Проблем с високо ниво на маслото е60

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Проблем с високо ниво на маслото е60

Мнение от @2bar » 19 Май 2018, 19:48

Ми кой да е тарикат???

Масата от българите естствено. Много ясно, че и в другите държави има такива тарикати, ама не са масата.
Пък другото, че европейци пренаписвали софтуера за бг. автопарк (ако изобщо може да се приеме за истина) - ми защото сме балъци.

Европейските фирми ще си приберат парите, а на нас ще остане лайняният въздух, който дишаме. И за к'во цялата работа? Че Ганьо решил да го извади голям, ама му стигнали парите само за кола, но не и за рез. части....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Проблем с високо ниво на маслото е60

Мнение от Zubcho » 20 Май 2018, 8:56

:OT: Честно казано, не исках да предизвиквам спор. Реално, докато няма контрол и глоби, ще се махат DPF, катализатори и ще се запушват EGR. В момента в който има контрол щеш не щеш ще си купиш и сложиш въпросните обратно.

Няма смисъл да обръщаме темата на безмислен спор от който нито един потребител няма да си промени мнението по въпроса. Реално наистина данъците в Бг за автомобилите са безумно направени и е вярно, че трябва да се променят коренно, но няма политическа сила, която да се самоубие като направи тази промяна, защото хората гледат всеки в собственото си канче и изобщо не се сещат, че дишат мръсен въздух. Чак когато се появят проблеми с белите дробове, тогава вече започват да мислят в тази посока, но вече е късно. До тогава всеки си мисли, че на него няма да се случи и така. Просто това е мисленето на хората и няма как да се промени.

Вариантите за да се върнат катализаторите и другите еко филтри са 2. Промяна на данъците в посока, колкото повече цапа, толкова по-скъп данък и затягане на контрола при ГТП + контрол по пътищата и ако не си в нормите, спиране на автомобилът от движение докато не влезе в норма.

Даже второто да се случи, защото е много по-лесно ще доведе до обрат и връщане на DPF и катализатори по колите.

Спирам с :OT:

Моля ви, не спорете за тези неща. Няма смисъл. Трябва други хора да пременят мисленето си, за жалост тези хора искат да натрупат само лични капитали и изгода, и им е все тая за обикновения човек. Важното е далаверата да върви.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: Проблем с високо ниво на маслото е60

Мнение от FaceOff » 20 Май 2018, 11:55

Факт е, че замърсяването, поне в София а предполагам и навсякъде, не е от автомобилите. Защо изведнъж като се затопли времето темата умря? Защо вечер като се прибирам по Никола Мушанов я няма тази гъста отвратителна смърдяща мъгла, та чак уличното осветление е като светулка? Може би защото на 100 метра са виетнамските общежития, пълни с цигани разбира се, и на още 100 е факултета.. Освен това все още виждам автбуси и камиони, които бълват хиляди пъти повече от мен например.. (аз не бълвам нищо, само на кикдаун виждам малко в огледалото). И в крайна сметка ако след време се наложи да сложа катализатор на тая кола, със сигурност ще го направя.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Проблем с високо ниво на маслото е60

Мнение от @2bar » 20 Май 2018, 12:04

Спор няма. Просто си говорим.

on-topic

честно казано, в темата има толкова много неточности, че трудно някой може да разбере, какво е било и какво е станало.
В такива случаи се ходи при някой, който разбира (сервиз, майстор и т.н.) и проблемът се решава.
Всичко друго си бяха празни приказки. Как може резултатите от лабораторията за показват 40% нафта в маслото?
При 8л масло, това би означавало допълнителни 3.2л нафта или 11.2 литра масло + нафта в картера??? С две думи резултатите от лабораторията първо са грешни.
После се минава на най - различни варианти, с махане на филтри, смяна на софтуер и т.н., които общо взето не решават проблемът ами създват нови.

:OT:
.....Трябва други хора да пременят мисленето си, за жалост тези хора искат да натрупат само лични капитали и изгода, и им е все тая за обикновения човек. Важното е далаверата да върви.


и сега, каква ти е тезата? че искаш, като овца да те гонят с тояга и да ти показват правилният път без капка самосъзнание? ако направят всичко това, ще се почне пък, че само правят пари и т.н.. с две думи все нещо ни пречи и все някой ни е виновен. погледни темата за скоростта и камерите - как пък никой не каза, че ограниченията на скоростта трябва да се спазват. за сметка на това, се почвиха научни капацитети, които обясняват надълго и нашироко, как камерите били само за правене на пари, ограниченията били малоумни, всичките били супер шофьори и т.н.

и аз съм на мнение, че глобите са основен елемент във възпитанието ама все пак и малко самосъзнание, когато става въпрос за зрели хора....няма да е излишно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Проблем с високо ниво на маслото е60

Мнение от Zubcho » 22 Май 2018, 15:03

@2bar написа: :OT:
.....Трябва други хора да пременят мисленето си, за жалост тези хора искат да натрупат само лични капитали и изгода, и им е все тая за обикновения човек. Важното е далаверата да върви.


и сега, каква ти е тезата? че искаш, като овца да те гонят с тояга и да ти показват правилният път без капка самосъзнание? ако направят всичко това, ще се почне пък, че само правят пари и т.н.. с две думи все нещо ни пречи и все някой ни е виновен. погледни темата за скоростта и камерите - как пък никой не каза, че ограниченията на скоростта трябва да се спазват. за сметка на това, се почвиха научни капацитети, които обясняват надълго и нашироко, как камерите били само за правене на пари, ограниченията били малоумни, всичките били супер шофьори и т.н.

и аз съм на мнение, че глобите са основен елемент във възпитанието ама все пак и малко самосъзнание, когато става въпрос за зрели хора....няма да е излишно.


С това си изказване, имах предвид, че управляващите могат много бързо да наложат спазване на всички наредби и закони, просто това ако се случи, на много хора, на които се дават рушвети да си затварят очите, ще им секне далаверата.

Примерно, проверките на ГТП. За да върви работата не се прави обстойна проверка за изправност, само проформа, и то само и само да се изкарат 40-50лв. Ако трябва да се направи обстойна проверка на всеки автомобил, гарантирам че няма да минат поне 50% от автомобилите, да не казвам 80%. Ще трябва да ги върнат и да не им вземат 40-50лв.

Още един пример. Неправилното паркиране. Започва се снимане на всички автомобили от патрулката. В края на смяната се отчитат снимките на 50-100 човека наети да попълват фишовете в системата и да се пращат в общината, или НАП. За около 6 месеца проблемът ще се реши с неправилното паркиране в града, ще се съберат достатъчно пари от глобите и ще се построят паркинги.

Следващ пример - Купуват и се монтират камери на всички възможни кръстовища (вече в София почти навсякъде има) Всяко неправилно престрояване, изпреварване и тн простотия, се снима, санкционира с фиш или ако е прекалено нагло, се спира автомобила от движение за 1 година. Пак за около 6 месеца ще спрем да сме свидетели на подминаване на цялата колона и нареждане най-отпред.

Мисля, че примерите са достатъчни нали? Само дето ако се осъществят всички писнат, че им се нарушават гражданските права, как може да плащат за всяко нарушение на закона и от още 9 кладенеца вода ще се вади, само и само да се върне старата свободия и наглярство.

Сега надявам се да съм разбран, и какво исках да кажа с мнението си относно управляващите, които едва ли ще се самоубият политически, ако стегнат нещата в държавата, защото ще ги обвиняват, че са накарали органите да си вършат работата.

А за протокола, аз съм от хората, които спазват ограниченията, седят си тъпо на опашката, плащат си данъците и мислят с това между ушите си, преди да направят каквото и да било действие. :dummy:

Отново се извинявам за :OT:

Дано никога да нямаме повишаване на нивото на маслото. Аз лично бих търсил като причина за начало дюза.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3330
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Проблем с високо ниво на маслото е60

Мнение от spacepl » 23 Май 2018, 9:55

По темата малко. Всички Е60-ки с ЦЦЦ ли могат да показват нивото на маслото на монитора? Аз се опитах и не успях да го изкарам. Горе ми стои само надпис "Service(s)" и на дясно от него няма "Oil level" Моята е 530д 2004-та.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3724
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем с високо ниво на маслото е60

Мнение от adovet » 23 Май 2018, 9:58

spacepl написа:По темата малко. Всички Е60-ки с ЦЦЦ ли могат да показват нивото на маслото на монитора? Аз се опитах и не успях да го изкарам. Горе ми стои само надпис "Service(s)" и на дясно от него няма "Oil level" Моята е 530д 2004-та.
Само фейсовите

Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем с високо ниво на маслото е60

Мнение от zvetiko » 23 Май 2018, 12:15

@2bar написа:Ми кой да е тарикат???

Масата от българите естствено. Много ясно, че и в другите държави има такива тарикати, ама не са масата.
Пък другото, че европейци пренаписвали софтуера за бг. автопарк (ако изобщо може да се приеме за истина) - ми защото сме балъци.

Европейските фирми ще си приберат парите, а на нас ще остане лайняният въздух, който дишаме. И за к'во цялата работа? Че Ганьо решил да го извади голям, ама му стигнали парите само за кола, но не и за рез. части....


Не са масата, защото там заплатите са по € 4000 и си сменят колите през три години.

А това за българина тарикат, който къта някъде, да кажем € 40-50000 и вместо да си купи нова кола, си купува стара и маха DPF и катализатора с цел да замърсява околната среда е пълна глупост- всеки иска да кара хубава кола, но много малко могат да си го позволят.

Въпроса определено е политически- защо след 30 години демокрация не можем да си купуваме нови коли? Дори и кола от нисък клас е непостижима мечта за повечето българи.
Между другото твоята кола каква е за да ни дадеш пример какво да караме, за да опазваме околната среда? ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Проблем с високо ниво на маслото е60

Мнение от Kurtov » 23 Май 2018, 15:50

zAcK написа:Като направят данъците и застраховките съобразени с екологията, нарушенията и т.н., като има нормално правосъдие и закони, като държавата почне да си върши работата, ще си купя нов DPF. До тогава ще си карам така. Освен това не искам да карам дизел, но както и да е :mhihi: Не може дизелова кола на 30 години да пуши като ТЕЦ и да плаща 20 лева данък, и да ми обяснявате, че не било редно да си махна DPF-а :dunno:

P.S. Пуснете си google maps, вижте остатъците от амазонската джунгла и ми говорете за DPF-и.......


Напълно съм съгласен.
Още преди години като купихме Ситроена, който е със FAP филтър и катализатори разбира се, знаех че хората с такива коли във Франция плащат по-нисък данък от по-старите коли, а не точно обратното, както е в България.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Проблем с високо ниво на маслото е60

Мнение от @2bar » 23 Май 2018, 20:06

zvetiko написа:
@2bar написа:Ми кой да е тарикат???

Масата от българите естствено. Много ясно, че и в другите държави има такива тарикати, ама не са масата.
Пък другото, че европейци пренаписвали софтуера за бг. автопарк (ако изобщо може да се приеме за истина) - ми защото сме балъци.

Европейските фирми ще си приберат парите, а на нас ще остане лайняният въздух, който дишаме. И за к'во цялата работа? Че Ганьо решил да го извади голям, ама му стигнали парите само за кола, но не и за рез. части....


Не са масата, защото там заплатите са по € 4000 и си сменят колите през три години.

А това за българина тарикат, който къта някъде, да кажем € 40-50000 и вместо да си купи нова кола, си купува стара и маха DPF и катализатора с цел да замърсява околната среда е пълна глупост- всеки иска да кара хубава кола, но много малко могат да си го позволят.

Въпроса определено е политически- защо след 30 години демокрация не можем да си купуваме нови коли? Дори и кола от нисък клас е непостижима мечта за повечето българи.
Между другото твоята кола каква е за да ни дадеш пример какво да караме, за да опазваме околната среда? ;)


:OT: темата съвсем замина в киреча (сигурно благодарение на мен), но съвсем накратко:

- заплати по 4000€ бруто има доста. като платиш средно 40% данък и сам можеш да сметнеш колко ти остава. с това, което ти остава, определено не можеш да си купуваш на всеки три години 5er.

- заплати по 4000€ нето са рядкост. обикновенно са хора с добро образование и позиция. такива хора, си плащат ремонтите като поп или преди да се започнe с ремонтите сменят колата, защото финансово не е изгодно.

- политически въпроси по - добре да ги бистрим в "Извън темата". Лично аз съм на мнение, че дори ако утре ДПФ станат по 200 лева в България, никой няма да се напъне да го смени. Просто сме си такива. А за кола от нисък клас - сигурно доста могат да си позволят Дачия, ама не искат...., защото все още в Бълария подръжката на тези премиум автомобили не се усеща като тежест. Затова и никой не отива в България да си купи е60, ама всички отиват в Германия. Защото тук колите се подържат, както трябва (поне 80%).

аз карам, каквото мога да си позволя. като под позволя разбирам, да не ме боли, колко ще платя за части (ремонти ги правя сам, защото дори и в официален сервиз работят мундарската за мен). сега се задават два лагера на предните главини, после проверка на предният мост и 2 гуми, ама ме боли фара. важното е удоволствието от карането.

Предишна

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook