Вакуум помпа
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- bordo_77
- младши ентусиаст
- Мнения: 485
- Регистриран на: 26.09.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 XD
Вакуум помпа
Преди няколко дни сменях маслото и видях че около въпросната помпа е леко омаслено. Друго което ми прави впечатление е че понякога преди да запаля, педала на спирачката е твърд, след което веднага омеква, но това не винаги. Със спирачките за сега няма проблем.
Преди време имах едно Ауди и ми се беше втвърдил подала на един светофар. Искаха ми над 300 лева за нова помпа и решиш проблема с четири нови клапана и две-три гарнитури. За 20 лева стана нова. Някой имал ли е този проблем и как го е решил? Става дума за помпата с номер 1 на картинката.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- batzlati
- младши ентусиаст
- Мнения: 287
- Регистриран на: 21.03.2008
- Местоположение: Созопол
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d
- Мечтае да кара: карах почти всичко
Re: Вакум помпа
bordo_77 написа:Не намерих подобна тема, и реших да пиша понеже и тази част след определено време и пробег трябва да се сменя или рециклира ако има възможност.
Преди няколко дни сменях маслото и видях че около въпросната помпа е леко омаслено. Друго което ми прави впечатление е че понякога преди да запаля, педала на спирачката е твърд, след което веднага омеква, но това не винаги. Със спирачките за сега няма проблем.
Преди време имах едно Ауди и ми се беше втвърдил подала на един светофар. Искаха ми над 300 лева за нова помпа и решиш проблема с четири нови клапана и две-три гарнитури. За 20 лева стана нова. Някой имал ли е този проблем и как го е решил? Става дума за помпата с номер 1 на картинката.
Обикновено се скапва О-пръстенчето на тръбичката (7) , която излиза отдясно на вакумпомпата и късото маркучле (6) след тръбичката и омасляването идва от тях. Поогледай ги щателно.
- turbocharged
- Потребител
- Мнения: 10
- Регистриран на: 9.10.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI 525d
Re: Вакум помпа
Моята вакуум помпа също омасляваше. Оказа се че просълзява масло между ламаринения капак на помпата и алуминевия корпус. Болтчетата на помпата трябва да се свалят. Между двете части има силиконов о-ринг. За жалост не се продават отделни части за вакуум помпата, само цяла. Затова залепих капака и с силикон. Смених и о-ринга 7 за всеки случай. Вече нямам проблеми с течове.
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Вакум помпа
И аз имах проблем с една Х3... Смених я с друга втора употреба. Бях скептично настроен, но ми беше подарък от приятел и я сложих. Проблеми след това нямах!
- toni
- младши ентусиаст
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: Вакум помпа
Та да попитам и аз нещо за вакуум помпата, прави ми впечатление, че издава един цъкъщ звук, направих и клипче. Нека колегите да споделят този шум като цъкане нормален ли е?
Re: Вакум помпа
И при мен го има това щракане и то е винаги, без значение дали колата е загряла или студена. Някой има ли представа какво го причинява?
- hol1gans
- младши ентусиаст
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Вакум помпа
Колега и аз имам същия проблем, втвърдява ми се спирачката от време на време и ми сълзи от помпата съвсем леко. Преди 2 месеца бях сменил о пръстена от номер 7 и мислих си, че ще се оправи проблема, но си остана. Явно от някъде другаде ми тече. Като имам време ще свалям помпата и ще я проверя много внимателно, че тва втърдяване на спирачките много ме дразни и дано да е от там проблема.
Re: Вакум помпа
При мене е доста твърда само при палене и то след престой.
Иначе никога не се е втвърдявала по време на движение или др.
ситуации. Видимо нямаше течове, но сега и аз ще я огледам
по-обстойно и ще пиша.
Иначе никога не се е втвърдявала по време на движение или др.
ситуации. Видимо нямаше течове, но сега и аз ще я огледам
по-обстойно и ще пиша.
- hol1gans
- младши ентусиаст
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Вакум помпа
nikolae написа:При мене е доста твърда само при палене и то след престой.
Иначе никога не се е втвърдявала по време на движение или др.
ситуации. Видимо нямаше течове, но сега и аз ще я огледам
по-обстойно и ще пиша.
То и аз нямам втвърдяване когато колата е запалена, а само след предстои.
- bmw545i
- младши ентусиаст
- Мнения: 527
- Регистриран на: 19.04.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 545i
- Детайли за колата: E 60
Re: Вакум помпа
Аз я смених моята в Камор -730 кинта. Много е елементарна и на самата помпа няма какво да се развали. Има два О-пръстена, които изпускат -задният, който се намира зад помпата се продава отделно и може да се смени, но за съжаление, в повечето случаи изпуска предният, намира се непосредствено под челния капак. Не се продава, но може да се замени с обикновена гарнитура в същия размер. Имайте предвид, че трябва да издържа на висока температура. Често срещан проблем, особено при 550 -545.
Успех!
http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showth ... p?t=254891
Успех!
http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showth ... p?t=254891
- bmw545i
- младши ентусиаст
- Мнения: 527
- Регистриран на: 19.04.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 545i
- Детайли за колата: E 60
Re: Вакум помпа
toni написа:Та да попитам и аз нещо за вакуум помпата, прави ми впечатление, че издава един цъкъщ звук, направих и клипче. Нека колегите да споделят този шум като цъкане нормален ли е?
Колега, това е нещо друго. Картинка на помпата съмпостнал по-долу.
- netmurder
- старши ентусиаст
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Вакум помпа
И моята прави така Трябва ли нещо да правя, в смисъл опасно ли е това или да си карам
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- hol1gans
- младши ентусиаст
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Вакум помпа
nikolae написа:При мене е доста твърда само при палене и то след престой.
Иначе никога не се е втвърдявала по време на движение или др.
ситуации. Видимо нямаше течове, но сега и аз ще я огледам
по-обстойно и ще пиша.
Миналия ден като сменях термостата си свалих и вакум помпата. Видимо по о пръстена нямаше следи от износване и ми се стори, че сълзи от предната част, затова развих 4те болта и го отворих. Почистих хубаво помпата внимателно си го намазах с температуро-устойчив силикон внимателно и си го стегнах. Изчаках около 2-3 часа да си свърши работата силикона и го монтирах обратно. Изминах около 100км градско и не ми се втвърди до сега педала.
Re: Вакум помпа
И аз реших да си разглобя Вакуум помпата, че ми сълзеше отпред.
Смених всички О-пръстени, а този, които мажете със силикон го замених със 97х3 О-пръстен и мисля, че добре застана. Ще пиша дали съзленето е спряло.
Ако някой си купува може би е добра идея О-пръстена да е 95х3/2, защото 97 беше леко широко, но го натъпках
Смених всички О-пръстени, а този, които мажете със силикон го замених със 97х3 О-пръстен и мисля, че добре застана. Ще пиша дали съзленето е спряло.
Ако някой си купува може би е добра идея О-пръстена да е 95х3/2, защото 97 беше леко широко, но го натъпках
Re: Вакум помпа
Аз оправих теча на помпата, но сега на място след 3-4 натискана педала става твърд, говорим за запалена кола работеща на празен ход. Когато дам малко газ и педала се оправя.
Имам един бърз въпрос, когато свалих помната от нея изтече около 50мл. масло. Въпроса ми е мотора сам ли ще си я напълни или аз трябва да я напълня и може ли това да е причината.
Преди не съм помпал педала на място така и не знам дали проблема не идва в следствие на ремонта или и преди е бил там.
Сменил съм сички О-пръстени, евентуално ако има някакво клапънче, което да е изпаднало от входа, в които влиза маркуч (7) от диаграмата, защото като наклоних помната от там изтече маслото, но не видях нищо да пада.
Следвайки ТОВА ръководство всичко е ясно с изкличение на последната стъпка (2) от последната картинкга, която гласи "Align vacuum pump drive to opening on camshaft gear".
Имам един бърз въпрос, когато свалих помната от нея изтече около 50мл. масло. Въпроса ми е мотора сам ли ще си я напълни или аз трябва да я напълня и може ли това да е причината.
Преди не съм помпал педала на място така и не знам дали проблема не идва в следствие на ремонта или и преди е бил там.
Сменил съм сички О-пръстени, евентуално ако има някакво клапънче, което да е изпаднало от входа, в които влиза маркуч (7) от диаграмата, защото като наклоних помната от там изтече маслото, но не видях нищо да пада.
Следвайки ТОВА ръководство всичко е ясно с изкличение на последната стъпка (2) от последната картинкга, която гласи "Align vacuum pump drive to opening on camshaft gear".
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани