Хидротрансформатор (торк)
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Хидротрансформатор (торк)
Какво да долива на 60 000.. отдавна е за кофата това масло.. трябва да се смени маслото с филтъра и да се види каква температура държи тази кутия с китайския термостат.. защото може бързо да отидеш на 3-4К... лв.
Хидротрансформатор (торк)
Проверих маслото, само 300 грама имаше нужда да се долеят, но не се подобри придърпването. Каква е логиката да придърпва след смяна на този термостат?
С диагностика ли се гледа температурата на кутията?
Колко трябва да е?
Има ли някоя не ОЕМ марка с доказано качество за такъв термостат? Защото ОЕМ е 600 лв. Дали има смисъл втора ръка такъв термостат?
Благодаря.
Sent from my iPhone using Tapatalk
С диагностика ли се гледа температурата на кутията?
Колко трябва да е?
Има ли някоя не ОЕМ марка с доказано качество за такъв термостат? Защото ОЕМ е 600 лв. Дали има смисъл втора ръка такъв термостат?
Благодаря.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 949
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Хидротрансформатор (торк)
Не е малко това 300мл. При преритване се гледат следните неща: ниво на маслото, гуменото каре между кардана и кутията, тампони на диференциала и т.н.
Ако пак ще сменяш маслото с филтъра на кутията, би било хубаво да се сменят гумените уплътнения под мекатроника. Четири са на брой, подобни на маркучи, едно по-голямо уплътнение правоъгълно, уплътнението на буксата и т.н.
Аз лично ползвам B-tool expert - струва към 22лв за пълната версия. Много данни могат да се гледат и постоянно се ъпгрейдва и се добавят нови функционалности.
Трябва да си купиш и кабел обаче, ако нямаш.
Ако пак ще сменяш маслото с филтъра на кутията, би било хубаво да се сменят гумените уплътнения под мекатроника. Четири са на брой, подобни на маркучи, едно по-голямо уплътнение правоъгълно, уплътнението на буксата и т.н.
Аз лично ползвам B-tool expert - струва към 22лв за пълната версия. Много данни могат да се гледат и постоянно се ъпгрейдва и се добавят нови функционалности.
Трябва да си купиш и кабел обаче, ако нямаш.
Re: Хидротрансформатор (торк)
Datchko благодаря за мнението.
Днес проследих темепратурата на кутията за един час градско варира между 75-80 градуса. До колкото разбирам 80-100 е нормалната температура, така че изключвам да е от греене.
Все още не мога да си обясня логиката какво влияние има смяната на топлообменника?
Дали има смисъл да ресетна адаптациите според вас? А може ли да навреди с нещо да пробвам.
Ако това не помогне мисля да пробвам стейдж 2 на хНР тул. Може би 3 е прекалено агресивен за 100 годишна кутия.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Днес проследих темепратурата на кутията за един час градско варира между 75-80 градуса. До колкото разбирам 80-100 е нормалната температура, така че изключвам да е от греене.
Все още не мога да си обясня логиката какво влияние има смяната на топлообменника?
Дали има смисъл да ресетна адаптациите според вас? А може ли да навреди с нещо да пробвам.
Ако това не помогне мисля да пробвам стейдж 2 на хНР тул. Може би 3 е прекалено агресивен за 100 годишна кутия.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Хидротрансформатор (торк)
Разлика в режим D няма на стейдж 2 и 3 при натоварването, има разлика в точките на превключване. Няма да ти се оправи от това. Опитай да смениш маслото и уплътненията на мехатроника както е казал колегата по нагоре. Приритванията обикновено са от загуба на налягане в клапанното тяло.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
- nohaber
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 8.08.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: W211 E55 AMG, A6 C5 4.2
Re: Хидротрансформатор (торк)
vld написа:ivokomandos написа:Имат отстъпка за членове на клуба 20%, маслото е белгийско мисля, че казаха цена около 25-27 лв по спомен.
Не се връзва, дори да не го сменят цялото а само да го източат от картера пак е 162лв масло + 200 за другите неща, освен ако не сложат стария картер, защото за 2000км. няма да му има нищо нито на уплътнрнията нито на него, вероятно ще измият магнитите и ще си го монтират, тогава вече нещата се връзват, разход 100, приход 400.
Но както казваш нямаш друг избор така или иначе.
Ами 240 ми взеха без отстъпки, около 6л масло казаха и някакъв филтър май. Мога да погледна фактурата ако някой го интересува по-точно. Смяната я направиха в сервиз Бумер Ауто на Черни Връх.
- windmaster
- Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 26.01.2014
- Пол: Мъж
Re: Хидротрансформатор (торк)
Здравейте, глупав въпрос но все пак.... Няма играе е на обороти но имам тресе на цялото купе от 120км/ч+. Сменил съм всякакви тампони, носачи висящ лагер(кардана е балансиран) имам нови амортисьори. Джантите са изправени и оригинални. Нови гуми и тнт но не се премахва тресенето. Въпроса е може ли да е от този торк? Скоростната кутия е добре(не ми рита и сменя добре). Карам комби е39 528и аск! Въздушните възглавници са сменени със пружини.
Sent from my AGS-L09 using Tapatalk
Sent from my AGS-L09 using Tapatalk
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Хидротрансформатор (торк)
windmaster написа:Здравейте, глупав въпрос но все пак.... Няма играе е на обороти но имам тресе на цялото купе от 120км/ч+. Сменил съм всякакви тампони, носачи висящ лагер(кардана е балансиран) имам нови амортисьори. Джантите са изправени и оригинални. Нови гуми и тнт но не се премахва тресенето. Въпроса е може ли да е от този торк? Скоростната кутия е добре(не ми рита и сменя добре). Карам комби е39 528и аск! Въздушните възглавници са сменени със пружини.
Sent from my AGS-L09 using Tapatalk
Разгледай две неща:
1. Задни дискове и апарати
2.Самия кардан въпреки че е балансиран
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- windmaster
- Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 26.01.2014
- Пол: Мъж
Re: Хидротрансформатор (торк)
Ами предни дискове са нови и всички(предни и задни)са измерени без кривини. И преди и след ремонт на кардана тресе еднакво. Забравих да кажа че при спиране има претрисане на волана(на 100 спирания един път). И кормилната рейка е рециклирана.
Sent from my AGS-L09 using Tapatalk
Sent from my AGS-L09 using Tapatalk
- Inline6
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 16.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330ci
- Мечтае да кара: e46 m3
Re: Хидротрансформатор (торк)
Привет, колеги.
Дойде и моето време сякаш, но преди да извърша ремонта искам да се консултирам с вас. Колата ми е Е60, 530D 231hp. От над половин година колата не сменя предавките плавно и гладко. Удар има (само при падане от 2-ра на първа в задръстванията), но има нещо като придърпване, което се усеща най-вече между втора и трета. Характерните симптоми с оборотите и придърпването при скорост от горе-долу 90 ги нямах до днес. Днес ходих на диагностика в МиД Ауто. Закачиха колата. Нямаше кьорава грешка. Момчето искаше да покара за да види точно какво описвам. За моя изненада когато седна зад волана, това придърпване доста намаля. Малко след това ресетна адаптацията и за 20-тина км колата не придърпваше почти грам. Неговото мнение беше, че скоростите работят страхотно. Малко по-късно карайки по цариградско, стрелката започна да се поклаща леко както и се появи онова придърпване (описано до момента в темата за торка). Това се получи след ресета на адаптацията. Момчето от МиД Ауто ми каза следното: Може да е от торка. Това ще ти струва 1350 лв. Може да е от пакетите, може да е от клапанното тяло. С други думи направо си ми каза "давай да правиме цялата кутия, щот не знаем какво й е точно и нема грешки". Въпросът ми е, дали при вас също го е имало това придърпване между предавките и дали след рециклирания торк е изчезнало? Дали да рискувам да направя само торка маслото и картера? Разликата в цената е към 1700 лв.
Дойде и моето време сякаш, но преди да извърша ремонта искам да се консултирам с вас. Колата ми е Е60, 530D 231hp. От над половин година колата не сменя предавките плавно и гладко. Удар има (само при падане от 2-ра на първа в задръстванията), но има нещо като придърпване, което се усеща най-вече между втора и трета. Характерните симптоми с оборотите и придърпването при скорост от горе-долу 90 ги нямах до днес. Днес ходих на диагностика в МиД Ауто. Закачиха колата. Нямаше кьорава грешка. Момчето искаше да покара за да види точно какво описвам. За моя изненада когато седна зад волана, това придърпване доста намаля. Малко след това ресетна адаптацията и за 20-тина км колата не придърпваше почти грам. Неговото мнение беше, че скоростите работят страхотно. Малко по-късно карайки по цариградско, стрелката започна да се поклаща леко както и се появи онова придърпване (описано до момента в темата за торка). Това се получи след ресета на адаптацията. Момчето от МиД Ауто ми каза следното: Може да е от торка. Това ще ти струва 1350 лв. Може да е от пакетите, може да е от клапанното тяло. С други думи направо си ми каза "давай да правиме цялата кутия, щот не знаем какво й е точно и нема грешки". Въпросът ми е, дали при вас също го е имало това придърпване между предавките и дали след рециклирания торк е изчезнало? Дали да рискувам да направя само торка маслото и картера? Разликата в цената е към 1700 лв.
Дневен хороскоп за зодия близнаци
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Хидротрансформатор (торк)
Колега, при мен ремонта на торка беше 500 лв, труда към 300, и вече консумативите са отделно. Момчето свали и мехатроника и го прати и него на стенд въ Софтелектроник. Смениха му някакви клапани. Цената за проверката му е 150 лв и вече частите отделно. Цялата моя операция излезе 1890 лв с ремонта на торка и мехатроника, труда, масло, картер,букса, два лагера. Майстора е от В. Търново.
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Хидротрансформатор (торк)
Inline6 написа:Привет, колеги.
Дойде и моето време сякаш, но преди да извърша ремонта искам да се консултирам с вас. Колата ми е Е60, 530D 231hp. От над половин година колата не сменя предавките плавно и гладко. Удар има (само при падане от 2-ра на първа в задръстванията), но има нещо като придърпване, което се усеща най-вече между втора и трета. Характерните симптоми с оборотите и придърпването при скорост от горе-долу 90 ги нямах до днес. Днес ходих на диагностика в МиД Ауто. Закачиха колата. Нямаше кьорава грешка. Момчето искаше да покара за да види точно какво описвам. За моя изненада когато седна зад волана, това придърпване доста намаля. Малко след това ресетна адаптацията и за 20-тина км колата не придърпваше почти грам. Неговото мнение беше, че скоростите работят страхотно. Малко по-късно карайки по цариградско, стрелката започна да се поклаща леко както и се появи онова придърпване (описано до момента в темата за торка). Това се получи след ресета на адаптацията. Момчето от МиД Ауто ми каза следното: Може да е от торка. Това ще ти струва 1350 лв. Може да е от пакетите, може да е от клапанното тяло. С други думи направо си ми каза "давай да правиме цялата кутия, щот не знаем какво й е точно и нема грешки". Въпросът ми е, дали при вас също го е имало това придърпване между предавките и дали след рециклирания торк е изчезнало? Дали да рискувам да направя само торка маслото и картера? Разликата в цената е към 1700 лв.
Това от блъскане между 2 и 1 може да е от гуменото каре между кутията и кардана, виж го (ОЕМ-а е около 200лв) преди да разглобяват цялата кутия.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- Inline6
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 16.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330ci
- Мечтае да кара: e46 m3
Re: Хидротрансформатор (торк)
///M Power написа:Inline6 написа:Привет, колеги.
Дойде и моето време сякаш, но преди да извърша ремонта искам да се консултирам с вас. Колата ми е Е60, 530D 231hp. От над половин година колата не сменя предавките плавно и гладко. Удар има (само при падане от 2-ра на първа в задръстванията), но има нещо като придърпване, което се усеща най-вече между втора и трета. Характерните симптоми с оборотите и придърпването при скорост от горе-долу 90 ги нямах до днес. Днес ходих на диагностика в МиД Ауто. Закачиха колата. Нямаше кьорава грешка. Момчето искаше да покара за да види точно какво описвам. За моя изненада когато седна зад волана, това придърпване доста намаля. Малко след това ресетна адаптацията и за 20-тина км колата не придърпваше почти грам. Неговото мнение беше, че скоростите работят страхотно. Малко по-късно карайки по цариградско, стрелката започна да се поклаща леко както и се появи онова придърпване (описано до момента в темата за торка). Това се получи след ресета на адаптацията. Момчето от МиД Ауто ми каза следното: Може да е от торка. Това ще ти струва 1350 лв. Може да е от пакетите, може да е от клапанното тяло. С други думи направо си ми каза "давай да правиме цялата кутия, щот не знаем какво й е точно и нема грешки". Въпросът ми е, дали при вас също го е имало това придърпване между предавките и дали след рециклирания торк е изчезнало? Дали да рискувам да направя само торка маслото и картера? Разликата в цената е към 1700 лв.
Това от блъскане между 2 и 1 може да е от гуменото каре между кутията и кардана, виж го (ОЕМ-а е около 200лв) преди да разглобяват цялата кутия.
Благодаря за инфото, колега. Най-вече ме притеснява и самото придърпване между скоростите.
Дневен хороскоп за зодия близнаци
- igra4a8710
- Потребител
- Мнения: 24
- Регистриран на: 27.11.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 5 series 525i LCI
Re: Хидротрансформатор (торк)
Здравейте ,аз също бях писъл в тази за придърпване ,и вибрации в крака между 2 и 3 скорост .направих обслужване на кутията ,защото беше на 150000 мили ,но вибрациите в краката устаноха не винаги ,но ги има ,страното друго явление при мен, е че когато трябва да спра на кръгово ,и в момента на спиране подам газ ,се усеща като че ли двигателя отива назад а купето напред ,момчетата в сервиза ми каза че единственото което забелязват е луфт в кардана ,и по точно кардана има ход нагоре и надолу ,демек вертикално , когато се приложи натиск ,и ми казаха че имало фланец между двата кардана ,който си износвал но щяло да ми коства около 600£ за смяната ,и затова да не бързам ,можело да кара и 10 години така ,но м и казаха да смена стила на каране и да видя как ще е и в действителност има промяна но това мен не ме удоблетворява ,и въпроса ми е какво да правя ,оборотите не играят ,стабилни са . Колата е е60 ,фейслифт ,с новата кутия 6 степена ,N53 b30a е кода на двигателя .
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Хидротрансформатор (торк)
Здравейте,
От скоро имам следния проблем преплъзване от 4 на 5 скорост когато се движа с висока скорост по магистралата и реша да изпреваря.
Излиза ми грешка torque converter-clutch controlled 0-n на диагностика.
Колата е 530XD фейс 2007 година.
Кой сервиз препоръчвате и горе долу колко ще струва ремонта, дали е по изгодно нова скоростна кутия?
От скоро имам следния проблем преплъзване от 4 на 5 скорост когато се движа с висока скорост по магистралата и реша да изпреваря.
Излиза ми грешка torque converter-clutch controlled 0-n на диагностика.
Колата е 530XD фейс 2007 година.
Кой сервиз препоръчвате и горе долу колко ще струва ремонта, дали е по изгодно нова скоростна кутия?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]