Хидротрансформатор (торк)
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: Хидротрансформатор (торк)
(h)aman написа:bokouser написа:Да, сега погледнах в RealOEM, че за кутия 6HP26 дават същия номер торк:
Всъщност аз може би преди време съм видял в RealOEM, че кутията ми е 6HP26 и от тогава си знам, че е такава, а от реалния номер на кутията Recro може би са преценили, че типа на кутията е 6HP28 (реалният номер го имам от официалната сервизна история от Дарукар)
В РеалОЕМ няма да намериш означение 6HP28. Там всички ги пишат GA6HP26, само буквите след това са различни. V102 се слага само на 6HP28.
Хм, може пък кутията на моята кола да е 6HP28. Дали е възможно чрез номер на кутия и ВИН Рекро да са определили точния тип кутия (6HP28) и съответно точния торк (V102)?
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: Хидротрансформатор (торк)
Според вас дали е възможно това да е рециклирано от Sachs:
https://www.autodoc.bg/search?keyword=0700+001+717
https://www.autodoc.bg/search?keyword=0700+001+717
Re: Хидротрансформатор (торк)
Добър ден.
Може ли да попитам каква точно е процедурата по наливане на новото масло в скоростите? Трябва ли да работи двигателя докато се сипва? Превключват ли се скорости през това време?
Благодаря за вниманието и се извинявам ак овече има такъв отговор някъде, и да бъде изтрит коментара.
Може ли да попитам каква точно е процедурата по наливане на новото масло в скоростите? Трябва ли да работи двигателя докато се сипва? Превключват ли се скорости през това време?
Благодаря за вниманието и се извинявам ак овече има такъв отговор някъде, и да бъде изтрит коментара.
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: Хидротрансформатор (торк)
Да ви кажа какво събрах като информация към днешна дата за рециклиране на торка на моята кола - 530d 235к.с. LCI (фейслифт):
1. МиД Ауто не дават предварително цена за рециклиране - зависи от състоянието на стария. Гаранция за рециклирания торк също не дават. Казаха, че ще ми дадат гаранция само ако ремонтирам цялата кутия при тях - клапанно тяло, пакети и тн (около 3000лв), но това го има по-напред в темата.
2. В Софтелектроник ми обявиха цена за рециклиране на моя торк - 750лв, но за да ми дадат някаква гаранция, искат и клапанното тяло да отиде при тях за проверка. Цена на проверката - 180лв, всеки извършен ремонт по клапанното тяло се заплаща отделно (според мен - става).
3. Рекро: Цена за рециклиран торк - 280€, депозит докато върна моя - 150€, транспорт предложен от тях - 120€, транспорта като изпращам впоследствие моя - не знам точно, но пак разбира се си е за моя сметка. По груби сметки излиза над 1000лв, повече чакане, ако не се уцели точния торк - още повече чакане и повече пари за куриери.
4. Рециклиран от Sachs: Видях го случайно в Аутодок, цената беще около 1000лв, с тяхната дежурна отстъпка: 740лв + 605лв депозит за стария, гаранция - 2 години. Със същия номер по Sachs попитах един приятел в Аутоплюс, оказа че имат един, цената е подобна, гаранция - 1 година, според RealOEM, WebCat и техния каталог това би трябвало да е единствения торк, който става на моята кола и го взех.
В крайна сметка като че ли малко съм разочарован, очаквах да бъде с абсолютно прави нано-заварки , но като гледам изобщо не е така, все пак на едно място има пластинка, та има голям шанс да е балансиран . Общо взето поне на външен вид очаквах повече от Sachs, ако това изобщо е правено от Sachs. Друго - от него тече масло, дали е нормално, възможно е да е минавал някакъв тест пълен с масло?
Който е рециклирал в Латвия и Варна нека каже - идват ли пълни с масло?
1. МиД Ауто не дават предварително цена за рециклиране - зависи от състоянието на стария. Гаранция за рециклирания торк също не дават. Казаха, че ще ми дадат гаранция само ако ремонтирам цялата кутия при тях - клапанно тяло, пакети и тн (около 3000лв), но това го има по-напред в темата.
2. В Софтелектроник ми обявиха цена за рециклиране на моя торк - 750лв, но за да ми дадат някаква гаранция, искат и клапанното тяло да отиде при тях за проверка. Цена на проверката - 180лв, всеки извършен ремонт по клапанното тяло се заплаща отделно (според мен - става).
3. Рекро: Цена за рециклиран торк - 280€, депозит докато върна моя - 150€, транспорт предложен от тях - 120€, транспорта като изпращам впоследствие моя - не знам точно, но пак разбира се си е за моя сметка. По груби сметки излиза над 1000лв, повече чакане, ако не се уцели точния торк - още повече чакане и повече пари за куриери.
4. Рециклиран от Sachs: Видях го случайно в Аутодок, цената беще около 1000лв, с тяхната дежурна отстъпка: 740лв + 605лв депозит за стария, гаранция - 2 години. Със същия номер по Sachs попитах един приятел в Аутоплюс, оказа че имат един, цената е подобна, гаранция - 1 година, според RealOEM, WebCat и техния каталог това би трябвало да е единствения торк, който става на моята кола и го взех.
В крайна сметка като че ли малко съм разочарован, очаквах да бъде с абсолютно прави нано-заварки , но като гледам изобщо не е така, все пак на едно място има пластинка, та има голям шанс да е балансиран . Общо взето поне на външен вид очаквах повече от Sachs, ако това изобщо е правено от Sachs. Друго - от него тече масло, дали е нормално, възможно е да е минавал някакъв тест пълен с масло?
Който е рециклирал в Латвия и Варна нека каже - идват ли пълни с масло?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: Хидротрансформатор (торк)
Трябваше да кажеш, че си фейслифт. Всички фейсови 530д са с ZF6HP28, така че това трябва да е твоя торк. Аз не виждам нищо нередно в заварките. За маслото - предполагам, че е нормално да е пълнен, все пак след ремонта трябва да му се направи тест за херметизация.
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
- Мнения: 3687
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Хидротрансформатор (торк)
bokouser написа:Да ви кажа какво събрах като информация към днешна дата за рециклиране на торка на моята кола - 530d 235к.с. LCI (фейслифт):
1. МиД Ауто не дават предварително цена за рециклиране - зависи от състоянието на стария. Гаранция за рециклирания торк също не дават. Казаха, че ще ми дадат гаранция само ако ремонтирам цялата кутия при тях - клапанно тяло, пакети и тн (около 3000лв), но това го има по-напред в темата.
2. В Софтелектроник ми обявиха цена за рециклиране на моя торк - 750лв, но за да ми дадат някаква гаранция, искат и клапанното тяло да отиде при тях за проверка. Цена на проверката - 180лв, всеки извършен ремонт по клапанното тяло се заплаща отделно (според мен - става).
3. Рекро: Цена за рециклиран торк - 280€, депозит докато върна моя - 150€, транспорт предложен от тях - 120€, транспорта като изпращам впоследствие моя - не знам точно, но пак разбира се си е за моя сметка. По груби сметки излиза над 1000лв, повече чакане, ако не се уцели точния торк - още повече чакане и повече пари за куриери.
4. Рециклиран от Sachs: Видях го случайно в Аутодок, цената беще около 1000лв, с тяхната дежурна отстъпка: 740лв + 605лв депозит за стария, гаранция - 2 години. Със същия номер по Sachs попитах един приятел в Аутоплюс, оказа че имат един, цената е подобна, гаранция - 1 година, според RealOEM, WebCat и техния каталог това би трябвало да е единствения торк, който става на моята кола и го взех.
В крайна сметка като че ли малко съм разочарован, очаквах да бъде с абсолютно прави нано-заварки , но като гледам изобщо не е така, все пак на едно място има пластинка, та има голям шанс да е балансиран . Общо взето поне на външен вид очаквах повече от Sachs, ако това изобщо е правено от Sachs. Друго - от него тече масло, дали е нормално, възможно е да е минавал някакъв тест пълен с масло?
Който е рециклирал в Латвия и Варна нека каже - идват ли пълни с масло?
Това "НЕЩО" от снимките ти гаранция е втора употреба !
Взимал съм нов от Sachs ,въобще не изглежда по този начин
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Хидротрансформатор (торк)
Ilko Ivanov написа:Това "НЕЩО" от снимките ти гаранция е втора употреба !
Взимал съм нов от Sachs ,въобще не изглежда по този начин
А къде прочете, че е нов?
Нали знаеш значението на думата "рециклиран", споменал съм я десетина пъти в горния пост.
М/у другото в онлайн каталога ZF не съществува опция за чисто нов, единствения вариант е рециклиран от Sachs с връщане на стария, така, че е малко странно, че си взел нов.
Нов има в АутоБавария за над 4000лв, но и той не се знае колко е нов.
Последна промяна bokouser на 06 Юли 2019, 17:33, променена общо 1 път
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Хидротрансформатор (торк)
Може би не сте изчели цялата тема.
аз съм рециклирал в Рекро. излезна ми около 400 лева (без транспорт)- по спомен де ... не помня вече.
Торка ми се върна като нов - поне на външен вид. почистен и прочие. Не беше пълен с масло.
Самото рециклиране отнема 1 работен ден максимум.
няколко години по-късно - нямам никакви оплаквания.
аз съм рециклирал в Рекро. излезна ми около 400 лева (без транспорт)- по спомен де ... не помня вече.
Торка ми се върна като нов - поне на външен вид. почистен и прочие. Не беше пълен с масло.
Самото рециклиране отнема 1 работен ден максимум.
няколко години по-късно - нямам никакви оплаквания.
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: Хидротрансформатор (торк)
Изчетох я цялата, макар, че ми отне три дни. Това, което съм дал в горния пост са актуални цени към момента. Мой приятел рециклира в Рекро преди време и също ми каза, че торка е дошъл в безупречен външен вид, със запилени заварки (може би на струг), боядисан, но и неговият е бил с остатъци на масло (може би е минавал тест за херметизация или друго), така, че въпросът ми за маслото отпада.
Все пак дано излезе читав.
Все пак дано излезе читав.
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Хидротрансформатор (торк)
bokouser написа:Изчетох я цялата, макар, че ми отне три дни. Това, което съм дал в горния пост са актуални цени към момента. Мой приятел рециклира в Рекро преди време и също ми каза, че торка е дошъл в безупречен външен вид, със запилени заварки (може би на струг), боядисан, но и неговият е бил с остатъци на масло (може би е минавал тест за херметизация или друго), така, че въпросът ми за маслото отпада.
Все пак дано излезе читав.
Важното е крайния резултат
- zAcK
- Старши Алкохолик
- Мнения: 3927
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Хидротрансформатор (торк)
Направил си най-добрия възможен избор!!! Sachs прозивеждат хидротрансформаторите на ZF. И като гледам е правено в Германия.
Въобще не го мисли! По-добре и на по-добра цена е нямало как да стане! Ако производителя на хидротрансформатора
в Германия не може да го рецилира качествено, никой не може!
Ако на мен ми се наложи да го рециклирам бих ползвал точно този вариант, а не разни знайни и незнайни рецклатори да се упражняват по скоростната!!!
Въобще не го мисли! По-добре и на по-добра цена е нямало как да стане! Ако производителя на хидротрансформатора
в Германия не може да го рецилира качествено, никой не може!
Ако на мен ми се наложи да го рециклирам бих ползвал точно този вариант, а не разни знайни и незнайни рецклатори да се упражняват по скоростната!!!
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: Хидротрансформатор (торк)
Сменихме торка и да кажа някои неща, които може да са полезни.
Оригиналният, който махнахме от колата е почти неразличим от въпросния рециклаж на Sachs, същите надписи - Sachs, същите грозни заварки, същите петна, подобна пластинка за баланс, закрепена по същия начин. Това ме кара да си мисля, че е съвсем възможно наистина да е рециклиран на същото място където ги произвеждат.
До тук добре, обаче... лошото е, че при мен няма грам подобрение - на ниски обороти с лека газ същите вибрации, придърпвания + клатене на стрелката когато започне да придърпва. Като премине 1500-1600 об/м всичко се оправя.
Погледнахме с Launch соленоидите в движение, но в Launch няма заложени референтни стойности и все едно, че нищо. Tе дори не мърдат - два клапана постоянно си стоят на OFF, а другите два просто от OFF отиват на някакви стойности при преминаване на D и така си остават. Имам INPA, ISTA-D, B-Tool Expert, Carly, ако някой ме насочи къде мога да намеря живи данни на соленоидите с референтни стойности ще бъда много благодарен.
Следващата стъпка е да пратя мехатроника за проверка. Някой ще изкаже ли впечатления от тази услуга при някоя от варненските фирми?
Оригиналният, който махнахме от колата е почти неразличим от въпросния рециклаж на Sachs, същите надписи - Sachs, същите грозни заварки, същите петна, подобна пластинка за баланс, закрепена по същия начин. Това ме кара да си мисля, че е съвсем възможно наистина да е рециклиран на същото място където ги произвеждат.
До тук добре, обаче... лошото е, че при мен няма грам подобрение - на ниски обороти с лека газ същите вибрации, придърпвания + клатене на стрелката когато започне да придърпва. Като премине 1500-1600 об/м всичко се оправя.
Погледнахме с Launch соленоидите в движение, но в Launch няма заложени референтни стойности и все едно, че нищо. Tе дори не мърдат - два клапана постоянно си стоят на OFF, а другите два просто от OFF отиват на някакви стойности при преминаване на D и така си остават. Имам INPA, ISTA-D, B-Tool Expert, Carly, ако някой ме насочи къде мога да намеря живи данни на соленоидите с референтни стойности ще бъда много благодарен.
Следващата стъпка е да пратя мехатроника за проверка. Някой ще изкаже ли впечатления от тази услуга при някоя от варненските фирми?
Re: Хидротрансформатор (торк)
bokouser написа: Оригиналният, който махнахме от колата е почти неразличим от въпросния рециклаж на Sachs, същите надписи - Sachs, същите грозни заварки, същите петна, подобна пластинка за баланс, закрепена по същия начин. Това ме кара да си мисля, че е съвсем възможно наистина да е рециклиран на същото място където ги произвеждат.
Колегата Ilko Ivanov май ще се окаже прав, че са ти набутали втора употреба торк за рециклиран.
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 949
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Хидротрансформатор (торк)
(h)aman написа:bokouser написа: Оригиналният, който махнахме от колата е почти неразличим от въпросния рециклаж на Sachs, същите надписи - Sachs, същите грозни заварки, същите петна, подобна пластинка за баланс, закрепена по същия начин. Това ме кара да си мисля, че е съвсем възможно наистина да е рециклиран на същото място където ги произвеждат.
Колегата Ilko Ivanov май ще се окаже прав, че са ти набутали втора употреба торк за рециклиран.
Може би чисто новият торк изглежда по-сив (метален цвят), този на колегата оранжавее - като да е ползван с години (рециклиран).
Дано не са го измамили, че...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани