bmw e61 active steering fault
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
51 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: bmw e61 active steering fault
Не съм решил аз,кое какво е.Има диагностика.Има и устройство на системите,което съм прегледал подробно колеги.Системата(AFS - Active Front Steering )Сравнява само положението на волана спрямо горния и долня сензор
п.п.Правен е опит:разкача се сензора на волана и се калиблира долния.Резултата е,че си дава градуси и дава да се калиблира-което съмо по себе си казва,че рейката не зависи от датчика горе за да стартира спомагателния мотор.
п.п.2.Датчика на волана е чисто нов защото колата имаше проблеми с Дсц-то
п.п.Правен е опит:разкача се сензора на волана и се калиблира долния.Резултата е,че си дава градуси и дава да се калиблира-което съмо по себе си казва,че рейката не зависи от датчика горе за да стартира спомагателния мотор.
п.п.2.Датчика на волана е чисто нов защото колата имаше проблеми с Дсц-то
Re: bmw e61 active steering fault
За да волана да ти седи центриран, точно тези два датчика си комуникират!
Тъй като при инициализиране на AFS моторчето, гледа ъгъла на волана и така центрира волана.
Дайте грешките в AFS-а, DSC и в Steering Column модула.
Тъй като при инициализиране на AFS моторчето, гледа ъгъла на волана и така центрира волана.
Дайте грешките в AFS-а, DSC и в Steering Column модула.
Re: bmw e61 active steering fault
iceblast написа:За да волана да ти седи центриран, точно тези два датчика си комуникират!
Тъй като при инициализиране на AFS моторчето, гледа ъгъла на волана и така центрира волана.
Дайте грешките в AFS-а, DSC и в Steering Column модула.
Дам и аз това се опитах да обясня,че гледа инфо от двата датчика.Но този на волана не е пусковия за спомагателния мотор на рейката.
в момента немога да дам грешки от контролери ,защото колата от седмица не се е усветквала.Но си мисля,че скоро ще го направи.Подозирам,че проблема може да се крие в това,че на моменти алтернатора дава свръх напрежение и шашка све живо в колата.Щом беше светнала и грешка за "повреден люк" а колата няма такъв...
Re: bmw e61 active steering fault
В такъв случай проблема е ясен - реле регулатор. Един проблем за да се появява и изчезва то най-вероятните проблеми са или проблем с кабелите (закъсан кабел) или проблем по тоците.
Сензора на ъгъла на волана оказва директно влияние на моторчето на AFS-а при инициализацията на AFS-а.
Сензора на ъгъла на волана оказва директно влияние на моторчето на AFS-а при инициализацията на AFS-а.
Re: bmw e61 active steering fault
Да повдигна темата след около месец всекидневно каране и никакъв проблем днес пак се е ушашкала.
Ето малко матерял за размисъл
и когато се опитам да калиблирам сензора:
Ето малко матерял за размисъл
и когато се опитам да калиблирам сензора:
Re: bmw e61 active steering fault
Имаш записана грешката Electric Lock, което е реално соленоида, които изолира моторчето на АФС рейката. Този проблем, най-често се дължи на проблем с кабелите, както много пъти споменах. За да си 100% сигурен, че това не е проблема, хвани един мултицет и прозвъни кабелите от модула, който се намира под пасажерксата седалка, до соленоида. Пиновете на модула мисля, че бяха 20 и 21.
Друг по-лесен вариант е да провериш съпротивлението между 20 и 21. Ако няма никакво съпротивление най-вероятно имаш прекъснат кабел, но тогава за най-сигурно пробвай с прозвъняването.
Ако всичко това е наред и сензора на ъгъла за волана е ОК, проблема остава в модула или в самите компоненти на рейката.
Друг по-лесен вариант е да провериш съпротивлението между 20 и 21. Ако няма никакво съпротивление най-вероятно имаш прекъснат кабел, но тогава за най-сигурно пробвай с прозвъняването.
Ако всичко това е наред и сензора на ъгъла за волана е ОК, проблема остава в модула или в самите компоненти на рейката.
Re: bmw e61 active steering fault
iceblast написа:Имаш записана грешката Electric Lock, което е реално соленоида, които изолира моторчето на АФС рейката. Този проблем, най-често се дължи на проблем с кабелите, както много пъти споменах. За да си 100% сигурен, че това не е проблема, хвани един мултицет и прозвъни кабелите от модула, който се намира под пасажерксата седалка, до соленоида. Пиновете на модула мисля, че бяха 20 и 21.
Друг по-лесен вариант е да провериш съпротивлението между 20 и 21. Ако няма никакво съпротивление най-вероятно имаш прекъснат кабел, но тогава за най-сигурно пробвай с прозвъняването.
Ако всичко това е наред и сензора на ъгъла за волана е ОК, проблема остава в модула или в самите компоненти на рейката.
Днес кодирахме друг модул.Още при първия опит за калиблиране даде -8192.00.
Интересното е,че след като направихме ремонта на алтернатора нямаше шроблем около месец.Нямаше грешки.Сега колко грешки е трупнала пак който реално не съществуват.
-Инсталацията на рейката е сменявана от модула до рейката.
Ще прозваня и пиновете да видиме.Оточни само за кой селеноид говориш?да не се разминеме в разбиранята.
Re: bmw e61 active steering fault
Ремонта на алтернатора включва ли нов реле регулатор от официален представител? Какви грешки е записала, защото при високо или ниско напрежение си записва говоряща грешка. В такъв случай откачане на акумулатора върши работа.
Соленоида на рейката е един.
На клипчето е показан соленоида, той реално изолира допълнителния мотор като по този начин хидравликата ти става "обикновенна".
http://www.youtube.com/watch?v=unL8HpMeVTA
Инсталациите са 2 или 3, т.е. сноповете с кабели, на няколко места се снадяват.
От снимката по-долу е с жълта капачка. Реално това е единствената букса, която можеш да видиш гледайки под капака.
На долната рейка се вижда реално каков представлява. Първата рейка е с предпазна ламарина, има вариант и ти да я имаш тази ламарина, аз я нямах.
Соленоида на рейката е един.
На клипчето е показан соленоида, той реално изолира допълнителния мотор като по този начин хидравликата ти става "обикновенна".
http://www.youtube.com/watch?v=unL8HpMeVTA
Инсталациите са 2 или 3, т.е. сноповете с кабели, на няколко места се снадяват.
От снимката по-долу е с жълта капачка. Реално това е единствената букса, която можеш да видиш гледайки под капака.
На долната рейка се вижда реално каков представлява. Първата рейка е с предпазна ламарина, има вариант и ти да я имаш тази ламарина, аз я нямах.
Re: bmw e61 active steering fault
Благодаря за подробния отговор колега.Ще се занимаваме тези дни да видиме къде ще излезе проблема
Re: bmw e61 active steering fault
Active steering fault излезе за първи път при мен наскоро когато влизах в официален сервиз за акцията по инжекторите на Н53 двигател. Смениха едната дюза и когато отидох да си взема колата, цъфна тази грешка. Първото което направи приемчика е да завърти волана докрай в двете посоки, но не се оправи. Прибраха я и след много мислене излязоха с тезата че акумулаторът бил паднал, заредиха го "догоре" и оттогава не е излизала грешката. Само не разбрах как дойде тази грешка след сервизна акция по дюзи на двигател, ама ще го преживея..
Re: bmw e61 active steering fault
Проблема се оказа в зъбното колело на мотора,което се зацепва към рейката.Колата има вече над 1000 км без проблеми с рейката.
Re: bmw e61 active steering fault
Кой ти го отремонтира и колко парички ти взеха? Сменя ли се цялото или самото зъбно колело само?
Re: bmw e61 active steering fault
Ами правихме го при стругар.Изстудява се със спрей и се вади със скоба за лагери После монтаж обратно и всичко се нарежда.По старото колело от едната му страна имаше очевидно голямо износване.Добре,че се сетих да сваля глупавия мотор да видя.
п.п.Направих един тест.Когато зъбното колело попадне в обсега на сензора там където има повреда веднага показва"-8192".Въртиш към здравата част и нещата се нормализират
п.п.Направих един тест.Когато зъбното колело попадне в обсега на сензора там където има повреда веднага показва"-8192".Въртиш към здравата част и нещата се нормализират
- v3n0m
- младши ентусиаст
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: bmw e61 active steering fault
Здравейте, пиша тук за да не отварям нова тема. Става въпрос за същия проблем (active steering fault) но с една малко подробност че освен този проблем има и още един - светна лампа със зъбно колело на борда и на навито изписва transmision fault. Колата не е моя а на познат който няма регистрация във форума и ме помоли да се обърна към вас за съвет защото е на 100 км от вкъщи и в понеделник трябва да се прибира а не знае дали може да пътува така, защото колата както е в движение така си гасни. Извинявам се, забравих да поясна че колата е е60 530D 2007 231 к.с. От неговите обяснения разбирам че както е в движение направо си гасни, и след 3-4 опита за запалване - пали и върви но за около 10 минути след което пак забива и си гасне.
Някакви идеи и предположения дали двете грешки са свързани едната с другата, защото ги е записала едновременно
Някакви идеи и предположения дали двете грешки са свързани едната с другата, защото ги е записала едновременно
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
bmw e61 active steering fault
Акумулатор ? Ibs? Бушон? Да е барал нещо по спфта ?
За мен е по-скоро ел. Проблем ... Поне така си мисля
Sent from my iPhone using Tapatalk
За мен е по-скоро ел. Проблем ... Поне така си мисля
Sent from my iPhone using Tapatalk
51 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани