Проблем след смяна на термостат 530Д
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Когато тръгне единия много скоро след това тръгва и вторие, на всяка смяна се губи антифриз и цялостно погледнато цената за труда за двата заедно ще е по-ниска от тази двата поотделно
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Здравейте, колеги не исках да пускам нова тема и за това пиша тук, предварително се извинявам ака сам сбъркал мястото.
Реших да си сменя и двата термостата, прочетох темите и прецених, че нн е толкова сложно и ще се справя и сам, разгледах термостатите в сайтовете погледнах и моите и се оказа, че моя малкия не е такав какъвто се предлага навсакаде. Ако някои може да каже защо има такава разлика, колада е Е60 530d, 2003 г. ще кача и снимки.
Реших да си сменя и двата термостата, прочетох темите и прецених, че нн е толкова сложно и ще се справя и сам, разгледах термостатите в сайтовете погледнах и моите и се оказа, че моя малкия не е такав какъвто се предлага навсакаде. Ако някои може да каже защо има такава разлика, колада е Е60 530d, 2003 г. ще кача и снимки.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
ето още две снимки
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3412
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
mitko8203 написа:ето още две снимки
Пиши си мненията в едно, а не две отделни!
Какво толкова има, просто нямаш охладител на EGR, а от там и малък термостат. Сменяш само големия.
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Atsalov написа:mitko8203 написа:ето още две снимки
Колега, благодаря ти за информацията.
Пиши си мненията в едно, а не две отделни!
Какво толкова има, просто нямаш охладител на EGR, а от там и малък термостат. Сменяш само големия.
- silver_knight
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 93
- Регистриран на: 20.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530XD E61
- Мечтае да кара: MiG 29 ОВТ
- Детайли за колата: Произведена 2007 година, 235 коня,commonrail
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Atsalov написа:Не е достатачно интензивно,аз я качвам до 103
103 градуса е отдавна на пара Слагай джолан да вариш
- netmurder
- старши ентусиаст
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
silver_knight написа:Atsalov написа:Не е достатачно интензивно,аз я качвам до 103
103 градуса е отдавна на пара Слагай джолан да вариш
Леко да не е на пара, когато е натискаш колата е нормално да качи до тези градуси... Говоря за 3.0д, защото и аз съм ги вдигал до толкова
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- silver_knight
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 93
- Регистриран на: 20.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530XD E61
- Мечтае да кара: MiG 29 ОВТ
- Детайли за колата: Произведена 2007 година, 235 коня,commonrail
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Шегувам се, утре ще я изпъна на дълго и ще видя
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
netmurder написа:silver_knight написа:Atsalov написа:Не е достатачно интензивно,аз я качвам до 103
103 градуса е отдавна на пара Слагай джолан да вариш
Леко да не е на пара, когато е натискаш колата е нормално да качи до тези градуси... Говоря за 3.0д, защото и аз съм ги вдигал до толкова
на моята при яко настъпване стига 106
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Аз пък открих най-хубавата екстра в тези Е60ки , а именно печката, всеки път като е под 4 градуса и запаля колата се пуща за около минута почва да духа топло и колата за има няма 2 км е на 75+ градуса. Хубава екстра предполагам няма проблем тези 4 градуса да се променят с кодиране на 10 , че и тогава вижда зор с отоплението.
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Така е при дизеловите Е 60ки .При бензиновите печки не им трябват .За километър и са вече на 90 С. .Ако пък и имаш и гараж съвсемдруга е ситуацията.
- foxi
- младши ентусиаст
- Мнения: 279
- Регистриран на: 23.07.2008
- Местоположение: Червен бряг
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i Xdrive
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
При е39ката беше тегава работата но при е60ката си е друго загрява много бързо
- BMW_1914
- младши ентусиаст
- Мнения: 502
- Регистриран на: 1.05.2011
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 520dA
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Здравейте, от 2 дни гледам в скритото меню температурата и извън града за 18 км - държи около 75/78 градуса, което май си е ниска температура в града качва до около 83/5 градуса, при спокойно каране, като я настъпя и качва още 3/4 градуса.
Външна температура около 3 градуса.
Преди по-малко от година и смених термостата на ЕГР-а, сега големият ли да сменя или трябва и двата ?
ПС.- Гледах и как зарежда алтернатора - 14.2/14.5 - там мисля, че е ОК.
Външна температура около 3 градуса.
Преди по-малко от година и смених термостата на ЕГР-а, сега големият ли да сменя или трябва и двата ?
ПС.- Гледах и как зарежда алтернатора - 14.2/14.5 - там мисля, че е ОК.
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Еми за това препоръчваме смяната на двата - давак големия сега ако не се оправи ти се е капал малкия отново
- silver_knight
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 93
- Регистриран на: 20.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530XD E61
- Мечтае да кара: MiG 29 ОВТ
- Детайли за колата: Произведена 2007 година, 235 коня,commonrail
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
atanasov_aa написа:За сега съм замервал само температурата в казанчето, която е в рамките на 76-80 градуса при загрял двигател. Така или иначе, ще почвам със смяна на големия термостат. И тогава ще видя, какво е положението. В момента, маркуча под големия термостат се затопля много бързо. А под малкия не забелязвам, че е по-хладен.
За да си сигурен, че датчика отчита правилно и не дава грешка, може да замериш и температурата в разширителния съд. Но трябва да отваряш много внимателно капачката и двигателя да работи известно време на място, за да загрее напълно.
Що се отнася до скритото меня, явно съм доста зле с бутона. Все стигам до някъде и ме изхвърля в началото. И така не мога да стигна до самата температура, за да я видя в движение.
Скрито Меню:
1 Отиваш на 19
2. Вкараваш сбора на цифрите от последните 7 символа на Рамата ( има букви и цифир, използваш само цифрите)
3. Избираш меню 7
Работи!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани