Проблем с високо ниво на маслото е60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
55 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- batkoto
- младши ентусиаст
- Мнения: 279
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: Проблем с високо ниво на маслото е60
И как това оказва влияние на нивото на маслото?
Изпратено от моят SM-N920C с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-N920C с помощта на Tapatalk
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем с високо ниво на маслото е60
batkoto написа:И как това оказва влияние на нивото на маслото?
Изпратено от моят SM-N920C с помощта на Tapatalk
Част от нафтата не изгаря и пълни картера
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
- batkoto
- младши ентусиаст
- Мнения: 279
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: Проблем с високо ниво на маслото е60
Това е ново за мен! Все още не мога да разбера нещо. Как така ще меше масло и нафта? Маслото не се ли разваля така? Че то реално при всяка регенерация в градски условия може да остава по малко нафта... Излиза така, че маслото се разрежда? Не мога да го си го обясня нещо...
Изпратено от моят SM-N920C с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-N920C с помощта на Tapatalk
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем с високо ниво на маслото е60
Има доста писано по въпроса, потърси. По принцип почва да се пълни когато има неизправност, ако всичко е ок няма да се пълни, и да маслото се разваля. Имаше колеги дето бяха пращали проби от масло за да разберат дали има нафта в маслото
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
Re: Проблем с високо ниво на маслото е60
Колеги виждам, че в темата не е писано скоро, но и аз имам проблем с високо ниво на маслото. Правиха ми помпата за високо налягане сменяха някакви уплатнения, обаче проблема продължава сменил съм маслото преди хиляда километра. Днес дръпнах щеката след като съм спрял на равно място и изчакал 5 мин и беше с няколко милиметра над максимума. Колата ми е с ДПФ, наскоро имах грешка за чести регенерации изчетох темата и до колкото разбирам високото ниво на маслото идва от тези чести регенерации така ли ? Много моля за мнения мога ли да карам колата така ?
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем с високо ниво на маслото е60
Не е препоръчително
- timur_lenk
- младши ентусиаст
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Проблем с високо ниво на маслото е60
Щом си направил помпата,махаш дпф и мапваш колата.Последната причина е дюзите и според мен са те.Текат в затворено състояние когато колата е загасена,защото системата е под налягане.Играх я тази игра преди 5 г.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- zAcK
- Старши Алкохолик
- Мнения: 3925
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Проблем с високо ниво на маслото е60
Най-честата причина наистина е DPF-а! Може да сте прочели, че моят светна преди 2 седмици, след като вече се е бил запушил.
Пробвах да го регенерирам и започна да вдига нивото на маслото. С малко, но със сигурност го вдига!
Досега винаги съм карал бензинови коли, но в бъдеще ще зная, че първото нещо,
което трябва да се направи на дизеловото BMW е да се махне DPF-а!!!!!!!
Пробвах да го регенерирам и започна да вдига нивото на маслото. С малко, но със сигурност го вдига!
Досега винаги съм карал бензинови коли, но в бъдеще ще зная, че първото нещо,
което трябва да се направи на дизеловото BMW е да се махне DPF-а!!!!!!!
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Проблем с високо ниво на маслото е60
zAcK написа:Най-честата причина наистина е DPF-а! Може да сте прочели, че моят светна преди 2 седмици, след като вече се е бил запушил.
Пробвах да го регенерирам и започна да вдига нивото на маслото. С малко, но със сигурност го вдига!
Досега винаги съм карал бензинови коли, но в бъдеще ще зная, че първото нещо,
което трябва да се направи на дизеловото BMW е да се махне DPF-а!!!!!!!
Ако затегнат преминаването на технически преглед, ще трябва да го сложиш обратно. Принципно е хубаво да се почисти/измие и ако това не даде резултат да се смени с нов. Нали знаеш, рано или късно ще трябва да ги върнем в колите си. На моята, предишния собственик е махнал DPF, за добро или лошо. За съжаление е малко над 1000лв нов.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- batkoto
- младши ентусиаст
- Мнения: 279
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: Проблем с високо ниво на маслото е60
И аз това се чудя. Защо решението е все да премахваме? Махат се вихрови клапи, вместо да се сменят с нови. Махат се ДПФ-ите, вместо да се почистят, при приложение, че на камионите да речем им се чистят тези филтри, а не се махат или сменят. Вече има доста фирми в рамките на ден ще ти го изчистят и пратят обратно по куриер. Изключват се ЕГР-рите, които са един от основните неща за намаляне на вредните емисии, вместо да се почисти, след което и разход пада на всичкото отгоре. За нас решението е все да премахваме. Обаче ауспуха ако беще отпред сигурно щяхме да разсъждаваме по друг начин, като вземем да дишаме това, което изхвърля колата. Както сега го правят на някои хора колите, но за хората зад тях. Ей го снощи карам зад една S класа (2001-2003г.), измита, лъсната, но къди отвратително.
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Проблем с високо ниво на маслото е60
batkoto написа:И аз това се чудя. Защо решението е все да премахваме? Махат се вихрови клапи, вместо да се сменят с нови. Махат се ДПФ-ите, вместо да се почистят, при приложение, че на камионите да речем им се чистят тези филтри, а не се махат или сменят. Вече има доста фирми в рамките на ден ще ти го изчистят и пратят обратно по куриер. Изключват се ЕГР-рите, които са един от основните неща за намаляне на вредните емисии, вместо да се почисти, след което и разход пада на всичкото отгоре. За нас решението е все да премахваме. Обаче ауспуха ако беще отпред сигурно щяхме да разсъждаваме по друг начин, като вземем да дишаме това, което изхвърля колата. Както сега го правят на някои хора колите, но за хората зад тях. Ей го снощи карам зад една S класа (2001-2003г.), измита, лъсната, но къди отвратително.
Ако направят авто-DPF да се чисти, как после ще ни продават нов за 1200лв бройката? Нали трябва да се печелят кинти все пак? Иначе за мен е грешно премахването на DPF и катализатор, но на този етап не ми се дават 2К лв. за нови, предвид, че имам по-важни разходи, като 2-ро дете на път
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Проблем с високо ниво на маслото е60
Истината е, че масово българина е беден, но иска да си отърка задника в сравнително нова премиум (9-10г) кола, която си иска своето. И там, където хората не могат да си позволят скъпата поддръжка, когато нещо тръгне да се скапва, се праща тук, където няма контрол на тези неща. Колко от нас наистина щяха да карат дизели, ако трябваше да си купят нов ДПФ от БМВ? Ама честно!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- zAcK
- Старши Алкохолик
- Мнения: 3925
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Проблем с високо ниво на маслото е60
Като направят данъците и застраховките съобразени с екологията, нарушенията и т.н., като има нормално правосъдие и закони, като държавата почне да си върши работата, ще си купя нов DPF. До тогава ще си карам така. Освен това не искам да карам дизел, но както и да е Не може дизелова кола на 30 години да пуши като ТЕЦ и да плаща 20 лева данък, и да ми обяснявате, че не било редно да си махна DPF-а
P.S. Пуснете си google maps, вижте остатъците от амазонската джунгла и ми говорете за DPF-и.......
P.S. Пуснете си google maps, вижте остатъците от амазонската джунгла и ми говорете за DPF-и.......
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
Re: Проблем с високо ниво на маслото е60
zAcK написа:Като направят данъците и застраховките съобразени с екологията, нарушенията и т.н., като има нормално правосъдие и закони, като държавата почне да си върши работата, ще си купя нов DPF. До тогава ще си карам така. Освен това не искам да карам дизел, но както и да е Не може дизелова кола на 30 години да пуши като ТЕЦ и да плаща 20 лева данък, и да ми обяснявате, че не било редно да си махна DPF-а
P.S. Пуснете си google maps, вижте остатъците от амазонската джунгла и ми говорете за DPF-и.......
и всичко да цъфне и върже, пак ще си карате без филтри.....просто, защото българина е тарикат. винаги се опитва да прекара дугите...
Ако пък направят данаците и застраховките като хората.....сигурно 2/3 вече няма да карат БМВ.
- zAcK
- Старши Алкохолик
- Мнения: 3925
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Проблем с високо ниво на маслото е60
Българите били тарикати... Понеже в Англия например до 2014 не сваляха мощно DPF-ите... Те нали са културни джентълмени, не правят такива неща... Нищо, че на доста български фирми и в момента им пренаписват софтуера за колите прехвалените европейци от белите държави, та да не правят регенерации като махат DPF. Ама иначе ние сме били тарикати...
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
55 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани