Рециклиране на турбина в София - КЪДЕ? (с анкета)
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Рециклиране на турбина в София - КЪДЕ? (с анкета)
И моето свири така при отпускане на обороти. не мисля че е проблем
Tool - Fear Inoculum
- timur_lenk
- младши ентусиаст
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Рециклиране на турбина в София - КЪДЕ? (с анкета)
Моето го чувам на отворен прозорец по осезаемо,иначе не се чува.Като тръгна да карам първата 1 мин свири повече,после утихва,независимо дали е топъл или студен мотора.Имах и едно странно свирване като върна педала на газта.След махането да dpf вече го няма.Явно е била запушена генерацията.
Мен по ме кефи да свири,нали за това е турбо,за да се чува
Мен по ме кефи да свири,нали за това е турбо,за да се чува
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Рециклиране на турбина в София - КЪДЕ? (с анкета)
Понеже гледам темата така или иначе е тръгнала в тази посока, та да питам и аз. На едно 530д фейслифт при отпускане на газта се чува не това типично изсвирване (издишане) на турбината, ами някакъв наподобяващ виене звук, само че по-дълбок. На какво може да се дължи това? Гледам, че тази турбина е с електронно управление (electronic actuator), който се сменя. Дали може той да е причината, или просто турбината иска преглед и почистване. Момчето не се оплаква от проблеми с поведението, просто този звук го тревожи. Казва, че на някакво друго 530д му сменили вакумното управление (явно става дума за М57N 218к.с.) и този виещ звук изчезнал.
едит: И друго да питам - тия турбини нямат ли гейт? Защото никъде не намирам какво го управлява. Някой беше споменал, че нямат. Тогава кое лимитира налягането?
едит: И друго да питам - тия турбини нямат ли гейт? Защото никъде не намирам какво го управлява. Някой беше споменал, че нямат. Тогава кое лимитира налягането?
Re: Рециклиране на турбина в София - КЪДЕ? (с анкета)
Колеги и аз ще влизам в отбора на рециклираните Наскоро от сервиза ми казаха, че турбото е за рециклиране - има аксиален луфт и перките са наранени. Аз не бързах, викам си да са наранени, колко да са наранени...
Е да ама днес ходих за нещо друго в сервиза и момчетата бяха посвалили някои неща от колата и имах досег да видя перките на турбото и направих снимки -
тия перки са все едно ядени със зъби - доста наранени ми изглеждат на мен. Човекът от който купих колата ми беше казал, че турбото на колата е заминало и е сложил друго турбо втора употреба.
Явно ще се позабързам за рециклирането на турбината, но въпроса ми е какво може да причини толкова нараняване на перките? Не искам да дам пари за рециклиране и после перките пак да се наранят от нещо. Незнам каква е и причината предишното турбо на колата да се е прецакало, може да е от същата "Х" причина и тя сега да се повтаря и върху тази турбина. От сервиза ми казаха, че задръстеният ДПФ (моят беше такъв, сега е почистен) е възможна причина, друга за която се сещам е нещо да е преминало през възд. филтър. Ако се сещате за някакви други причини или как да се уверя дали този проблем няма да бъде направен пак (ако въобще е направен от тази кола) моля пишете.
EDIT: Забравих да кажа, че турбото иначе си работи ОК, надува си добре, не свири.
Е да ама днес ходих за нещо друго в сервиза и момчетата бяха посвалили някои неща от колата и имах досег да видя перките на турбото и направих снимки -
тия перки са все едно ядени със зъби - доста наранени ми изглеждат на мен. Човекът от който купих колата ми беше казал, че турбото на колата е заминало и е сложил друго турбо втора употреба.
Явно ще се позабързам за рециклирането на турбината, но въпроса ми е какво може да причини толкова нараняване на перките? Не искам да дам пари за рециклиране и после перките пак да се наранят от нещо. Незнам каква е и причината предишното турбо на колата да се е прецакало, може да е от същата "Х" причина и тя сега да се повтаря и върху тази турбина. От сервиза ми казаха, че задръстеният ДПФ (моят беше такъв, сега е почистен) е възможна причина, друга за която се сещам е нещо да е преминало през възд. филтър. Ако се сещате за някакви други причини или как да се уверя дали този проблем няма да бъде направен пак (ако въобще е направен от тази кола) моля пишете.
EDIT: Забравих да кажа, че турбото иначе си работи ОК, надува си добре, не свири.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- nik0las
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 169
- Регистриран на: 6.06.2012
- Местоположение: Houston, TX
- Кара: F10 535i Msport - Jb4 tunne
Re: Рециклиране на турбина в София - КЪДЕ? (с анкета)
Колега не че съм експерт ,но имам известен опит с турбини и по-големи даже
Но през тая перка е минало нещо, неможе да от аксиален луфт така да е наранена перката по цялата дължина на лопатките.
От луфт се нараняват краищата на перките от триенето в корпуса.
Но през тая перка е минало нещо, неможе да от аксиален луфт така да е наранена перката по цялата дължина на лопатките.
От луфт се нараняват краищата на перките от триенето в корпуса.
Re: Рециклиране на турбина в София - КЪДЕ? (с анкета)
Много е зле картинката.Пеперудите махнати ли са?Няма да е лошо и главата да се свали за оглед.
Re: Рециклиране на турбина в София - КЪДЕ? (с анкета)
От сервиза ми казаха, че турбината има нараняване по перките и аксиален луфт, не са ми казвали, че от луфта се е получило нараняването.
Пеперудите ги махнах веднага след като купих колата. Най-лошото е, че не знам дали тази турбина е сложена в такова състояние от предишната кола или това е станало след като е монтирана на моята. Колата има навъртяни 200-300км от както съм я купил все пак и откакто е сменена турбината, прекалено малък пробег. Утре ще проверя дали въобще колата има въздушен филтър, защото още не съм го сменял. Склонен съм да вярвам, че за такова наранване може дори и филтър може да няма или да е имало спортен филтър, който да е пропуснал по-голямо тяло да навлезе към студената част.
Колега, проблеми по главата (ако има такива) от пеперудите ли подозираш че може да са се появили.
Пеперудите ги махнах веднага след като купих колата. Най-лошото е, че не знам дали тази турбина е сложена в такова състояние от предишната кола или това е станало след като е монтирана на моята. Колата има навъртяни 200-300км от както съм я купил все пак и откакто е сменена турбината, прекалено малък пробег. Утре ще проверя дали въобще колата има въздушен филтър, защото още не съм го сменял. Склонен съм да вярвам, че за такова наранване може дори и филтър може да няма или да е имало спортен филтър, който да е пропуснал по-голямо тяло да навлезе към студената част.
Колега, проблеми по главата (ако има такива) от пеперудите ли подозираш че може да са се появили.
Re: Рециклиране на турбина в София - КЪДЕ? (с анкета)
Да пеперудите имах предвид.Като ги маха в какво състояние бяха?Ако са липсвали части от тях логично е да са нанесли поражения не само по лопатките но и цилиндрите и главата.Ако са били цели на място остава или да е сложил така турбината,което е малко вероятно или някъде другаде да имаш поражения.
- nik0las
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 169
- Регистриран на: 6.06.2012
- Местоположение: Houston, TX
- Кара: F10 535i Msport - Jb4 tunne
Re: Рециклиране на турбина в София - КЪДЕ? (с анкета)
memorex написа:Да пеперудите имах предвид.Като ги маха в какво състояние бяха?Ако са липсвали части от тях логично е да са нанесли поражения не само по лопатките но и цилиндрите и главата.Ако са били цели на място остава или да е сложил така турбината,което е малко вероятно или някъде другаде да имаш поражения.
Това са перките на компресора/студената част, пораженията не са от пеперудките защото те са в смукателния колектор който е след компресора, ако беше топлата част назъбена така може да се предположи че са пеперудките.
това което е наранило перките така най-вероятно е дошло от нещата преди компресора като дебитомер, въздушен филтер, датчик за въздух и т.н.
но с такъв компресор надали колата е понавървявала и сигурно турбото е звучало като кафемелачка
Re: Рециклиране на турбина в София - КЪДЕ? (с анкета)
Човека, от който закупих колата си е търговец на автомобили, не бих се учудил да е сложил такова турбо, все пак трябва само да продаде колата, пък какво ще се случва с нея нататък не го интересува.
Колега, колата върви добре и турбото си работи, не дава признаци да е развалено или да издава шум...
nik0las написа:това което е наранило перките така най-вероятно е дошло от нещата преди компресора като дебитомер, въздушен филтер, датчик за въздух и т.н.
но с такъв компресор надали колата е понавървявала и сигурно турбото е звучало като кафемелачка
Колега, колата върви добре и турбото си работи, не дава признаци да е развалено или да издава шум...
- nik0las
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 169
- Регистриран на: 6.06.2012
- Местоположение: Houston, TX
- Кара: F10 535i Msport - Jb4 tunne
Re: Рециклиране на турбина в София - КЪДЕ? (с анкета)
възможно е...
- Teogop
- младши ентусиаст
- Мнения: 444
- Регистриран на: 17.12.2007
- Местоположение: София
- Кара: бързо
Re: Рециклиране на турбина в София - КЪДЕ? (с анкета)
А какво мислите за Чарджър http://turbo-bg.com/ ?
Re: Рециклиране на турбина в София - КЪДЕ? (с анкета)
Тая турбина е изяла нещо, но много странно какво, защото изглежда, че не е било малко. С какъв филтър си? Ако си с К&Н има възможност за по-големи предмети да преминават, но пък дебитомера е с пластмасова мрежа, което пак ограничава.
Re: Рециклиране на турбина в София - КЪДЕ? (с анкета)
И аз мисля, че най-вероятно нещо е попаднало там, а се чудя като е попаднало там и е направило поразията, къде е сега? Дали се е потрошило и то или е стигнало до някъде (кулера например)...
Незнам с какъв филтър е колата, досега се занимавах с други неща по нея, но днес си купих филтър и тези дни ще го сменя и ще видя как е стария.
И пак си остава вероятността тази турбина да е сложена на колата в това си състояние и само да се филмирам, че случая може да се повотри.
По принцип често ли се случва чужди тела да стигат до студената част на турбото?
Незнам с какъв филтър е колата, досега се занимавах с други неща по нея, но днес си купих филтър и тези дни ще го сменя и ще видя как е стария.
И пак си остава вероятността тази турбина да е сложена на колата в това си състояние и само да се филмирам, че случая може да се повотри.
По принцип често ли се случва чужди тела да стигат до студената част на турбото?
- noiseless
- младши ентусиаст
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Re: Рециклиране на турбина в София - КЪДЕ? (с анкета)
+1 за Turbo's Hoet и от мен.
Ето, моя скорошен опит с тях:
viewtopic.php?f=116&t=298166&p=3889754#p3889754
Ето, моя скорошен опит с тях:
viewtopic.php?f=116&t=298166&p=3889754#p3889754
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани