Проблем след смяна на термостат 530Д

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 22.05.2012
Пол: Мъж
Кара: E61 530d
Мечтае да кара: М6 G-PoweR

Re: Проблем след смяна на термостат 530Д

Мнение от hol1gans » 28 Окт 2013, 18:55

http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f15 ... q-t128973/

Намерих тема, където след смяна на масления охладител се оправил проблема.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: Проблем след смяна на термостат 530Д

Мнение от memorex » 28 Окт 2013, 19:31

hol1gans написа:http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f15/57-e61-530d-msport-another-boring-cooling-q-t128973/

Намерих тема, където след смяна на масления охладител се оправил проблема.


Не е това което казваш според мен.Така ли си го превеждаш . Излиза че трябва маслото на кутията да охлажда антифриза а не обратното.Kарай така ще ти излезе по евтино .Може и да се самоуправи.Излез някъде за по дълго и я настъпи тази кола

Please understand that Automatic Transmission Fluid acts as a Lubricant, and a Coolant . As a Coolant, it carries heat away from the Transmission to the Heat Exchanger in the Radiator. Having said that, you can understand, in an extreme case, the level of damage that happens to the Transmission, if the engine cooling system fails, and looses all coolant, then the Transmission can also overheat. As a Lubricant, the fluid stops wear in bearings and gear faces, but it can’t act too good as to stop the Friction Clutches and Friction Bands from grabbing.*
Последна промяна memorex на 30 Окт 2013, 6:01, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 22.05.2012
Пол: Мъж
Кара: E61 530d
Мечтае да кара: М6 G-PoweR

Re: Проблем след смяна на термостат 530Д

Мнение от hol1gans » 29 Окт 2013, 1:13

memorex написа:
hol1gans написа:http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f15/57-e61-530d-msport-another-boring-cooling-q-t128973/

Намерих тема, където след смяна на масления охладител се оправил проблема.


Не е това което казваш според мен.Така ли си го превеждаш . Излиза че трябва маслото на кутията да охлажда антифриза а не обратното.Kарай така ще ти излезе по евтино .Може и да се самоуправи.Излез някъде за по дълго и я настъпи тази кола


Колега на месец г/д имам 3-4000 км магистрално (пътувам чужбина) карал съм и с 140 и с 180 магистрално при топло време седи на 86-87(лятото) а сега като е хладно на 75-80 на прав участък, по надолнище ми пада и под 70. Не се филмирам излишно, просто искам преди големите студове да си открия проблема, че няма да имам добро парно а и дизела не е добре да не потдържа оптимална работна температура.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 9.02.2009
Пол: Мъж
Кара: Е71 30д
Мечтае да кара: Ф06
Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/

Re: Проблем след смяна на термостат 530Д

Мнение от stankata777 » 29 Окт 2013, 19:34

hol1gans написа:http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f15/57-e61-530d-msport-another-boring-cooling-q-t128973/

Намерих тема, където след смяна на масления охладител се оправил проблема.


Добре де,ти направи ли теста от пост 4?Според потребителя,много лесно се хваща дали "виновника" е третият термостат!
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 22.05.2012
Пол: Мъж
Кара: E61 530d
Мечтае да кара: М6 G-PoweR

Re: Проблем след смяна на термостат 530Д

Мнение от hol1gans » 30 Окт 2013, 0:13

Преди малко направих тест, колата беше около 47 градуса, пипнах маркуча който се споменава и беше топъл както са топли горните маркучи. Пипнах долния на големия термостат и си беше студен. Това значи ли, че на ск.кутия термостата е останал в отворено положение? После излезнах извън градско и при 13градуса температурата ми беше око 77. Направих и клип https://www.dropbox.com/sc/9pxxlno53t05qes/Is9o6FthD9 от тук може да се види, малко е с кофти качество.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 9.02.2009
Пол: Мъж
Кара: Е71 30д
Мечтае да кара: Ф06
Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/

Re: Проблем след смяна на термостат 530Д

Мнение от stankata777 » 30 Окт 2013, 0:38

Според теста и Robban78,ако е маркуча е топъл при Т на двигателя от 50градуса,значи третият термостат е за смяна.Предполагам е доста лесно,някой от колегите с работещи коректно термостати да направи същият тест...
Ето го мистичният трети термостат и Фил Милън също като теб е сменил другите два термостата на два пъти преди да открие причината - http://www.youtube.com/watch?v=UeWb6x5G ... r_embedded

п.п.не е лошо и да споменеш координатите на този "майстор дето уш разбира много новичките БМВ" , явно заслужава внимание и препоръките ни...
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 22.05.2012
Пол: Мъж
Кара: E61 530d
Мечтае да кара: М6 G-PoweR

Re: Проблем след смяна на термостат 530Д

Мнение от hol1gans » 30 Окт 2013, 1:43

stankata777 написа:Според теста и Robban78,ако е маркуча е топъл при Т на двигателя от 50градуса,значи третият термостат е за смяна.Предполагам е доста лесно,някой от колегите с работещи коректно термостати да направи същият тест...
Ето го мистичният трети термостат и Фил Милън също като теб е сменил другите два термостата на два пъти преди да открие причината - http://www.youtube.com/watch?v=UeWb6x5G ... r_embedded

п.п.не е лошо и да споменеш координатите на този "майстор дето уш разбира много новичките БМВ" , явно заслужава внимание и препоръките ни...


Като му казах за порблема, още погледна колата и ми каза, че 3ти термостат ми е за смяна. Изобщо не му повярвах, но явно там ми е проблема. Утре живот и здраве ще ида да ми го смени и ще споделя.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 22.05.2012
Пол: Мъж
Кара: E61 530d
Мечтае да кара: М6 G-PoweR

Re: Проблем след смяна на термостат 530Д

Мнение от hol1gans » 30 Окт 2013, 12:26

Ходих при майстора, и пак ми вика мини след 2 дена. То добре може да разбира, но така до никъде няма да стигне. Колеги този топлообменник като се сменя имали някаква философия? Идеята ми е да си го купя аз(проверих и с поръчка до 3-4дена щяло да е тук) и да ида при познат да ми го смени?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: Проблем след смяна на термостат 530Д

Мнение от iceblast » 30 Окт 2013, 15:42

Нали го виждаш, 4 маркуча и си готов. Зареди се с антифриз и сменяй сам ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 22.05.2012
Пол: Мъж
Кара: E61 530d
Мечтае да кара: М6 G-PoweR

Re: Проблем след смяна на термостат 530Д

Мнение от hol1gans » 30 Окт 2013, 16:23

iceblast написа:Нали го виждаш, 4 маркуча и си готов. Зареди се с антифриз и сменяй сам ;)



Ми и аз точно това се чудя, дали да си го сменям сам. Само ме притеснява, че нямам канал и трябва да си направя изкуствена рамка. Иначе попитах в един магазин и ми казаха около 400лв, но с кулера заедно. Ще си го сваля утре и ако няма видим проблем в кулера, ще си купя само термостата, и най-много да ми легне 150лв. Дано това да е проблема, че вече ми омразна да не ми държи температура и да ми е висок разхода (около 10 смесено)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: Проблем след смяна на термостат 530Д

Мнение от memorex » 30 Окт 2013, 17:13

Ами разходите по кутията към 500 лв?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 22.05.2012
Пол: Мъж
Кара: E61 530d
Мечтае да кара: М6 G-PoweR

Re: Проблем след смяна на термостат 530Д

Мнение от hol1gans » 30 Окт 2013, 17:22

memorex написа:Ами разходите по кутията към 500 лв?


Каква кутия колега?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: Проблем след смяна на термостат 530Д

Мнение от memorex » 30 Окт 2013, 17:28

Масло ,картер ,филтър - скоростна кутия

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 22.05.2012
Пол: Мъж
Кара: E61 530d
Мечтае да кара: М6 G-PoweR

Re: Проблем след смяна на термостат 530Д

Мнение от hol1gans » 30 Окт 2013, 17:34

Аз тези работи ги смених преди 10х км, защо и сега да ги сменям? То термостата не е в ск. кутия а под алтернатора.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: Проблем след смяна на термостат 530Д

Мнение от memorex » 30 Окт 2013, 17:46

Питай майстора дали трябва да се точи маслото от скоростната за смяната и прецени дали искаш да го върне същото ако трябва.

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook