Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.

Мнение от Nukem » 15 Окт 2015, 15:39

Така да споделя малко прогреса по колата. Днес бях в Мкар и проверих сервизната история на колата, оказа се че колата 2011-та година е била на 300 000км-ра, след което следващата година 2012-та вече е на 160 000км-ра, историята което ми каза предишния собственик който лично си я е купил от германия е че я е купил на 160 000км-ра и като ми го казваше беше много доволен от себе си каква читава кола е намерил :mhihi: , но историята явно е така найстина, след което има 20к км-ра от него и 20к-ра от мен. Така че явно вече гоним с моята колица 400 000км-ра. Иначе до 300к км-ра колата е влизала 2 пъти за предно стъкло, останалото са свещи, масла, филтри, накладки и винтили на гумите, явно първият собственик е бил късметлия.
Иначе вече събрах всички части за следващия ремонт, в понеделник някъде мисля да я оставям в сервиза:
-тампони на стаб. щанга.
-гарнитура на картера.
-пластмасата под капачката за източване на маслото.
-рециклиране на рейката.
И с една глезотийка се сдобих през послените дни:
Изображение
Изображение
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!


Аватар
Мнения: 579
Регистриран на: 21.08.2008
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: бавно
Мечтае да кара: e30 m3

Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.

Мнение от snaiperist0 » 28 Окт 2015, 11:19

Колега този разход нормален ли е ? Смисъл как ти гори колата , че на мен ми се струва множко
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 425
Регистриран на: 19.05.2014
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.

Мнение от SDLS » 28 Окт 2015, 13:06

При 26км/ч средна скорост даже ми се струва малко :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.

Мнение от Nukem » 28 Окт 2015, 15:16

Градското ми като отчетем че съм в Димитровград в момента, но офиса ми е на 3км-ра от вкъщи и често се кара абсолютно студена е около 12-13, извънградско от 6 до 7.5/100, горе долу нормално.
Днес се прибирах лежерно от София: 6.7/100!
Изображение
Изображение
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.

Мнение от Nukem » 15 Дек 2015, 17:29

Днес започнахме поредният ремонт, който ще се състой от:
-рейка.
-тампони на стаб.щанга.
-теч на масло някъде отпред на масло.
-гарнитура на картера.

Започнахме със свалянето на предният мост, после свалянето на картера и смяната на гарнитурата, тук почти нямаше проблеми:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Установихме че тампоните на мотора са добре, няма други течове назад/то и няма как да има смерингите на кутията и отзад на вала съм ги сменял вече/. Течът отпред на мотора се оказа от масленото тяло, което беше и очаквано, една нова гарнитура и го решихме и този проблем.
Изображение
Изображение

Следват powerflex-a, и там нямаше нищо кой знае какво, освен че старите тампони на 8 месеца, бяха омекнали като мекици:
Изображение
Изображение
Изображение

Сега остава да се изчисти всичките остатъци от масло и да се приведе мотора в спретнат вид, беше текло и долу от щеката на маслото, и това го оправихме. Рейката остана за утре, но накрайниците са идеални, гребена е идеален и той, не тече от никъде, така че ще се смени само пружинката и една пластмаса която притиска и мисля че ще решим проблема.
П.С: Така открихме проблема с рейката, каза се една пружина която притиска пръта, за съжаление снощи след като си тръгнах от сервиза им казах да поръчат има такива ремонтни комплекти за Х3-то съм поръчвал, пластмаса и пружинка, мойте симпатяги сложили някаква пружина от спирачки, и са много щастливи сега, че ми спестили пари, не знам сега като е различна пружината как ще притиска, като я искарам днес от сервиза ще видя. Иначе трябва днеска да досглобят всичко и да мине стенд, поосле ще споделя коментар като я покарам.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3198
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.

Мнение от laviatan » 16 Дек 2015, 12:12

Брат - евала за ентусиазма . :bowdown:
Само една малка градивна забележка . Гарнитурката на масленото тяло беше добре бмв да се сложи . Разликата в цената е около 2лв.
Елринг е супер фирма , но просто точно на тази конзола "изпуска" след време :yes:
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.

Мнение от Nukem » 16 Дек 2015, 12:52

Прав си Роби, но нямам пълен контрол над майсторите, малко са своенравни, докато се върна от обекта и мина през сервиза си взимат решения, поръчват си части на своя глава, приятели са ми, но не споделят нашия ентусиазъм! Като протече пак ще разглобяват и без това януари ще разглобяваме скоростната кутия, ще гледам за течове ако има нещо пак ще се прави. Сега чистят с един препарат задачата им е да няма следа от масло, за да може да си следя аз после ще тече ли нещо от някъде, остана само една гарнитура несменена по-този мотор и това е на главата.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA
Мечтае да кара: на nordschleife

Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.

Мнение от Trixster » 16 Дек 2015, 13:11

Един бърз въпрос...... Каква е разликата м/у оригиналните и powerflex тампоните на стаб. щанга ? Аз взех оригинални от Роби и съм много доволен от разликата, но все пак да питам за тия лилави шукарии :D
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.

Мнение от Nukem » 16 Дек 2015, 13:21

Впечатление довечера като я покарам, махнах старите тампони защото два комплекта за по 8 месеца ми омекват и можеш химикалка да прекараш през тях, не знам защо така става и почва да почуква/прискърцва когато едната гума мине по неравности. И се принудих да взема нещо по-твърдо, че ми писна да давам пари през полвин година за тампони на стаб. щанга. Пък се каних още за е36-та да взимам :).
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.

Мнение от Nukem » 16 Дек 2015, 19:53

Така, да споделя впечатления, powerflex-a се бях наслушал, как щяло да тропа, как били твърди, глупости идеална си е колата, просто перфектна, съжалявам че не ги сложих много по-рано. За рейката няма чукане/пукане доволен съм общо взето, трябва да я отпуснат още малко, че нещо са я натегнали повече от колкото ми харесва. Обаче при тестдрива чух едно стържене отпред и се оказа водната помпа, не знам как може да има луфт и да стърже при положение че е на 2 години и полвина, но ясно си е за смяна. Какво са правили, ударили ли са я с нещо като са работили не знам, но колата остава за петък, че утре има други коли.
п.с: който се чуди за powerflex-a може да се оборудва спокоино.
п.с2: сега като няма никакви шумове, установих че ми скърца кората на пасажерската врата/много леко/ а уж е с нови щипки и отзад задните седалки нещо. Изнервих му се на тоя салон вече, сега на 20-ти като съм в отпуска вече се каня да ходя да гледам едно фейсово рекаро и ако се разберем с продавача, ще го сменя/не е комфортен салон, но в перектно състояние комфортен си е невъзможна задача за намиране/.
п.с3: мотора е приведен в спретнат вид отдолу, няма и следа от масло. Сега ми е интересно, колко е губела масло от течове и колко си гори. Според оценките на майстора ми ще паднем на 700-800г. на 5000км. Долял съм сега до горе, ще видим.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 10.10.2015
Пол: Мъж
Кара: BMW 525d E60

Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.

Мнение от Randy » 16 Дек 2015, 20:47

Колата за музея на БМВ в Мюнхен ли я гласиш?! :) Твоето не е мания, а нещо друго, за което няма дума ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.

Мнение от Nukem » 17 Дек 2015, 16:44

Колеги днес колата я взех, водната помпа е сменена, ето малко видео как се чува стърженето на водна помпа на 2 години:
Изображение

https://goo.gl/photos/62VRkhxoXDd2GaLe8

Новата е хепу, 125лв. Такава са поръчали момчетата. Дано изкара повече.
Изображение

Отдолу са изчистили всичко, има само следи малко от антифриз, но те ще се изпарят:
Изображение
Ето тази пластмаса която е с червено съм я счупил, от тази схема номер 17 ли е:
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=51_5211

Също ме интересува, какво включва ремонтният комплект за рейка, питам защото проблема си го реших може би на 80%, смених тази пружина и пластмаса, но има и луфт в как да го обясня, в този червяк който върти гребена, него не знам откъде да го намеря, мисля си ако купя някоя счупена рейка, сега при карането нямам никакви пробеми, но на място при рязко завъртане се усеща този малък луфт.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.

Мнение от Nukem » 08 Яну 2016, 19:55

Така реших да открия новата година с няколко дребни неща по колата.
Единствените не лед неща по-колата бяха останали лампичките на сенниците, взех от тези новите COB диоди, който са цяла плочка и свети а не отделни диодчета, но нещо не се оказаха много добри май, имам чувството че леко примигват едва доловимо:
Изображение
Изображение
Китайските диодни плафони на задния номер на студено нещо не обичат да светят, на единия му трябва всеки път по някой удар че да запали, пък и светят прекалено силно, та се наканих да ги разкарам. Балгодаря на колегата Atsalov за плафоните и буксите от е90. За съжаление след като се кодира и се махне чека няма как да се разбере дали някой е изгорял, говорих с няколко колеги и никой не знае как да го направим, без да се изключва чека и да не дава грешка. Ето и малко снимки как стана.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Заричакм се тези китайските плафони да са последните китайски боклуци който слагам по бмв-то, даже китайската Мброня ще разкарам само да намеря оригинална. Друга лоша новина за моята количка IBS датичка който бях купил 2-ра ръка дава грешка, така че реших в края на мсеца ще поръчам един оригинален и да се свършва. Благодаря на Роби за датчика за нивото на фаровете, но за съжаление не можах да го монтирам днес, да видя дали ще приключа и с тази грешка за нивото.
Изображение
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.

Мнение от Nukem » 22 Юли 2016, 12:29

Малко липсвах в Бг и темата позамря, даже не съм си чел л.с-тата за което се извинявам на колегите който са ми писали, слагам край на темата поради покупката на е92, ще споделя нещата който съм правил по колата и това за което не ми остана време, поради това че другата седмица пак заминавам.
Колата внезапно мина на 5 цилиндъра точно когато отивах да и слагам новите летни гуми Kumho, връщам се в сервиза и я закачам на диагностиката, показа неусшепно запалване на 6 цилиндър, размених бубините с 5, пак я закачам и съответно неуспешно запалване на 5 цилиндър, една бубина 120лв оригинална добре е като цена, от там реших и смених и 6-те свещи с оригинални NGK четириполюсни, старите бяха много зле.

Изображение

Благодаря на роби за предните аморт. Мтехник на Sash с тях сега предницата се усеща много добре, нямаше ядове при смяната:

Изображение
Изображение
Изображение

Беше дошло и време за смяна на маслото и я обслужихме количката:

Изображение

От така или иначе бях вкарал колата в сервиза смазахме полиуретана че беше взел да скърца и свалихме едната кора да и сменим щипките че и тя поскърцваше и ме дразнеше.

Изображение
Изображение
Изображение

Карах така няколко дни и започна да скъца педала на съединителя, че и доста гадно при всяко натискане, пробвахме да го смажем не стана и се ядосах и поръчах всичко което ми излезна от realoem-a за педалите:

11 Clutch pedal pin D=14MM/L=78MM 1 35306759942 $2.25 1x
10 Bushing 35211158290 $1.52 2x
07 Circlip B10-ZNS3 07129904567 $0.40 2x
07 Flat fuses B10-ZNS3 35206779548 $0.34 2x
12 Pin, master cylinder D=9MM/L=48MM 21526759940 $1.37 2x
13 Pin, master cylinder D=12MM/L=61MM 21521161729 $1.72 1x
14 CLUTCH LEVER RETURN SPRING D=18MM 35311165749 $1.65 1x
06 Secuirng pin D=10X29,5/PBX 35216753830 $2.68 1x
04 Grommet D=7,5MM 35411113728 $0.57 1x
05 Brake pedal return spring 35216753829 $1.90 1x
06 Secuirng pin D=10X29,5/PBX 35216753830 $2.68 1x
02 Self-locking collar nut M8-10 ZNS3 07119905374 3x

След смяната педалите са като нови, това в комбинация със скоростния лост където и там бях сменил всичко по механизма оставя впечатление за карането на нова кола. :)
И за накрая дойде време за боята, вкарах я да се оправят всичките забележки и да се смени единия датчик на парктроника който го бях купил още преди полвин година, но чаках удобен момент за смяна:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Остана ми само лагерите на кутията да сменя и смело мога да кажа, че колата се е доближила до фабричното състояние до колкото е възможно за толкова стара кола. Няма да имам възможност сега за съжаление, с това и слагам край на темата започвам нова тема в е90 раздела, там ще се ориентирам към силовия тунинг и ще отделя и малко повече парички за проекта. Поздрави на всички който следиха темата до края.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Последна промяна Nukem на 25 Юли 2016, 16:18, променена общо 1 път
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3198
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.

Мнение от laviatan » 22 Юли 2016, 15:13

:clap: :bowdown: :bchug:
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook