Изписване на грешка - high rate of battery discharge
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
45 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- moleo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 31.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530XD 2008 235 hp
- Детайли за колата: М sport
Изписване на грешка - high rate of battery discharge
Здравейте,
Миналата сряда закупих автомобил БМВ 530 XD facelift M, като предварително прегледах автомобила в Камор ауто срещу сумата от 192лв.
Това не е толкова важно, а че след прегледа в сервиза установиха, че автомобила е в перфектно здраве но имало повишена консумация на ток.
Окачаване, скорости, турбо всичко е, така както трябва да е. Закупих автомобила и от 2 дни сутрин, когато паля колата ( след дълъг престой, когато е изгасена ) ми изписва следното съобщение : HIGH RATE OF BATTERY DISCHARGE. INCREASED BATTERY DISCHARGE WHILE STATIONARY. ELECTRICAL CONSUMERS MAY NOT HAVE BEEN SWITCHED OFF.
Закарах автомобила в HEED auto, акумулатора е ок, имаше консумация около 0.3-4 ампера след като е загасена. Всичко по него е ок.
Бих искал да спомена, че колата има поставен чип от Лев Инс против кражба и много се съмнявам дали той не прави всичките тези мизерии.
В понеделник имам час за боядисване на една деруга на задната броня в Камор, тъй като при прегледа ми я ужулиха леко и ще ги питам.
Моля за мнения по въпроса, благодаря ви предварително
Миналата сряда закупих автомобил БМВ 530 XD facelift M, като предварително прегледах автомобила в Камор ауто срещу сумата от 192лв.
Това не е толкова важно, а че след прегледа в сервиза установиха, че автомобила е в перфектно здраве но имало повишена консумация на ток.
Окачаване, скорости, турбо всичко е, така както трябва да е. Закупих автомобила и от 2 дни сутрин, когато паля колата ( след дълъг престой, когато е изгасена ) ми изписва следното съобщение : HIGH RATE OF BATTERY DISCHARGE. INCREASED BATTERY DISCHARGE WHILE STATIONARY. ELECTRICAL CONSUMERS MAY NOT HAVE BEEN SWITCHED OFF.
Закарах автомобила в HEED auto, акумулатора е ок, имаше консумация около 0.3-4 ампера след като е загасена. Всичко по него е ок.
Бих искал да спомена, че колата има поставен чип от Лев Инс против кражба и много се съмнявам дали той не прави всичките тези мизерии.
В понеделник имам час за боядисване на една деруга на задната броня в Камор, тъй като при прегледа ми я ужулиха леко и ще ги питам.
Моля за мнения по въпроса, благодаря ви предварително
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
- moleo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 31.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530XD 2008 235 hp
- Детайли за колата: М sport
Re: Изписване на грешка - high rate of battery discharge
Колегите от GPS България също са на мнение, че е от въпросния чип
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
- Мнения: 4205
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Изписване на грешка - high rate of battery discharge
не знам как е при Лев Инс но при Алианц въпросният чип си има отделно захранване
Re: Изписване на грешка - high rate of battery discharge
high rate of battery discharge - след много и различни диагностики смених ИБС сензора (минусовия кабел) на акомулатора.... И сутринта пак ми даде същата грешка
Сега чета по чужди форуми, че можело да е от tcu - telematics control unit.
Някакви други идеи?
Сега чета по чужди форуми, че можело да е от tcu - telematics control unit.
Някакви други идеи?
- atanasov_aa
- младши ентусиаст
- Мнения: 451
- Регистриран на: 3.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60, ръчка, 530d, 2004г.
Re: Изписване на грешка - high rate of battery discharge
Да не се окаже, че заключвате автомобила с допълнително монтирана аларма, която вдига консумацията само на заключен автомобил.
Re: Изписване на грешка - high rate of battery discharge
atanasov_aa написа:Да не се окаже, че заключвате автомобила с допълнително монтирана аларма, която вдига консумацията само на заключен автомобил.
Не, ползвам си фабричната и нямам допълнителна, нито допълнителен имобилайзер..
- moleo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 31.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530XD 2008 235 hp
- Детайли за колата: М sport
Re: Изписване на грешка - high rate of battery discharge
При мен се оказа от чипа на Лев инс. Мартин беше прав за захранването
Re: Изписване на грешка - high rate of battery discharge
Такааа... Днес следобяд смених и акомулатора (който е беше оригиналния), но и това не разреши проблема и отново ми даде същата грешка..
- niksz
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 27.12.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E65 730D 2007
- Мечтае да кара: BMW M6
Re: Изписване на грешка - high rate of battery discharge
Привет колеги и аз да споделя с какво се сблъсквам.Колата ми е 530д 10.2005 е60. И при мен същото съобщение Hihg rate ot battery discharge. Всяка сутрин като паля колата (аз ня я карам ежедневно) и след седмица и половина акумолатора пада. След като четох из форума започнах с измерване на консумацията на ток. Закачих мулицета последователно на минусовия полюс на акумулатора както би трябвало да се измерва ток, изчаках да заспи и показанието беше 0,04-0,05 А ток. Започнах с излкючване на IBS сензора, след това с блутуут модула който се намира на мястото на резервната гума в стереопорените кори и накрая започнах да вадя бушоните. Никаква промяна на консумацията. Като стигнах до бушон номер 7 (30А - по описанието в багажника пише airbag) и всичко си дойде на мястото. Консумацията стана 0.00 - 0.01 А.
Сложих бушона отново, изчаках пак да заспи колата, разглобих отзад зад ръчната спирачка барчето, където се намира airbag-централата изключих и буксите и консумацията си стоеше на 0,04-0,05 А .
Моля помагайте колеги какво друго може да се захранва през този бушон или аз да не бъркам нещо?
Сложих бушона отново, изчаках пак да заспи колата, разглобих отзад зад ръчната спирачка барчето, където се намира airbag-централата изключих и буксите и консумацията си стоеше на 0,04-0,05 А .
Моля помагайте колеги какво друго може да се захранва през този бушон или аз да не бъркам нещо?
- niksz
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 27.12.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E65 730D 2007
- Мечтае да кара: BMW M6
Re: Изписване на грешка - high rate of battery discharge
Пропуснах да добавя, че пробвах и с чисто нов Бош 95Ач.
- miro1983
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 28.02.2010
- Местоположение: памлона
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е60
- Мечтае да кара: BMW М5
Re: Изписване на грешка - high rate of battery discharge
при всяка смяна на акумолатора е добре да се регистрира новия акумолатор,тожа се прави с DIS GT1 или INPA.
- rzamen
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 57
- Регистриран на: 6.02.2008
- Местоположение: София, ул.Струга 22
- Кара: Е61
- Мечтае да кара: X5M
Re: Изписване на грешка - high rate of battery discharge
Здравейте колеги,
имах същия проблем и не намерих отговор докато не закарах колата в дару кар. Оказа се че, има оттечка в телефонната инсталация, а след инсталацията на чип от лев-инс нивото е преминало максималната допустима граница от 0,05, и започват ядовете с много грешки и автомобилът не се държи както трябва. След като ми изолираха проблема с "преходник" всичко е ОК. Оправете проблема навреме за да не сменяте акумолатор! Аз лично се забавих и смених и каумолатор. Сега си джиткам и всичко е ОК, като чипът не е махнат!
имах същия проблем и не намерих отговор докато не закарах колата в дару кар. Оказа се че, има оттечка в телефонната инсталация, а след инсталацията на чип от лев-инс нивото е преминало максималната допустима граница от 0,05, и започват ядовете с много грешки и автомобилът не се държи както трябва. След като ми изолираха проблема с "преходник" всичко е ОК. Оправете проблема навреме за да не сменяте акумолатор! Аз лично се забавих и смених и каумолатор. Сега си джиткам и всичко е ОК, като чипът не е махнат!
- eko2282
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 78
- Регистриран на: 6.04.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530D
Re: Изписване на грешка - high rate of battery discharge
Здрасти колега, 3 дни не съм карал и имам същтя проблем. Преди 2 седмици ми поставиха въпросен чип в лев инс. Нямам нито блутут нито телефон. Смнявам че от този чип.. Къде ти сложиха преходник в лев инс ли ?
- eko2282
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 78
- Регистриран на: 6.04.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530D
Re: Изписване на грешка - high rate of battery discharge
Здравейте колеги,
Както горе написах една сутринта ми появи "high rate of battery discharge". Днес бях при лев инс където ми поставиха въпросен чип. Казаха че много е60ки са дошли зареди този проблем и са показали на всички че проблема не от чипа... Отидохме заедно при колата и почна едно чакане колата да се заспи.. Като мерихме консумацията беше с чип 0,29 милиампера. (Казаха че цифрата е много за заспивана кола но може да падне още след време). Извадиха техните устройство, без чип е беше 0,25 милиампера тоест 0,04 милиампера дърпа устройството. Майстора ми обесни и прави калкулация че с тази консумация колата може да седи 25 дни без да се падна акумулатора. (Акумулатора е 100 Ампера) Казаха ми че може да има утечка от някъде друга да е...
Въпроса е незнам оптимална консумация при нашите коли но пак ми струва че много когато спи
Както написах нагоре нито телефон нито блутут имам в колата.. Същност наведнъж ми изписва "high rate of battery discharge" след 2 дни като не съм я карал.. Като карам ежедневно нищо не ми изписва и сигурно се зарежда акумулатора както трябва. Единсвенето нещо ми звучи ИБС. До вечера ще проверим ИБС модула. Ако някой е решил проблема с друго нека да посподели...
Както горе написах една сутринта ми появи "high rate of battery discharge". Днес бях при лев инс където ми поставиха въпросен чип. Казаха че много е60ки са дошли зареди този проблем и са показали на всички че проблема не от чипа... Отидохме заедно при колата и почна едно чакане колата да се заспи.. Като мерихме консумацията беше с чип 0,29 милиампера. (Казаха че цифрата е много за заспивана кола но може да падне още след време). Извадиха техните устройство, без чип е беше 0,25 милиампера тоест 0,04 милиампера дърпа устройството. Майстора ми обесни и прави калкулация че с тази консумация колата може да седи 25 дни без да се падна акумулатора. (Акумулатора е 100 Ампера) Казаха ми че може да има утечка от някъде друга да е...
Въпроса е незнам оптимална консумация при нашите коли но пак ми струва че много когато спи
Както написах нагоре нито телефон нито блутут имам в колата.. Същност наведнъж ми изписва "high rate of battery discharge" след 2 дни като не съм я карал.. Като карам ежедневно нищо не ми изписва и сигурно се зарежда акумулатора както трябва. Единсвенето нещо ми звучи ИБС. До вечера ще проверим ИБС модула. Ако някой е решил проблема с друго нека да посподели...
45 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани