Проблем след смяна на термостат 530Д

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3192
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW E60LCI 530d

Re: Проблем след смяна на термостат 530Д

Мнение от adovet » 03 Окт 2017, 11:14

nikolae написа:Каране сутрин, 2-10 градуса, под балкана. През цялото време температурата на двигателя беше 87 +/- 1 градус.
На влизане в голямото софийско задръстване, започна да качва, стигна 96-97 и един час не мръдна.
Голям термостат Behr сменян Март месец, малък Behr сменян миналата година Февруари, BMW антифриз Март месец.

И какво те притеснява?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1922
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Проблем след смяна на термостат 530Д

Мнение от nikolae » 03 Окт 2017, 11:27

В един PDF на M57N пишеше, че работната температура е 97 градуса +/- 2 градуса.
Факт, че преди да сменя нещата имах голяма игра от 82 до 97 за същото каране.
Сега данните са по-константни, няма такива разлики, не че всеки път гледам.

Притеснява ме, че в средата духа хладно, и не знам дали е свързано по някакъв начин.
Искам да разбера дали в крайна сметка са ми ок температурите.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 651
Регистриран на: 1.07.2006
Местоположение: Дъблин
Пол: Мъж
Кара: F10 525D
Мечтае да кара: M5
Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....

Re: Проблем след смяна на термостат 530Д

Мнение от RIDDICK » 03 Окт 2017, 11:46

nikolae написа:В един PDF на M57N пишеше, че работната температура е 97 градуса +/- 2 градуса.
Факт, че преди да сменя нещата имах голяма игра от 82 до 97 за същото каране.
Сега данните са по-константни, няма такива разлики, не че всеки път гледам.

Притеснява ме, че в средата духа хладно, и не знам дали е свързано по някакъв начин.
Искам да разбера дали в крайна сметка са ми ок температурите.
Наред са температурите

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3192
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW E60LCI 530d

Re: Проблем след смяна на термостат 530Д

Мнение от adovet » 03 Окт 2017, 11:52

nikolae написа:В един PDF на M57N пишеше, че работната температура е 97 градуса +/- 2 градуса.
Факт, че преди да сменя нещата имах голяма игра от 82 до 97 за същото каране.
Сега данните са по-константни, няма такива разлики, не че всеки път гледам.

Притеснява ме, че в средата духа хладно, и не знам дали е свързано по някакъв начин.
Искам да разбера дали в крайна сметка са ми ок температурите.

Като имаш в предвид че перката се включва на 97 градуса си е напълно нормално в трафика да държи 97-98

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3375
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Едно голямо нищо в момента
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Проблем след смяна на термостат 530Д

Мнение от Zubcho » 03 Окт 2017, 21:05

B.Stoimenov написа:Здравейте колеги,

както казах, не се заяждам изобщо, и точно за това е форума (от който съм научил и много неща, заради което блаогдаря на всички вас). Ще се радвам да науча още повече, затова, ако имате желание бих приел "обяснението" на становището ви, с огромно удоволствие :) Никога не съм твърдял, че съм прав, изложих мотивите на моята логика и ако същите са грешни и/или непълни, дори ще съм ви благодарен за корекцията в тях, за да се "образовам" допълнително по темата. Не съм монтьор, нито механик, просто любител. Градивна критика винаги приемам на драго сърце :yes: :bchug:

Сменяй термостатите и не го мисли. 88С е на дизела работната температура. По-малко не е добре.

Да допълня, третия термостат, както го наричате, (което е грешно според мен) не е 450лв. Най-скъп е на Hella 240лв., и е топлообменник. Алтернатива се намира за 140лв., и монтажът трябва да е около 30-50лв труд. Може би още 20лв за ATF 1литър за доливане в скоростите.

Та цялата операция с труда не трябва да подминава 200лв. Ако някой ви иска 450лв за смяна на този топлообменник значи ви пързаля. Това са 4 скоби и малко болтове за да се махнат корите под двигателя и скоростите.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 21.12.2017
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 LCI 530D 235hp
Мечтае да кара: BMW E92 M3

Re: Проблем след смяна на термостат 530Д

Мнение от Hristo/Hristov » 21 Дек 2017, 19:45

:wave: Здравейте. Нов съм тук във форума но не и със марката :lalala:
Нека сега да ви запозная със моите болежки.От близо две години съм горд собственик на E60 LCI 530D Automat След внимателно четене по темата тук и във чужди форуми и след като смених няколко термостати реших и аз да споделя.След като застудя времето и реших да си погледна температурата на двигателя установих,че температурата не е във нормалните граници.Започнах със смяната на термостатът на ЕГР ( Забравих да кажа, за моментът работя в UK ) и резултат 2 - 3 градуса повече.Тука няма много голям избор от магазини за авточасти и сложих термостат от марката Hella По думи на продавача Орегинален.Преди това лятото сменях водната помпа и също така смених термостатът който седи на нея защо крачетата се бяха счупили прожината не стоеше на мястото си и термостатът очевидно беше счупен.OK. Отивам във магазина Euro Car Parts :no: там ми предлагат някакви странни марки авточасти OK. Вземам си най скъпия термостат и бързам да зглабям колата.Мисълта ми е, че за една година смених два пъти големия термостат и сега смених и малкият и температурата пак не е както трябва едвам 80 градуса при външна температура + 5 :banghead: Днес отсъствах от работа и си смених отново големият термостат само, че със оригинален от дилър на BMW и резултатът е работа на място 40 мн за 90 градуса.Градско температурата е 88-89 но със пускането на педала за газта спада и температурата буквално за 100м един градус.Извън града е 88-92 но имали спускане да кажем 2-3 км температурата спада до 82 градуса :conf: Проверих си маркуча за охладителя на кутията до 50-60 градуса е студен но охладителя на ЕГР-ра е студен постоянно.Според мен явно има проблем със този така наречен УШ оригинален термостат на ЕГР-ра и утре мисля да го затапвам защото явно не затваря.Ако пак не загрява колата вече незнам нека да каже някой по копетентен
Благодаря предварително :bchug:

Предишна

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook