Хидротрансформатор (торк)

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 460
Регистриран на: 20.03.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Луноход

Re: Хидротрансформатор (торк)

Мнение от pepsin » 23 Юли 2017, 8:06

Не :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 14.12.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530dA
Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори

Re: Хидротрансформатор (торк)

Мнение от B.Stoimenov » 23 Юли 2017, 11:23

с куриера (ако не си от Варна) и работата в сервиз за сваляне, качване, точене и пълнене с ново масло, адаптация - си имаш още едни 600 ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 28.04.2016
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж

Re: Хидротрансформатор (торк)

Мнение от S.Simov » 24 Юли 2017, 10:08

Колеги изчетох цялата тема понеже и аз имам проблем с кутията E60 545 2005 на 220К реални,но при мен нещата за малко по различни.Нямам никакво играене на оборотите или вибрации при 80-90 или 100км.Обаче когато карам на 4-5 или 6-та скорост и смачкам газта усещам как колата вдига около 400-500 оборота без да се усеща,че тръгва един вид направо преплъзва скорост.И някой път ми забива грешка и ме вкарва в режим докъто не я загася/запаля.Когато и подавам плавно газ няма проблеми,докъто не стигна 200-210 тогава почва направо да предърпва от кутията и да блъска след което ме вкарва пак в режимПри 1-2-3 няма проблем колата ускорява рязко без никакви проблеми.Имам INPA мога да разчета грешките,но ми ги дава на немски и нищо не разбирам..Пробвам да напиша номера на грешката в Google,но нищо не ми излиза.Възможно ли е да имам проблем с пакетите на 4-5-6.Досега съм карал ръчни скорости и усещането е 1 към 1 с това,че съединителят е за кофата и преплъзва.. :banghead:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 25.11.2007
Пол: Мъж
Кара: и БМВ кара
Мечтае да кара: по А-8

Re: Хидротрансформатор (торк)

Мнение от toncho83 » 24 Юли 2017, 12:31

Възможно е да е "торка".Подобни са симптомите, а и по-мощните коли го "смачкват" по-рано.Ако са тия км на колата...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 8.06.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F01
Мечтае да кара: F80
Детайли за колата: BMW F01 740xD M Sport

Re: Хидротрансформатор (торк)

Мнение от bir40o0 » 24 Юли 2017, 12:50

S.Simov написа:Колеги изчетох цялата тема понеже и аз имам проблем с кутията E60 545 2005 на 220К реални,но при мен нещата за малко по различни.Нямам никакво играене на оборотите или вибрации при 80-90 или 100км.Обаче когато карам на 4-5 или 6-та скорост и смачкам газта усещам как колата вдига около 400-500 оборота без да се усеща,че тръгва един вид направо преплъзва скорост.И някой път ми забива грешка и ме вкарва в режим докъто не я загася/запаля.Когато и подавам плавно газ няма проблеми,докъто не стигна 200-210 тогава почва направо да предърпва от кутията и да блъска след което ме вкарва пак в режимПри 1-2-3 няма проблем колата ускорява рязко без никакви проблеми.Имам INPA мога да разчета грешките,но ми ги дава на немски и нищо не разбирам..Пробвам да напиша номера на грешката в Google,но нищо не ми излиза.Възможно ли е да имам проблем с пакетите на 4-5-6.Досега съм карал ръчни скорости и усещането е 1 към 1 с това,че съединителят е за кофата и преплъзва.. :banghead:

Здравей колега, карам 545, при мен беше същото, теъгнах от торк и стигнах до рециклрсне на кутията. Няма смисъл да се прави само торка, трябва да си направиш всичко. Колата ми е на вече 258К, проблемите започнаха от около 240К.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 14.12.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530dA
Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори

Re: Хидротрансформатор (торк)

Мнение от B.Stoimenov » 24 Юли 2017, 13:05

Торка грешки не записва, затова дай поне един скрийншот на грешките които ти записва. Но според мен по-скоро бие на друг проблем в кутията, не в торка. (дано греша де .. )

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 28.04.2016
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж

Re: Хидротрансформатор (торк)

Мнение от S.Simov » 24 Юли 2017, 13:07

bir40o0 написа:
S.Simov написа:Колеги изчетох цялата тема понеже и аз имам проблем с кутията E60 545 2005 на 220К реални,но при мен нещата за малко по различни.Нямам никакво играене на оборотите или вибрации при 80-90 или 100км.Обаче когато карам на 4-5 или 6-та скорост и смачкам газта усещам как колата вдига около 400-500 оборота без да се усеща,че тръгва един вид направо преплъзва скорост.И някой път ми забива грешка и ме вкарва в режим докъто не я загася/запаля.Когато и подавам плавно газ няма проблеми,докъто не стигна 200-210 тогава почва направо да предърпва от кутията и да блъска след което ме вкарва пак в режимПри 1-2-3 няма проблем колата ускорява рязко без никакви проблеми.Имам INPA мога да разчета грешките,но ми ги дава на немски и нищо не разбирам..Пробвам да напиша номера на грешката в Google,но нищо не ми излиза.Възможно ли е да имам проблем с пакетите на 4-5-6.Досега съм карал ръчни скорости и усещането е 1 към 1 с това,че съединителят е за кофата и преплъзва.. :banghead:

Здравей колега, карам 545, при мен беше същото, теъгнах от торк и стигнах до рециклрсне на кутията. Няма смисъл да се прави само торка, трябва да си направиш всичко. Колата ми е на вече 258К, проблемите започнаха от около 240К.

И аз като я правя ще е пълно за да нямам изненади в бъдеще..Колко ти излезе и къде я прави колега ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Хидротрансформатор (торк)

Мнение от vvasilev1 » 24 Юли 2017, 13:13

Мисля че от разчитане на грешки едва ли има смисъл. Никой не може сам да си поправи кутията сам. По добре да дава съвет за сервиз, който си е свършил качествено работата и да се посочи цена за ремонта.

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA
Мечтае да кара: на nordschleife

Re: Хидротрансформатор (торк)

Мнение от Trixster » 24 Юли 2017, 13:42

!!! Често пъти колата може да запише грешка в скоростите и с елементарно изтриване и адаптиране всичко да е ОК.!!!

По спомен колегата laviatan имаше такъв проблем, колата риташе при сменяне на позицията на лоста от D на R. Адаптация и повече никога не се появи проблем

П.С.
За повечето неща си има причина и има нужда от ремонт, но далеч не е изключено даден проблем да се оправи и след 5 мин диагностика!
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 14.12.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530dA
Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори

Re: Хидротрансформатор (торк)

Мнение от B.Stoimenov » 24 Юли 2017, 13:48

vvasilev1 написа:Мисля че от разчитане на грешки едва ли има смисъл. Никой не може сам да си поправи кутията сам. По добре да дава съвет за сервиз, който си е свършил качествено работата и да се посочи цена за ремонта.

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk


Не виждам лошо човек психически да се подготви предварително какво го очаква, че някои ремонти ... а не да идеш в сервиза и да ти кажат, няма проблем, после отварят кутията и ти казват .... ооо момче, много лошо - 4к ще излезе всичко ... че има хора дето се лъжат. а колата като цяло повечето неща си ги казва :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 8.06.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F01
Мечтае да кара: F80
Детайли за колата: BMW F01 740xD M Sport

Re: Хидротрансформатор (торк)

Мнение от bir40o0 » 24 Юли 2017, 14:49

S.Simov написа:
bir40o0 написа:
S.Simov написа:Колеги изчетох цялата тема понеже и аз имам проблем с кутията E60 545 2005 на 220К реални,но при мен нещата за малко по различни.Нямам никакво играене на оборотите или вибрации при 80-90 или 100км.Обаче когато карам на 4-5 или 6-та скорост и смачкам газта усещам как колата вдига около 400-500 оборота без да се усеща,че тръгва един вид направо преплъзва скорост.И някой път ми забива грешка и ме вкарва в режим докъто не я загася/запаля.Когато и подавам плавно газ няма проблеми,докъто не стигна 200-210 тогава почва направо да предърпва от кутията и да блъска след което ме вкарва пак в режимПри 1-2-3 няма проблем колата ускорява рязко без никакви проблеми.Имам INPA мога да разчета грешките,но ми ги дава на немски и нищо не разбирам..Пробвам да напиша номера на грешката в Google,но нищо не ми излиза.Възможно ли е да имам проблем с пакетите на 4-5-6.Досега съм карал ръчни скорости и усещането е 1 към 1 с това,че съединителят е за кофата и преплъзва.. :banghead:

Здравей колега, карам 545, при мен беше същото, теъгнах от торк и стигнах до рециклрсне на кутията. Няма смисъл да се прави само торка, трябва да си направиш всичко. Колата ми е на вече 258К, проблемите започнаха от около 240К.

И аз като я правя ще е пълно за да нямам изненади в бъдеще..Колко ти излезе и къде я прави колега ?

Около 3000лв с всички, кутия, торк, труд, масло. Кутията я правиха във Варна.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3198
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Re: Хидротрансформатор (торк)

Мнение от laviatan » 25 Юли 2017, 13:51

Trixster написа:!!! Често пъти колата може да запише грешка в скоростите и с елементарно изтриване и адаптиране всичко да е ОК.!!!

По спомен колегата laviatan имаше такъв проблем, колата риташе при сменяне на позицията на лоста от D на R. Адаптация и повече никога не се появи проблем

П.С.
За повечето неща си има причина и има нужда от ремонт, но далеч не е изключено даден проблем да се оправи и след 5 мин диагностика!

:yes:
Точно . Ходих в няколко "сериозни "сервиза и ми казаха ,че е за тотален ремонт.
Отидох при познат . Интересно - не стана от първата адаптация . Оправи се проблема на 3-тия или 4-тия път. И никога повече не съм имал проблеми . Както и следващия собственик / тоест близо две години и половина / . Новия собственик е минал около 40-50 хил.км.
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: Русе, Бургас
Пол: Мъж
Кара: БМВ 535д-06г;

Re: Хидротрансформатор (торк)

Мнение от KARAIVANOV » 30 Юли 2017, 14:27

Здравейте колеги. Предстой ми смяна на хидротрансформатор на моята кола / 535 д -272 к.с./ препоръчаха ми сервиза на Коко-Аутоматик в Малинова долина. След разговор с него, същият ми заяви, че ще ми смени торка с чисто нов / ZF/ и ще обслужи цялата кутия за сумата от 2300 лв. Доста привлекателна цена, но буди у мен съмнение, тъй като от официалното представителство на ЗФ ми заявяват цена за чисто нов торк - 2100 лв или рециклиран във Фабриката в Германия - 1200 лв цени с ДДС.
Някой има ли впечатления от този сервиз? Как мога да разбера, че ще ми постави чисто нов, а не рециклиран незнайно къде и т.н.?
Между другото този сервиз ми го препоръчаха от ЗФ София, тъй като бил техен клиент и имал добра репутация сред клиентите си.
Според вас възможно ли е да се постави нов торк + масла и филтър /ЗФ/ за тази цена?
Коко ми заяви, че пазарува от ЗФ. Явно има голяма отстъпка на частите.
Който има компетентно мнение нека помогне или да препоръча друг сервиз за смяна на торка без МиД Авто, не че не са добри, но имам нещо предвид

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 23.01.2017

Re: Хидротрансформатор (торк)

Мнение от optimus_crime » 03 Авг 2017, 8:10

S.Simov написа:
bir40o0 написа:
S.Simov написа:Колеги изчетох цялата тема понеже и аз имам проблем с кутията E60 545 2005 на 220К реални,но при мен нещата за малко по различни.Нямам никакво играене на оборотите или вибрации при 80-90 или 100км.Обаче когато карам на 4-5 или 6-та скорост и смачкам газта усещам как колата вдига около 400-500 оборота без да се усеща,че тръгва един вид направо преплъзва скорост.И някой път ми забива грешка и ме вкарва в режим докъто не я загася/запаля.Когато и подавам плавно газ няма проблеми,докъто не стигна 200-210 тогава почва направо да предърпва от кутията и да блъска след което ме вкарва пак в режимПри 1-2-3 няма проблем колата ускорява рязко без никакви проблеми.Имам INPA мога да разчета грешките,но ми ги дава на немски и нищо не разбирам..Пробвам да напиша номера на грешката в Google,но нищо не ми излиза.Възможно ли е да имам проблем с пакетите на 4-5-6.Досега съм карал ръчни скорости и усещането е 1 към 1 с това,че съединителят е за кофата и преплъзва.. :banghead:

Здравей колега, карам 545, при мен беше същото, теъгнах от торк и стигнах до рециклрсне на кутията. Няма смисъл да се прави само торка, трябва да си направиш всичко. Колата ми е на вече 258К, проблемите започнаха от около 240К.

И аз като я правя ще е пълно за да нямам изненади в бъдеще..Колко ти излезе и къде я прави колега ?



Колега, с 530Д фейс съм и имах същите проблеми. След диагностика се оказа, че записаните грешки са - Ratio monitoring, clutch C / Ratio monitoring, clutch E. Ако имаш същите грешки значи ти е заминал само торк-а, не се притеснявай за цялата кутия, тъй като е почти невъзможно да счупи 3 скорости.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 470
Регистриран на: 4.04.2011
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: 4.0 TFSI

Re: Хидротрансформатор (торк)

Мнение от surfboard » 09 Авг 2017, 8:34

Здравейте, колеги. Аз съм с 335д, версията от 286 коня. Имам същото придърпване, за което говорите.
Интересното е, че при мен не се проявява всеки път, а на по-дълги интервали - например на 10-15 дни. По-осезаемо е когато оборотите са по-ниски и когато колата е настъпвана или е карана по-бързо по магистралата.
Отскоро забелязах, че в моментите, в които придърпва, кутията държи по-високи обороти при смяна на предавките. Например - задържа втора чак до 2500 оборота, а по принцип, при кротко каране, сменя още на 1800.
Другото, което не знам дали е нормално, е, че като се кара в спортен режим или се изкачват дълги баири и проходи /примерно Шипка, Петрохан и т.н/, кутията държи по-високи обороти и сменя много грубо и рязко. Този проблем го имат и други автоматици на Е90 и затова не зная дали е нормално. Просто когато оборотите са около и над 2500, следващата предавка влиза рязко.
Дали съм за смяна на торк?
На диагностика не излизат никакви грешки.

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook