
После дойде лятото и не съм го ръчкал проблема. Възможно ли е да е от него проблема (ще го сменя) за да съм готов и да имам парно зимата.
Малко вероятно, ако колата си загрява нормално. По-вероятно е клапаните за парното да са спекли затворени и да не допускат антифриз към радиаторчето на парното..
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
jordan00 написа:Здравейте, взех февруари месец колата ( 530д ) и забелязах, че нямаше парно. Момчето каза, че не е сменен големия термостат, а само малкия.
После дойде лятото и не съм го ръчкал проблема. Възможно ли е да е от него проблема (ще го сменя) за да съм готов и да имам парно зимата.
Ако е автомат имам и един трети термостат (топлообменник ) на скоростната кутия. Той е в по- голямата част проблема с липсващото парно. Запалваш колата и като стане към градуса температурата на охлаждащата течност пипаш един тънък, около фи 25 маркуч, който влиза в средата в дясната (пасажерска) част на радиатора. Мисля, че до към 70 градуса не трябва да е топъл, не горещ, дори топъл не трябва да е. Ако е топъл, сменяш този топлообменик и си свиркаш зимата.
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Смени топлообменник и ще се нормализират работите. Обаче се сменя малко гадно, защото е на терсене място. Трябва ти многото дълга ответна или ответна с поне 3 удължения. И ти трябва канал.
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Този топлообменник на каква цена се намира?ivopicha написа:Смени топлообменник и ще се нормализират работите. Обаче се сменя малко гадно, защото е на терсене място. Трябва ти многото дълга ответна или ответна с поне 3 удължения. И ти трябва канал.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Имам някакви смътни спомени, но мисля, че беше около 70-80 лв. Аз ползвах някакви отстъпки.
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Аз намирам крайна цена 150лв и нагоре. Ако е 70лв. бих го сменил моя превантивноivopicha написа:Имам някакви смътни спомени, но мисля, че беше около 70-80 лв. Аз ползвах някакви отстъпки.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Преди две години някъде смених двата термостата (голям, малък behr или beru не си спомянм), източих целият антифриз и сипах такъв на бмв разреден на -30 градуса.
Днес реших да проверя температурите, че не съм ги гледал от зимата вероятно. Градско държи 96-97 бетон и не мърда.
Извънградско обаче пак разлики и колебания. Основно държи 80-82 градуса, когато се дава газ по баирите стига до 90-92, спускане без газ пада до 70.
Какво да правя, какво да погледна, има ли какво и как да тествам преди покупка и подмяна?
Благодаря !
Днес реших да проверя температурите, че не съм ги гледал от зимата вероятно. Градско държи 96-97 бетон и не мърда.
Извънградско обаче пак разлики и колебания. Основно държи 80-82 градуса, когато се дава газ по баирите стига до 90-92, спускане без газ пада до 70.
Какво да правя, какво да погледна, има ли какво и как да тествам преди покупка и подмяна?
Благодаря !
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани